Δραστηριότητα 3 Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Δεν φωνάζω, δεν μαλώνω, αγκαλιά και αγάπη απλώνω»-Θεματική ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ–ΕΥ ΖΗΝ/Υποενότητα: ΥΓΕΙΑ

Με αφορμή το βιβλίο «Η Σκάλα της Αγάπης», τοποθετήθηκαν στο κέντρο της παρέας μας, εικόνες από έργα τέχνης του καλλιτέχνη Κιθ Χάρινγκ, ο οποίος είναι γνωστός για τα ανθρωπάκια-σύμβολα. Η δουλειά του έχει  γίνει μια παγκόσμια οπτική γλώσσα. Ένα από τα θέματα των έργων του, είναι η φιλία, η συνεργασία και η αλληλεγγύη. Μοιράστηκαν στα νήπια εικόνες από έργα του Κιθ Χάρινγκ, για να τις χρωματίσουν. Επέλεξαν τα χρώματα που τους ταίριαξαν για να δείξουν τις έννοιες φιλία, συνεργασία, αλληλεγγύη, υποστήριξη, ενότητα.

7fbc039c 3979 496f a99e 3cc4419e7a53 11f8162f 7349 4931 a454 41659033961b 87f60939 9f59 47d0 88fa 0b21a1e6bc2d a3180c23 c349 4671 8bb8 01ba266ed772

Στη συνέχεια, κλήθηκαν να συνεργαστούν ανά δύο παιδάκια σ’ ένα παιδαγωγικό παιχνίδι, αποτελούμενο από ξύλινα ανθρωπάκια, τα οποία για να ισορροπήσουν ήταν απαραίτητο να στηριχτούν το ένα μέσα στο άλλο. Τα παιδιά βιωματικά διαπίστωσαν ότι ένας στόχος επιτυγχάνεται όταν δύο ή τρία άτομα προσπαθούν μαζί.

90a09660 7057 4245 9c74 dd563ad9e65e 285d20bb 8669 40a8 8489 0b6058bb9413 1 2159cb4f 9168 4c1b b646 50310ea6e78d 588840b4 7948 452e 8f65 88942d4111bd a627bc47 b06c 47eb 8ece aaf41e3e7b7f cfb18610 bd84 496f 8cb3 2b66df46b7cd

Τέλος, παίξαμε ένα παιχνίδι στο ρυθμό της μουσικής, κατά τη διάρκεια του οποίου ο καθένας ήταν ελεύθερος να περπατήσει, να χορέψει, να τραγουδήσει, στο στοπ όμως, θα έπρεπε να όλοι να αγκαλιάσουμε το παιδάκι που βρισκόταν κοντά.

bb2332cc 1bec 43f5 81a8 6b706387bb4f9e08ea4f 9823 4725 818a c3b2b425c237c97c2baa 4ee1 4e86 b042 d50ea9baa727 79dab16a 11af 4474 8c4b ec01b5b8b3c1 a13cdfce 9f00 4d8c 8d3c 843fbb5348b2 1

Έπειτα, δώσαμε τα χέρια για έναν κυκλικό χορό υπό τον ήχο του ντεφιού, το οποίο όταν σταματούσε έπρεπε τα παιδιά, χωρίς να λύσουν τα χέρια τους, να κάτσουν με προσοχή στο πάτωμα χωρίς να χαλάσει η αλυσίδα τους.

bf4cd080 220b 4ae9 aaba 42e11c4e199d c14327d8 dd64 48e4 8f4d 166a30f96412

Οι παραπάνω δράσεις καθιστούν τον/την μαθητή/τρια ικανό/η:

  • Να ανακαλύπτει τα κρυφά και φανερά μηνύματα ενός κειμένου ή μιας εικόνας.
  • Να κατανοεί αφηρημένες έννοιες.
  • Να ακολουθεί οδηγίες για την ολοκλήρωση μιας δράσης.
  • Να αναπτύσσει στάσεις σεβασμού και αποδοχής στη διαφορετικότητα των άλλων.
  • Να νιώθει μέλος μιας ομάδας, στην οποία επιλέγει τις αξίες της φιλίας και της συνεργασίας.
  • Να προτείνει λύσεις σε κάποιο πρόβλημα.
  • Να ακολουθεί τους κανόνες και τις οδηγίες που αφορούν στις κινητικές δραστηριότητες.
  • Να εμπιστεύεται τον εαυτό του και τους άλλους.
  • Να εκτιμά τις εκάστοτε συνθήκες προκειμένου να επιτευχθεί ένας στόχος.
  • Να αντιλαμβάνεται ότι αποτελεί αιτία συγκεκριμένων αποτελεσμάτων τόσο σε ατομική, όσο και σε ομαδική δράση.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *