ΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ

Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μιλήσαμε για την ΑΓΑΠΗ…

Τι είναι Αγάπη;

IMG 20220215 183553

IMG 20220218 195525

Νιώθω Αγάπη όταν…

IMG 20220215 122338

Από την ρομαντική μας συνάδελφο Ζωή ένα αφράτο, εντυπωσιακό, χρωματιστό, Ντόναλντ με υπέροχο γλάσο!!!

IMG 20220214 081024

ΤΜΗΜΑ 2

1644958856188

Kαρδούλες μόμπιλ χαρισμένες σε αγαπημένα μας πρόσωπα…ξαδέρφη, γιαγιά, μαμά, νονά…

1644959241984 IMG 20220214 115621

ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΣ…

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ

Εξόρμηση στη φύση… Λένε ότι όταν η φύση «έχει κέφια» δημιουργεί έργα τέχνης…

IMG 20220202 100727

IMG 20220131 122019

BeautyPlus 20220131123127934 save

Παρατηρήσαμε τα θαύματα της φύσης  , συζητήσαμε για τις αλλαγές που φέρνει κάθε εποχή, άλλωστε είναι αναρτημένες στο ημερολόγιο της τάξης , ώστε να μπορούν τα παιδιά να τις κατανοήσουν και να τις θυμούνται ευκολότερα  …συνεργαστήκαμε  σε ομάδες και αποφασίσανε τα παιδιά μεταξύ τους τι θα ήθελε  να ζωγραφίσει ο κάθε ένας, για να μην κάνουν ίδιες εικόνες .

Ετοιμάσαμε πρώτα  το φόντο με νερομπογιές…

IMG 20220202 085500

 1η ομάδα το Φθινόπωρο!

IMG 20220202 082923

2η Ομάδα το Χειμώνα !

IMG 20220202 084339

3η Ομάδα την Άνοιξη!

IMG 20220202 082916

4η Ομάδα το Καλοκαίρι!

IMG 20220202 082902

IMG 20220202 092029

InkedBeautyPlus 20220131122837194 save LI

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

mdVipeEPO8MQ4

Σήμερα γνωρίσαμε τους Τρείς Ιεράρχες …ακούσαμε το τραγούδι και μάθαμε για τα σοφά τους λόγια, το έργο τους και την προσφορά τους.

Για την ελεημοσύνη:

Μέγας Βασίλειος

Το ψωμί που πετάς ανήκει στον πεινασμένο.

Τα ρούχα που εσύ φυλάς στα ερμάρια σου ανήκουν σ’ αυτούς που δεν έχουν.

Τα πολλά παπούτσια που έχεις ανήκουν στους ξυπόλητους.

Τα χρήματα που ξοδεύεις άκοπα ανήκουν σ’ αυτούς που έχουν ανάγκη.

Γρηγόριος ο Θεολόγος

Πώς το καταλαβαίνετε να έχετε εσείς περισσεύματα και ο άλλος να

πεινά;

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τα χρήματα είναι καλά όταν με αυτά παύεις την πείνα του πλησίον σου.

Ώστε λοιπόν αδικούμε όλους αυτούς που θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε.

Για τη μόρφωση:

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Όπως δεν τρώμε βλαβερές και επικίνδυνες τροφές, έτσι δεν πρέπει να διαβάζουμε ακατάλληλα βιβλία που καταστρέφουν την ψυχή.

Οι γονείς που δε φροντίζουν για τη μόρφωση των παιδιών τους θεωρούνται φονιάδες, γιατί η μόρφωση είναι εκείνη που θα καλλιεργήσει την ψυχή του παιδιού.

Μέγας Βασίλειος

Όπως οι μέλισσες διαλέγουν το νέκταρ από τα λουλούδια, έτσι κι εσείς να διαλέγετε αυτά που διαβάζετε. Να κρατάτε τα καλά και τα ωφέλιμα.

Οι γονείς που έφεραν στον κόσμο τα παιδιά τους πρέπει να φροντίζουν ώστε αυτά να μορφώνονται.

