Τμήμα Α1 3ος Θεματικός Κύκλος στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με τίτλο:«1,2,3…Ανακύκλωσε!»2024-25.

Ο δικός μας τίτλος στον 3ο Θεματικό Κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι “1,2,3 Μπορείς Να Ανακυκλώσεις Κι Εσύ” 

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να έρθουν τα παιδιά αντιμέτωπα με το πρόβλημα των απορριμμάτων, τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές του παραμέτρους, να γνωρίσουν τους βασικούς κανόνες για σωστή ανακύκλωση, να παρακινηθούν, να προβληματιστούν και να αντιδράσουν.

Αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας In Action « Δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο » www.inactionforabetterworld.com ,που προωθεί την εκπαίδευση ,δέσμευση και ενεργοποίηση της ελληνικής κοινωνίας για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Δραστηριότητα 1η : Κουκλοθέατρο – Αναφορά στο θέμα
Στόχος: Να μπουν τα παιδιά στο πνεύμα και να δοθούν τα πρώτα ερεθίσματα και βασικές πληροφορίες για το πρόβλημα των απορριμμάτων και την ανακύκλωση ως προτεινόμενη λύση.
Οι ήρωες της ιστορίας αναλαμβάνουν να συζητήσουν με τα παιδιά για το πρόβλημα των σκουπιδιών και τις προτεινόμενες λύσεις, όπως το τρίπτυχο μείωση-επαναχρησιοποίηση-ανακύκλωση.

0 02 05 fdc07cdb3ef3f51d12ded1efc9c92573cfdd745d79d43ffab38864f0e1836c58 79c69fce1a818143  0 02 05 6c01eacd2073930bbc661c6440001b9c1315c1e1c6cd3c1d0ef0ee646d30fdc6 9ae307c0caf28596  0 02 05 bcb95339737392c2722e9ad966abfb6371bb6688d5e97137d67e9358d7c59da7 7e79235470aaf0a9

Οι ομάδες:
1) «Χαρτοφάγοι»: χαρτί (φύλλο, χάρτινη συσκευασία)
2) «Τζαμικανοί»: γυαλί (μπουκάλι)
3) «Αλουμινάτοι»: αλουμίνιο (κουτάκια αναψυκτικών)
4) «Πλαστικάκηδες»: συσκευασίες (πλαστικές συσκευασίες, κουτιά από γάλα χυμούς, μπουκάλι από σαμπουάν, μπουκάλι νερού)

0 02 05 2cc136dc86c7f6d7378097abada8d902710aab31bacc3d4c989fe98237d0c1b2 833a63f43c3df41a 0 02 05 089a9f5668bbdee21844310e01080e55f221c198cfcada4b37f52a19db90548a f070acd495bcd722

Δραστηριότητα 2η : Καθαρίζω την τάξη μου
Στόχος: να κατανοήσουν την ευθύνη τους απέναντι στο περιβαλλοντικό αντίκτυπο δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαχείριση των απορριμμάτων, να αναγνωρίσουν πως με την ανακύκλωση μειώνεται η ποσότητα των σκουπιδιών που καταλήγουν στις χωματερές.

Διάσπαρτα αντικείμενα/σκουπίδια. Τα παιδιά πρέπει να τα μαζέψουν και να τα βάλουν στα αντίστοιχα στεφάνια – κάδους της ανακύκλωσης. Ενδεικτικά σκουπίδια: γυαλί, χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο

0 02 05 947c4a7178f3bb613c23530e22c883e769494baab136d15d47b6089f5d1030af adf7bc25ee6e87f7 0 02 05 0fc1342c5fbb914df93f646d5668fcee52495cace1dbda7f3ea66d9d6750fb9c 8800884cb6e25569

Δραστηριότητα 3η: Τα σκουπίδια παιχνίδια!
Στόχος: Να προωθήσουμε την ιδέα της επαναχρησιμοποίησης και να διασκεδάσουμε. Με συσκευασίες χρησιμοποιημένες, όπως κουτιά και μπουκάλια από χυμούς και γάλα, κουτάκια αναψυκτικών, που έχουν συγκεντρώσει τα παιδιά δίνουμε νέα χρήση σε αυτά οπώς:

Κουτί από τυρί φέτα και κουτιά από play mobile κατασκευάζουμε παιχνιδόκουτο φύλαξής τους και από κουτί παπουτσιών παιχνιδόκουτο για τη φύλαξη άλλων παιχνιδιών.

Κουτί από γάλα μετατρέπεται σε κάστρο

Κύλινδροι από χαρτί υγείας μετατρέπονται σε κυάλια

Κουτάκια και μπουκάλια από αναψυκτικά σε κούκλες κουκλοθεάτρου και άλλα πολλά.

 

 

0 02 05 a035719bf7d6655a015c705e89703609582206bfc2adf041e83380dec7519299 f00a9335c7990b5f  0 02 05 529ca030227a128801c12039fe87effbf6742a78a1585e8b5c31846a16661581 45c54285dcbff934  0 02 05 1a534cf54e4279506018ae407ac66a1b05f323e3d02ffd760817b5891f53f284 4d96c77c0a96ab24 0 02 05 2fd46e55c6d95f6caaf0b42c074e905e7133cb434f753d984f2b277ab3d94e38 4c3c69877b303637  0 02 05 603794ed57010bea7f779ef014c38e990af9c2bb204a3c5df1a666de5763d24d a3cb5d235d7017e2 0 02 05 92dc5e63eba0bbda67b3fc3b0cc13ba721f8ec6eda23561f2140681e79237565 cfdb9a4c1b5e3370  0 02 05 5ae4e1ef57227233bfd396fb35502cc990944bfd1773471775ca77c0630a75e0 7a3b8be51aebf18d  0 02 05 43079015ef27d4389ddd720e4d19b87e0a835bfe04f53d98aa3b4230ad27b15a 8f9dd6ed85d4fd9b  0 02 05 3af6b54de333ccb7b1139caf9ff2fd113eec376d62a0463f0a91f0997654d2fa e3e7b316480a716

Δραστηριότητα 4η: Θεατρικό παιχνίδι «Δουλειά μας η ανακύκλωση»
Στόχος: Τα παιδιά μπαίνοντας σε ρόλους εργατών σε εργοστάσιο Ανακύκλωσης συνειδητοποιούν τους σωστούς τρόπους διαχωρισμού και διαχείρισής τους.

Τα παιδιά ως εργάτες ανακύκλωσης πρέπει να ξεχωρίσουν σε συσκευασίες τα πλαστικά μέρη από τα χάρτινα, να βγάλουν καπάκια από μπουκάλια και να τα τοποθετήσουν σε ξεχωριστά σημεία-κάδους. Μέσα από την κίνηση και τον αυτοσχεδιασμό και με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, τα παιδιά μεταμορφώνονται και μαθαίνουν τι είναι ανακύκλωση και τους ορθούς τρόπους ενεργής συμμετοχής στη διαδικασία.

0 02 05 98d2445dfde85e338688e5105c5232e1ef13f2243ec4b80e53fbb9287bdda409 f30535cf48394aae  0 02 05 a602f1e509a2feeabe0733d7a39a900c721320e11b5d2ff581816b2d0750fa64 cd43ccbaecddf8460 02 05 9832c9d392e058f109f0f78ab4e438cf69e47b78064df9bac7930e7f6f0f3a76 a40b014914d76296

Δραστηριότητα 5η: Επιδαπέδιο παιχνίδι
Στόχος: Να παίξουν, να μάθουν, να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους, να γελάσουν.

0 02 05 ac2f3108fde873f8f595d6e974951d5e0c2ff3b9c939bbd53f33026786835980 efb194f5a4d77ff6 0 02 05 18c25dfd10f98f99a66a3e4bb3d93608d8388e7cb4e95432137888f52875d064 32d626cd1f1bd0ad0 02 05 b6401777325570b05e4c6bbb3162ce17423dfdbf1e2925cffe7b61c838531bca f3d9956fd3852918

0 02 05 d6abacb87bacef948d7671d7fe22b6a43e79688ebf66f3d809d74f68997b66fb 4c1c1e1cea06bfce 0 02 05 cf332e1d75764e47b7cb958b14a1adfeac913d9596673ed40a9d87d8b37da1dc 7b4b8d0ebcd690f9 0 02 05 3d7eb6cfa08d22362928fff1d0474b9692d6e6b85ab18aaedfc9e550041211aa 286fcf1169564428 0 02 05 a5fe7139e9abc6f7add4e071a47dffc52da2a00e611bf20c32c79eb12ee6ccad f6006338fa1ffc2a

Δραστηριότητα 6η: Τραγουδώ την ανακύκλωση
Στόχος: Να διασκεδάσουμε περνώντας το μήνυμα της ανακύκλωσης
Περιγραφή:
Τα παιδιά μαθαίνουν και τραγουδούν το τραγούδι για την ανακύκλωση.

