Χρήση μάσκας

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και στο νηπιαγωγείο Ενημερωθείτε πατώντας στο σύνδεσμο που ακολουθεί

http://www.chiourea.gr/2020/08/blog-post_21.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+chiourea+(%CE%A1%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1+%CE%A7%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CE%B1,+%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82+%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82+%CE%91%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82)&m=1
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το αν κινδυνεύουν ή όχι τα παιδιά από την χρήση μάσκας θα βρείτε και εδώ

Πάλι πίσω στα σχολεία

Όσο ετοιμαζόμαστε για την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, ας θυμηθούμε κάποιους χρήσιμους κανόνες

http://www.chiourea.gr/2020/06/10.html?m=1

 

Το φετινό μας αναμνηστικό ένα έργο τέχνης αναμνήσεων

Ενα αναμνηστικό με ιδιαίτερο βάρος όπως και η χρονιά μας. 

Και φέτος το σχεδίασε ο εικονογράφος-γραφίστας-κομίστας κος Λαυρέντης Χωραίτης. 

Εχει κάτι από όλη την χρονιά.

 Ετσι θέλουμε κάθε χρονιά τα αναμνηστικά μας. Να έχουν αναμνήσεις 😉 

Να πλημμυρίζουν μουσικές, θέατρο, θάλασσα, φιλία, αναμνήσεις ... 

Γεμάτο αναμνήσεις λοιπόν, δροσιά και ελπίδα για όλα τα ωραία που έρχονται. 

Πρώτα, βέβαια, ποτίσαμε τις ρίζες του δέντρου μας 
και αυτές έχουν ήδη αρχίσει να βαθαίνουν. 
Το "δέντρο" μας δεν το απειλεί κανένας αέρας πλέον

Πατάμε γερά στη γη και ανοίγουμε πανιά για νέους προορισμούς. 
Ετσι πρέπει...
 Να ταξιδεύουμε 
να ονειρευόμαστε 
να τολμάμε

Το δέντρο μας το φυτέψαμε για καλά στο νηπιαγωγείο και τώρα είμαστε έτοιμοι!

Φεύγουμε για άλλα !

 

Συμμετοχή στο 7o Συνέδριο etwinning με εισήγηση

Η φετινή χρονιά, τελικά, είχε απ’ όλα: 

 

Δημιουργία

χαρά

φαντασία

συνεργασία

εκδρομές

μουσεία

θέατρα

βιβλιοθήκες

γιορτές 

πάρτι

φαγοπότια

αναγνώσεις

θεατρικά

μουσικές

μαθήματα στη φύση

&

κορονοιό

εγκλεισμό

γεννήσεις

θανάτους

διαδικτυακές συναντήσεις

εξ αποστάσεως εκπαίδευση

εξ αποστάσεως σχέσεις

δραστηριότητες

βραβεία – πολλά βραβεία-

συμμετοχές σε ραδιοφωνική εκπομπή

και ανάμεσα σε όλα αυτά και …

συμμετοχή σε συνέδριο

Στο έκτο κατά σειρά -αλλά πρώτο διαδικτυακά- Πανελλήνιο Συνέδριο etwinning συμμετείχε και το νηπιαγωγείο μας 

Stem και στα συνέδρια!

Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα άνοιξε νέους ορίζοντες και στην ίδια την εκπαιδευτικό που συμμετείχε ως εισηγήτρια αλλά και στο νηπιαγωγείο!

Πολλά ευχαριστώ στους συνεργάτες του προγράμματος, στους μαθητές και μαθήτριες και στους γονείς για την εμπιστοσύνη τους!

Γ.Τ.

Bravo μας και για τα 4 φετινά βραβεία μας

Οχι μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις φορές βραβεύτηκε το σχολείο μας φέτος!

1. Στον πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Bravo schools όχι μόνο διακριθήκαμε αλλά και βραβευτήκαμε για την μαθητική μας δημιουργία «η ειρήνη δεν φυλακίζεται». Είναι ένα ταινιάκι animation με θέμα την Ειρήνη την οποία μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Η ταινία ήταν δημιουργία του 1ου πρωινού μας τμήματος, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Γαρυφαλιά Τεριζάκη με την συμμετοχή των άλλων δύο τμημάτων. Εγινε στο πλαίσιο δραστηριοτήτων για το πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής τεχνικών Φρενέ που συμμετέχει το ίδιο τμήμα μας αλλά και στο πλαίσιο δραστηριοτήτων του etwinning προγράμματος για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης «17 σχολεία, 17 εβδομάδες, 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης … We have a dream» στο οποίο συμμετείχε επίσης το τμήμα αυτό

Δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί

https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/schools-practices/h-eirhnh-den-fylakizetai.1724.html

Το βραβείο συνοδεύεται και με τεχνολογικό εξοπλισμό ο οποίος και θα μας παραδοθεί τον Σεπτέμβριο.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί ήταν η πρώτη μας συμμετοχή στο διαγωνισμό αυτό, τον οποίο στηρίζει και το Υπουργείο Παιδείας και η παρουσία μας ήταν πολύ δυναμική!

Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας ψηφίσατε!

Η συμμετοχή πάνω απ’όλα

 

Η δέσμευσή μας. Ομαδική και ατομική

Και η κυρία μας πρέσβειρα …

Μέλος ενός παγκόσμιου club

Και … το ΒΡΑΒΕΙΟ!!! Bravo μας!!!

 

Oι 17 στόχοι σε κόμικς εδώ

2.Στον ίδιο διαγωνισμό διακρίθηκε και το συνεργατικό μας etwinning πρόγραμμα για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης «17 σχολεία, 17 εβδομάδες, 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης … We have a dream»  Ηταν μάλιστα το μοναδικό έργο την κατηγορία του. Καινοτόμο, δροσερό, ελπιδοφόρο και πολύ συνεργατικό !

BRAVO SCHOOLS 2020 ? ΙΑΚΡΙΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ_1ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων_we have a dream

Eνημερωθείτε εδώ στο παρατηρητήριο GSGs,  για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης

Δείτε όλες τις συμμετοχές εδώ

3. Το τρίτο μας βραβείο ήταν από το Αειφόρο Σχολείο. Μία ξύλινη πλακέτα ως επιβράβευση για τις οικολογικές μας δράσεις και τη φετινή χρονιά μας περίμενε με το άνοιγμα των σχολείων μετά την επαναλειτουργία τους! Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε!

Είμαστε ΑΕΙΦΟΡΟ σχολείο! Με πλακέτα !!!

Και σημαία και πλακέτα και δέσμευση για την συνέχεια

4. Η τέταρτη διάκριση ήρθε, πάλι, για την εκπαιδευτικό μας Γαρυφαλιά Τεριζάκη, η οποία και βραβεύτηκε από τον θεσμό των education leaders award ως διακεκριμένη εκπαιδευτικός της χρονιάς 2019-2020

το τελευταίο για φέτος! (;)

Μίλησαν για μας και τους ευχαριστούμε πολύ:

https://www.elniplex.com/bravo-schools-2020-πανελλήνιος-σχολικός-διαγωνισμός-για-τους-17-παγκόσμιους-στόχους-βιώσιμης-ανάπτυξης/

https://www.messinialive.gr/alla-dyo-vraveia-gia-1o-nipiagogeio-gargalianon-paidia-dimiourgisan-tainia-stop-motion-animation-thema-tin-eirini/  (Εδώ μάλιστα θα βρείτε όλες τις δημοσιεύσεις που έχει κάνει για μας το messinialive )

https://www.gargalianoionline.gr/bravo-1ο-νηπιαγωγείο-γαργαλιάνων-νέες-διακ/

https://eleftheriaonline.gr/local/koinonia/perivallon-paideia-syllogoi/item/218791-dyo-vraveia-kerdise-to-1o-nipiagogeio-gargalianon-vinteo

 

Ιn action λοιπόν και το καλοκαίρι ! https://inactionforabetterworld.com/in-action-for-a-sustainable-life/

Το σχολείο μας λοιπόν,  εντάσσεται στο Δίκτυο Σχολείων πρεσβευτών για τους 17 παγκόσμιους στόχους του ΟΗΕ, όχι μόνο ατομικά ως εκπαιδευτική μονάδα αλλά και ως μέλος της ομάδας σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα «We have a dream, a big dream».
Πολλά μπράβο  και ευχαριστώ στους μαθητές και στις μαθήτριές μας  αλλά και στους γονείς τους για την άψογη συνεργασία. Ευχαριστούμε θερμά επίσης και τον συνάδελφο Χριστόφορο Πουλίζο, που μας έδωσε την χαρά να συνεργαστούμε αλλά και όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα «We have a dream…a Big dream».
We have a dream, a big dream και δεσμευόμαστε, ότι ως πρεσβεστές και πρέσβειρες θα αγωνιστούμε αυτό το όνειρο να πραγματοποιηθεί και ο πλανήτης μας να γίνει πιο βιώσιμος για όλους
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

 

Μικρός πρίγκηπας, η επιστροφή! – etwinning programme

Μια συνεργατική  ιστορία των σχολείων που συμμετείχαμε στο etwinning πρόγραμμα «17 σχολεία, 17 εβδομάδες, 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης , we have a dream, a big dream»

Μπορείτε να την διαβάσετε στο ηλεκτρονικό βιβλίο στο σύνδεσμο που ακολουθεί

https://www.flipbookpdf.net/web/site/abc4844cf86636126f0d0447c0334e1356310c5b202005.pdf.html?fbclid=IwAR1gCyoIoug1QvFZftp_UgLbf4-ff_tl2LWr77WhA5hjG-Ng6abXy_rNzcw

 

Μέρα της γης: Συνεργατική αφίσα – etwinning project

Δείτε εδώ τη συνεργατική αφίσα των σχολείων που συμμετέχουμε στο etwinning πρόγραμμα «17 σχολεία, 17 εβδομάδες, 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης», «we have a dream, a big dream», αφιερωμένη στη μέρα της γης

#μένουμεσπίτι δημιουργικά!

https://www.thinglink.com/card/1309636764784132097

 

Ψηφίστε τη συμμετοχή του σχολείου μας στα Bravo schools!

