Παρουσιάστηκαν στα νήπια, τα οποία ήταν συγκεντρωμένα στην παρεούλα, έργα τέχνης με θέμα την οικογένεια.
Με βοηθό τις ρουτίνες σκέψης «Βλέπω», «Σκέφτομαι», «Αναρωτιέμαι», τα παιδιά παρατήρησαν τους πίνακες ζωγραφικής, εξέφρασαν τις σκέψεις τους και μέσα από ερωτήσεις και απορίες, οδηγήθηκαν σε συμπεράσματα.
Διαπίστωσαν πως υπήρχαν τόσο διαφορές, όσο και ομοιότητες, ανάμεσα στις οικογένειες του τότε και του τώρα (παίζουμε μαζί, τρώμε μαζί, πάμε βόλτα, για ψώνια, βλέπουμε τηλεόραση, κάνουμε εκδρομές κλπ.).
Η Νηπιαγωγός με αφορμή τα συμπεράσματά τους τα κάλεσε σε μια δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών (brainstorming) με θέμα «Τι είναι Οικογένεια», με στόχο την ανίχνευση των πρότερων ιδεών και αντιλήψεων τους.
Έγινε καταγραφή των προτάσεών τους, εστιάζοντας στην οικογένεια του σήμερα.
Τα νήπια στη συνέχεια μίλησαν για την οικογένειά τους και από πόσα μέλη αποτελείται. Διαπίστωσαν πως όλοι είμαστε τόσο ίδιοι όμως και τόσο διαφορετικοί ταυτόχρονα. Πιο συγκεκριμένα είπαν τα ονόματα των μελών της οικογένειά τους και μέτρησαν με τα δακτυλάκια τους τον αριθμό των μελών στο σύνολό τους. Έτσι είπαμε ότι υπάρχουν οικογένειες με τρία μέλη, τέσσερα, πέντε και παραπάνω.