Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων 2023.Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.

 

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο

Παίξαμε με παντομίμα το παιχνίδι ποιο ζώο δείχνει η εικόνα

 

 

Ζωγραφίσαμε ζώα με την τεχνική του αποτυπώματος του χεριού μας
 

Κατασκευάσαμε δαχτυλόκουκλες ζωάκια

 

 

 
Και παρακολουθήσαμε τις περιπέτειες της Ξουτ και του Ουστ
 
Δημιουργησαμε  τέλος και μια αφίσα με συνεργασία σαν ομάδα σχηματιζοντας την γη με την Αλφάβητα των ζώων
 και το σύνθημα << ΤΟΥΣ  ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΖΩΗ>>
 

 

Σεπτέμβρης 2013.Νέα αρχή -νέο ταξίδι γνώσης!!!!

Στολίσαμε τις τάξεις μας και ξεκινήσαμε.

Οι πρώτες μας μέρες ξεκίνησαν με τον Τσέστερ που δυσκολεύεται να πάει στο σχολείο και την αφήγηση του παραμυθιού ” το φιλημένο χεράκι” . Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία του Τσέστερ, ζωγράφισαν και τύπωσαν το δικό τους χεράκι προκειμένου να φτιάξουν την παραμυθοκατασκευή τους.

Διαβάσαμε επίσης το βιβλίο “πόσο μου αρέσει το σχολείο”
και καναμε την πρώτη μας ζωγραφιά
Ζωγραφισαμε το σχολείο μας και γράψαμε το όνομά του
Τα παιδιά όρισαν τους κανόνες εκείνους ώστε όλοι να είμαστε χαρούμενοι
Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια
και συμπληρωσαμε σχετικά φύλλα εργασίας
 στο τέλος υπογράψαμε  το συμβόλαιο της τάξης μας.
και αναρτήσαμε την αφίσα στην πόρτα τησ τάξης μας.
                                                            

Παίξαμε με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων μας και γράψαμε το όνομά μας.
Την ημέρα του Σταυρού μιλήσαμε για τα γεγονότα της ημέρας και ζωγραφίσαμε
Την ημέρα της παγκόσμιας ειρήνης μιλήσαμε για τη σημασία της και τα συναισθήματα που μας προκαλεί. Μάθαμε τα σύμβολά της. Μιλήσαμε για τον πόλεμο και ζωγραφισαμε πως είναι η ζωή με ειρήνη και πως με πόλεμο. Παρουσιάσαμε τις εργασίες μας στα υπόλοιπα παιδιά.
                                                           
Και είδαμε την ταινία μικρού μήκους του oscuro cardinal, που μεταφέρει τη φρίκη του πολέμου στα ευαίσθητα μάτια των παιδιών
Κάναμε  την πρώτη άσκηση ετοιμότητας για το  σεισμό
Συνεχίσαμε την νέα εβδομάδα με την αφήγηση του παραμυθιού ” η μάγισσα Παλάβω” μια απλή ιστορία που δείχνει την σπουδαιότητα των χρωμάτων στη ζωή μας και τα παιδιά έδωσαν το δικό τους τέλος στην ιστορία.
Μάθαμε τα βασικά χρώματα
Και αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε στο καβαλέτο
Συνεχίσαμε και με τα υπόλοιπα συμπληρωματικά χρώματα και κάναμε τις απαραίτητες αναμίξεις για να τα δημιουργήσουμε
Τα παιδιά πειραματίστηκαν με αναμίξεις των βασικών χρωμάτων πρώτα με τα δάχτυλα τους και έπειτα με τα πινέλα τους.
Ζωγραφίσαμε ελεύθερα – πλασαμε με πλαστελίνη και πειραματιστήκαμε με τα μουσικά όργανα.
Διαβάσαμε την ιστορία του Σεπτέμβρη και ζωγραφίσαμε το παιδάκι του μήνα
Αποχαιρετήσαμε τον Σεπτέμβρη με αστείες πόζες

10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού-Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023.

