Πίνακας φοιτούντων προνηπίων σχ. έτους 2020-2021

Το σχ, έτος 2020-2021 στο 6ο Νηπιαγωγείο Θήβας θα φοιτήσουν τα παρακάτω προνήπια:

Αλεξάκη Βάγια

Αντωνάκης Μάριος Δημήτριος

Βαρσάμη Μαρία

Γεωργαντά Αικατερίνη

Γκιόκας Απόστολος

Δρουγούτης Απόστολος

Καλόγρηας Χρήστος Ιωάννης

Καρατσώλη Δέσποινα

Κουρουμπέτσης Γεώργιος

Κυριάκου Αικατερίνη

Κυριάκου Ιάκωβος

Κυροχρίστου Ελένη

Λάμπρου Ιωάννης

Λαψάνης Κεραμιδάς Θεόδωρος

Λιάκου Χριστίνα Ευδοκία

Μακρή Ευσταθία

Μοσχάκος Άγγελος

Μουλκκιώτης Δημήτριος

Μουρίκη Παναγιώτα

Μπαλογιάννη Αποστολία

Μπιρνίκοβα Μιρέμ

Νικολάου Αναστασία

Πανουργιάς Αθανάσιος

Παπαδημητρίου Νικολέτα

Παρπουτζίδη Ασημίνα

Πελώνης Νικόλαος

Πόθας Βασίλειος

Τραμπάκουλος Νικήτας Μάριος

Χρυσάντζας Σωτήριος

Μετεγγραφέντα προνήπια που θα φοιτήσουν στο 6ο Νηπιαγωγείο Θήβας:

Παραπούλης Ηλίας

Ντάμκας Ιωάννης

Κουντουριώτης Γρηγόριος

Παύλου Χαραλαμπία

Καραϊσκου Κωνσταντίνα

Ρόκκος Νικόλαος

Ανδριανού Ευαγγελία

Οι γονείς όλων των εγγραφέντων προνηπίων θα πρέπει να προσέλθουν στο 6ο Νηπιαγωγείο προκειμένου να συμπληρώσουν τα απαραίτητα έντυπα.

Ώρα προσέλευσης:13:00-14:00

Ο Σύλλογος Διδασκόντων  ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΕΙ τους νέους μαθητές και τους γονείς στο 6ο Νηπιαγωγείο και τους εύχεται:

ΚΑΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ 6Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ,ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Ο Ιούνιος, ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού

Αγαπημένα μας παιδιά,

σας αγαπάμε και σας σκεφτόμαστε τόσο εμείς οι δασκάλες σας όσο και οι συμμαθητές σας. Συνεχίζουμε να κάνουμε αναρτήσεις για να νιώθετε ότι είστε κοντά μας. Μας λείπετε!!

Τμήματα Νηπιαγωγείου εκ περιτροπής

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι τα τμήματα του νηπιαγωγείου μας θα ξαναλειτουργήσουν  από τη Δευτέρα 1/6/2020 ως εξής:

Τμήμα Υποχρεωτικό (κυρία Γιώτα)  όλα τα παιδιά θα  έρχονται καθημερινά.

Στα υπόλοιπα τμήματα τα παιδιά θα έρχονται εκ περιτροπής  επειδή ο αριθμός των παιδιών υπερβαίνει τους 15 μαθητές . Ο χωρισμός έγινε κατά αλφαβητική σειρά.