Δραστηριότητα 7η: Επαναχρησιμοποιούμε!
Στόχος: Να δημιουργήσουν το δικό τους έργο τέχνης μαθαίνοντας παράλληλα την έννοια της επαναχρησιμοποίησης.

0 02 05 d7553f2314eff7e343b8aa1ff675254d456f0249f1141824d4470acde393fff4 4605e8f5d90ba137 0 02 05 a46cfe408f8c2399d7eb3d8fa81ebec3b33449ea9962709f7040ca8d8d3ffcd5 cb4938249f8e6eac 0 02 05 44973d9b90ac1d0ab62aac71e0b85ba609e4cb436f6cdaafbfd1e3c89dac9e61 20b335176b1cb9b6

Δραστηριότητα 8η: Ανακύκλωση της φύσης ή αλλιώς Κομποστοποίηση
Στόχος: να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά και να κατανοήσουν την ευθύνη τους απέναντι στο περιβαλλοντικό αντίκτυπο δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη μείωση της ποσότητας των σκουπιδιών που καταλήγουν στις χωματερές και πως αυτά τα απόβλητα ανακυκλώνονται από την ίδια τη φύση. Γι’ αυτό συζητάμε στη συνέχεια για το κομπόστ.

 

0 02 05 88fffdab456a8c3430f3c71815764fb3cbc50c4babca016849e3a7c677ae4caa af6db50f3de7c35c 0 02 05 9cf0ac1d5abc34b24447f416367f9a9dc8f5c69d21de21093d50db4a52a7363d 61d2b8a03ae2a32 0 02 05 416977af37b6f7b1dc81592477c561f54cd043a75cc632704ce5b60b7082435c 9caea684d6d8cfaf 0 02 05 b65f08f7d3f8e1b8d0eabb6720dd3d3fac081894f8ea055bf8052947bb172318 f5e728db1b0c7210

Οι εργασίες μας:

Το σήμα της Ανακύκλωσης

0 02 05 30e709576c966328c49f81a8f718aab2e48a28fb8fc0571feca56051777c4257 f6e00c30781b4195  0 02 05 2f2a46bc757e1a4346c7327aaad69a35eaad9f0f350d1cc8448111e957747ff9 b0a0b8f212cc0c71

Ανακύκλωση γυαλιού

0 02 05 08ee9bf5c8ae7d2468ab5b6efca7207978de5856cfdd8dd9850accbcd6569440 bbc4317cee1aa345

Πώς φτιάχνεται το χαρτί

0 02 05 fcf96d151b9c320114ee7d9299000c96f72780d4ed2cefe87e683fd6fb46c3b9 e567f1fc31618174

Τα γράμμματα, οι συλλαβές και η λέξη της Ανακύκλωσης

0 02 05 ee012e6c8901333739bfd16298acfd323e873536d259c0a71fdafae54e9245c1 ab322d8c9444eb5e 0 02 05 b4f2917e42069dbd1857ada99625c856cd94ede971de88d17dd8fd0a155db6b2 1122a0ba1987edcd 0 02 05 e32cb7a4b858c12868f38924b92afa57e96264cd26f9e36e2c91144b83fd9166 2032f3a722b480640 02 05 59ea1f41f94e9ab21bf072f9f2de0d9c8c49a514c6e0639e2762527b77b9bd6d 422292a7169a78b3

Κομποστοποίση και Ανακύκλωση

0 02 05 10850da797d0188a68e88d1a931809176bea8f1c352e606e56579d4e59f438f7 4fa678fc6e36e63a

Αξιολόγηση
Τα παιδιά ερωτήθηκαν τι τους άρεσε περισσότερο, τι έμαθαν που δεν ήξεραν και αν πέρασαν ωραία.

Αναμνηστικό δώρο

Τέλος δόθηκε Αναμνηστικός έπαινος συμμετοχής στο πρόγραμμα.

0 02 05 1954c0439ca8b9bc4ba353827decb02c39b55472da42c46fc42ef4124ec9aa1f c449af64cb457af9 0 02 05 ed4c2059fd3e73168edcd0e416a63fc100a5bb7db6a0bc751ab896b0d0cc0ce0 abe7d72e3b1cc925

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ «ΠΡΩΤΟ»2024-25.

