Δραστηριότητα Μαθηματικών – «Τα κοτοπουλάκια στην παιδική χαρά»

Τα παιδιά τοποθέτησαν πέντε ξύλινα τουβλάκια στη σειρά. Τα απαρίθμησαν με προσοχή και παρατήρησαν τη διάταξή τους. Στη συνέχεια, πήραν ανακατεμένους αριθμούς από το 1 έως το 5. Μέτρησαν τα αριθμητικά σύμβολα, τα παρατήρησαν, τα αναγνώρισαν και τα τοποθέτησαν ένα προς ένα μπροστά από κάθε τουβλάκι.

Κατόπιν, ορίσαμε ότι τα τουβλάκια ήταν παιχνίδια σε μια παιδική χαρά. Τα παιδιά πήραν πέντε μικρά κοτοπουλάκια και τα τοποθέτησαν πάνω σε κάθε τουβλάκι-όργανο. Διαπίστωσαν αν τα κοτοπουλάκια ήταν όσα και τα τουβλάκια και όσα και τα αριθμητικά σύμβολα.

Μετά, ξεκινήσαμε να παίζουμε με τους αριθμούς. Τα παιδιά φαντάστηκαν ότι τα κοτοπουλάκια έκαναν διπλά πηδηματάκια πάνω στα όργανα της παιδικής χαράς, και προσπαθήσαμε να φτάσουμε στον αριθμό 10. Στο επόμενο παιχνίδι, κάθε παιδί έριξε ένα ζάρι, παρατήρησε τις κουκίδες του και το κοτοπουλάκι του έκανε τόσα βήματα όσα έδειχνε το ζάρι.

Σκοπός του παιχνιδιού η εξάσκηση στην αναγνώριση, απαρίθμηση και αντιστοίχιση ποσοτήτων με αριθμητικά σύμβολα (1-5), η εισαγωγή σε  έννοιες προσέγγισης του αριθμού 10.

c84baafa 208a 41a0 ae42 f198f2c6e38f4126057d 0e9d 432c 9b27 635bb42370af087a35be 1531 4333 a7e4 fe2da3cf7c71 a0014845 d556 46d9 ad66 4929e8eff7e2 c2123092 8c1f 475b a469 e143afe56ec76e32ef7a 31b1 4dcd b843 bff1382f159f

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *