Οι πειρατές της καρδιάς μας!
Μετράμε αντίστροφα για τη λήξη της σχολικής χρονιάς και το διασκεδάζουμε καθημερινά. Σήμερα αποφασίσαμε να γίνουμε πειρατές. Διαβάσαμε το βιβλίο του Α. Παπαθεοδούλου “Οι καλοί και οι κακοί πειρατές” και φτιάξαμε καπέλα, κιάλια, σπαθιά, παπαγάλους, χάρτη του θησαυρού, το κουτί του θησαυρού και σαλπάραμε σε άγνωστα νερά για περιπέτειες….
Κωπηλατώντας φτάσαμε στο νησί και ξεκινήσαμε με οδηγό το χάρτη να βρούμε τον κρυμμένο θησαυρό….
Τα καταφέραμε!!! Ναι ο θησαυρός ευρέθη….
και είναι όλα όσα έχουμε μέσα στην ψυχούλα μας. Η αγάπη και η καλοσύνη που μάθαμε στο αγαπημένο μας Νηπιαγωγείο να μοιράζουμε απλόχερα. Θησαυρός ανεκτίμητος είναι οι φίλοι που αποκτήσαμε, οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε, τα γέλια, οι φωνές, τα αστεία που σκαρώσαμε, τα τραγούδια, τα παραμύθια μας, τα όνειρά μας….
Πειρατές και πειρατίνες της καρδιάς μας να είστε πάντα καλοτάξιδοι! Σας αγαπάμε πολύ!














