Φαναράκια … κεντημένα!

Περιορισμένος ο χρόνος φέτος για τις πασχαλινές κατασκευές.

Από τον Κολοκοτρώνη πήγαμε στην Σταύρωση…

Γι αυτό φτιάξαμε  πανεύκολα γυάλινα … καλαθάκια που όταν οι λιχουδιές τους εξαφανιστούν (με τον γνωστό μαγικό τρόπο), γίνονται διακοσμητικά φαναράκια για το φως της ανάστασης!

Αγαπημένη κατασκευή γι αυτό και την επαναλαμβάνω αρκετές φορές με κάποιες παραλλαγές!

Ξεκινάμε;

Θα χρειαστούμε βαζάκια, ατλακόλ και κλωστές κεντήματος

1. Με ένα πινέλο απλώνουμε ατλακόλ στο βαζάκι

IMG_4535

2. Κολλάμε πάνω τις κλωστές IMG_4537 IMG_4538 IMG_4540

3. Βάζουμε ένα ρεσώ μέσα στο βαζάκι

4. Γεμίζουμε ένα φύλλο χρωματιστής ζελατίνας με σοκολατάκια, καραμέλες και κουλουράκια

IMG_4544 IMG_4545

5. Βάζουμε το πουγκί με τις λιχουδιές μέσα στο βαζάκι (πάνω από το ρεσώ) και τα καλαθάκια-φαναράκια μας είναι έτοιμα να στολίσουν το πασχαλινό τραπέζι.

IMG_4546

Μπορούμε να διακοσμήσουμε με αυτοκόλλητες πασχαλίτσες ή ό,τι άλλο αυτοκόλλητο έχουμε στα υλικά μας!

IMG_4549 IMG_4550 IMG_4552

Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό είτε με τις λιχουδιές είτε μόνο με το ρεσώ!

“κύλινδρος της βροχής” (ή της θάλασσας!)

“Κύλινδρος της βροχής”

Θα χρειαστούμε  τα παρακάτω “σκουπίδια”

– Εναν κύλινδρο από αφίσα (ή από κορδέλες στολισμού γάμου/βάπτισης)

– Καρφακια μεγάλα

– Εφημερίδα

– Μαυρομάτικα φασόλια

– καπάκια από γιαουρτάκια

– Σκοινί

– Ατλακόλ

Πώς θα το κατασκευάσουμε; 

1. Καρφώνουμε τα καρφάκια ακολουθώντας τη διαγώνια γραμμή του ρολού

IMG_3350

IMG_3354

 2. Ελέγχουμε αν τα καρφάκια είναι στη σωστή απόσταση μεταξύ τους

IMG_3355

Κάπως έτσι φαίνονται τα καρφάκια μέσα στον κύλινδρο 

IMG_3356

3. Κόβουμε την εφημερίδα σε κομμάτια με το χέρι

IMG_3358και τα κολλάμε με την ατλακόλ πάνω στον κύλινδρο

IMG_3357
IMG_3360

IMG_33614. Κλείνουμε με ένα καπάκι από γιαουρτάκι τη μία πλευρά 

IMG_3362

5. Ρίχνουμε μισό σακουλάκι μαυρομάτικα φασόλια μέσα στον κύλινδρο 
IMG_3615 IMG_3616

6. Βάζουμε και το άλλο καπάκι στην άλλη πλευρά και από πάνω το διακοσμούμε με σκοινί

IMG_3617

Μυστικό επιτυχίας: Η συνεργασία! 

Ακούστε και τον ήχο του!

Τελικά μάλλον θα έπρεπε να τον ονομάσουμε

“κύλινδρο της θάλασσας ή των παραμυθιών!

Μας έχει ταξιδέψει σε πολλές θάλασσες και έχουμε κάνει μαζί του πολλά αναγνωστικά ταξίδια!

(Και ΔΕΝ θέλουμε άλλη βροχή. Μας φτάνει για φέτος!)