Τη Δευτέρα 12/5/2025 επισκεφθήκαμε τo Εργοστάσιο Παστεριώσεως Γάλακτος “Πρώτο” του Συνεταιρισμού Αγελαδοτρόφων Περιφέρειας Πατρών

 στα πλαίσια του 4ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο Την διατροφή μου φροντίζω ,δόντια γερά χτίζω.

και του σχεδίου δράσης αξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας με θέμα <<Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .>>

με στόχο  οι μαθητές-τριες μας να έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τη βιομηχανική παραγωγή,το εργασιακό περιβάλλον ενός εργοστασίου καθώς και με την αξιοποίηση των φυσικών πόρων του τόπου μας.

 

Τα παιδιά αφού  φόρεσαν ειδικά ποδονάρια και καπελάκια ξεναγήθηκαν στο εργοστάσιο

και παρακολούθησαν τη διαδικασία παστερίωσης, εμφιάλωσης και συσκευασίας του γάλακτος.

 

 

 

Κατά την επίσκεψη είπαμε και το τραγουδάκι

“Το γάλα μου το πίνω

σταγόνα δεν αφήνω,

γιατί η μαμά μαλώνει

το Πρώτο γάλα μεγαλώνει,

γερά παιδιά!”

Μας είπαν ότι 20 χρόνια που κάνουν ξεναγήσεις σε σχολεία πρώτη φορά τούς λένε τραγούδι το οποίο εμπεριέχει και το όνομα της βιομηχανίας!!!

Στο τέλος τα παιδιά με χαρά δέχθηκαν σοκολατούχα γαλατάκια chocolino ως κέρασμα από τους υπευθύνους.

 

 

Τα παιδιά επέστρεψαν πραγματικά πολύ χαρούμενα από αυτή την όμορφη ,ενδιαφέρουσα και χρήσιμη  εκπαιδευτική εμπειρία

και ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους.

 

3ος Θεματικός Κύκλος στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» Τμήμα Α2 με τίτλο:«1,2,3…Ανακύκλωσε!»2024-25.

«1,2,3…Ανακύκλωσε!»

Το εργαστήριο έχει στόχο την ενίσχυση δεξιοτήτων εξερεύνησης, αναζήτησης, κριτικής σκέψης και την κατανόηση της αλληλοσύνδεσης ανθρώπου και περιβάλλοντος. Σχετίζεται με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης 11 (βιώσιμες πόλεις και κοινότητες) και 12 (υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή).

Το εργαστήριο ξεκίνησε με καταιγισμό ιδεών στην παρεούλα ώστε να εντοπιστούν οι προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών για το θέμα (π.χ. στην ανακύκλωση πετάμε το πλαστικό, το αλουμίνιο, το χαρτί) αλλά και οι λανθασμένες αντιλήψεις (π.χ. στην ανακύκλωση πετάμε κάτι όπως το τσιμέντο που φτιάχνουμε το δρόμο).

Εξηγήσαμε ότι η ανακύκλωση είναι η μετατροπή σκουπιδιών σε πηγές ενέργειας ή πρώτες ύλες και η επαναχρησιμοποίηση άχρηστων υλικών (κυρίως συσκευασίας).

 

Μιλήσαμε για τα ανακυκλώσιμα είδη του μπλε κάδου: χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο/λευκοσίδηρο και κάναμε φύλλα εργασίας.

 

 

 

 Εστιάσαμε σε κανόνες όπως:

  • τα είδη ρίχνονται χύμα στο μπλε κάδο και όχι σε δεμένες σακούλες
  • ξεπλένονται οι συσκευασίες των προϊόντων πριν την απόρριψη στο μπλε κάδο
  • τσακίζονται τα χαρτιά (δε σκίζονται) και συμπιέζονται οι συσκευασίες
  • το φελιζόλ από κρέας και το αλουμινόχαρτο δεν ανακυκλώνονται στην Ελλάδα, όπως και τα CD/DVD παρά μόνο οι θήκες τους
  • διαχωρίζεται η ζελατίνη και το χαρτί συσκευασίας τυριών και αλλαντικών, όπως επίσης και τα καπάκια από τα μπουκάλια

Επίσης  μιλήσαμε για τους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης: λαμπτήρες, λάδι, ηλεκτρικές/ ηλεκτρονικές συσκευές, μπαταρίες, ελαστικά αυτοκινήτων, είδη ένδυσης/ υπόδησης, γυαλί και compost, στο οποίο δε συλλέγουμε υπολείμματα κρέατος και τυριών προς αποφυγή προσέλευσης τρωκτικών, ούτε ψωμί και ζυμαρικά προς αποφυγή σχηματισμού μούχλας. Aποτυπώσαμε τις γνώσεις μας σε φύλλα εργασίας.