Διαβάσαμε το παραμύθι “ο Πλάτωνας, ο Σωκράτης και οι αθλητικοί αγώνες “

Γνωρίσαμε τα αθλήματα
Συζητήσαμε για την σπουδαιότητα του αθλητισμού και γενικότερα της κίνησης στη ζωή μας
Παίξαμε σε ζευγάρια παντομίμα ενός αθλήματος
Τα παιδιά διάλεγαν ένα άθλημα και με κινήσεις το έδειχναν στο ζευγάρι τους το οποίο έπρεπε να το βρει
Μα και δυο μικροί ξιφομάχοι
Κάναμε ασκήσεις για παιδιά
Ζωγραφισαμε το αγαπημένο μας άθλημα και δημιουργήσαμε μια ομαδική εργασία – αφίσα εν όψει της επικείμενης επίσκεψης στο γήπεδο της ΕΑΠ
                                    με κοινό σύνθημα: «Η Κίνηση δίνει Ζωή» .
Πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας εκπαιδευτική εξόρμηση με αφορμή την ημέρα σχολικού αθλητισμού
Τα παιδιά έπαιξαν στο γήπεδο με μπάλες μπάσκετ και βόλεϊ και γνώρισαν αυτά τα δύο αθλήματα.
 Και Έμαθαν για την ιστορικότητα τις Ένωσης αθλοπαιδιών Πάτρας ΕΑΠ.
Και επισκέφθηκαν και το χώρο της πυγμαχίας

Αθληθήκαμε διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα!!!

Ευχαριστούμε πολύ  για άλλη μια φορά την διοίκηση της Ε.Α.Π για την φιλοξενια!!!

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών – EUROPEAN DAY OF LANGUAGES SEPTEMBER 26- 2023

Η Ευρωπαϊκή Ένωση  όρισε την 26η Σεπτεμβρίου ως μέρα αφιερωμένη στις ευρωπαϊκές γλώσσες και εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να το γιορτάσουμε καθώς οι πολλές γλώσσες που μιλούνται στην Ευρώπη, μεταξύ αυτών και τα ελληνικά και τα αγγλικά, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμικού πλούτου αυτής της ηπείρου.

Δεν θα μπορούσαμε  να σκεφτούμε  καλύτερο τρόπο να τελειώσει ο Σεπτέμβριος από το να αφιερώσουμε μία μέρα όχι μόνο στα αγγλικά, αλλά γενικά στις γλώσσες της Ευρώπης.

Μελετήσαμε με τα παιδάκια έναν χάρτη της Ευρώπης και ακολουθήσαμε την Big Suzy και τη Small Suzy στο ταξίδι τους από την Αγγλία μέχρι την Ελλάδα.

Όπως ξέρουμε οι χελώνες περπατάνε πολύ αργά και αυτό τους χάρισε άπλετο χρόνο να γνωρίσουν άλλες χελωνίτσες σε διάφορες χώρες από τις οποίες πέρασαν.

Μιλήσαμε για το πόσο πολύ τις βοήθησε που ήξεραν να μιλάνε διάφορες γλώσσες και γενικά για το πόσο χρήσιμες μας είναι οι ξένες γλώσσες.

Στο τέλος μάθαμε να χαιρετάμε κάποιον που γνωρίζουμε και να του λέμε γεια σου σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, συνδυάζοντας τον χαιρετισμό με την αντίστοιχη σημαία της χώρας αυτής.

Γενικός στόχος της είναι η ενθάρρυνση και η διατήρηση της πλούσιας γλωσσικής και πολιτιστικής πολυμορφίας της Ευρώπης. Επιδιώκει επίσης να διευρύνει το φάσμα των γλωσσών που μαθαίνουν οι άνθρωποι στη ζωή τους, με σκοπό να αναπτυχθούν οι γλωσσικές τους δεξιότητες και να ενισχυθεί η διαπολιτισμική κατανόηση. Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών είναι μια ευκαιρία για τον εορτασμό όλων των γλωσσών της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των μειονοτικών γλωσσών και των γλωσσών των μεταναστών. Η Ημέρα αυτή είναι μια πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης και γιορτάζεται κάθε χρόνο από το Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών το 2001.