Λαγός, εύκολος και πονηρός

Εύκολος, γρήγορος, πονηρός και κυρίως φτιαγμένος … από παιδικά χέρια!

Μια εύκολη κατασκευή που γίνεται αποκλειστικά από τα παιδιά (εκτός από ένα και μοναδικό επικίνδυνο σημείο που γίνεται από έναν ενήλικα)

Τι θα χρειαστούμε

– Ρολα υγείας

– Καπάκι από μπύρα ή αναψυκτικό

– κλωστές ή μαλλί πλεξίματος ή ό,τι έχει απομείνει από τη φουστα της χαβανέζας!

– Κουμπάκι ή ματάκια

– γλωσσοπίεστρο

Κόβουμε δύο ίδιες λωρίδες από το ρολό και τις κολλάμε για “αυτιά”
IMG_4320

Κολλάμε το “μουστάκι”, το μαλλί πλεξίματος ή κλωστή και από πάνω την “μύτη” – καπάκι

 

IMG_4321

Συνεχίζουμε με τα μάτια
IMG_4322

Ενας ενήλικας κάνει μία σχισμή

IMG_4323

το παιδί στερεώνει το γλωσσοπίεστρο

IMG_4324

έτοιμος ο λαγός!

IMG_4325

για να γίνει σελιδοδείκτης ή κουκλα για το κουκλοθέατρο ή να στολίσει το πασχαλινό καλαθάκι ή μία γλάστρα

IMG_4330

 

ή ακόμα και να γίνει μάσκα!

IMG_4370IMG_4371IMG_4375IMG_4376IMG_4377

 

και λίγες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις … !

θέατρο σκιών

Στην αρχή κάθε χρονιάς θέλοντας να μιλήσω στα παιδιά για τη συνεργασία, την ομάδα, τον αλληλοσεβασμό για το “εμείς” σκαρφίζομαι ένα παιχνίδι. Χρησιμοποιώ μια αλυσίδα. Τα παιδιά ενώνουν τα δάχτυλά τους σχηματίζοντας  έναν κρίκο και ενώνουν τους κρίκους τους με τους κρίκους των διπλανών τους. Ετσι όλη η παρεούλα γίνεται μία αλυσίδα. Κάθε παιδί είναι ένας κρίκος και γι αυτό το ίδιο σημαντικός για την αλυσίδα. Αν ένας κρίκος σπάσει η αλυσίδα μας θα κοπεί και αυτό που “κρατάει” θα καταστραφεί. Αν είναι κολλιέ θα χαθεί, αν είναι ποδήλατο θα τραυματιστεί ο ποδηλάτης, αν είναι φωτιστικό θα σπάσει και πάει λέγοντας….
Αν αυτό που “κρατάει” η αλυσίδα είναι μια θεατρική παράσταση ή μια άλλη ομαδική δουλειά και σπάσει ένας οποιοδήποτε κρίκος – όλοι οι κρικοι άλλωστε είναι ίδιοι και άρα το ίδιο σημαντικοί-  μοιραία το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο. Μάλιστα οι άλλοι κρίκοι θα στενοχωρηθούν …
Με το παιχνίδι αυτό (που το παίζουμε κάθε φορά που ετοιμάζουμε μία ομαδική δουλεια που απαιτεί τη συνεργασία όλων) επιχειρώ να καταλάβουν τα παιδιά την σημασία της παρουσίας τους μέσα στην τάξη, να πιστέψουν στον εαυτό τους, να γίνουν υπεύθυνα μέλη μιας ομάδας και να καταλάβουν ότι υπάρχουν και συνέπειες.

Οι συνέπειες δεν είναι τιμωρίες. Δε συμφωνώ  με τις τιμωρίες. Αντίθετα οι συνέπειες βασίζονται στις σχέσεις εμπιστοσύνης που υπάρχουν ανάμεσα στα μέλη της ομάδας μας. Αν ένας κρίκος σπάσει οι υπόλοιποι θα απογοητευτούν και για λίγο δεν θα του έχουν εμπιστοσύνη. Επειτα όμως από συζήτηση, θα του δώσουν την ευκαιρία να εκφράσει τα “κακά” συναισθήματά του που τον έκαναν να “σπάσει” και φυσικά θα του δώσουν μία ακόμα ευκαιρία για να τους αποδείξει ότι μπορεί να αναλάβει έναν διαφορετικό ρόλο και να είναι καλύτερος.
Σαν την παρεούλα μας, δηλαδή μια αλυσίδα, είναι η φύση, η ζωή μας. Δεν την χωρίζουμε σε κεφάλαια τα οποία μελετάμε μεμονωμένα αλλά σε συνδυασμό, σε συνάρτηση με άλλα κεφάλαια, το ίδιο σημαντικά. Αυτά τα κεφάλαια είναι σαν τους κρίκους της αλυσίδας που ανέφερα νωρίτερα και ενώνονται μεταξύ τους χωρίς να διευκρινίζεται αν κάποιο είναι πιο σημαντικό από ένα άλλο γιατί δεν είναι. Είναι όλοι οι κρίκοι το ίδιοι σημαντικοί αφού απόν τον έναν κρίκο εξαρτάται ένας άλλος κλπ.

Ετσι, δίπλα στον κρίκο της Ιστορίας βρίσκεται της Τεχνης (σε διάφορες μορφές της) και δίπλα αυτός της Φυσικής και πιο δίπλα της Τέχνης πάλι και πάει λέγοντας

Ετσι λοιπόν με αφορμή την 25η Μαρτίου γνωρίσαμε τον Καραγκιόζη και το θέατρο σκιών.

http://www.karagiozismuseum.gr/theatro_skion/

Και μιλήσαμε για το προφίλ και το ανφάς. Και διαπιστώσαμε ότι στο προφίλ κάποια χαρακτηριστικά φαίνονται καλύτερα απ ότι στο ανφάς. Η μύτη, το αυτί, το πηγούνι ενώ το μάτι μοιάζει σαν παγωτό χωνάκι ξαπλωμένο (!), το στόμα σαν καρδιά επίσης ξαπλωμένη !

Οι συνειρμοί είναι μεγάλη υπόθεση! Ετσι ξαναθυμηθήκαμε τον αγαπημένο μας Picasso.

https://www.pinterest.com/20134beth/picasso-faces/

https://www.google.gr/search?rls=en&q=picasso+faces&ei=MjYYVdymIMTuaPmdgJgE

Είδαμε και μιλήσαμε για τις δικές του φιγούρες  και διαπιστώσαμε ότι ζωγράφιζε προφίλ και ανφάς ταυτόχρονα. Ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας α λα Picasso και υπογράψαμε κατά τον ίδιο τρόπο Hristasso, Mariasso, Giannasso κλπ (αφού αντιπαραβάλλαμε το λατινικο αλφάβητο στο ελληνικό)

Και συνεχίσαμε σε άλλο “κρίκο” και κάναμε πειράματα με το φως.

IMG_4147

Δημιουργήσαμε σκιές και μαντέψαμε το μυστικό της δημιουργία τους.

IMG_4151Μάλιστα οι μικροί επιστήμονες έδωσαν και τον ορισμό της σκιάς

“η σκιά είναι αυτό που δημιουργείται όταν κάτι μπαίνει μπροστά στο φως”

Και μάλιστα η σκιά έχει το ίδιο σχήμα με το … εμπόδιο  που μπαίνει μπροστά στο φως!