 

 

Γνωρίσαμε σύμβολα της ανακύκλωσης (όπως το green dot)

 

…καθώς και φορείς της ανακύκλωσης (όπως η Ecoelastika)

 

 

 

Τονίσαμε τη σημασία του τριπτύχου «Μείωση-Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση»

 

Εξηγήσαμε πως η μείωση μπορεί να γίνει αγοράζοντας προϊόντα σε οικονομικές συσκευασίες, χρησιμοποιώντας επαναφορτιζόμενες μπαταρίες αντί μιας χρήσης, έχοντας κάδο οικιακής κομποστοποίησης για τα οργανικά απορρίμματα κλπ.

 

Είδαμε βιβλία σε φυσική μορφή αλλά και σε e-book.

 

 

 

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο και παίξαμε παιχνίδια στον Η/Υ

 

 

 

 

1ο εργαστήριο: Κουκλοθέατρο

Ήρωες κουκλοθεάτρου: Χαρτοφάγος (χάρτινη συσκευασία), Αλουμινάτος (αναψυκτικό), Πλαστικάκης (μπουκάλι νερού) και Λευκοσιδηρός (γάλα εβαπορέ)

 

Οι ήρωες γνώρισαν στα παιδιά το υλικό προέλευσής τους και τον προορισμό τους (μπλε κάδος) για να είναι η Γη μας υγιής και τα παιδιά συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας.

 

2ο εργαστήριο: Καθαρίζω το προαύλιο

Τα παιδιά εξοπλίστηκαν με σακούλα απορριμμάτων και γάντια μιας χρήσης για την πραγματοποίηση της δράσης.

 

 3ο εργαστήριο: Σκουπίδια παιχνίδια;

Υλικά:εφημερίδες, κουτιά και μπουκάλια από χυμούς, νερό, αναψυκτικά…

Παιχνίδια:

Πυραμίδα από κουτάκια και μπάλα από εφημερίδες (ένας πόντος για κάθε κουτί που πέφτει)

 

 

Bowling: μπουκάλια και μπάλα bowling (ένας πόντος κάθε πεσμένο μπουκάλι)

 

 

Γκολφ: φτυαράκι ως μπαστούνι του γκολφ, μπαλάκια από εφημερίδα, στεφάνια σε διαφορετικά χρώματα. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κάθε παίκτης εκτελεί μία ρίψη. Ο επόμενος παίκτης της ομάδας συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η μπάλα του προηγούμενου μέχρι να φτάσει στο στεφάνι του για να κερδίσει έναν πόντο.

 

 Κρίκοι: κουτάκια ή μπουκαλάκια που στοιχίζονται σε δύο ομόκεντρους κύκλους και κρίκος από την περίμετρο πιάτου μιας χρήσεως. Τρεις πόντοι για τη ρίψη στο κέντρο του κύκλου, δύο πόντοι για τον εσωτερικό κύκλο και ένας για τον εξωτερικό.

 

 

Μπάσκετ: μπουκαλάκια νερού ως μπάλες και κουτί ως μπασκέτα. Μετράμε πόσα μπουκαλάκια χώρεσαν στο κουτί.

 

Έπειτα παίζουμε με συμπιεσμένα μπουκαλάκια και διαπιστώνουμε πως χωράνε περισσότερα.

 

 

4ο εργαστήριο: Θεατρικό παιχνίδι «δουλειά μας η ανακύκλωση»

Τα παιδιά λύνουν δεμένες σακούλες, ξεπλένουν αντικείμενα, βγάζουν καπάκια από μπουκάλια…

 

 

 5ο εργαστήριο: Επιδαπέδιο παιχνίδι

Τα παιδιά σε ομάδες συλλέγουν μία καρτούλα ανακυκλώσιμου υλικού από διάφορες κατηγορίες (χαρτί, πλαστικό, μέταλλο, γυαλί, είδη ένδυσης και κομπόστ) και τα τοποθετούν σε αντίστοιχους κάδους. Το παιχνίδι είναι κινητικό και ο χρόνος καθορίζεται με το χτύπημα ταμπουρίνου.