Τμήμα Υποχρεωτικό 1  (κυρίες Αντιγόνη και Ειρήνη)  Δευτέρα ,Τετάρτη και Παρασκευή θα ξεκινήσουν οι:

Βακαρίου Νταβίντ, Βαρσάμης Νικόλας, Δρουγούτη Κατερίνα, Καλπούζου Ιωάννα ,Κασσινάς Νίκος,Κανέτης Έκτορας, Φίλη Παναγιώτα, Χρήστου Εύα

Τρίτη και Πέμπτη θα ξεκινήσουν οι :Βουδούρης Παναγιώτης,  Κούκας Μάριος, Κουντουριώτης Κωνσταντίνος, Μάμαλης Μάριος,Μαργαρίτης Γιώργος,Ταχταρά Θεοδώρα, Ταχταρά Γεωργία, Σταύρου Ιωάννα,Φίλης Στέλιος

Τμήμα Υποχρεωτικό 2 (κυρίες Μάγδας και Κατερίνας)  Δευτέρα ,Τετάρτη και Παρασκευή θα ξεκινήσουν οι : Βακαρίου Ραφαέλ,Γιαννάκης Σπύρος, Γούνα Φαίη,  Κατσίμπας Θανάσης, Λάμπρου Παναγιώτης, Παπανίκος Θωμάς,  Παπαπέτρου Άννα Μαρία, Πρωτονοτάριος Βασίλης, Στρογγύλης Στέφανος,Τσώλη Νεφέλη,Χαλιαμάλιας Γιάννης

Τρίτη και Πέμπτη θα ξεκινήσουν οι : Γούνα Φαίη, Καλογεροπούλου Κατερίνα, Κατσίμπας Θανάσης,Κασκαβέλης Βαγγέλης, Παντελαίου Ραλία,Συνοδινού Υακίνθη-Σταυρούλα, Ταμπούκα Κατερίνα, Τρακάδας Αργύρης,  Τσώτσης Άγγελος, Χαλιαμάλιας Γιάννης

Τμήμα Υποχρεωτικό 3  (κυρία Χρυσάνθη) Δευτέρα ,Τετάρτη και Παρασκευή θα ξεκινήσουν οι:

Αδάμ Γιώργος, Αργυρίου Ιόλη, Γκιόκα Μελίνα, Ζώζουλας Στέλιος,Κόλλιας Λάμπρος, Κώνστας Παρασκευάς, Λυμπερίου Κατερίνα, Μπεκρής Στέφανος, Νίκα Κατερίνα

Τρίτη και Πέμπτη θα ξεκινήσουν οι : Γκιόκα Μελίνα, Κατσιγιάννη Δήμητρα, Μαντέκας Δημήτρης, Μίχας Χρήστος,Μπεκρής Στέφανος, Νίκα Διονυσία, Πρεβεζάνου Κωνσταντίνα,  Τσαρουχά Μελιτίνη, Χρυσάντζα Άννα Μαρία

Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα λειτουργήσει η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο και ότι την επόμενη εβδομάδα οι ημέρες παρακολούθησης θα αντιστραφούν για τους μαθητές των τμημάτων Υποχρεωτικό 1,2,3.

Πειράματα με φυτά-Φυσικές επιστήμες

Προτείνει η Γιώτα Βλούχου

ΕΡΩΤΗΣΗ: Από πού προέρχονται τα φυτά;

ΥΠΟΘΕΣΗ:

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα συμβεί αν τοποθετήσουμε σπόρους στο χώμα ή  σε βρεγμένο βαμβάκι;

ΥΠΟΘΕΣΗ:

1ο ΠΕΙΡΑΜΑ

Για το πείραμα  χρειαζόμαστε:

  • σπόρους φασολιών
  • γυάλινα βάζα
  • χαρτοπετσέτα ή βαμβάκι

Πρώτα πρέπει να βρέξετε τις χαρτοπετσέτες και να τις βάλετε στα βάζα. Τώρα απλώστε τα φασόλια κάτω από τις χαρτοπετσέτες ή το βαμβάκι.

Αυτό είναι σημαντικό! Πριν βάλετε τους σπόρους στα βάζα, θα πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά και να επιλέξετε μόνο υγιή και άθικτα φασόλια. Το βάζα με τα φασόλια είναι καλύτερο να τοποθετηθούν στο περβάζι του παραθύρου. Για ποιο λόγο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

Παρακολουθούμε τα φυτά καθημερινά. Παίρνουμε ένα χαρτί Α4και ζωγραφίζουμε τις αλλαγές.  Εάν παρακολουθείτε στενά τους σπόρους, θα παρατηρήσετε πώς αλλάζει το σχήμα και το μέγεθος τους και σε λίγες μέρες θα βλαστήσουν.