Παίξαμε λοιπον με το φως και μετά τα παιδιά είπαν

“κυρία να φτιάξουμε δικές μας φιγούρες να παίξουμε στο θέατρο σκιών”

Και επειδή η κυρία δεν χαλάει χατίρι πήγε παρακάτω …

– Φωτογράφησε τα παιδιά και εκτύπωσε τις φωτογραφίες τους

IMG_4198

IMG_4158

– Τα παιδιά έκοψαν τις φιγούρες, τις χρωμάτισαν

IMG_4159

IMG_4193

– Τις κόλλησαν σε κάνσον για να είναι πιο σταθερές και έκοψαν το χαρτόνι που περίσσευε

IMG_4191

IMG_4195

– Εκοψαν τις φιγούρες στη μέση και ένωσαν τα δύο κομμάτια με διπλόκαρφο

IMG_4207

IMG_4200

-Κόλλησαν με χαρτοταινία ένα καλαμάκι για λαβή στο πίσω μέρος

IMG_4201

IMG_4202

– Δοκίμασαν τις φιγούρες τους αν “παίζουν”

IMG_4267

IMG_4265

IMG_4205

Βρήκαν την ομάδα τους, μπήκαν πίσω από τον μπερντέ και αυτοσχεδίασαν!!!

IMG_4222

IMG_4210

Και επειδή δεν είχαμε δυνατή πηγή φωτός χρησιμοποίησαν τον προτζέκτορα!

IMG_4223

Ιδού ένα δείγμα …

φιλαναγνωσία – etwinning

Αλλο ένα γρήγορο ταξίδι στον χάρτη έγινε μέσα στην τάξη μας, αγκαλιά με ένα βιβλίο!

Αυτή τη φορά φτάσαμε στην Αθήνα, για να επισκεφθούμε την κυρία Αλεξάνδρα Μπίζη στο σπίτι της!

Μετά την επίσκεψή μας στο σπίτι της κυρίας Ναταλίας Καπατσούλια, ο πειρατής Περπερούα μας είχε στείλει σε μυστική αποστολή: “πρέπει να γνωρίσετε από κοντά και την … μητέρα μου. Να την ρωτήσετε αν θα τρέξει εμένα και τους φίλους μου σε νέες περιπέτειες.”

Κυρία Αλεξάνδρα σας ευχαριστούμε πολύ που μας δεχτήκατε στο σπίτι σας!

Λοιπόν;  Τι να πούμε στον αγαπημένο μας Περπερούα;

Να … ξεσκονίσει το κοστούμι του; Να σηκώσει  πανιά;

 

 

παίζουμε βιβλίο; “τα παιδιά της Ανοιξης”- e twinning

Αλλο ένα βιβλίο στάθηκε αφορμή να ταξιδέψουμε γρήγορα πάνω στον χάρτη!

“Τα παιδιά της Ανοιξης” της κας Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου

Το  κουρελάκι πάντα … οδηγός!

Αφού φτάσαμε στην Αθήνα, το κουρελάκι μας πήγε κατευθείαν στο σπίτι της κυρίας  Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου. Είχαμε την χαρά να μιλήσουμε μαζί της, να απαντήσει στις ερωτήσεις μας, να της δηλώσουμε πόσο πολύ μας αρέσουν τα βιβλία της και να της τραγουδήσουμε μια καλημέρα! Ηταν το λιγότερο!

Ζωγραφίσαμε βέβαια τον Μάρτη και της στείλαμε όλες τις ζωγραφιές μας για να μας θυμάται!

Ευχαριστούμε κυρία Λότη μας!

 

 

ΟΧΙ ΒΙΑ στα σχολεία

6 Μαρτίου, πανελλήνια μέρα κατά της σχολικής βίας. 

Βιβλία που διαβάσαμε

1. “Οι κακοί και καλοί ιππότες” και

2. “Οι κακές και καλές μάγισσες” του Αντώνη Παπαθεοδούλου, δύο βιβλία που αναφέρονται με έξυπνο και καθόλου διδακτικό τρόπο στον εκφοβισμό και τη βία. (τους “πειρατές”, δυστυχώς ,δεν τους έχουμε ακόμα στη βιβλιοθήκη μας 🙁  )

3. “Δώσε την αγάπη” της Αγγελικής Βαρελλά

4. “ Η καινούρια μαθήτρια” της Ελιζαμπέτ Ντιβάλ

5.  Μόνα σε καινούριο σχολείο» : http://1dim-giann.pel.sch.gr/files/epsype-mpalonia.pdf.

6. «Το στοιχειωμένο κάστρο», από το βιβλίο «θεραπευτικά παραμύθια» της Νένας Γεωργιάδου, ψυχολόγου, εκδ. Οξυγόνο.ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Υλικό που χρησιμοποιήσαμε

Η αφίσα που μας έφεραν μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου στα πλαίσια της καμπάνιας του σχολείου τους κατά της σχολικής βίας.

IMG_3668

Η αφίσα αναφερόταν στην σχολική βία, αλλά και στο τηλέφωνο που μπορεί να καλέσει ένας μαθητής που δέχεται ή … χρησιμοποιεί ΒΙΑ. Στα παιδιά μάλιστα έκανε εντύπωση αυτό το τηλέφωνο, ότι δηλαδή μπορεί κανείς να τηλεφωνήσει και να πει αυτό που βαραίνει την ψυχή του. Η αφίσα αυτή λοιπόν μας βοήθησε να ολοκληρώσουμε τις δραστηριότητές μας την ημέρα αυτή.

Αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο
http://epsype.blogspot.gr/2012/02/6.html

http://www.antibullying.gr

και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και animation όπως

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε, μιλήσαμε και γράψαμε ένα δικό μας ποίημα-σύνθημα, το οποίο μελοποιήσαμε και υποσχεθήκαμε ότι θα το τραγουδάμε καθημερινά!
“Οχι βία στα σχολεία
αγαπάμε την φιλία
και αν κανείς μας ενοχλήσει
θα το πούμε στην κυρία.
Δεν απαντάμε στη βία με βία,
δίνουμε το χέρι στη συνεργασία”!

Τέλος, δημιουργήσαμε το δικό μας βίντεο για την ημέρα αυτή!

“ΟΧΙ ΒΙΑ”

Etwinning “Παίζουμε βιβλίο;”

Τρίτο ταξίδι στον χάρτη! Μετά την Χίο και τη Θάσο σειρά έχει…

φτάσαμε εμείς εκεί …

και ήρθε αυτή σε μας!

Αφορμή για το ταξίδι μας στο Ιόνιο  στάθηκε ο τρομερός πειρατής Περπερούα!

Ετσι είναι!  😆 “τα παραμύθια Περπερούα μου αρέσουν”

IMG_3307 IMG_3308 IMG_3313 IMG_3312 IMG_3311 IMG_3310 IMG_3309

 

IMG_3335Μπορείτε να καταλάβετε την μεγάλη μας  έκπληξη όταν εκτός από την κυρία Καπατσούλια μας επισκέφθηκε ένας από τους φίλους του!

 

Ε, ναι!  Αγαπάμε Περπερούα!

IMG_3336

κορδονοζωγραφική

 

 

 

 

 

Λατρεύουμε τη ζωγραφική!

Αγαπημένα μας υλικά: Μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, λαδοπαστέλ, κηρομπογιές, τέμπερες, κάρβουνα, κιμωλίες, άμμος, μολύβια, στυλό, χρωμοπαγάκια, περιοδικά, εφημερίδες  και … κορδόνια!

IMG_1336

 

IMG_1337 IMG_1338 IMG_1339 IMG_1345 IMG_1346 IMG_1347

IMG_1355 IMG_1357 IMG_1394 IMG_1395 IMG_1398

 

IMG_1410

IMG_1459

Γαλαξίας γαλακτερός

Η … οδύσσεια της  δημιουργίας ενός  Γαλαξία 

Βγαίνουμε στο προαύλιο.

  Ψεκάζουμε (!) κόλλα στο μαύρο χαρτόνι και …

ανάποδα στην αμμοδόχο

IMG_1621

 πάτημα καλό με τα χέρια (και τα πόδια αν χρειαστεί)

IMG_1622 IMG_1623

λίγη άμμος ακόμα…

IMG_1624

τινάζουμε καλά

IMG_1625

και συνεχίζουμε μέσα στην τάξη.

Τεχνική Πόλοκ και ξεκινάμε!

IMG_1627

IMG_1628 IMG_1629 IMG_1630 λίγο  διαστημόχρωμα

IMG_1631 IMG_1632 IMG_1633 IMG_1634

 και φυσικά διαστημόσκονη!

IMG_1639 IMG_1636 IMG_1637

Ο γαλαξίας μας γαλακτερός γαλακτερός!!!

Δικαιολογημένο και το όνομά του:

“milky way”

Τι λέτε; Κάνουμε  ένα διαγαλαξιακό ταξίδι;

Ας  πάμε μια βόλτα και στο γειτονικό μας γαλαξία

“Ανδρομέδα”

Λέτε οι … Ανδρομεδανοί να το ξέρουν αυτό το τραγούδι;

 

διαστημόπλοια

Εχουμε ήδη ανακαλύψει έναν πλανήτη ανάμεσα στα σύννεφα! Θυμάστε;

Είναι ο πλανήτης της Δημοκρατίας.

Φτάσαμε εκεί το Νοέμβριο αλλά συνεχίζουμε τις εξερευνήσεις στο διάστημα!

IMG_4538

Επισκευάσαμε τα διαστημόπλοιά μας

IMG_1486

IMG_1487

κάναμε και μια δοκιμαστική πτήση για να είμαστε σίγουροι

IMG_1491 IMG_1492

IMG_1493

IMG_1490

και ύστερα ελέγξαμε τα συστήματα ασφαλείας και επικοινωνίας!

IMG_1498

IMG_1502

IMG_1505

Οι τεχνικοί μας έκαναν τον τελευταίο έλεγχο

IMG_1364IMG_1366

IMG_1117

        IMG_1116

Ολα έτοιμα!

IMG_1506 IMG_1507

 φύγαμε …

IMG_1461

Etwinning “παίζουμε βιβλίο;”

Αυτό είναι το πρώτο μας ταξίδι στη Θάσο. 

Ο λόγος που “πετάξαμε” μέχρι εκεί, ήταν για να συναντήσουμε τους συνεργάτες μας στο πρόγραμμα “παίζουμε βιβλίο;”  

και να προγραμματίσουμε τις επόμενες δραστηριότητές μας.

Οι συνεργάτες μας είναι οι μαθητές του Ολοήμερου νηπιαγωγείου Ποταμιάς Θάσου.

http://nipotamia.blogspot.gr/2015/01/etwinning.html?spref=fb

Γνωριστήκαμε με τα παιδιά και με την κυρία τους Βίκυ, η οποία είναι πολύ γλυκιά!

μας έδειξαν μία κατασκευή τους, (έναν παγωμένο πιγκουίνο που περιμενουν να λιώσει για να τους αποκαλύψει τους φίλους του!)

τους δείξαμε μία δική μας (έχει γυρίσει τώρα αλλά … κύκλος είναι!)


IMG_1456και υποσχεθήκαμε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας για την Πέμπτη, επειδή έχουμε και ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας να υλοποιήσουμε!

IMG_1461

Εχουμε ξαναταξιδέψει, βέβαια, άλλη μια φορά τόσο γρήγορα, γι αυτό και δεν ζαλιστήκαμε!

 Είχαμε … πετάξει μέχρι τη Χίο το Δεκέμβριο

για να συζητήσουμε με τον συγγραφέα κύριο Φίλιππο Μανδηλαρά

IMG_0325

για καλικάντζαρους!

  IMG_0323_2

Υπάρχουν τόσοι πολλοί, που αγχωθήκαμε μήπως και  μας έφερναν τα πάνω κάτω και δεν τα καταφέρναμε να γνωρίσουμε τους φίλους μας στη Θάσο. Ο κύριος Μανδηλαράς μας διαβεβαίωσε  ότι φεύγουν των Φώτων και έτσι, εντάξει,   όλα καλά!

Εφυγαν οι καλικάντζαροι και συνεχίζουμε το πρόγραμμα μας κανονικά!

Μέχρι τώρα έχουμε κάνει δύο ταξίδια με αφορμή το βιβλίο!

(γύρετε το κεφάλι σας προς τα αριστερά…)

IMG_1476

Για να δούμε πόσα ταξίδια θα έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος της χρονιάς!

Τελικά η κυρία μας έχει δίκιο!

Ενα βιβλίο μπορεί να σε ταξιδέψει γρήγορα παντού!

Κάποιες πληροφορίες για την Χίο θα διαβάσετε εδώ

http://el.wikipedia.org/wiki/Χίος

και για τη Θάσο εδώ

http://el.wikipedia.org/wiki/Θάσος

 

Χριστουγεννιάτικη πρόσκληση!

image

Ελατε να μας βοηθήστε να διελευκανουμε το μυστήριο….

Ποιος απήγαγε τον Αη Βασιλη;

Ποιος έπαψε να πιστεύει στη μαγεία των Χριστουγέννων;

Ποιος  έχασε το παιδί που κρύβει μέσα του;

Ποιος βιάζεται να μεγαλώσει τα παιδιά;

Αυτά και αλλα πολλά ερωτήματα πρέπει να βρουν τη λύση τους!

Τη Δευτέρα το απόγευμα στις 6 θα κρυφτούμε στο γυμναστήριο του 2ου δημοτικού μας για να πιάσουμε τον απαγωγέα επ αυτοφώρω!

Ελατε για βοήθεια! Χρειαζόμαστε όλους τους μεγάλους που κρύβουν τα παιδιά μέσα τους!

 

γυαλόχαρτο λαδοπαστέλ & kandinsky

μαθήματα ζωγραφικής

ο εμπνευστής μας

και κάποια μαθήματα ζωγραφικής διαφορετικά από τα δικά μας

IMG_5027

κάστρο γεμάτο χαμόγελα

 

0003620_195

Σε ένα μεγάλο κάστρο ζει ένας πολύ τεμπέλης γίγαντας, που βάζει άλλους να δουλεύουν για εκείνον χωρίς ανταμοιβή. Κάποτε καλεί τα παιδιά από τα γύρω χωριά για να δουλέψουν, ξεγελώντας τα με παιχνίδια και λιχουδιές. Τα παιδιά πέφτουν στην παγίδα και δουλεύουν ασταμάτητα μέχρι που ένα καταφέρνει να κάνει τον γίγαντα να σκεφτεί το λάθος του. 

    Η ιστορία αυτή βασίζεται στην Ένατη Αρχή της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κανένα παιδί δεν πρέπει να εργάζεται μέχρι μια συγκεκριμένη ηλικία, ενώ όλα τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται από κάθε μορφή εγκατάλειψης, σκληρότητας και εκμετάλλευσης. 
Σε κάθε βιβλίο της σειράς παρουσιάζεται μία από τις αρχές της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μέσα από μια απλή και ενδιαφέρουσα ιστορία, ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει το βαθύτερο νόημα της κάθε αρχής. 

 Εμείς θέλαμε αυτό το κάστρο στην τάξη μας

Ζητήσαμε βοήθεια από τα σκουπίδια

IMG_4971

γέμισε η τάξη μας κουτιά

IMG_4972

μεγάλα και μικρά

IMG_4973

τα γεμίσαμε εφημερίδες για να … αντέχουν!

IMG_4974

Βάλαμε και …  πολεμίστρες

IMG_4982

Το θέλαμε χρυσό!

IMG_4995

και να είναι ένα κάστρο-πύργος για αγόρια και κορίτσια

IMG_5009

εχει πολεμίστρες και σκεπές χρωματιστές

IMG_5010

έχει και κανόνι διαφορετικό….

IMG_5011

οταν ανοίγει το στόμα του λέει παραμύθια

IMG_5027Θα σας τα πούμε άλλη φορά!