1η Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας!

Η 1η Οκτωβρίου έχει οριστεί από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990 ως η Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων ή Τρίτης Ηλικίας και καθιερώθηκε ο εορτασμός της .

Με αφορμή την ημέρα αυτή θα πρέπει όλοι μας να αναλογιστούμε την προσφορά και τη σοφία αυτών των ανθρώπων.

Εμείς  βέβαια σκεφτόμαστε και τιμούμε τον παππού και τη γιαγιά κάθε μέρα, αλλά με αφορμή αυτή τη γιορτή μιλήσαμε για τον παππού και τη γιαγιά μας, ζωγραφίσαμε, μάθαμε μια προσευχή και κατασκευάσαμε δωράκια-διακοσμητικά καδράκια και καρτούλες για να δείξουμε την παντοτινή μας αγάπη, προσφορά και σεβασμό στην Τρίτη Ηλικία.

Χρόνια πολλά γιαγιά! Χρόνια πολλά παππού! Σας αγαπάμε πολύ και σας ευχαριστούμε για όλα!

Και το ποίημα που μας άρεσε πολύ και σας το αφιερώνουμε:

Θέλω τον παππού και τη γιαγιά κοντούς
της ποιήτριας Ρένας Καρθαίου

Θεέ μου, σε παρακαλώ
τον παππού μου να κοντύνεις,
και γιαγιά πολύ ψηλή
στα παιδιά μη δίνεις.

Εύκολα θέλω να φτάνω
τον παππού και τη γιαγιά,
να μπορώ να τους χαϊδεύω
τ΄ άσπρα, κάτασπρα μαλλιά.

Ο παππούλης κι η γιαγιούλα
θέλω να  ΄ναι πιο κοντά.
Όχι να  ΄ναι αυτοί στα ύψη
κι εγώ τόσο χαμηλά.

Θέλω να’ μαστε ίσια, ίσια
και να παίζουμε μαζί.
Έτσι πιο όμορφη θα νιώθω
τη ζωή.

Γι’ αυτό άκουσέ με, Θεέ μου,
κάνε τους και τους δυο κοντούς.
Αυτό πάει να πει γιαγιούλα
και γλυκός γλυκός παππούς.

 

Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο μας!

Μία καινούργια χρονιά άρχισε και πάλι με νέες προσδοκίες και όνειρα…. Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο μας με παιχνίδια γνωριμίας, κανόνες συμπεριφοράς….

Μιλήσαμε για όσα αγαπάμε, όσα μας αρέσουν και μας χαροποιούν…

Ακούσαμε το τραγούδι του Β. Ηλιόπουλου “Εγώ είμαι εγώ” και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας τον μοναδικό:

Παίξαμε με τα χρώματα και τυπώσαμε την παλάμη μας:

Χρωματίσαμε το σχολείο μας:

Μιλήσαμε για την οικογένειά μας, τα μέλη της, τι μας αρέσει να κάνουμε όλοι μαζί, τα συναισθήματα που νιώθουμε για αυτήν, όπως ασφάλεια, αγάπη, χαρά.

Κάναμε μία κατασκευή και ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας:

Παίξαμε παιχνίδια με το όνομά μας:

Αναγνωρίσαμε το αρχικό γράμμα και το ζωγραφίσαμε:


Διακοσμήσαμε με διαφορετική τεχνική κολλώντας χρωματιστά χαρτάκια:

 

Φτιάξαμε μία ωραία γραμματόσουπα και αναγνωρίσαμε τα γράμματα:

Γράψαμε το όνομά μας μέσα από μια δημιουργική εικαστική δραστηριότητα με τίτλο:

“Ανέβηκα στο φεγγάρι κι έγραψα το όνομά μου’

Μια δραστηριότητα που βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τη λεπτή κινητικότητα και τα βοηθά να μάθουν το όνομά τους παίζοντας και ζωγραφίζοντας.

Διαβάσαμε το παραμύθι “Κουκουβά” των Kes Gray και M. McQuillan. Μιλάει για την Κουκουβά που δεν πηγαίνει ποτέ στο σχολείο! Όμως έχει φτάσει η ώρα,  να αλλάξει τις συνήθειές της και να μεταμορφωθεί σε σοφό πουλί…. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ό,τι μας εντυπωσίασε:

 

Ξεχωρίσαμε όσα μας κάνουν χαρούμενους και όσα μας λυπούν:

Διαβάσαμε το παραμύθι “Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε ” της Μ. Κουτσανοπούλου, ζωγραφίσαμε τα χεράκια μας και δώσαμε την υπόσχεση πως τα χεράκια μας μόνο αγάπη θα δίνουν:

Και αποφασίσαμε να γίνουμε ο καθένας μας κρίκος μιας δυνατής αλυσίδας που την ονομάσαμε

“Η αλυσίδα της φιλίας”:

Ετοιμάσαμε “τα γλυκάκια” των γενεθλίων μας και:

Ακούσαμε το τραγούδι του Π. Θαλασσινού “Ένας μικρός γλυκός Σεπτέμβρης” και το ζωγραφίσαμε:

….και συνεχίζουμε και με καλή διάθεση και όρεξη για δημιουργία….