3ος Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός 
για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης
του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών
Το σχολείο μας 1o Nηπιαγωγείο Γαργαλιάνων
συμμετέχει στο

Bravo Schools
τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό
για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους
στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για
 τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!

Ψηφίστε τώρα τις καλύτερες πρωτοβουλίες & δράσεις
με στόχο την επιβράβευση των σχολικών προτάσεων.

Ενημερωθείτε & αναδείξτε τις καλύτερες πρακτικές
για να ενταχθεί το σχολείο μας στο 
Δίκτυο Πρεσβευτών των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης 
ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας.

Για να πετύχουμε τον στόχο αυτό, είναι σημαντική η ανάδειξη και η στήριξη των δράσεων απ’ όλους!

Διάρκεια ψηφοφορίας από 5/6 έως 15/6
Ψηφίστε μας ΕΔΩ

Το  Bravo Schools αναπτύσσεται από το QualityNet Foundation και αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας in action for a better world.

H Μύρτις δίνει συμβουλές για την προστασία από τον Κορονοιό

Από https://www.naftemporiki.gr/story/1598866/murtis-i-arxaia-athinaia-sustrateuetai-ston-agona-kata-tou-koronoiou

Μύρτις: Η αρχαία Αθηναία συστρατεύεται στον αγώνα κατά του κορωνοϊού

Μία συνεργασία του Καθ. Μανώλη Ι. Παπαγρηγοράκη με το Περιφερειακό

Κέντρο Πληροφόρησης των Ηνωμένων Εθνών

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 10:06

Το 430 π.Χ., η εντεκάχρονη  αρχαία Αθηναία Μύρτις, ένα θύμα και αυτή, όπως και ο Περικλής,
του μεγάλου λοιμού των Αθηνών, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι μετά από σχεδόν 2.500 χρόνια,
θα συμμετείχε στην παγκόσμια προσπάθεια για την καταπολέμηση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Γιατί η Μύρτιδα, με τη σοφία των 2.500 χρόνων, νιώθει τον κίνδυνο που βιώνει όλος ο πλανήτης

από μία απειλητική αλλά όχι ανίκητη πανδημία.

Έτσι, η Μύρτις, το πρόσωπο της οποίας αναπλάστηκε από την ομάδα του Καθηγητή  Μανώλη
Παπαγρηγοράκη, πρωταγωνιστεί σε μία ταινία animation, κάνοντας έκκληση προς όλους τους
συνανθρώπους μας, να ακούν τους ειδικούς, να τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες υγιεινής και
να προσέχουν ιδιαίτερα τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ώστε να τα έχουν και αύριο δίπλα τους.
ΜΎΡΤΙΣ MYRTIS OFFICIAL CHANNEL

Η Μύρτις στην πανδημία του covid-19Η Μύρτις στην πανδημία του covid-19 με ελληνικούς υπότιτλους

Η παραγωγή του συγκεκριμένου  βίντεο  είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Καθηγητή

με τα Ηνωμένα Έθνη, και έγινε στα ελληνικά -και με ελληνικούς υπότιτλους για τους κωφούς,

καθώς και με αγγλικούς υπότιτλους για να προβληθεί και στο εξωτερικό. Σ’ αυτό, η εντεκάχρονη

αρχαία Ελληνίδα επικαλείται τον γενικό γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Αντόνιο Γκουτέρες,

συμφωνώντας μαζί του ότι όλη η ανθρωπότητα ενωμένη θα νικήσει τον κοινό εχθρό.

Το κοριτσάκι που έπαιζε στους πρόποδες της Ακρόπολης την εποχή που χτιζόταν ο Παρθενώνας

, ξεκίνησε το δεύτερο ταξίδι της στον κόσμο το 2010, από το Μουσείο της Ακρόπολης.

Συνεργάζεται με τα Ηνωμένα Έθνη, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο  μεταφέροντας το πάντα

επίκαιρο μήνυμα κατά των πολέμων, της φτώχειας, της παιδικής θνησιμότητας και των κοινών

πανανθρώπινων αξιών, που συνοδεύουν τον άνθρωπο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

 

Για τον λόγο αυτό στέλνει, τώρα, ηχηρό μήνυμα ότι το πολυτιμότερο δώρο είναι η ζωή και οι
  αγαπημένοι μας άνθρωποι, ότι όλοι μαζί θα τους προστατέψουμε και όλοι μαζί θα νικήσουμε.

Ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία της Ιατρικής

Ο μεγάλος λοιμός των Αθηνών αποδεκάτισε το ένα τρίτο του πληθυσμού της πόλης.

Η αιτία που προκάλεσε τον λοιμό αποτελούσε, μέχρι πρότινος, ένα από τα μεγαλύτερα

μυστήρια στην ιστορία της Ιατρικής.

Οι επιστημονικές έρευνες για τη λύση του μυστηρίου πραγματοποιήθηκαν από την ομάδα του κ.

Παπαγρηγοράκη σε τυχαία επιλεγμένα οδοντικά κατάλοιπα από τον ομαδικό τάφο του αρχαίου

νεκροταφείου του Κεραμεικού. Τα κατάλοιπα αναλύθηκαν σε ελληνικά εργαστήρια από Έλληνες

επιστήμονες, με βάση τις σύγχρονες εργαστηριακές μεθόδους DNA. Οι ερευνητές εντόπισαν το

βακτήριο της Salmonella enterica serovar Typhi, το οποίο είναι υπεύθυνο για την εκδήλωση του

τυφοειδούς πυρετού.

ΜΎΡΤΙΣ MYRTIS OFFICIAL CHANNEL

Myrtis during the pandemic of covid-19Myrtis during the pandemic of covid-19 with English subtitles

Το παιδικό κρανίο της Μύρτιδος βρέθηκε και αυτό στον ομαδικό τάφο.

Η άριστη κατάστασή του γέννησε την ιδέα της ανάπλασης του προσώπου της. 2.500 χρόνια μετά

, η μικρή Αθηναία αναγεννήθηκε και πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Έκτοτε, έχει εκτεθεί στο εξωτερικό και στα μεγαλύτερα Μουσεία της Ελλάδος. Τα Ηνωμένα Έθνη

ανακήρυξαν τη Μύρτιδα «φίλη των Αναπτυξιακών Στόχων της Χιλιετίας του ΟΗΕ» και συνεργάτιδά

τους στην καταπολέμηση των ασθενειών και της φτώχειας.

gkoul@naftemporiki.gr

Κάποιες ακόμα πληροφορίες για το αρχαίο αυτό κορίτσι μπορείτε να διαβάσετε εδώ  και εδώ  και εδώ 

Η Μύρτις!

Cycladic kids – On line excibition «ΕΙΜΑΙ … πως βλέπω τον εαυτό μου»

Η έκθεση του παιδικού διαγωνισμού ζωγραφικής «ΕΙΜΑΙ … Πώς βλέπω τον εαυτό μου» για πρώτη φορά στην οθόνη μας!

Φέτος, παιδιά 4 έως 15 χρονών, εμπνεύστηκαν από έναν αρχαίο χάλκινο καθρέφτη και βρήκαν την ευκαιρία να δουν τον εαυτό τους, να αποτυπώσουν τις σκέψεις τους και να φανταστούν τον κόσμο τους μέσα ή έξω από αυτόν.

Η έμπνευση του φετινού διαγωνισμού έρχεται από έναν χάλκινο καθρέφτη της Κύπρου που χρονολογείται από το 1200 έως το 1050 π.Χ. και βρίσκεται στον 3ο όροφο του Μουσείου, στην έκθεση με τίτλο «Κύπρος – Αρχαία Τέχνη και Πολιτισμός»

Δείτε τα δικά μας έργα και αναζητήστε τα ανάμεσα σε άλλα!


Συνέχεια

Συνταγή για παγωτό μπανάνα

Στην σημερινή μας τηλεσυνάντηση η Αναστασία μας πρότεινε μία συνταγή υγιεινού παγωτού μπανάνας.

Ο Νικόλας κατέγραψε τη συνταγή και εμείς τη μοιραζόμαστε μαζί σας.

Αυτή η συνταγή είναι και μια πρόταση για … μαθηματικά στην κουζίνα και δημιουργική συνεργασία μαμάς-παιδιού επίσης στην κουζίνα. 🙂

Με τέτοια ζέστη ένα παγωτάκι είναι απαραίτητο! 😉

Ο Νικόλας ήταν ο γραμματέας σήμερα!

Οπως το έφτιαξε η κα Μαρία. Με δημητριακά, σταφίδες, μέλι …

 

Και εδώ η συνταγή όπως μας την έστειλε η μαμά της Αναστασίας στο viber.
Συνταγή για παγωτό μπανανα: (2 μπανανες=δύο μερίδες) 
1.κοβουμε τις μπανάνες σε ροδέλες και τις βάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 10 ωρες
2.Τις χτυπάμε στο μουλτι μαζί με δύο κουταλιές της σούπας νερό μέχρι να γίνει κρέμα. THAT’S IT!! ΠΑΝΕΎΚΟΛΟ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟΤΑΤΟ!!!!  ΣΕΡΒΊΡΟΥΜΕ… με μέλι.,δημητριακα,ξηρους καρπούς, σοκολάτα
Στείλτε μας φωτογραφίες!
Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!