 

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το φυτό φυτρώνει από έναν σπόρο. Οι σπόροι  βγάζουν μέσα στο χώμα ή στο βαμβάκι ρίζα και προς τα πάνω βλασταράκι. Στη συνέχεια στο βλασταράκι βγαίνουν φύλλα.

Στο ερώτημα «Τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει» τα παιδιά απάντησαν:

  • χώμα
  • νερό
  • ήλιο, φως
  • αέρα

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα γίνει αν το ένα βάζο με το φυτό σταματήσω να το ποτίζω;

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 

2ο ΠΕΙΡΑΜΑ

Σταματώ να ποτίζω το ένα βάζο με το φυτό και το παρατηρώ. Το άλλο συνεχίζω να το ποτίζω κανονικά.

Μετά από μερικές μέρες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τα φυτά για να αναπτυχθούν χρειάζονται νερό.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως πίνουν νερό τα φυτά;

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 

3ο ΠΕΙΡΑΜΑ

Τι πρέπει να κάνετε, τι θα χρειαστείτε:

  • Δυο ποτήρια με χρωματιστό νερό, χρησιμοποιήστε νερομπογιές. Μπλε, κόκκινο χρώμα
  • βάλτε 2 λευκά γαρύφαλλα στα 2 χωριστά ποτήρια
  • Γεμίστε τα μπολ με το χρωματιστό νερό στο ίδιο ύψος
  • Αφήστε το για λίγες ημέρες

 

ΥΠΟΘΕΣΗ:Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί;

 

Μετά από μερικές μέρες.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τι συνέβει; Πως το εξηγείτε;

 

 

ΣΕΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο βλαστός ή κορμός του φυτού αποτελείται από μικρά σωληνάκια  που ονομάζονται τριχοειδή αγγεία, και μεταφέρουν τα διαλυμένα  θρεπτικά συστατικά, που απορροφούν οι ρίζες στα φύλλα και στο άνθος.

Με τα παραπάνω πειράματα διαπιστώσαμε ότι για να να αναπτυχθεί, να μεγαλώσει ,ένα φυτό χρειάζεται χώμα και νερό.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι άλλο χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει;

ΥΠΟΘΕΣΗ:

 

4ο ΠΕΙΡΑΜΑ: Τοποθετούμε τη μια γυάλα με το φυτό μέσα σε ένα ντουλάπι ή σε ένα σκοτεινό μέρος για μια εβδομάδα περίπου και το άλλο το αφήνουμε κοντά στο παράθυρο ή καλύπτουμε την επιφάνεια ενός σκληρού φύλλου με μονωτική ταινία. Παρατηρούμε τα δυο φυτά. Ποτίζουμε τα φυτά κανονικά.

Μετά από μερικές μέρες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τι συνέβη; Πως το εξηγείτε;

 

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τα φυτά μαγειρεύουν μόνα τους την τροφή τους. Για να μαγειρέψουν το φαγητό τους χρειάζονται:

Νερό και θρεπτικά συστατικά από το χώμα

Κατσαρόλα, είναι τα φύλλα

Θερμότητα, την παίρνουν από τον ήλιο, φως

Αέρα

Το νερό και τα θρεπτικά συστατικά μεταφέρονται με τα τριχοειδή αγγεία στα φύλλα που αποτελούν την κατσαρόλα του φυτού. Το φαγητό για να μαγειρευτεί χρειάζεται θερμότητα ,που το φυτό την παίρνει από τον ήλιο. Το φυτό για να μαγειρέψει το φαγητό του. ρουφάει τον μολυσμένο αέρα που υπάρχει γύρω μας. Το φαγητό που παρασκευάζει, είναι η ουσία που του δίνει το πράσινο χρώμα και ονομάζεται χλωροφύλλη. Τέλος ,μετά το μαγείρεμα το φυτό αφήνει στο περιβάλλον καθαρό αέρα που ονομάζεται οξυγόνο.

