Διαδικασία εκπαιδευτικής υποστήριξης-ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης μαθητή/τριας με ενδείξεις δυσκολιών μάθησης οι οποίες εμπίπτουν στις κατηγορίες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή άλλες
ψυχοκοινωνικού τύπου δυσκολίες.
Τα συνημμένα έντυπα αφορούν
α) στη διαδικασία που ακολουθείται για την υποβολή αιτήματος αξιολόγησης ή/και υποστήριξης προς τα Κέντρα Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και
β) το αντίστοιχο Έντυπο Αναφοράς Αιτήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.
- ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ_ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ από το Σχολείο ή το Γονέα/Κηδεμόνα
- ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας_ ΈΝΤΥΠΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