 

Διεθνής ημέρα μουσείων

Η 18η Μαΐου καθιερώθηκε ως Διεθνής Ημέρα Μουσείων το 1977 από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία. Μήνυμα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών “με σκοπό την ενίσχυση της μόρφωσης, την προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των λαών”.

Το θέμα του φετινού εορτασμού είναι «Μουσεία για την Ισότητα: Ποικιλομορφία και Κοινωνική Συνοχή» και μέσα από αυτό το ICOM δίνει έμφαση στην κοινωνική αξία των μουσείων, στο σημαντικό τους ρόλο ως σημείο επαφής διαφορετικών κοινοτήτων και ανθρώπων. Μέσα από τις συλλογές τους, τις εκθέσεις, τις ποικίλες εκπαιδευτικές και πολιτιστικές δραστηριότητες που οργανώνουν, αλλά και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν, προβάλλουν την κοινωνική και πολιτιστική ποικιλομορφία και δημιουργούν εργαλεία υποστήριξης για την αντιμετώπιση προκαταλήψεων και την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων.

Με την ευκαιρία του εορτασμού, το Ελληνικό Τμήμα του ICOM διοργανώνει τον μήνα Μάιο ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις σ’ ολόκληρη την Ελλάδα. Ωστόσο, ο φετινός εορτασμός συνέπεσε με το lockdown και την κοινωνική αποστασιοποίηση, επομένως οι εορτασμοί θα γίνουν ψηφιακά. Πάνω από εξήντα φορείς από όλη την επικράτεια συμμετέχουν στο φετινό εορτασμό με ψηφιακές δράσεις είτε στις ιστοσελίδες τους ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ας δούμε μερικές από τις δράσεις που πραγματοποιούνται σήμερα και ας επισκεφθούμε και άλλα, πιο μακρινά!

https://thriveglobal.gr/arthra/diethnis-imera-moyseion-2020-psifiakos-eortasmos-tin-epochi-tis-koinonikis-apostasiopoiisis/

https://www.acropolisvirtualtour.gr

https://artdetectiveforkids.blogspot.com/2020/05/blog-post_17.html?m=1&fbclid=IwAR3LZWX7fy8zcLkGaeMwvmQMXM-cHffhea7O6DiDUeCvZIhVNVocS7UxVXY

https://parallaximag.gr/agenda/events/diethnis-imera-mouseion-2020-ola-osa-tha-doume-fetos-mesa-apo-tis-othones-mas

https://www.athinorama.gr/cityvibe/article/diethnis_imera_mouseion_2020_deite_tis_kaluteres_draseis_pou_erxontai_stis_othones_mas-2541336.html

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

http://www.bcn.cat/museupicasso/en/visiting/virtual-tours.html

https://www.mentalfloss.com/article/75809/12-world-class-museums-you-can-visit-online

https://360stories.com/amsterdam

 

 

Παγκόσμια μέρα μέλισσας!


Η helmepa junior, ,της οποίας είμαστε μέλη μας ενημερώνει …

Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας – 20 Μαΐου

Γιορτάζουμε το θαυμαστό κόσμο των μελισσών!

«Αν κάποτε οι μέλισσες εκλείψουν, η ανθρωπότητα θα έχει ακόμα 4 χρόνια ζωής».

Η παραπάνω απειλητική φράση λέγεται ότι ανήκει στον Αϊνστάιν και, παρόλο που ακούγεται υπερβολική, δεν παύει να είναι μια πιθανότητα εάν αναλογιστούμε ότι οι μέλισσες είναι «υπεύθυνες» για την επικονίαση μεγάλου μέρους των φυτών του πλανήτη!

Πέρα από τη συμβολή τους στη γονιμοποίηση των φυτών, τα προϊόντα που παράγουν οι μέλισσες χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες στην πρακτική θεραπευτική. Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της ιατρικής, συνιστούσε το μέλι για πολλές παθήσεις (πχ. αντιμετώπιση πυρετού, κόπωση) ενώ η μέλισσα ήταν ιερή και αποτελούσε σύμβολο της ευφράδειας.

Οι αρχαίοι ελληνικοί μύθοι περιγράφουν το Δία να έχει τροφούς τις Νύμφες Μέλισσα και Αμάλθεια που τον έτρεφαν με μέλι και γάλα και για αυτό ο Δίας ονομαζόταν και Μελισσεύς ή Μελισσαίος. Ο δε Απόλλωνας, τρεφόταν αποκλειστικά με νέκταρ και αμβροσία (τροφή με βάση το μέλι). Επίσης, σύμφωνα με τη μυθολογία, στην είσοδο του Κάτω Κόσμου, ο νεκρός έπρεπε να έχει μαζί του μια μελόπιτα για να εξευμενίσει τον τρομερό Κέρβερο, φύλακα του Άδη. Ιδιαίτερα εμφανής είναι και η χρήση της μέλισσας ως λατρευτικού συμβόλου στον Μινωικό και τον Μυκηναϊκό πολιτισμό, όπου τάφοι και σιταποθήκες έχουν βρεθεί σε σχήμα θολωτής κυψέλης.

Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί ειδικός κλάδος, γνωστός ως μελισσοθεραπεία (Apitherapy), κατά την οποία χρησιμοποιούνται τα προϊόντα των μελισσών με σκοπό την ευεξία και τη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής υγείας του ανθρώπου.

Τα πιο γνωστά προϊόντα που παράγουν οι μέλισσες, πέρα από το μέλι, είναι ο βασιλικός πολτός και η γύρη. Ακόμα, ο άνθρωπος εκμεταλλεύεται και την πρόπολη, μια κολλώδη ουσία που χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό και την απολύμανση της κυψέλης και αποτελεί φυσικό «αντιβιοτικό» για εμάς και τις μέλισσες. Ακόμη, το δηλητήριο που εξάγει η βασίλισσα από το κεντρί της χρησιμοποιείται για τη θεραπεία νευρολογικών παθήσεων.

Οι μέλισσες σε αριθμούς:

  • Τα 2/3 της παγκόσμιας παραγωγής τροφής εξαρτάται από τις μέλισσες.
  • Στην Ευρώπη μόνο, πάνω από 4.000 είδη φρούτων και λαχανικών μεγαλώνουν χάρη στις μέλισσες.
  • Από περίπου 20.000 είδη μελισσών, μόνο 7 παράγουν μέλι. 1,6 τόνους μελιού ετησίως παράγουν οι μέλισσες στη Δύση!
  • Η μέλισσα ζει στη Γη τουλάχιστον εδώ και 15 εκατομμύρια χρόνια και θεωρείται από τους πιο παλαιούς κατοίκους της που εξακολουθεί να υπάρχει ακόμη και σήμερα!
  • Ένα κιλό κηρήθρας μπορεί να περιέχει έως 22 κιλά μέλι!

 Η θαυμαστή κοινωνία των μελισσών

Οι μέλισσες ζουν μέσα σε μια απόλυτα οργανωμένη κοινωνία και κάθε μέλος έχει ξεχωριστά καθήκοντα μέσα στην κυψέλη. Κάθε κοινωνία αποτελείται από μία βασίλισσα, μερικές εκατοντάδες κηφήνες και χιλιάδες εργάτριες.

Η βασίλισσα είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από τις εργάτριες, ζει περίπου 4 χρόνια και τρέφεται αποκλειστικά με βασιλικό πολτό. Οι κηφήνες γονιμοποιούν τη βασίλισσα κατά τη διάρκεια του «παρθενικού ταξιδιού» της, ενώ οι εργάτριες, που είναι στείρες θηλυκές, ασχολούνται με όλες τις εργασίες που είναι αναγκαίες για την καλή λειτουργία της αποικίας. Οι εργάτριες είναι οι πιο μικρές μέλισσες σε μέγεθος αλλά έχουν πολύ ανεπτυγμένες αισθήσεις. Μια εργάτρια μέλισσα ζει από 40 ημέρες έως και 6 μήνες ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν.

Η βασίλισσα γεννά συνεχώς, ως και 1.500 αυγά την ημέρα. Όταν η βασίλισσα γεννάει, τοποθετεί πρώτα το κεφάλι της σε κάθε κελί (πιθανόν για να το εξετάσει) και, αν το κελί είναι άδειο, γυρίζει τοποθετεί την κοιλιά της μέσα και εναποθέτει ένα αυγό, το οποίο μπορεί να εξελιχθεί σε κηφήνα ή σε εργάτρια μέλισσα, ανάλογα με το αν έχει γονιμοποιηθεί ή όχι. Αν είναι να εξελιχθεί σε εργάτρια οι υπόλοιπες θα του δώσουν μέλι για να μεγαλώσει. Αν όμως ταϊστεί με άφθονο βασιλικό πολτό, θα γίνει βασίλισσα.

Στις 20 Μαΐου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας και το θαυμαστό τους κόσμο, μαζί με όλα τα οφέλη που μας έχουν προσφέρει ανά τους αιώνες.

Ας τιμήσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας υιοθετώντας 3 απλές συνήθειες που βοηθούν το δύσκολο έργο αυτών των πλασμάτων:

  1. Αφήστε τα αγριόχορτα να ανθίσουν. Αποτελούν τροφή για τις πεινασμένες μέλισσες την άνοιξη.
  2. Φυτέψτε μελισσοκομικά φυτά πλούσια σε νέκταρ και γύρη, όπως ρίγανη, μάραθο, θυμάρι, λεβάντα και άλλα.
  3. Περιορίστε το κούρεμα του γκαζόν. Τo τριφύλλι θρέφει τις μέλισσες και τους άλλους επικονιαστές.

