Τα παιδιά τοποθέτησαν πέντε ξύλινα τουβλάκια στη σειρά. Τα απαρίθμησαν με προσοχή και παρατήρησαν τη διάταξή τους. Στη συνέχεια, πήραν ανακατεμένους αριθμούς από το 1 έως το 5. Μέτρησαν τα αριθμητικά σύμβολα, τα παρατήρησαν, τα αναγνώρισαν και τα τοποθέτησαν ένα προς ένα μπροστά από κάθε τουβλάκι.
Κατόπιν, ορίσαμε ότι τα τουβλάκια ήταν παιχνίδια σε μια παιδική χαρά. Τα παιδιά πήραν πέντε μικρά κοτοπουλάκια και τα τοποθέτησαν πάνω σε κάθε τουβλάκι-όργανο. Διαπίστωσαν αν τα κοτοπουλάκια ήταν όσα και τα τουβλάκια και όσα και τα αριθμητικά σύμβολα.
Μετά, ξεκινήσαμε να παίζουμε με τους αριθμούς. Τα παιδιά φαντάστηκαν ότι τα κοτοπουλάκια έκαναν διπλά πηδηματάκια πάνω στα όργανα της παιδικής χαράς, και προσπαθήσαμε να φτάσουμε στον αριθμό 10. Στο επόμενο παιχνίδι, κάθε παιδί έριξε ένα ζάρι, παρατήρησε τις κουκίδες του και το κοτοπουλάκι του έκανε τόσα βήματα όσα έδειχνε το ζάρι.
Σκοπός του παιχνιδιού η εξάσκηση στην αναγνώριση, απαρίθμηση και αντιστοίχιση ποσοτήτων με αριθμητικά σύμβολα (1-5), η εισαγωγή σε έννοιες προσέγγισης του αριθμού 10.