 

Μπράβο σου ,τα κατάφερες μικρέ ερευνητή!

 

 

Τα παιχνίδια του Μάη

 

Προτείνει η Κατερίνα Καρκάνα

     Μάιος, το τελευταίο παιδάκι της άνοιξης, που και μόνο στο άκουσμα του ονόματός του πλημμυρίζουμε χρώματα, λουλούδια, αρώματα. Οι ημέρες είναι ηλιόλουστες, η φύση μας χαμογελά, ο καιρός είναι ζεστός, τι άλλο θέλουμε; 

-Κίνηση!

 

 

 

 

     Σε κάθε ευκαιρία προσπαθούμε να βγαίνουμε έξω και να χαιρόμαστε-πάντα με ασφάλεια- την φύση
και το παιχνίδι στην ύπαιθρο.

 

 

 

     Ειδικά όταν βρισκόμαστε σε εξωτερικούς χώρους δεν μας χρειάζονται και πολλά υλικά για να διασκεδάσουμε. Μπορούμε να παίξουμε το αγαπημένο μας κυνηγητό που μας είχε λείψει όσο βρισκόμασταν μέσα στο σπίτι, ενώ με μια μόνο μπάλα μπορούμε να παίξουμε πολλά διαφορετικά παιχνίδια, όπως ποδόσφαιρο, τα παραδοσιακά μήλα, βόλεϊ, μπάσκετ.

     Για τα παιχνίδια που θα διαβάσετε παρακάτω θα χρειαστούμε κάποια απλά υλικά και μπορείτε να τα παίξετε είτε σε εξωτερικούς χώρους, είτε μέσα στο σπίτι.

  • Κρεμάω το στεφάνι: Παίρνουμε χάρτινα πιάτα και κόβουμε το εσωτερικό τους μέρος αφήνοντας ανέπαφο το γύρω γύρω, έτσι ώστε να μείνει ένας κρίκος. Αν θέλουμε μπορούμε να βάψουμε το τμήμα που έμεινε ώστε κάθε ομάδα να έχει το δικό της χρώμα, π.χ. η ομάδα με τα μπλε στεφάνια και η ομάδα με τα κίτρινα. Τοποθετούμε στη σειρά ένα ρολό από χαρτί κουζίνας για την κάθε ομάδα (ή π.χ. ένα σκουπόξυλο). Αφού τα ετοιμάσουμε, παίρνει η κάθε ομάδα τα δικά της στεφάνια και προσπαθεί από μια (μικρή) απόσταση να τα περάσει στα ρολά. Καλή επιτυχία!
  • Μέλισσες στην κυψέλη: Σε ένα χαρτόκουτο ανοίγουμε δύο τρύπες, μία πιο μεγάλη και μία λίγο πιο μικρή. Από μια απόσταση που έχουμε συμφωνήσει πετάμε μπαλίτσες από εφημερίδα ή χαρτί προσπαθώντας να περάσουν μέσα από τις τρύπες της κυψέλης μας. Όποιος βάλει τις πιο πολλές είναι νικητής!
  • Πεταλούδες και λουλούδια: Στο πάτωμα σχεδιάζουμε με κιμωλία ή χαρτοταινία μικρούς κύκλους, αυτά είναι τα λουλούδια μας. Έπειτα σαν πεταλούδες πηδάμε από λουλούδι σε λουλούδι με όποιον τρόπο θέλουμε (με κουτσό, ή και με τα δύο πόδια μαζί, ή με το ένα πόδι στο ένα λουλούδι και με το άλλο πόδι σε άλλο, ή μπουσουλώντας), με όποια σειρά θέλουμε (από το πρώτο λουλούδι στο τρίτο και μετά στο δεύτερο κ.λ.π.) και όπως θέλουμε (πότε αργά, πότε γρήγορα).
  • Μπόουλινγκ: Τοποθετούμε στη σειρά άδεια πλαστικά μπουκάλια και με μια ελαφριά μπαλίτσα προσπαθούμε να ρίξουμε όσα περισσότερα μπορούμε καθώς στεκόμαστε σε μία απόσταση που έχουμε ορίσει από πριν. Καλή επιτυχία!

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

Για τα παιδιά του Τμήματος Ένταξης και όχι μόνο…..

Προτείνει η Φωτεινή Ψαρρού

Αγαπητοί γονείς και αγαπητά μου παιδιά ,εύχομαι να είστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι. Το διάστημα αυτό της παραμονής στο σπίτι, έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς από εσάς τους γονείς, να ανακαλύψετε εκ νέου και σε μεγαλύτερο βαθμό, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, τα ταλέντα, τα χαρίσματα ή ακόμα και τις δυσκολίες που μπορούν να έχουν οι μικροί μας μαθητές.

Μια από τις δυσκολίες που συναντάμε σε κάποιους από τους μαθητές μας ή αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι οι γονείς στο σπίτι, είναι η αδυναμία συγκέντρωσης της προσοχής.

Image

Πηγή εικόνας: https://www.meletontas.gr/blog/paidagogiki/diatarachi-ellimmatikis-prosochis-iperkinitikotitas-d-e-p-i

Προσοχή είναι η ικανότητα του ατόμου να επικεντρώνεται στην πληροφορία και στο γνωστικό έργο που έχει μπροστά του αγνοώντας δευτερεύοντα και άσχετα στοιχεία και ερεθίσματα( Hunt & Marshall , 2005).

Δηλαδή είναι μια ανώτερη εγκεφαλική λειτουργία που μας επιτρέπει ανά πάσα στιγμή να ξεχωρίζουμε και να συγκεντρωνόμαστε σ’ αυτό που μας ενδιαφέρει, μας αφορά ή μας ζητείται και να αφήνουμε τα υπόλοιπα ερεθίσματα του περιβάλλοντος σε δεύτερη μοίρα.Είναι ακριβώς αυτή η λειτουργία που πρέπει να ενεργοποιηθεί όταν το παιδί βρίσκεται στην τάξη και πρέπει να συγκεντρωθεί στο τι λέει ο εκπ/τικός για να μπορέσει να καταλάβει, να μάθει και να ενεργήσει σύμφωνα με οσα του ζητηθούν.

Στη συνέχεια σας παραθέτω κάποια links στα οποία μπορείτε να εντοπίσετε δραστηριότητες για την ενίσχυση της προσοχής στο σπίτι:

https://milontasgiapaidia.wordpress.com/2017/11/08/10-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7/

https://eidikospaidagogos.gr/drastiriotites-enisxisi-prosoxi/

Tips που βοηθούν

  • Πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι οι ώρες του ύπνου είναι αρκετές. Το να μην ξεκουράζεται σωστά ένα παιδί σίγουρα δεν το βοηθάει στο να συγκεντρωθεί σε αυτά που ακούει.
  • Οι πληροφορίες που δίνουμε στο παιδί μας κάθε φορά να μην είναι πολλές σε όγκο. Μια τη φορά αρκεί, ώστε να τις θυμάται.
  • Καλό θα ήταν να ελέγχουμε τι ήταν αυτό που ζητήσαμε από το παιδί, ώστε αν χρειάζεται να το επαναλάβουμε.

Μακριά από ανθρώπους το 2020

Η μαθήτρια του νηπιαγωγείου μας Φαίη Κ, έγραψε ένα βιβλίο στο οποίο περιγράφει τις μέρες του εγκλεισμού, την περίοδο του κορωνοϊού αλλά και τις όμορφες αναμνήσεις της από το νηπιαγωγείο και τις δασκάλες της. Απολαύστε το!!