 

6ο εργαστήριο: Τραγουδώ την ανακύκλωση

Τραγουδάμε συνοδεία διαφορετικών μουσικών οργάνων για κάθε ανακυκλώσιμο είδος το τραγούδι «Ανακύκλωση» από την παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου και το cd «Αν όλα τα παιδιά της Γης…».

 

7ο εργαστήριο: Επαναχρησιμοποιούμε!

Με τέμπερες και πινέλα βάφουμε ρολά wc και δημιουργούμε μολυβοθήκες.

 

Φιλοτεχνούμε το εξώφυλλο για το φάκελο του εργαστηρίου μας.

Τέλος, συζητάμε τι μάς άρεσε, τι μάθαμε και πώς περάσαμε στο εργαστήριο.

 

By Παγανιά Γεωργία στις Μαΐου 13, 2025

Σχέδιο Δράσης2024-25: Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .

 Συλλογικός Προγραμματισμός Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών-2024-2025.

 

 

Σχέδιο Δράσης:

Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .

Συντονιστής Δράσης: ΑΓΓΕΛΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ .

 Άξονας:

Σχολείο και κοινότητα

Νηπιαγωγοί:

1.Παγανιά Γεωργία (Προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών)

2.Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου- Υπεύθυνη Α2 Τμήματος.

3.Τσιμά Ελένη-Υπεύθυνη Α1 Τμήματος

4. Γιαννοπούλου Παναγιώτα -Υπεύθυνη του ολοήμερου τμήματος.

Στόχος Βελτίωσης: 

Το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία μας, η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στη ζωή της κοινότητας και η γνωριμία με τα πολιτιστικά στοιχεία του τόπου τους, τα οποία συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μας.

Αναγκαιότητα – Στόχοι 

Η αναγκαιότητα του σχεδίου δράσης κρίθηκε επειδή η βιωματική διδασκαλία / μάθηση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των νηπίων – προνηπίων αποτελούν βασικά ζητούμενα του ρόλου και της αποστολής του σχολείου.

 Το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία, τοπική και ευρύτερη, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την επίτευξη κάποιων από τους στόχους μας.

Στο άνοιγμα αυτό μπορεί να συμβάλει η υλοποίηση ποικίλων δράσεων και επισκέψεων.

Στόχος μας είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου με τη διαμόρφωση ενός πλαισίου επικοινωνίας μεταξύ των μελών του σχολείου και της τοπικής κοινότητας (τοπικοί φορείς, γονείς/ κηδεμόνες), μέσω της Διαγενεακής Ισότητας.

 Επιπροσθέτως, τα νήπια-προνήπια θα μάθουν τη σημασία της φροντίδας της πόλης μας, πάντα με την πολύτιμη συμβολή και του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων , καλλιεργώντας τους τον εθελοντισμό και την ενεργή πολιτειότητα για μια Πράσινη πόλη με Αειφόρο ανάπτυξη.

Τέλος, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία του τόπου μας, καλλιεργώντας εγγενή σεβασμό στην πολιτισμική μας κληρονομιά με την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων μέσα από τη Μετασχηματιστική Εκπαίδευση.

 Κριτήρια επιτυχίας της Δράσης 

Η επιτυχία της δράσης εξασφαλίζεται από κριτήρια όπως η χωροταξική θέση του νηπιαγωγείου μας, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης μας και ως εκ τούτου μπορούμε να κάνουμε επισκέψεις ακόμη και ως πεζοί σε κάποιους χώρους.

 Ακόμη, θα βοηθήσει τα μέγιστα η άριστη συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας αλλά και των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης και τους διάφορους φορείς της πόλης μας.

 Συν τοις άλλοις, κρίνεται απαραίτητη η σχολαστική τήρηση σχολικού αρχείου του νηπιαγωγείου με ορθό καταμερισμό ευθυνών προς όλους.

 Φυσικά, δε θα λείψουν οι τακτικές συνελεύσεις του Συλλόγου Διδασκόντων προς ενημέρωση και λήψη αποφάσεων για τυχόν θέματα που προκύπτουν.

 Διαδικασίες αξιολόγησης της Δράσης 

Οι διαδικασίες αξιολόγησης αφορούν στην παρακολούθηση της πορείας της δράσης και ως εκ τούτου την αναγκαία ανατροφοδότηση για βελτίωση τυχόν αδυνάτων σημείων.

Θα γίνεται καταγραφή των απόψεων των νηπίων – προνηπίων, των εκπαιδευτικών και των εμπλεκομένων στις δράσεις (γονείς/κηδεμόνες, εκπρόσωποι φορέων).

 Θα γίνει παραγωγή και χρήση διδακτικού υποστηρικτικού υλικού.

 Θα αξιολογούνται οι δράσεις και τα αποτελέσματα, σε συνάρτηση με τους αρχικούς στόχους.

 Η ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου και η καταγραφή θετικών σχολίων θα συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων μας.

 Β. Υλοποίηση της Δράσης 

Περιγραφή 

Η πραγμάτωση της δράσης έγινε ως εξής:

 Σεπτέμβριος:

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπαιδευτικών (σύμφωνα με το ημερολογιακό οργανόγραμμα-πλάνο) όπου συζητήθηκε το σχέδιο δράσης και η συνεργασία με τοπικούς φορείς.

 Έγινε διερεύνηση γνώσεων των παιδιών για την πόλη μας μέσω καταιγισμού ιδεών.

 Ενημερώθηκαν οι γονείς προφορικά και με e-mail.

Για τις δράσεις ενημερωνόταν το ιστολόγιό μας και το Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής.

 Επισκεφθήκαμε το γήπεδο Απόλλων και υποδεχτήκαμε αθλητές στο γυμναστήριό μας για την ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/09/30/11i-panellinia-imera-scholikoy-athlitismoy/

Οκτώβριος: 

Παρακολουθήσαμε παράσταση Καραγκιόζη για την απελευθέρωση της Πάτρας και γνωρίσαμε τα κτίρια Ερυθρός Σταυρός και Αγγλικανική Εκκλησία και 2ο Σύστημα Προσκόπων Πατρών καθ οδόν για το Θέατρο Σκιών.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/10/30/quot-to-istoriko-ochi-kai-o-karagkiozis-ston-polemo-toy-40-quot/

Νοέμβριος: 

Επισκεφθήκαμε την αεροπορική βάση Άραξος για την εορτή Πολεμικής Αεροπορίας. Ξεναγηθήκαμε και ενημερωθήκαμε από γονέα νηπίων μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/11/09/episkepsi-stin-aeroporiki-vasi-araxoy/

 Πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός μετ’ Αρτοκλασίας για τον εορτασμό της Αγίας Αικατερίνης, προστάτιδας του σχολείου μας, στο ομώνυμο εκκλησάκι μας και παραδόθηκαν συσκευασίες γάλατος μακράς διαρκείας στην ενορία μας για τους απόρους.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/11/30/eortasmos-agias-aikaterinis-sto-stroympeio-ti-deytera-25-11-2024/

Παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Ερωτόκριτου” στο θέατρο Act στις σκάλες της Γεροκωστοπούλου

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/06/theatriki-parastasi-erotokritos-quot/

 

Στον Έσπερο απολαύσαμε τοιχογραφίες τοπικών αξιοθέατων (Αχαΐα Κλάους, Δικαστικό Μέγαρο, Ρωμαϊκό Ωδείο…)

 Καθ οδόν κάναμε  στάση στην πλατεία Βασιλέως Γεωργίου Α’, όπου γνωρίσαμε το θέατρο Απόλλων, τα συντριβάνια του σατύρου Μαρσύας και της νύμφης Πηγής και τους φανοστάτες.
Ενώ στο πεζόδρομο  συναντήσαμε πλανόδιους ταλαντούχους μουσικούς που χάριζαν τις μελωδίες και  τις μουσικές τους, στους περαστικούς της Αγ. Νικολάου, της πλ. Όλγας  και  της Ρ. Φεραίου

Την  Διεθνής Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης βγήκαμε εκτός σχολείου πήγαμε στην πλατεία τη γειτονιάς μας την πλατεία Όλγας.

Εκεί θαυμάσαμε το Άγαλμα της Δόξας και τον ανδριάντα του επιφανούς Αχαιού πολιτικού Ανδρέα Μιχαλακόπουλου, όπου η οικία του σώζεται και σήμερα έναντι της πλατείας .

Επικεντρωθήκαμε στο Συντριβάνι με την Νύμφη που κρατά το Κέρας της Αμάλθειας και εντυπωσιαστήκαμε με τις εκδοχές της μυθολογίας μας για το τι συμβολίζει.

Ο μύθος σχετίζεται με τον Ηρακλή που έζησε και έδρασε και στην Αχαϊας αλλά και με τον θεό Δία.