Ο επίσημος ιστότοπος της ημέρας διαθέτει μια συλλογή βίντεο με γλωσσοδέτες, που δείχνουν πραγματικά τη γλωσσική ποικιλομορφία της Ευρώπης.

By Παγανιά Γεωργία στις Οκτωβρίου 04, 2023

Νέος κύκλος Αγγλικών 2023-24!!!HAPPY NEW SCHOOL YEAR EVERYONE!!

Χαιρετισμός από τον δάσκαλο των Αγγλικών κύριο Δημήτρη Πολυμερο.

Ήρθε ο Σεπτέμβριος και για άλλη μία φορά εύχομαι μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους τους γονείς και σε όλα τα παιδάκια του σχολείου μας.

Ελπίζω και φέτος η ώρες των αγγλικών μέσα στην τάξη να είναι ευχάριστες, δημιουργικές και παιγνιώδεις έτσι ώστε τα παιδάκια να αναπτύξουν θετική προδιάθεση για το μάθημα των αγγλικών.

Ήδη έχουμε ξεκινήσει γνωρίζοντας δύο φίλες που θα μας συνοδεύουν φέτος,

δύο χελωνίτσες που μας ήρθαν κατευθείαν από την Αγγλία,

την Big Suzy και τη Small Suzy.

Οι πρώτες αντιδράσεις πρέπει να πω ότι ήταν ενθουσιώδεις. 😊

20230918 092208 1

 

By Παγανιά Γεωργία στις Οκτωβρίου 03, 2023

«Συγκέντρωση υλικού για την ενίσχυση και υποστήριξη των πληγέντων στις πλημμυροπαθείς περιοχές της Θεσσαλίας»

Συμμετείχαμε στην από κοινού δράση συγκέντρωσης αγαθών και ειδών πρώτης ανάγκης για την ενίσχυση και υποστήριξη των πληγέντων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας, η οποία δράση έγινε σε συνεργασία με το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας ,τον Σ.Ε.Π.Ε. Αιγιαλείας και τη Διεύθυνση Π.Ε. Αχαΐας.

Εκπαιδευτικοί και γονείς του Στρουμπείου (2ο Δημοτικό Σχολείο και 15ο  Νηπιαγωγείο Πατρών) συγκέντρωσαν:

  • Νερό εμφιαλωμένο
  • Σχολικά είδη
  • Τυποποιημένη τροφή
  • Είδη καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής

Τα παραπάνω είδη παραδόθηκαν στην Δ/νση Ανάπτυξης και στη συνέχεια θα αποσταλούν στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας με ευθύνη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

Οι πλημμυροπαθείς χρειάζονται  φροντίδα όχι μόνο τώρα αλλά και στους μήνες που θα ακολουθήσουν καθώς αντιμετωπίζουν πολλά  προβλήματα που επηρεάζουν την υγεία και την ψυχοκοινωνική τους κατάσταση ενώ οι καιρικές συνθήκες επιδεινώνονται ενόψει του χειμώνα.

Ας σταθούμε όλοι έμπρακτα και ουσιαστικά δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη, σε κάθε τέτοια δύσκολη συγκυρία.

Η αλληλεγγύη είναι η Δύναμη μας!!!

Σας ευχαριστούμε!!!

 

By Παγανιά Γεωργία στις Σεπτεμβρίου 30, 2023

Ευχαριστήριο μήνυμα του Συλλόγου Διδασκόντων του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών -Στρούμπειο 2023.