 

Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για την επικονίαση εδώ

και ένα υπέροχο βίντεο για τη ζωή της μέλισσας εδώ!  

Η μέλισσα στον κρητομυκηναικό πολιτισμό!

 

Το χρυσό κόσμημα των μελισσών που φιλοξενείται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, είναι διάσημο αρχαιολογικό εύρημα από τον Χρυσόλακκο, τον ταφικό περίβολο της νεκρόπολης των Μαλίων.

Το κόσμημα αποτελείται από περίαπτο δύο μελισσών. Παριστάνονται την στιγμή που πετούν αντικρυστά, ενώ κρατούν ανάμεσα στα πόδια τους μια κηρήθρα. Επάνω από τα κεφάλια τους βρίσκεται ένας χρυσός συρμάτινος κλωβός, που περικλείει στο εσωτερικό του ένα χρυσό σφαιρίδιο. Στα φτερά και το κεντρί κρέμονται φλουριά με κοκκιδωτή διακόσμηση. Το κόσμημα είναι έργο Μινωικής χρυσοτεχνίας του 1800 – 1700 π.Χ.. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν όλες οι προηγμένες τεχνολογίες της εποχής.

Ενα πολύ ενδιαφερον βίντεο για τη μέλισσα στον Κρητομυκηναϊκό πολιτισμό θα δείτε εδώ 

Πηγές:

https://thebeecamp.com/%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%83/

https://www.europarl.europa.eu/news/el/headlines/society/20191129STO67758/pou-ofeiletai-i-meiosi-tou-plithusmou-ton-melisson-kai-ton-allon-epikoniaston

http://melissokomia.com/pollination/index.html

Η μέλισσα εμπνέει … 

Ακούστε«Το πέταγμα της μέλισσας» του Κορσακοφεδώ

Ο Νικολάι Αντρέγιεβιτς Ρίμσκι-Κόρσακοφ (Никола́й Андре́евич Ри́мский-Ко́рсаков, προφορά σύμφωνα με το ΔΦΑ: [nʲɪkəˈlaj ˈrʲimskʲɪj ˈkorsəkəf]), 18 Μαρτίου1844 – 21 Ιουνίου1908) ήταν Ρώσος συνθέτης, δάσκαλος αρμονίας και ενορχήστρωσης και καθηγητής σύνθεσης στο Ωδείο της Πετρούπολης. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τον σπουδαίο συνθέτη εδώ 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ με Κορσακόφ 1

Κάποια παιδιά γίνονται μέλισσες , κάποια άλλα λουλουδάκια.

Με τη μουσική οι μέλισσες πετάνε από λουλουδάκι σε λουλουδάκι. 

Οταν η μουσική σταματήσει παγώνουν όλοι στην κίνηση που τους βρίσκει το «στοπ»

Συνεχίζουν μέχρι να τελειώσει η μουσική.

Στα παιδιά αρέσει πολύ αυτό το απλό παιχνίδι. Τα ξεκουράζει και εκτονώνει την ενέργειά τους

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ με Κορσακοφ 2 

Δίνουμε στα παιδιά ένα χαρτί. Διαλέγουν έναν μαρκαδόρο και τον ακουμπάνε σε οποιοδήποτε σημείο στο χαρτί. Κλείνουν τα μάτια -καλύτερα στρέφοντας το κεφάλι προς το ταβάνι για να μην «κλέψουν» και αρχίζουν να ζωγραφίζουν με την μουσική. Αφήνουν το χέρι τους ελεύθερο να το κινήσει η μουσική. Δεν προσπαθούν δηλαδή να δημιουργήσουν κάτι συγκεκριμένο. Να περάσει η μουσική μέσα τους και η κίνηση να βγεί από τα χέρια τους. Με το στοπ αλλάζουν μαρκαδόρο. Και ούτω καθεξής! 

Και το γνωστό θέμα του soundtrack από την ταινία «Μελισσοκόμος» του Θ. Αγγελόπουλου, σε μουσική Ελένης Καραΐνδρου «το βαλς»  Μια πολύ ωραία μουσική που μπορεί να νανουρίσει, να συντοφέψει στη ζωγραφική ή σε άλλες δημιουργικές ασχολίες, να σας σηκώσει από την καρέκλα και να χορέψετε βαλσ αφού παρακινήσετε ακόμα έναν … Να ονειρευτείτε!

Εδώ   μπορείτε να διαβάσετε για την ταινία και εδώ  θα δείτε το τρέιλερ. Αναζητήστε την ταινία οι μεγάλοι. Είναι ένα αριστούργημα της έβδομης τέχνης!

Δείτε 

Την αγαπημένη ταινία κινουμένων σχεδίων BEE MOVIE  και ακούστε το χιλιοτραγουδισμένο «here comes the sun», the bee movie song 

Την αγαπημένη σειρά κινουμένων σχεδίων «Μάγια η μέλισσα» 

Ακούστε τραγούδι στα αγγλικά και δείτε το video clip εδώ

Δημιουργήστε εύκολη κατασκευή μέλισσα με τεχνική οριγκάμι 

How to make bee origami

Παίξτε

  • το παραδοσιακό παιχνίδι «Περνά περνά η μέλισσα» . Θυμηθείτε πως εδώ! 
  • Γίνετε εντομολόγοι/παρατηρητές αυλής/εξερευνητές/τρελοι επιστήμονες/ ή ό,τι άλλο ταιριάζει. Φτιάξτε τη στολή σας για να … μπείτε πιο βαθιά στο ρόλο. Καπέλο, γιλέκο, μεγεθυντικός φακός, χαρτί και μολύβι για καταγραφή. Παγουρίνο, φωτογραφικής μηχανή και αρβυλάκια, βαζάκι και τσιμπιδάκι για να μελετήσετε ένα έντομο, γάντια και είστε έτοιμοι! Τώρα, βγείτε στον κήπο ή στην αυλή. Παρατηρήστε τα έντομα και καταγράψτε τα.   Δημιουργήστε το ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ -σας- και μοιραστείτε το μαζί μας!

H μέλισσα στην τάξη μας αλλιώς!

beebot !!!

https://blogs.sch.gr/1nipgarg/2019/11/06/ste-a-m-ekpaideysi-beebot-kai-mathimatika/

https://blogs.sch.gr/1nipgarg/2016/06/06/εκπαιδευτική-ρομποτική-και-συναισθή/

https://blogs.sch.gr/1nipgarg/2014/10/18/ρομποτική-bee-bot-στην-τάξη-μας/

Και τώρα

χορέψτε με bee gees!

Stayin alive!!!

https://youtu.be/YxvBPH4sArQ

 

 

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2020-2021

ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ, 13 ΜΑΙΟΥ 2020

Αγαπητοί γονείς,
ευχόμαστε η ανακοίνωση αυτή να βρίσκει εσάς και τους δικούς σας υγιείς!

Εχουμε την χαρά να σας ενημερώσουμε ότι αρχίζουν οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2020-2021 !

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία φέτος θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά 

από 15 έως 30 ΜΑΙΟΥ 2020 

(μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ).

Σημειώνεται ότι Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται  εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αν χρειαστείτε κάποια διευκρίνιση ή βοήθεια στην αίτηση εγγραφής, μη διστάσετε να   επικοινωνήσετε με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, κα Γαρυφαλιά Τεριζάκη, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά:
Κινητό: 6944411196 & gterizaki@gmail.com, 

Τηλ. Νηπιαγωγείου: 2763023182 & mail@1nip-gargal.sch.gr

Ώρες παραλαβής δικαιολογητικών για την εγγραφή (με φυσική παρουσία στο σχολείο): 12:00 – 14:00

   Kατά την προσέλευσή σας, παρακαλείσθε για την πιστή τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, σύμφωνα με τον Ε.Ο.Δ.Υ. τα οποία είναι:

  1. Απαραίτητη χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας στο νηπιαγωγείο
  2. Χρήση αντισηπτικού χεριών, το οποίο θα βρίσκεται σε ευκρινές μέρος στην είσοδο του νηπιαγωγείου.
Για την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφήςτου νηπίου/προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1) Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου, στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του και με βάση τα οριζόμενα για τις σχολικές περιφέρειες των Νηπιαγωγείων της περιοχής.
2) Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
3) Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου, μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
4) Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου, για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων, που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
5) Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά, που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος, που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ)και (δ)εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
·           Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
·           Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017(ΦΕΚΑ’ 109),όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚΑ’142)και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚΑ’13)).
·           Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
6) Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο, που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε αναλυτικές ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ.
Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020 η Διεύθυνση του νηπιαγωγείου ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες, που είχαν υποβάλει αίτηση εγγραφής του νηπίου τους σχετικά με το σχολείο φοίτησης του τέκνου τους.
Παράλληλα, αναρτά στην είσοδο του σχολείου, σε εμφανές σημείο, ονομαστικό πίνακα των μαθητών:
α) που εγγράφονται και θα φοιτήσουν στο σχολείο
β) που θα παρακολουθήσουν το ολοήμερο πρόγραμμα
γ) που αποχωρούν, καθώς και των σχολείων εγγραφής τους.
Ακολουθεί αναλυτικός οδηγός για τους κηδεμόνες.
Πατήστε εδώ
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.
Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά!

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Γαρυφαλιά Τεριζάκη

( Εδώ  μπορείτε να διαβάσετε πιο αναλυτικά )