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!

Δημιουργία λογαριασμών μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων στο ΠΣΔ

 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει είτε από τον γονέα/κηδεμόνα είτε από το σχολείο (με την σύμφωνη γνώμη του γονέα/κηδεμόνα).

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students   Στην ίδια σελίδα μπορεί αν φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».

 

  • Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
  • Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Στους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου, Α Γυμνασίου και Α Λυκείου το σχολείο μπορεί να φροντίσει για την γνωστοποίηση του Αριθμού Μητρώου των αντίστοιχων μαθητών. Για μαθητές μεγαλύτερων τάξεων ο αριθμός αυτός αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους.
  • Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης email του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί email με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

 

 

Έναρξη σχολικής χρονιάς, αγιασμός

Ο αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9.00π.μ. στην επάνω αυλή τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας του ΕΟΔΥ κατά της διασποράς του covid(χρήση μάσκας, αποστάσεις).

Αμέσως μετά θα ανακοινωθεί ο χωρισμός των τμημάτων, θα δοθούν οδηγίες

προς τους γονείς σε έντυπη μορφή και θα αποχωρήσουν.

  • Κάθε Τρίτη και Παρασκευή τα παιδιά εισέρχονται στο χώρο του Νηπιαγωγείου, αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη αποτελέσματος self test covid που θα πρέπει να έχει δηλωθεί στην αρμόδια πλατφόρμα  https://self-testing.gov.gr/
  • Κατ΄εξαίρεση την 1η εβδομάδα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου, τα self tests θα διενεργηθούν την Κυριακή και Τετάρτη και θα τα επιδείξετε στις Νηπιαγωγούς τη Δευτέρα13/9/2021(ημέρα αγιασμού) και την Πέμπτη 16/9/2021

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και δύναμη!

 

Διάκριση του Νηπιαγωγείου μας στο Bravo Schools 2021

Το Νηπιαγωγείο μας  διακρίθηκε για μια ακόμη χρονιά

 στο Bravo Schools 2021,

τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό κατά τον οποίο οι Ενεργοί Πολίτες του αύριο αναδεικνύουν τις προτάσεις τους για τη Δημιουργία ενός Καλύτερου Κόσμου.


Λήψη αρχείου

Η συμμετοχή μας ξεχώρισε μεταξύ των 867 συμμετοχών από 342 σχολεία που έλαβαν μέρος στη φετινή διαδικασία.

Η μαθητική μας δημιουργία με τίτλο:

“Τα ελεφαντόδοντα είναι πολύτιμα … μόνο για τους ελέφαντες”

με στόχο την ευαισθητοποίηση απέναντι στο παράνομο εμπόριο ελεφαντόδοντου

αναδείχτηκε μεταξύ των καλύτερων σχολικών προσεγγίσεων:

Τα ατομικά έργα των παιδιών

 

και η ομαδική μας αφίσα

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!!

 

 

Δεν ξεχνώ την γενοκτονία των Ποντίων – 19 Μάϊου!

Ημέρα μνήμης για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου η 19η Μάϊου , ημέρα μνήμης της εξόντωσης των ποντίων από τους Νεότουρκους με μεθόδους όπως ήταν η εκτόπιση, η εξάντληση από έκθεση σε κακουχίες, τα βασανιστήρια, η πείνα και η δίψα, οι πορείες θανάτου στην έρημο και συχνότατα οι εν ψυχρώ δολοφονίες ή εκτελέσεις…

Στο Νηπιαγωγείο μας  με ένα αυτοσχέδιο παραμύθι ο μικρός ήρωας Χάμπος ποντιακής καταγωγής, μας διηγήθηκε γεγονότα από την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, με αυτό τον τρόπο γνωρίσαμε και τιμήσαμε τον ποντιακό λαό.

Φτιάξαμε έναν πίνακα ζωγραφικής και κολλάζ με θέμα την γενοκτονία, για να μην ξεχνάμε την ιστορία μας,  γνωρίσαμε την κουλτούρα των Ποντίων και χορέψαμε ποντιακά.

Η ποντιακή γωνιά…

Το έργο τέχνης μας…

“Πάμε ανακύκλωση”