Θα θέλαμε  να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Σ.Γ.Κ του σχολείου μας για το ενδιαφέρον τους στο να αφουγκράζονται τις ανάγκες του σχολείου μας και να στέκονται στο πλευρό των εκπαιδευτικών και να δείχνουν  με έργα και πράξεις ότι προσφέρουν  το καλύτερο δυνατό για το σχολείο των παιδιών μας.

1.Αρχικά έγινε  αποξήλωση και εγκατάσταση οκτώ καινούργιων ειδών υγιεινής .

358525291 2071546309682540 4642917822553231161 n

 

2.και στη συνέχεια  ολοκληρώθηκε η κατασκευή της σιδερένιας σκάλας στο αύλειο χώρο του σχολείου μας η  οποία ήταν και αυτή αίτημά μας για πολλά σχολικά έτη και είναι  αναγκαία για την εξυπηρέτηση των νηπίων μας και όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας στην δύσκολη καθημερινότητα μας και με όλες τις καιρικές συνθήκες!!!

Πριν….

376739366 2109411742562663 5102787190192989971 n

Και μετά……


EGKAINIA 1

 

Από την χαρά μας κάναμε και εγκαίνια με τους μαθητές μας και με την Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών κυρία Πηνελόπη Φραντζή και την Υποδιευθύντρια κυρία Κατερίνα Συλαιδή.

Καταγραφή

Ευχόμαστε από καρδιάς σε όλα τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, αλλά και τους γονείς των μαθητών μας  να συνεχίσετε την προσφορά σας με κάθε τρόπο και την εθελοντική προσωπική εργασία  σας για την βελτίωση του σχολικού συγκροτήματος. 

Έχετε όραμα ,έχετε στόχους ,έχετε την όρεξη ,το μεράκι και την διάθεση να γίνουν πολλά ακόμα.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά την Διεύθυνση Αρχιτεκτονικού Έργου και Η/Μ του Δήμου Πατρέων με Διευθυντή Αρχιτεκτονικού Έργου τον κύριο Νικόλαο Μωραίτη Μ/Η Μηχανικό ,τον Προιστάμενο Κτιριακών Έργων κύριο Δημήτριο Νικολάου Πολιτικό Μηχανικό και την Αρχιτέκτων Μηχανικό κυρία Θεοδώρα Μπακογιάννη για την συνεργασία και την αμέριστη βοήθειά τους.

Πιστεύουμε πως μόνο με την αγαστή συνεργασία και την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου μας, της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αχαιας και τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που είναι αρωγός σε κάθε δίκαιο αίτημά μας,  το  σχολείο μας θα είναι  ένα αξιοπρεπές, ασφαλές και παιδαγωγικά κατάλληλο σχολικό περιβάλλον.

Από  τον Σύλλογο Διδασκόντων του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών 

Κυρία Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου

Κυρία Ελένη Τσιμά

και την  προισταμένη του Νηπιαγωγείου

Παγανιά Γεωργία.

By Παγανιά Γεωργία στις Σεπτεμβρίου 24, 2023

Αγιασμός και καλοσώρισμα μαθητών 2023.

Η νέα σχολική χρονιά στο σχολείο μας ξεκίνησε με τον Αγιασμό από τον Αρχιμανδρίτη πάτερ Αμβρόσιο!

Ο Αγιασμός έγινε μαζί με το συστεγαζόμενο 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών με διευθύντρια την κυρία Πηνελόπη Φραντζή και υποδιευθύντρια κυρία Κατερίνα Συλλαιδή.

Κοντά μας ήταν και η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας κ.Βίβιαν Σαμούρη

,καθώς και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 3ης ΘΕΣΗΣ Δασκάλων Αχαΐας, κ. Κατερίνα Νικολακοπούλου.

 

Μετά την ευλογία ,τους χαιρετισμούς και τις όμορφες ευχές όλων μας ακολούθησε ενημέρωση γονέων στο αμφιθέατρο του σχολείου μας .

Οι μικροί μας μαθητές πήραν τα δώρα τους ,βγάλαμε την πρώτη μας αναμνηστική φωτογραφία και φύγανε με χαμόγελα .

Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για να φτιάξουμε ένα σχολείο σαν αυτό που ονειρευόμαστε, με τη συνεργασία όλης της σχολικής κοινότητας και των φορέων,

 ώστε να έχουμε μια  Καλή χρονιά και καλή πρόοδο!!!!!

Καλή αρχή σε όλους !!!!!

Το διδακτικό προσωπικό:

Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου

Ελένη Τσιμά

Και η προισταμένη του Νηπιαγωγείου: Παγανιά Γεωργία.

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών 2023-2024

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών 2023-2024

1

Αγαπητοί γονείς, πολυαγαπημένα μας παιδιά ,παλιοί και νέοι μαθητές καλώς να ορίσετε!!!

Μια νέα  χρονιά  ξεκινά και γι’ αυτό το λόγο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο Αγιασμός ορίστηκε τη Δευτέρα 11/9/2023, ο οποίος θα γίνει με τον εξής τρόπο:

 Ώρα προσέλευσης: 8:30 π.μ
Ώρα αποχώρησης:   10:30  π.μ

 Ο Αγιασμός θα γίνει με την παρουσία εκπαιδευτικών  και γονέων οι οποίοι θα έχουν και την επίβλεψη των παιδιών .

  Μετά τον Αγιασμό που θα γίνει στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας θα σας ενημερώσουμε σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας και θα λύσουμε τυχόν απορίες σας.

 Η ενημέρωση θα λάβει χώρα στο αμφιθέατρο του σχολείου μας.

Με το τέλος της ενημέρωσης  θα μοιραστούν δωράκια στα παιδιά για το ξεκίνημα της νέας χρονιάς και στη συνέχεια μπορείτε να αποχωρήσετε.

 Την Τρίτη 12/9/23 ξεκινάμε το κανονικό μας ωράριο τόσο για το πρωινό όσο και για το απογευματινό τμήμα.

 Στην αρχή του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για νήπια/προνήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους.

  Το ευέλικτο ωράριο καθορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον σύλλογο διδασκόντων, σε  συνεργασία με τους γονείς ή κηδεμόνες του νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το σύνολο των νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο.

Καταγραφή2

 Η αποχώρηση των μαθητών/τριών πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου.

Αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο πριν τη λήξη του διδακτικού ωραρίου, γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά του/της (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων ή κηδεμόνων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητών/τριών με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους).

Αιτήματα γονέων/κηδεμόνων για πρόωρη αποχώρηση ή καθυστερημένη προσέλευση μαθητών/τριών για λόγους ιατρικής υποστήριξης ή θεραπευτικής παρέμβασης, γίνονται δεκτά κατόπιν προσκόμισης σχετικής βεβαίωσης από δημόσιο φορέα, από την οποία προκύπτει με ακρίβεια η ανάγκη της ανωτέρω απουσίας καθώς και ο ακριβής χρόνος αυτής.

Επισημαίνεται ότι τόσο ο φορέας που εκδίδει τη βεβαίωση όσο και ο φορέας υλοποίησης της θεραπευτικής παρέμβασης ή ιατρικής υποστήριξης, πρέπει να είναι δημόσιοι φορείς.

Η φοίτηση των μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία παρακολουθείται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, καταγράφονται οι καθημερινές απουσίες και καταχωρίζονται στο πληροφοριακό σύστημα myschool.

Σε περίπτωση αδικαιολόγητων απουσιών μαθητών/τριών, ακολουθούνται όσα προβλέπονται στο (ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α) (άρθρο 13, παρ. 2, 3, 4).

 Αν οι απουσίες του μαθητή του νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τις εκατό (100) ανά διδακτικό έτος, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση ο μαθητής επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο. 

 

  • Οι εκπαιδευτικοί παραλαμβάνουν τους/τις μαθητές/τριες στην είσοδο του Νηπιαγωγείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν.
  •  Κατά τη διάρκεια της προσέλευσης των παιδιών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.

 Οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του

 

  • Ο μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά τμήμα στο Νηπιαγωγείο καθορίζεται στους είκοσι πέντε (25).
  •  Η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα γίνεται λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η ηλικία (νήπια/προνήπια), το φύλο και οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο να υπάρξει μια ισόρροπη κατανομή των μαθητών/τριών στα τμήματα.

Καταγραφή3

Επίσης πολύ σημαντικό είναι τα ρούχα των παιδιών να είναι απλά, άνετα και χωρίς κορδόνια, όπως επίσης και τα παπούτσια τους.

  Αποφύγετε τα ρούχα με κουμπιά, τις ζώνες και τα παπούτσια με κορδόνια. Προτιμήστε παπούτσια με βέλκρο [χριτς-χρατς].

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στο χώρο του σχολείου λειτουργεί κυλικείο από το οποίο μπορείτε να προμηθεύεστε το δεκατιανό των παιδιών μετά από συνεννόηση με την υπεύθυνη του κυλικείου τις πρωινές ώρες κατά την προσέλευση.

Διαφορετικά μπορείτε να ετοιμάζετε το δεκατιανό μόνοι σας στο σπίτι με την προϋπόθεση να είναι υγιεινό (π.χ κέικ, κουλουράκια, καθαρισμένα φρούτα, τοστ, γιαουρτάκι κ.λ.π).

Καταγραφή4 Καταγραφή5 Καταγραφή6 Καταγραφή7

 Απαραίτητα θα πρέπει να έχουν το όνομα τους σε κάθε αντικείμενο, παγουρίνο, τάπερ φαγητού, τσάντες, μπουφάν.

Καταγραφή8

                                                                                                  ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

 

   Τα νήπια θα φέρνουν μαζί τους ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ το φαγητό τους μέσα σε ανοξείδωτο σκεύος(κατσαρολάκι), κουταλάκι ή πηρούνι παιδικό , παγούρι ή μπουκαλάκι, μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα.

  Θα σας παρακαλούσαμε στα προσωπικά είδη των παιδιών να αναγράφονται τα ονόματά τους.

  Το γεύμα των μαθητών/τριών παρασκευάζεται στο σπίτι με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους.

 Ο/Η Νηπιαγωγός στο ολοήμερο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, βοηθά και καθοδηγεί τους/τις μαθητές/τριες ώστε να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες  που αφορούν στη διαδικασία του γεύματος και να εξυπηρετούνται αυτόνομα.

 

 

                                         Φέτος θα ξεκινήσουν να εφαρμόζεται το

                                                                                          Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών

  • Υιοθετεί το μοντέλο του ανάστροφου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, όπου στο σημείο εκκίνησης βρίσκονται οι ικανότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν.
  • Η έννοια της ικανότητας χρησιμοποιείται ταυτόσημα με την έννοια της επάρκειας.
  • Περιλαμβάνει ένα συνδυασμό γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων, που απαιτούνται προκειμένου τα παιδιά να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις μαθησιακές προκλήσεις.

α) Οι γνώσεις περιγράφουν το «τι» της μάθησης (ιδέες, έννοιες, θεωρίες, πληροφορίες)

β)   Οι δεξιότητες περιγράφουν το «πώς» της μάθησης (ενέργειες, συμπεριφορές)

γ) Οι στάσεις περιγράφουν το «γιατί» της μάθησης (προδιαθέσεις, τάσεις, συναισθήματα)

 

  • Το περιεχόμενο της μάθησης στο νηπιαγωγείο οργανώνεται σε 4 Θεματικά Πεδία στη βάση της ολιστικής προσέγγισης της μάθησης
  •  

Α’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Επικοινωνία

Β’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία

Γ’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Θετικές Επιστήμες

Δ’ Θεματικό Πεδίο:Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση

 

 

Επίσης το πρόγραμμα μάθησης περιλαμβάνει τα

Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΦΕΚ 3567/Β/4-8-2021 και ΦΕΚ 3791/Β/13-8-2021)

 

  • Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στην ανάπτυξη και ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτωνδεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές.