Book titled 'ΜΜακριά από ανθρώπουςτο 2020'Read this book made on StoryJumper!function(){function d(){«undefined»==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=»https:»==document.location.protocol?»https:»:»http:»;if(«undefined»==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(«script»),c=80;b.src=a+»//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js»,b.async=true,b.setAttribute(«defer»,»»),document.getElementsByTagName(«head»)[0].appendChild(b),e()}}();

 

 

 

Μάιος ,ένας μήνας δίχως ρο , με λουλούδια ένα σωρό !

Προτείνει η Αντιγόνη Μπαρώνα!

Καλό μήνα και με υπέροχες δραστηριότητες έχω να πω εγώ….

– Η μαμά του  Μάη, η άνοιξη έκανε απεργία για να διαμαρτυρηθεί και έφτιαξε πανό.

Εσείς για τι θα θέλατε να διαμαρτυρηθείτε και τι θα γράφατε στο πανό σας; Πάρτε λοιπόν δυο φύλλα χαρτιά και στις άκρες κολλήστε καλαμάκια. Γράψτε το δικό σας σύνθημα π.χ»Οχι, άλλο κορωνοιό!!!Θέλω να βγω έξωωωωω!!»

 

-Προσπαθήστε να θυμηθείτε ποια λουλούδια τσακώνονταν για να φτιάξουν στεφάνι για τον Μάιο. Διαλέξτε ένα λουλούδι από αυτά, ζωγραφίστε το και γράψτε για ποιο λόγο θα το διαλέγατε για να φτιάξετε το δικό σας στεφάνι.

 

 

πηγή εικόνας:https://www.youtube.com/watch?v=m-LJOhMwj0cφ

-Βρείτε λουλούδια ή αρωματικά φυτά από το αρχικό γράμμα του ονόματός σας και γράψτε τα ονόματά τους σε λίστα

Αντιγόνη -ανεμώνη

 

πηγή εικόνας:https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/astrolife.gr/2019/04/anemone-flowers-june272018.jpg

 -Σκεφτείτε αινίγματα και παροιμίες για τον Μάιο και την άνοιξη  ηχογραφήστε τα και ανεβάστε τα στο padlet.

 

 

πηγή εικόνας:https://www.infokids.gr/wp-content/uploads/2014/05/quiz_night.jpg

-Μπορείτε να φυτέψετε λουλούδια ή αρωματικά φυτά, να τα ποτίσετε , να τα  παρατηρήστε και καταγράψτε σε ένα χαρτί τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει.

 

 

πηγή εικόνας:https://p0.piqsels.com/preview/88/906/487/plant-pansy-garden-earth-thumbnail.jpg

 

-Φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με την οικογένειά σας για το πότισμα και την φροντίδα των λουλουδιών, ποια μέρα θα είναι υπεύθυνος κάθε ένας από εσάς για να τα ποτίζει ;

 

 

πηγή εικόνας:https://logouergon.gr/wp-content/uploads/2017/08/sxoliko-orologio-programma-mathimaton-toulipa.jpg

Ο ΜΑΗΣ

Ένα πράσινο βιβλίο

γράφει ο Μάης για παιδιά.

Οι τελείες του είν’ κεράσια

και οι λέξεις του κλαδιά.

Και το αγέρι το μοιράζει

σε περβόλια και αυλές

και οι εικόνες τρεμουλιάζουν

στις σελίδες τις χρυσές.

Ένα πράσινο βιβλίο

-άνθη, φύλλα κι ευωδιά-

γράφει ο Μάης, ξαναγράφει

για παιδιά.

Ποίημα της Ρένα Καρθαίου

 

Μήπως μιλάει το ποίημα για το φυτολόγιο που έφτιαχνα μικρή; Θέλετε να φτιάξετε και σεις;

Μπορείτε λοιπόν να πάτε  στο Μοσχοπόδι και  να παρατηρήσετε τη φύση , αν θέλετε μπορείτε να κάνετε και πικ νικ. Στη συνέχεια μαζέψτε λουλούδια και φυτά και όταν πάτε σπίτι βάλτε τα μέσα σε ένα βιβλίο και γράψτε το όνομά τους. Έτοιμο το φυτολόγιό σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ να τα κόψετε και όχι να τα ξεριζώσετε γιατί πρέπει να προστατεύουμε το περιβάλλον!!!

