Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Η δική μου μοναδική οικογένεια”/”Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη”-Ανθρώπινα δικαιώματα

066f25b8 56ad 4c9b bf39 e189a2a20bc8 0361ae05 1129 46d7 9612 2fdc9a246316 b7293b11 4904 4150 baf2 6e7218cf8085 d9e8a71b a374 459c b1c2 d1982606873c

Στη γωνιά της γραφής τοποθετήθηκαν καρτέλες με λέξεις όπως “ΜΑΜΑ”, “ΜΠΑΜΠΑΣ”, “ΠΑΠΠΟΥΣ” κλπ., γεγονός που κινητοποίησε την περιέργεια των νηπίων και μερικά προσπάθησαν να γράψουν κάποιες από αυτές.

03ee099e 35b7 4c18 8a4c c2d31d37cbf7 35ef2c3e 0f10 470f 8092 c740965c4a36 79bd42ec 2cdd 498c ba0e e732c794990e  ” ee524b5d 13c1 4156 97fa 37fef5e4c1df

Στη συνέχεια αντιστοίχησαν τις λέξεις με τις σωστές εικόνες σε φύλλο εργασίας με τίτλο “Τα μέλη της οικογένειάς μου”.

Σε δεύτερο χρόνο μοιράστηκε στα νήπια φύλλο εργασίας με οικογένειες αποτελούμενες από διαφορετικό αριθμό μελών. Τα παιδιά μέτρησαν τα μέλη τους και επέλεξαν τον σωστό αριθμό κυκλώνοντάς τον.

2c83983d ebd4 4202 89a9 f64f2a087004 3f99a536 da47 443a 9392 1ba88aab77f8 8f63294f 2c12 4958 b9f5 378599597faa 72c72ef0 8600 4e90 9d4b 9d741c60ab61

Οι παραπάνω δραστηριότητες ωφελούν τους μαθητές/τριες για τους εξής λόγους:

Αποκτούν εξοικείωση με τα γράμματα της αλφαβήτου και κατανόηση της δομής των λέξεων, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν δεξιότητες γραφής, βελτιώνοντας τη λεπτή κινητικότητα (συγκέντρωση και συντονισμός χεριού-ματιού).

Κατανοούν τις βασικές μαθηματικές έννοιες (αριθμοί, ποσότητες), εξοικειώνονται με τα σύμβολα των αριθμών και τη σειρά τους και αναπτύσσουν την ικανότητα μέτρησης και κατανόησης ποσοτήτων.

Αναπτύσσουν την παρατηρητικότητα και την ικανότητα για συσχετισμό, ενισχύουν τη λογική σκέψη και τη μνήμη, βελτιώνουν την ταξινόμηση αντικειμένων ανά κατηγορίες.