Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Η δική μου μοναδική οικογένεια”/”Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη”-Ανθρώπινα δικαιώματα

Παρουσιάστηκαν στα νήπια, τα οποία ήταν συγκεντρωμένα στην παρεούλα, έργα τέχνης με θέμα την οικογένεια.

Με βοηθό τις ρουτίνες σκέψης «Βλέπω», «Σκέφτομαι», «Αναρωτιέμαι», τα παιδιά παρατήρησαν τους πίνακες ζωγραφικής, εξέφρασαν τις σκέψεις τους και μέσα από ερωτήσεις και απορίες, οδηγήθηκαν σε συμπεράσματα.

7c5da121 8f82 45d0 8ad2 f7b780137315 1 0339 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 23 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 24 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 29 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 32 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 36 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 39 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Σελίδα 40 1

Διαπίστωσαν πως υπήρχαν τόσο διαφορές, όσο και ομοιότητες, ανάμεσα στις οικογένειες του τότε και του τώρα (παίζουμε μαζί, τρώμε μαζί, πάμε βόλτα, για ψώνια, βλέπουμε τηλεόραση, κάνουμε εκδρομές κλπ.).

Η Νηπιαγωγός με αφορμή τα συμπεράσματά τους τα κάλεσε σε μια δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών (brainstorming) με θέμα «Τι είναι Οικογένεια», με στόχο την ανίχνευση των πρότερων ιδεών και αντιλήψεων τους.
Έγινε καταγραφή των προτάσεών τους, εστιάζοντας στην οικογένεια του σήμερα.

02a424e7 f0ab 4768 a873 3c1aa6697cbf 31120bec 330c 437d 92fb 8fc3378e02db ab946773 0ae1 492d a929 c4542d424b28

Τα νήπια στη συνέχεια μίλησαν για την οικογένειά τους και από πόσα μέλη αποτελείται. Διαπίστωσαν πως όλοι είμαστε τόσο ίδιοι όμως και τόσο διαφορετικοί ταυτόχρονα. Πιο συγκεκριμένα είπαν τα ονόματα των μελών της οικογένειά τους και μέτρησαν με τα δακτυλάκια τους τον αριθμό των μελών στο σύνολό τους. Έτσι είπαμε ότι υπάρχουν οικογένειες με τρία μέλη, τέσσερα, πέντε και παραπάνω.

3f19667a d4b9 4a51 b172 3af5ea898a08 176ff6d1 e801 4424 9547 b7e1347bbf67 3171df1b 2a0d 4b78 a159 f0f69b7929ae a95c62e0 829e 433d a6a7 95f270e62561 a8332bdd bd95 4dff 8f2b 91a335b7c4ed af548ced ee74 4dc1 b40a 8e67f698be7f