πηγή εικόνας:https://zlifetimes.com/_files/200002053-dd073ddfff/%CF%86%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BF3.jpg

 

Επικαιροποίηση στοιχείων

Σας παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας στην αίτηση που επισυνάπτεται καθώς και την προτίμησή σας,  για το τμήμα που θα παρακολουθήσει το παιδί σας ως νήπιο.(πρωινή προσέλευση, υποχρεωτικό έως τη 1:00, προαιρετικό εως τις 4:00). ΑΙΤΗΣΗ

Ο Μάης και τα λουλούδια του.

Προτείνει η Μάγδα Βόρρη!!

Φτάσαμε στο τελευταίο παιδί της άνοιξης , τον Μάιο και όλοι έχουμε όλο και περισσότερο την ανάγκη να βγαίνουμε έξω, να βρισκόμαστε στη φύση, να απολαμβάνουμε τα λουλούδια. Αν ήμασταν τώρα στην αυλή του νηπιαγωγείου μας σίγουρα θα φυτεύαμε λουλούδια και λαχανικά. Θα τα φροντίζαμε για να μεγαλώσουν και να ομορφύνουν το σχολείο μας . Θα τρώγαμε τα λαχανικά και φρούτα από τον δικό μας κήπο.

Μπορούμε όμως και από το σπίτι να κάνουμε αρκετά, να φυτέψουμε, να παρατηρήσουμε, να δημιουργήσουμε. Μαζί θα φτιάξουμε λουλούδια έτσι ώστε να φέρουμε την φύση μέσα στο δωμάτιό μας. Έτοιμοι;

Λουλούδια με διάφορα υλικά

Φτιάξτε λουλούδια με διάφορα υλικά που έχετε στο σπίτι σας.

Ζητήστε από κάποιο μεγάλο να σας κόψει ένα φελλό, ζωγραφίστε τον με μαρκαδόρο ή τέμπερες κολλήστε  σε χαρτί, έτοιμο.

 

 

Μπορείτε να κάνετε λουλούδια με μανταλάκια και χαρτί. Τα μανταλάκια ζωγραφίστε τα με μαρκαδόρους. Ακόμα μπορείτε να φτιάξτε λουλούδια με ένα κεσεδάκι γιαούρτι που το κόβετε σε λωρίδες. Γυρίστε το απ̓ την ανάποδη και κόψτε τα γράμματα. Κολλήστε το στο χαρτί. Μια ακόμη πρόταση είναι με αυγοθήκη.


 

Χρησιμοποιήστε κουμπιά, κορδέλες, χάντρες ή ότι άλλα υλικά έχετε.

Με τα λουλούδια αυτά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τρισδιάστατο καδράκι για το δωμάτιό σας. Κολλήστε σε ένα χαρτόνι ένα φίλτρο για γλάστρα, και τοποθετήστε μέσα τα λουλούδια. Βάλτε τε τα σε βάζο και θα έχετε τη φύση στο σπίτι σας.



Μια ακόμα πρόταση είναι η δημιουργία ενός φυτολογίου. Χρησιμοποιήστε φυτά από το μπαλκόνι σας, αφού τα αποξηράνετε.

Φτιάξτε το εξώφυλλο με ύφασμα κορδέλες, πολύχρωμα χαρτιά και τα λουλούδια  που έχετε. Οι λεβάντες δείχνουν πολύ όμορφες.

Μια τελευταία όμορφη ιδέα είναι να φτιάξετε ένα κολάζ με εικόνες από λουλούδια που θα βρείτε σε περιοδικά και βιβλία. Δείτε τι όμορφο είναι. Καλή επιτυχία.