Γρηγόριος ο Θεολόγος

Στολίστε τις ψυχές των παιδιών με την κατάλληλη μόρφωση και όλα τα άλλα θα ακολουθήσουν.

Για την ανατροφή των παιδιών:

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Όταν οι γονείς δεν ενδιαφέρονται για τη συμπεριφορά των παιδιών τους, μοιάζει σαν να μην ενδιαφέρονται για το μέλλον τους.

Οι γονείς και οι δάσκαλοι δεν πρέπει να λένε κανένα άσχημο λόγο στα παιδιά.

Διάφορα:

Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ένας μόνο άνθρωπος με θεϊκή φωτιά στην καρδιά, μπορεί να διορθώσει ολόκληρη την πόλη.

Πλούσιος δεν είναι εκείνος που έχει πολλά, αλλά εκείνος που δεν έχει ανάγκη από τίποτε.

Άνθρωπος που δε δέχεται συμβουλές είναι εχθρός του εαυτού του.

Στην εκκλησία μπαίνει κάποιος σαν γεράκι και βγαίνει περιστέρι.

Μπαίνει λύκος και βγαίνει πρόβατο. Μπαίνει φίδι και βγαίνει αρνί, γιατί η κακία φεύγει μακριά.

Γρηγόριος ο Θεολόγος

Να τιμούμε τη μητέρα μας. Ο καθένας έχει τη δική του μητέρα. Όλοι όμως έχουμε κοινή μητέρα την Πατρίδα. Και αυτή πρέπει να την τιμούμε ιδιαίτερα.

Τι να φοβηθείς σαν κλείσεις μέσα σου το Θεό;

Μέγας Βασίλειος

Όταν ένας άνθρωπος συνηθίσει να ακούει άσχημα λόγια θα φτάσει σε άσχημα έργα.

Όλα τα αγαθά είναι δοσμένα από το Θεό. Αυτός τα δίνει, αυτός τα παίρνει.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ 

και μάθαμε την προσευχούλα που κολλήσαμε στην καρτούλα .

IMG 20220128 095224IMG 20220128 094818

IMG 20220128 103408

Μετά από όσα μάθαμε για τους τρεις Ιεράρχες, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε  και να συζητήσουμε με τα παιδιά , τι θα έβλεπαν, αν ζούσαν στην εποχή μας, τι θα ένιωθαν και τι θα προσπαθούσαν ίσως να αλλάξουν.

Τα παιδιά απάντησαν και με συγκίνησαν πολύ…

Θα έβλεπαν τους ανθρώπους να μαλώνουν, να φοράνε μάσκες, να φωνάζουν…Θα ένιωθαν μεγάλη Λύπη… και τι θα άλλαζαν; να είναι όλοι πιο αγαπημένοι μεταξύ τους, να έχουν χαρά, και να βοηθάει ο ένας τον άλλον . Αυτό κάνουμε εμείς στην τάξη . Αποδεχόμαστε και μπαίνουμε στη θέση του άλλου, για να μπορέσουμε να τον νιώσουμε και να τον καταλάβουμε. Έτσι πιστεύουμε ο κόσμος θα γίνει πιο όμορφος. Τα παιδιά είμαι σίγουρη  ξέρουν  πως να το κάνουν…εμείς οι μεγάλοι  όμως;

ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Παρακολουθήσαμε το βίντεο από το Youtube και μας ήρθε η ιδέα να ζωγραφίσουμε πρώτα ευθείες, καμπύλες, τεθλασμένες,  ζικ ζακ γραμμές   όπως μπορούμε…

Στη συνέχεια σχεδιάσαμε σχήματα…

InkedIMG 20220124 112542 LI InkedIMG 20220124 113447 LI

IMG 20220128 105049

Παιχνίδια με τα σχήματα…

ΤΡΙΓΩΝΟ

Inked20220125153356 LI

ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

20220126235850

ΚΥΚΛΟΣ

IMG 20220125 152318

ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ

20220127000214

Εδώ ο Λυπημένος τετραγωνοκιτρινούλης ήταν πολύ στεναχωρημένος, γιατί δεν είχε φίλους…σιγά-σιγά όμως τους βρήκε και απέκτησε ένα χαρούμενο σπιτάκι με σκεπή, παράθυρα και πόρτα. Στη συνέχεια τα παιδιά διαλέγουν ένα σχήμα και λένε το όνομα τους…Όταν χτυπήσω το ντέφι σηκώνουν το χεράκι αυτοί που έχουν τα τρίγωνα. Όταν χτυπήσω το  τρίγωνο οι κύκλοι ξαπλώνουν και τα τετράγωνα πάνω στα παγκάκια…

