Ο Χρουσαιτός Άτυς και η βασιλοπούλα Ροδογάλη!

Ένα όμορφο μικρασιατικό παραμύθι που αφηγείται τις περιπέτειες της βασιλοπούλας Ροδογάλης, είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας από τη θεατρική ομάδα του μικρού βορρά.
Το παραμύθι διηγείται τις περιπέτειες της Ροδογάλης, η οποία μετά το θάνατο του βασιλιά πατέρα της διώχνεται από τις κακές αδελφές της και ζει με την παραμάνα της σε ένα μικρό πύργο. Μια μέρα ένας ολόχρυσος αϊτός μπαίνει στην κάμαρά της, τινάζει τα φτερά του και εμφανίζεται μπροστά της ένα παλικάρι σαν άγγελος, ένα βασιλόπουλο μαγεμένο ο Άτυς. Η αγάπη τους, που μόλις γεννήθηκε, θα χρειαστεί να ξεπεράσει πολλά εμπόδια πριν τους χαρίσει την ευτυχία. Η θεατρική απόδοση του παραμυθιού από τους ηθοποιούς εκπληκτική, μαγευτική!!! Απολαύσαμε κάθε λεπτό της διήγησης μα και το παιχνίδι μαζί τους στο τέλος της παράστασης!!!






Μετά το τέλος της παράστασης ζωγραφίσαμε ό,τι μας εντυπωσίασε:




Περάσαμε τέλεια!!! Ευχαριστούμε μικρέ βορρά!!!

Xρόνος, εποχές, μήνες, εβδομάδες

….και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το χρόνο, τα παιδιά και τα εγγόνια του. Διαβάσαμε το παραμύθι που έγραψαν πρόπερσι τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας “Τα δώρα του χρόνου” που μας άρεσε πάρα πολύ και στη συνέχεια το δραματοποιήσαμε:
Τα δώρα του χρόνου
Συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής και κάναμε μία ομαδική κατασκευή:



Κατασκευάσαμε ατομικά τον τροχό των εποχών:


Διαβάσαμε, παίξαμε και ζωγραφίσαμε το ποίημα “12 μήνες αθλητές” της Μ. Κριεζή:



Κάναμε και τον τροχό των μηνών με τα χαρακτηριστικά τους για να τους θυμόμαστε:

Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και δραματοποιήσαμε το τραγούδι “Η καλή κυρά βδομάδα” από το CD Λάχανα και χάχανα και το ζωγραφίσαμε:


Για να μετράμε τις μέρες της εβδομάδας κάναμε ένα πολύχρωμο λουλούδι:




…και συνεχίζουμε….

Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο μας!

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για την εποχή που διανύουμε, τραγουδήσαμε χορέψαμε και ζωγραφίσαμε το τραγούδι του Χειμώνα. Τους στίχους έγραψε ο Γ. Μυζάλης, τη μουσική ο Ε. Ζεμενίδης και το ακούσαμε από τη φωνή του Δ. Σαββόπουλου:
Φέρτε παλτά, φέρτε κουβέρτες και σκουφιά
ήρθαν τα χιόνια και τα κρύα στις αυλές μας
φέρτε να βράσουμε ροφήματα ζεστά
να ζεσταθούνε επιτέλους οι καρδιές μας.

Ήρθε ο χειμώνας ο σοφός για να οργανώσει
βραδιές με κάστανα γύρω απ’ τη φωτιά
τρεις μήνες μένει κι επιμένει να ενώσει
τους φίλους όλους σε σπιτάκια γιορτινά.

Ντύσου καλά προτού να βγεις από το σπίτι σου
έχει χιονίσει κι όλα γύρω είναι λευκά
είναι χειμώνας – δες την παγωμένη μύτη σου
να ζεσταθούμε έλα οι δυο μας αγκαλιά. (περισσότερα…)

Καλή χρονιά!!!

Επιστρέψαμε στο σχολείο μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων ξεκούραστοι, ανανεωμένοι και τηρώντας το έθιμο κόψαμε τη Βασιλόπιτα για το καλό της χρονιάς. Η μανούλα της Ευωδίας μας, η κυρία Θεοδοσία έφτιαξε με τα χεράκια της μια υπέροχη Βασιλόπιτα και μας την πρόσφερε με πολλή αγάπη!!!

Τυχεροί είμαστε όλοι, μια και το φλουρί έπεσε στην τάξη μας!!! Κυρία Θεοδοσία σε ευχαριστούμε πολύ, πολύ για την τόσο όμορφη και γευστική έκπληξη!!!

Τις ευχές μας για όλο τον κόσμο σκεφτήκαμε να τις πούμε μέσα από μια ομαδική κατασκευή, χρησιμοποιώντας αλάτι, κόλλα και νερομπογιές:



Αγάπη, Υγεία, χαρά, ευτυχία, ειρήνη, αγκαλιές, φιλιά, ζεστασιά κι ό,τι επιθυμείτε….σας ευχόμαστε από καρδιάς!!!