 

  •  Υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία και στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΑΠΣ», σε τρεις (3) διδακτικές ώρες, κατανεμημένες δύο (2) με τρεις (3) φορές την εβδομάδα.

 

Καταγραφή9

 

Και τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (ΦΕΚ 3311/Β/26-7-2021)

 

  • Σκοπός: ο εμπλουτισμός του προγράμματος του Νηπιαγωγείου σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσηςτης διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
  •  
  • Οι Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα:

α) είναι βιωματικού χαρακτήρα,

β)υλοποιούνται υποχρεωτικά σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, κατανεμημένες δύο (2) φορές την εβδομάδα  και

γ) υλοποιούνται στην πρωινή λειτουργία και συγκεκριμένα στις διδακτικές ώρες που ορίζονται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΑΠΣ».

 

  • Oι μαθησιακές επιδιώξεις και οι ενδεικτικές δραστηριότητες δεν είναι «ύλη» που πρέπει να καλυφθεί.
  • Είναι σημαντικό να επενδύουμε στις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών και να αυξάνουμε σταδιακά τον βαθμό δυσκολίας με βάση τις αρχές της σπειροειδούς μάθησης.

 

 Ως αναφορά τις εκπαιδευτικες επισκέψεις…..

 

Καταγραφή10 Καταγραφή11

 

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας  παρακαλούμε να είναι το χρονικό διάστημα  12:15 -13:00 μ.μ.

Ανυπομονούμε να σας υποδεχτούμε !!!!

 

ΚΑΙ  ΣΑΣ  ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

 

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και το Διδακτικό προσωπικό.

Παγανιά Γεωργία

 

Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου

Ελένη Τσιμά.

 

Ιούνιος μήνας χαράς και Αποφοίτησης-Διπλώματα-αναμνηστικά-Έπαινοι -Βραβεία 2023!!!

Ο Ιούνιος  ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού κύλησε σαν νερό. 

Όλοι μας είχαμε  καλή διάθεση και οι μέρες μας γεμάτες με χαρά.

Έξω στην αυλή με πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια 

 

και αυτό που είχε σχέση με τα συναισθήματα

 

και  μέσα στην τάξη με δημιουργικές δραστηριότητες.

Μάθαμε για την προστασία από την ήλιο,

 

φτιάξαμε ένα μοναδικό βυθό !!!!!

Αλλά και μέδουσες….

 

Ψαράκια και φινιστρίνια είχανε την τιμητική τους !Τι θα μπορούσαμε να δούμε μέσα από το φινιστρίνι ενός υποβρύχιου?

Παιχνίδι με ψαράκια, σκοπός να κολλήσουν στο ψάρι τους στην πλάτη ενός άλλου παιδιού και να μην μαζέψουν πολλά στην δική τους πλάτη.

Τελειώσαμε τους καλούς τρόπους για μικρές κυρίες και μικρούς κυρίους με την βοήθεια την Αλφαβήτα.

 

Ενδεικτικά κάποια γράμματα που μάθαμε ήταν 

το Θθ όπως οι καλοί τρόποι μας στην Θάλασσα

 

Νν όπως Νύχτα

 

Ξξ όπως καλοί τρόποι στο ξενοδοχείο

 

Σς όπως σχολείο

 

Οο όπως όνομα

 

Υυ όπως υποβρύχιο

 

Φφ όπως καλοί τρόποι με τους φίλους κλπ

 

Η συμμαθητήτρια μας μας έφερε πολλά προσωπικά της παιχνίδια από το σπίτι που παίξαμε όλοι μαζί.

 

Ζωγραφίζαμε ,κάναμε πλαστελίνη και ασκήσεις νοητικές.