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησε ο Σχολικός Μαραθώνιος «Πάμε Ανακύκλωση» για το σχολικό έτος 2020-2021 που συμμετέχει και το δικό μας Νηπιαγωγείο.
Έχουν τοποθετηθεί ειδικοί κάδοι σε κάθε τάξη και συγκεντρώνουμε:
Χαρτί όπως:
Βιβλία
Τετράδια
Σχολικά έντυπα
Περιοδικά
Εφημερίδες
Λοιπά Έντυπα π.χ. από ΔΕΚΟ
Μικρές μη ογκώδεις χάρτινες συσκευασίες
Πλαστικό
Πλαστικά μπουκάλια από
νερό, αναψυκτικό μικρά και μεγάλα
Πλαστικά καπάκια από οποιαδήποτε συσκευασία
Τα μπουκάλια θα πρέπει να είναι άδεια
περιεχόμενο και να ΣΥΜΠΙΕΖΟΝΤΑΙ.
Μπαταρίες
Όλα τα είδη φορητών μπαταριών (δηλαδή
βάρους περίπου μέχρι 1500 γραμμάρια), είτε
είναι πρωτογενείς(μιας χρήσης) είτε
δευτερογενείς (επαναφορτιζόμενες).
Ενδεικτικά, μπαταρίες από τις ακόλουθες
συσκευές (ραδιόφωνα, παιχνίδια, κινητά,
φακούς, ρολόγια, κλπ.
Μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα «ΣΧΟΛΕΙΑ», όπου και μπορείτε να κάνετε δωρεά πόντων στο σχολείο μας σαν μέλη του Followgreen!
Τα σχολεία που θα συγκεντρώσουν τους περισσότερους πόντους θα βραβευτούν σε ειδική τελετή από το Δήμο Ωραιοκάστρου που είναι και ο διοργανωτής του μαραθωνίου ανακύκλωσης!
Παρακαλούμε να υποστηρίξετε την προσπάθειά μας!

Η Γιορτή της Μητέρας

Επιστρέψαμε στο σχολείο μας αμέσως μετά τη γιορτή της Μητέρας

και με αφορμή τη γιορτή αυτή σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα δωράκι στη μανούλα μας

φτιαγμένο από τα χεράκια μας, τη φαντασία μας και την αγάπη μας !

Τα έργα μας μοναδικά

Μανούλες σαν νεράιδες…

μανούλες με κόκκινα μαλλιά…

Μανούλες με κολιέ…

μανούλες με σκουλαρίκια…

μανούλες με μεγάλες βλεφαρίδες…

Είδαμε τον πίνακα του Ιακωβίδη << Μητρική στοργή >> και κάναμε μια εικαστική παρέμβαση. Τα παιδιά πρόσθεσαν μια κουβερτούλα και παιχνίδια για το μωρό, ένα φόρεμα κι ένα στολίδι στα μαλλιά για τη μητέρα. Στο παρακάτω video θα δείτε το αποτέλεσμα.

Το μεσημέρι μια έκπληξη περίμενε τις μανούλες στο σχολείο μας. Μια μεγάλη αγκαλιά μόνο γι’ αυτές!!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!!!

Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19

Σύμφωνα με την εγκύκλιο 50209/ΓΔ4 στις 5/5/2021 του ΥΠΑΙΘ και
ενόψει της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων,
δημοτικών και ολοήμερων σχολείων) από τη Δευτέρα10.05.2021, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής
δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Παρέχεται δωρεάν από τα φαρμακεία με την επίδειξη της ταυτότητας του γονέα και το Α.Μ.Κ.Α του παιδιού.

Η διαδικασία Θα διενεργείται 2 φορές την εβδομάδα Δευτέρα και Πέμπτη. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται

έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στην σχολική μονάδα.
Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.
Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον, σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών
φυλλαδίων. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες των 13 ετών και άνω, ο έλεγχος θα διενεργείται υπό
την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων τους, ενώ για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες
των 13 ετών και κάτω με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα.
Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος:
Οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες επισκέπτονται την
ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19»
στην συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.
(taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄184) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής
του αποτελέσματος.

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα την σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος

και την παραδίδουν στο σχολείο.
Προμηθευτείτε άμεσα το 1ο τεστ κι από Δευτέρα 10/5/2021 το 2ο.

Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα
σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι
τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr,

για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι
διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό,
ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Στην περίπτωση
κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.
Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από δημόσια δομή, με
την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον
χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID 19 για τους/τις μαθητές/τριες, αυτές, μπορούν να
συμπληρωθούν και να υπογραφούν και χειρόγραφα από τους γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων
μαθητών/τριών.

Προβλέπεται, επίσης, η εφαρμογή όλων των μέτρων πρόληψης και προστασίας που έχουν ήδη ληφθεί:
 η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
 τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,
 οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
 η χρήση αντισηπτικών,
 οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
 οι τακτικοί αερισμοί των χώρων.

H σχολική κάρτα που πρέπει να συμπληρωθεί:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ COVID-19

Ακολουθεί η ΚΥΑ:

Δ1α_ΓΔ οικ_27707_4_5_21_KYA ΦΕΚ Β 1825_ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ

 

 

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ και παιχνίδια

Άκου τον ξάστερο ουρανό, πώς οι καμπάνες σιούνε.
Όπου καρδιά, χαρμόσυνες λαχτάρες απαντούνε.

Ανάστασ’ είναι σήμερα. Παιδιά, γυναίκες, γέροι
κόκκινο αυγό στην τσέπη τους, χρυσό κερί στο χέρι.

Πάσχα είναι και λαμπρή

τούτη η σημαντική γιορτή

κι εμείς διαδικτυακά

φτιάξαμε πράγματα πολλά!!!

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Πασχαλινά δια δραστικά παιχνίδια

Πασχαλινό σταυρόλεξο

Πασχαλινές εικόνες και λέξεις

Πασχαλινό κουίζ