Στα πλαίσια της συναισθηματικής αγωγής αυτή τη σχολική χρονιά 2020-2021που δουλέψαμε μου ήρθε η ιδέα να ακούσουμε μουσική διαφορετικού ύφους κάθε φορά με στόχο την εξωτερίκευση των συναισθημάτων που νιώθουμε ακούγοντας την. Κλείσαμε τα μάτια και αφοσιωθήκαμε στο κομμάτι της μουσικής μας. Στη συνέχεια με τη βοήθεια της ζωγραφικής μετατρέπουμε το συναίσθημα αυτό σ’ εικόνα.. Άλλοι ένιωσαν χαρά, φόβο , λύπη, θυμό και κάποιοι μόνο χαρά. Τα παιδιά πειραματίστηκαν και εντυπωσιάστηκαν πολύ με τη διαδικασία αυτή. Τη βρήκαν πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπη.
Τα κομμάτια που ακούσαμε ήταν: Tchaikovsky” H Λίμνη των Κύκνων”, Petroview “Ο Πέτρος και ο Λύκος” Khachaturian ” O Χορός των Σπαθιών” Μ. Χατζιδάκης” Όταν Έρχονται τα Σύννεφα”
Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά μέσα από εικόνες τους δίνεται η δυνατότητα να προβληματιστούν, να συζητήσουν και να ακουστούν ποικίλες ιδέες, γνώμες και πολλά άλλα…