1643236050489

Ποιος θα φτιάξει τρίγωνο, τετράγωνο με ράβδους; Ποιος θα φτιάξει ένα ορθογώνιο με γλωσοπίεστρα; Ποιος θα φτιάξει με βατονέτες τα σχήματα;

20220127000633

Ιδέα του Νικόλα να σχεδιάσει ένα ανθρωπάκι!!!

IMG 20220128 114723

Με το σώμα μας μπορούμε να σχεδιάσουμε σχήματα;

1643236050498

Ήρθε η ώρα να φτιάξουμε το δικό μας  Σχηματοσπιτάκι …

IMG 20220126 084531 IMG 20220126 100519

Γνωριμία με τον Ρώσο ζωγράφο ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ…

Παρατηρήσαμε τους  πίνακες του και αναγνωρίσαμε τι χρώματα και σχήματα χρησιμοποιεί…

IMG 20220124 121915

Οι ομόκεντροι κύκλοι του Καντίνσκι…

Η επιθυμία μας να τους ζωγραφίσουμε…

1643236050471

Οι δημιουργίες του ΤΜΗΜΑΤΟΣ 2 με την κ. Μαρία και κ. Ζωή

1643236250572

1643236250565

1643236250558

Όλες οι δραστηριότητες μας πραγματοποιήθηκαν με πολύ δουλειά, πολύ όρεξη και χαρά για δημιουργία!!!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ(ΣΥΖΗΤΗΣΗ)

Το Νηπιαγωγείο Ν. Φιλαδέλφειας,

σε συνεργασία με το

diktyo alfa 2020 1

Διοργανώνει  Διαδικτυακή Ημερίδα  για γονείς με θέμα:

«Συζητώντας για τα Όρια και τη διαχείρισή τους στη σχέση μας με τα Παιδιά»

Εισηγήτρια: : Λαγουμάκη Αθηνά, Ψυχολόγος – Επιστημονικό Στέλεχος ΚΠ Δίκτυο Άλφα

stick people children 5293336 1280

Οργανωτής της Εκδήλωσης:

Νηπ/γείο Ν. Φιλαδέλφειας

Με προσκεκλημένα σχολεία : Α’ & Β’ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Ν. Φιλαδέλφειας,  6ο Νηπ/γείο Ωραιοκάστρου, Νηπ/γείο Κριθιάς, 2ο Νηπ/γείο Λητής.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022   ώρα 17:00-19:00                                                                                        

 στον Σύνδεσμο διαδικτυακής συνάντησης

DIKTIO ALPHA is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: ΟΜΙΛΙΑ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΦΑ

Time: Jan 27, 2022 05:00 PM Athens

Η συμμετοχή στη συνάντηση πραγματοποιείται με άνοιγμα του συνδέσμου:

Join Zoom Meeting

https://us06web.zoom.us/j/84948031923?pwd=MmY1c3h5Rms4SkRXamZOWDlLSEM3Zz09

Meeting ID: 849 4803 1923

Passcode: 562274

Μετά την παρουσίαση θα ακολουθήσει διάλογος, όπου οι γονείς θα έχετε την ευκαιρία να εκφράσετε απορίες και να μοιραστείτε τους προβληματισμούς σας.

Στην προγραμματισμένη ομιλία θα συμμετέχουν επίσης, οι γονείς και άλλων σχολείων του Δήμου Ωραιοκάστρου.