Ενώσαμε τους αριθμούς και να τα ψαράκια.

Κάναμε και μία Συζήτηση για τον σεισμό, ζωγραφιά σχετικά με τα μέρη που πρέπει να κρυφτούμε στο σπίτι αν γίνει σεισμός και ξαφνική άσκηση σεισμού την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού για να εξασκηθούν τα παιδιά. 

Στο τέλος συζητήσαμε τα σωστά και τα λάθος βήματα που έγιναν στην άσκηση για να διορθωθούμε.

 

Η τσάντα του σεισμού και επιλογή των απαραίτητων αντικειμένων σε περίπτωση σεισμού

 

Αρχικά ρωτήσαμε τα παιδιά τι μπορούμε να βρούμε αν σκάψουμε την γη με τις απαντήσεις να είναι: λάβα, χώμα, κόκαλα δεινοσαύρων, αρχαία ευρήματα κ.α.

 

Εξηγήσαμε πως προκαλείται ο σεισμός και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.

Κάναμε το δικό μας πείραμα για την έκρηξη ηφαιστείων με ξίδι και μαγειρική σόδα για να δούμε πως βγαίνει η λάβα.

 

Ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες για την τελετή αποφοίτησης.

Κάρτες,αναμνηστικά,φάκελοι,δώρα,κατασκευές……και έπαινοι με βραβεία και καπελάκια αποφοίτησης.

 

 

 

Την τελευταία μέρα του σχολείου μας ημέρα αποφοίτησης κάναμε μια ακόμα γιορτή για τους αποφοίτους και τους γονείς.

Αποφασίσαμε να συγκεντρωθούμε όλοι μαζί στο χώρο του αμφιθεάτρου  και να παρακολουθήσουμε κουκλοθέατρο, να δούμε κόλπα ταχυδακτυλουργικά να τραγουδήσουμε και να αποχαιρετιστούμε όλοι μαζί σαν μία παρέα που ζήσαμε όμορφες στιγμές.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΥΚΛΑΣ ΚΑΙ ΜΙΜΙΚΗΣ ΦΑΤΣΕΣ, μας παρουσίασε την παράσταση με τίτλο Μανολίτο, Ρικο Φλου, που είναι συνδυασμός κουκλοθεάτρου, παντομίμας και ταχυδακτυλουργικής με τον κύριο Χρήστο Αναστασόπουλο.

 

 

Περάσαμε υπέροχα…..και στη συνέχεια

Με ανάμεικτα συναισθήματα, συγκίνησης και χαράς, οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μοίρασαν τα αναμνηστικά τους και όλα τα έργα ,

αλλά και τους επαίνους.

 

Φωτογραφηθήκαμε στο σταντ ειδικά φτιαγμένο για την Αποφοίτηση του 2023!!!

 

Αποχαιρέτησαν τους μαθητές  και τους ευχήθηκαν καλή πρόοδο και καλή ξεκούραση!!!

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την συνεργασία ,την αγάπη σας ,την εμπιστοσύνη σας ,την εκτίμηση που μας δείξατε ο καθένας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.

Πριν πέσει η αυλαία πήραμε και το παρακάτω υπέροχο δώρο…..από παιδιά του συστεγαζόμενου δημοτικού!!!!

Η κούκλα από πηλό και ανακυκλώσιμα υλικά  δύο παλιών μαθητριών του Νηπιαγωγείο ,της ‘Εφης και της Βάνας που συνεργάστηκαν και την δημιούργησαν στο μάθημα των εικαστικών και μας την χάρισαν δείχνοντας μας την αγάπη τους.

Είναι τόσο όμορφη που θα γίνει σίγουρα η μασκότ της επόμενης σχολικής χρονιάς.

Τις ευχαριστούμε και ευχόμαστε να είναι πάντα αγαπημένες φίλες και να έχουν καλή πρόοδο!!!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!

By Παγανιά Γεωργία στις Ιουνίου 25, 2023