 

O ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ XIONΑΝΘΡΩΠΟΣ

IMG 20220120 134941

Παρακολουθήσαμε την ταινία όπου, Ο James, είναι ένα νεαρό αγόρι, το οποίο βρίσκει ένα πρωί μια παχιά στρώση από χιόνι στην αυλή του σπιτιού του. Τότε, αποφασίζει να φτιάξει έναν χιονάνθρωπο, ντύνοντάς τον με δικά του ρούχα. Βέβαια, όταν τελειώνει τον χιονάνθρωπο είναι πια βράδυ και πηγαίνει για ύπνο.

Ξυπνάει μέσα στη νύχτα, κατεβαίνει τις σκάλες, και ανακαλύπτει ότι ο χιονάνθρωπος είναι ζωντανός.

Ο James βγαίνει στην αυλή και γνωρίζει από κοντά τον χιονάνθρωπο, τον ξεναγεί στο σπίτι, παίζουν μαζί με διάφορα καθημερινά αντικείμενα και έπειτα φεύγουν για μία απίστευτη εναέρια περιπέτεια.

Το γεγονός ότι το αγόρι δίνει κάτι δικό του στον χιονάνθρωπο, όπου μετά ζωντανεύει, δίνει την ιδέα ότι η συντροφικότητα, η φιλία, έρχεται σε όλους όσοι είναι γενναιόδωροι από την ψυχή τους και είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν κάτι σημαντικό. 

Αφού είδαμε την ταινία  προσπαθήσαμε να θυμηθούμε και να απαντήσουμε σε κάποιες ερωτήσεις: Πότε έφτιαξε τον χιονάνθρωπο το αγόρι; Τι κάνει στον χιονάνθρωπο το αγόρι; Πότε ανακάλυψε ότι ο χιονάνθρωπος ζωντάνεψε;  Γιατί το αγόρι κατεβαίνει …. κρυφά; Πώς περνούσαν μαζί; Το αγόρι έδωσε το χέρι του στον χιονάνθρωπο και αποφάσισε να πετάξει μαζί του. Ποιο συναίσθημα ένιωσε και τον ακολούθησε; Τι είναι αυτό που δεν αρέσει στον χιονάνθρωπο; Γιατί; Πού ταξίδεψαν μαζί; Πώς νιώθει το αγόρι όταν ανακάλυψε πως έφυγε ο χιονάνθρωπος;

Αφού συζητήσαμε την ιστορία και είπαμε τη γνώμη μας , καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η εμπιστοσύνη είναι ένα δύσκολο συναίσθημα. Κερδίζεται με κόπο και μπορεί να χαθεί σε μια στιγμή. Δεν είναι κάτι που απαιτείς, ούτε που ζητάς. Είναι κάτι που λαμβάνεις αφότου το αποδείξεις. Κι αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είσαι άξιος εμπιστοσύνης, τότε δεν την αξίζεις.

Ακούσαμε και την  ονειρική διασκευή του «Walking in the air» από τους Nightwish.

ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΠΑΓΑΚΙ

Ζωγραφική με παγάκι και χρώματα ζαχαροπλαστικής, φτιάξαμε φόντο σε χαρτόνι Α4 για να στολίσουμε το δικό μας χιονάνθρωπο…

ΤΜΗΜΑ 1

20220120160455 20220120160719

ΤΜΗΜΑ 2

1642951862142

Στη συνέχεια η έκπληξη ήταν μεγάλη…παρατηρήσαμε ότι τα παγάκια μας άρχισαν να λιώνουν. Πως έγινε αυτό; Κυρία από τον ήλιο έλιωσαν και από τη ζέστη που κάνει στο σχολείο…

Μας άρεσε τόσο πολύ που μέχρι να λιώσουν τα παγάκια ζωγραφίζαμε…

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ 2022

IMG 20220110 132425

Η επιστροφή από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές των Χριστουγέννων   στο σχολείο φέτος μας βρήκε δυστυχώς με τη συνάδελφο άρρωστη από covid με αποτέλεσμα το ένα τμήμα να παραμείνει κλειστό. Γενικότερα με την κατάσταση που βιώνουν τα μικρά παιδιά εδώ και αρκετό καιρό, λόγω covid  κάναμε δραστηριότητες, με στόχο στη διαχείριση και εξωτερίκευση των συναισθημάτων των παιδιών,  αλλά και στο να γνωρίσουν ότι κάθε νέο χρόνο θέτουμε νέους στόχους με σκοπό ότι θα προσπαθήσουμε  με τον εαυτό μας να καταφέρουμε κάτι που δεν το καταφέραμε ως τώρα… και να νιώσουμε χαρά και αισιοδοξία, για  ότι  καλό θα μας συμβεί..!

Η πρώτη μας εργασία έχει να κάνει με την ωραιότερη ανάμνηση που κρατάνε τα παιδιά από τη χρονιά που πέρασε… ότι χωριστήκαμε σε ομάδες, τις ωραίες ζωγραφιές που κάναμε, που πήγαμε στο θέατρο, που είδαμε τα προβατάκια , το μάθημα που κάναμε για το σεισμό, που εργαζόμαστε στις ομάδες, το παιχνίδι με το Λύκο: « Λύκε, λύκε είσαι εδώ;»

IMG 20220113 100226

Μετά από πολύ συζήτηση μπήκαμε στα συναισθήματα των παιδιών. Είμαστε στην αρχή της χρονιάς πως αισθανόμαστε; Θα αισθανόμαστε άραγε χαρά, λύπη, φόβο, θυμό για τα ίδια πράγματα στην αρχή της επόμενης χρονιάς ή θα έχουμε αλλάξει; Και εδώ ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση, όπου σταθήκαμε στο μεγαλύτερο συναίσθημα …τον κύριο φόβο.

Φοβάμαι  όταν έχει σκοτάδι στο δωμάτιο μου… αλλά βρήκαμε τη λύση…να ανάψουμε φωτάκι ή να πάμε στο κρεβάτι της μαμάς. Όταν με κλείνει η αδερφή μου στο δωμάτιο, όταν βλέπω κακά όνειρα, όταν βλέπω φοβικές ταινίες, όταν η μαμά με φωνάζει, τα φίδια…

Πως μπορούμε να ξεπεράσουμε ένα φόβο μας; Γιατί είναι καλό να μην φοβόμαστε; Γιατί είναι καλό να μιλάμε για τους φόβους μας; Διαβάσαμε το παραμύθι: “Ο Φόβος,”

IMG 20220114 111927

και  μας ήρθε η ιδέα να δούμε το παραμύθι στο utube : Η ονειροπαγίδα

Έτσι αποφασίσαμε να  φτιάξουμε τη δική μας μαγική ονειροπαγίδα που θα κρεμάσουμε πάνω από το κρεβάτι  μας, για να μας προστατέψει από κάθε φόβο που θα νιώσουμε. Χρησιμοποιήσαμε μωρομάντιλα και τέμπερες…

20220113211905

IMG 20220114 130355

Τι είναι αυτό που θα θέλαμε να πετύχουμε για το 2022; Όχι μόνο υλικά αγαθά, αλλά αυτό που θα  προσπαθήσουμε  να αλλάξουμε θα είναι για τον εαυτό μας. Εμείς οι μεγάλοι το ονομάζουμε “στόχο” για τα παιδιά θα το ονομάσουμε “στοίχημα”.

Μετά από πολύ  συζήτηση τα παιδιά είπαν τα εξής: Μυρτώ:  Να γίνω καλύτερη ζωγράφος, Γιώργος: θέλω να μάθω κινέζικα, Αλέξανδρος: να μάθω γράμματα, Ζωή: να κάνω νύχια σε κορίτσια, Ελισσάβετ: να γίνω αεροπλάνο και να πετάω, Εύα: να φυτεύω φράουλες, Κατερίνα: να μάθω ποδήλατο.

Ευχόμαστε  όλοι μας οι στόχοι  να πραγματοποιηθούν!!!

Τις επόμενες ημέρες παίξαμε με τον αριθμό 2 της νέας χρονιάς 2022…

Παίξαμε και ζωγραφίσαμε το παζλ του 2022, το κόψαμε και το κολλήσαμε, εντελώς μόνοι …Μπράβο μας.

1642112621722

Σχεδιάσαμε με το σώμα μας τον αριθμό 2, με κορδόνι,  με το δαχτυλάκι μας, το περπατήσαμε και το γράψαμε, λέγοντας το ποίημα : Γύρισε λίγο, κατέβα και στρίψε, φτιάξε το 2 και περήφανα δείξε!                                                           1642112621732

Και επειδή το κρύο αυτή την εβδομάδα ήταν τσουχτερό μιλήσαμε για το χειμώνα…βλέποντας το βίντεο με  τον picou-picou…

Ξεκινήσαμε με τα χειμωνιάτικα ρούχα που φοράμε…και παίξαμε το παιχνίδι : “Ντύνοντας τον χιονάνθρωπο”.

InkedIMG 20220113 130030 LI

Ο πιο γρήγορος φοράει σκούφο, κασκόλ, γάντια…

Κατασκευούλα με τα ρούχα του χειμώνα…

20220114002548

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ( COVID) -10-01-2022

Αγαπητοί Γονείς,

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υ.ΠΑΙ.Θ. ισχύουν τα παρακάτω:

 

  1. Πόσα Self Test θα κάνουν οι μαθητές την πρώτη εβδομάδα ;

Προβλέπεται ένα επιπλέον Self Test για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σχολείων, επομένως  την εβδομάδα 10-15 Ιανουαρίου θα διενεργηθούν τρία Self Test αντί για δύο.

Από τη δεύτερη εβδομάδα και μετά , δηλαδή μετά τις 17 Ιανουαρίου οι μαθητές θα κάνουν δύο Self Test.

  1. Πότε θα πρέπει να γίνονται τα Self Test;

Το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).

  1. Τα σελφ τεστ είναι υποχρεωτικά και για τους εμβολιασμένους;

Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

  1. Πού γίνεται η δήλωση του Self Test;

Η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

5Τι ισχύει στην περίπτωση κρούσματος σε μια αίθουσα σχολείου;

Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, φεύγουμε από την λογική του «σταυρού», δηλ. των αυξημένων ελέγχων μόνο στα παιδιά που κάθονται κοντά στο κρούσμα  και επεκτεινόμαστε σε αυξημένους ελέγχους σε όλο το τμήμα. Πλέον όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές θα κάνουν δωρεάν τεστ, κάθε μέρα, για 5 ημέρες. Συγκεκριμένα, θα κάνουν δύο Rapid και ένα Self Test σε διάστημα πέντε ημερών, επιπλέον των δύο σταθερών Self Test την εβδομάδα, άρα 5 τεστ σε 5 ημέρες. Οι εμβολιασμένοι συμμαθητές θα κάνουν σύνολο 3 Self Test δωρεάν την εβδομάδα.

6Τι θα γίνεται αν μαθητής διαγνωστεί θετικός σε COVID-19;

Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό Self Test. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό Self Test (ή Rapid) τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται.

7. Τι προβλέπεται για μαθητές  σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19 εκτός σχολείου; Δηλαδή, τι γίνεται όταν, π.χ., υπάρχει κρούσμα στο σπίτι;

Αν πρόκειται για εμβολιασμένους μαθητές, τότε προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και κάνουν  Self Test τις ημέρες 0-1, 3 και 5-7.

Αν πρόκειται για μη εμβολιασμένους μαθητές, τότε παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν Self Test την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

Σε κάθε περίπτωση συμπτώματος όπως  μπούκωμα, βήχα ή  κεφαλόπονο και με το self test να είναι αρνητικό , καλό είναι να μένει το παιδί στο σπίτι και αφού γίνεται έλεγχος τις επόμενες μέρες να προσέρχεται στο σχολείο.

8. Τι ισχύει για τους ανεμβολίαστους μαθητές  που έχουν νοσήσει;

Οι ανεμβολίαστοι μαθητές  που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου τριμήνου έχουν το ίδιο καθεστώς με τους εμβολιασμένους μαθητές.

 

Η Προϊσταμένη

Φουντουκίδου Ζακελίνη