Η Αμάλθεια, ήταν η τροφός του Δία, στο Ιδαίο Άντρο, όπου τον είχε κρύψει η μητέρα του η Ρέα, για να γλυτώσει από τον πατέρα του Κρόνο, ο οποίος έτρωγε τα παιδιά του.

Tο πρωτότυπο του αγάλματος, κατασκευάσθηκε το 1866, στα χυτήρια Ducel στο Παρίσι.

Γλύπτης ήταν ο Pierre Loyson.

Το άγαλμα-αναβρυτήριο υπάρχει στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Όλγας) στην Πάτρα, από το 1874.

Το γνωρίζεται ότι το ίδιο συντριβάνι υπάρχει και σε άλλες χώρες του κόσμου?

Το αναβρυτήριο κοσμεί τον Βοτανικό Κήπο του Ρίο Ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία.

Τα παιδιά εστίασαν και στους βανδαλισμούς με μπογιές στα αγάλματα και εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/04/22540/

 Δεκέμβριος:

Επισκεφθήκαμε το νέο Δημαρχείο όπου παρακολουθήσαμε έκθεση για την Κατοχή και βίντεο του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά συζήτησαν με εκπροσώπους της δημοτικής αρχής για την “Πάτρα που ονειρεύονται”. Παρέδωσαν δώρο με αναφορά στα σύμβολα της Ειρήνης (κλαδί ελιάς, σήμα Ειρήνης, λευκό περιστέρι), ψάλλοντας “τα Κάλαντα της Ειρήνης”.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/11/episkepsi-sto-neo-dimarcheio-patron/

Δημοσίευση της δράσης μας στο προφίλ του site Δήμου Πατρέων.

Ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενεία!!!

https://www.facebook.com/100064751134396/posts/1130851082416586/?rdid=gKBA7vxZaLcfsUEb

Συμμετείχαμε στη δράση “Make a Wish” Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος με το πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής για Σχολεία”, παρέχοντας βοήθεια σε παιδάκια με σοβαρές ασθένειες (αγορά χάρτινων αστεριών).

Συμμετείχαμε και στον Πανελλήνιο διαγωνισμό με τίτλο Σχεδίασε το Αστέρι σου.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/27/asteri-tis-eychis-make-a-wish-2024/

 Διοργανώθηκε παζάρι για τη “Φλόγα” στον προθάλαμο της Αίθουσας Τελετών κατά τη χριστουγεννιάτικη εορτή, προς ενίσχυση του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/27/christoygenniatiko-pazari-gia-to-syllogo-floga/

 

Η αφίσα μας περιέκλειε το μήνυμα Σπείρε Αγάπη   και ας μη θερίσεις…”

Έτσι για να ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

Ρίξαμε ομαδικό γράμμα στο κόκκινο γραμματοκιβώτιο του Άη Βασίλη στο διπλανό Ταχυδρομείο.

Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου έλαβαν απαντητική επιστολή από τον Άη Βασίλη μέσω των εργαζομένων στα ΕΛ.ΤΑ.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/10/o-dekemvrios-sto-nipiagogeio-mas/

Ιανουάριος: 

Εκκλησιαστήκαμε μετ’ Αρτοκλασίας για τους Τρεις Ιεράρχες, προστάτες της Εκπαίδευσης στην Ευαγγελίστρια και Μητρόπολη των Πατρών.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/31/eorti-ton-3-ierarchon/

Παραδώσαμε τα έσοδα για τη “Φλόγα” στους υπεύθυνους με μια σεμνή τελετή στο Αμφιθέατρο, μαζί με άλμπουμ από ζωγραφιές και μία κοτσίδα φυσικό μαλλί, που προσέφερε συνάδελφος εκπαιδευτικός.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/

 

Φεβρουάριος:

 Συμμετείχαμε σε κοινή δράση με ιδιωτικά νηπιαγωγεία στην παράδοση του καρναβαλικού λάβαρου στο Δήμαρχο.

Τα παιδιά επιμελήθηκαν τη δημιουργία του δικού τους καρναβαλικού λάβαρου και συνοδεία αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων, γιορτάσαμε μεταμφιεσμένοι, στο προαύλιο του Δημαρχείου την έναρξη του Πατρινού Καρναβαλιού.

 Γνωρίσαμε την Τελάλη και γευτήκαμε σοκολατοειδή που προσφέρθηκαν.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/20/paradosi-lavaroy-toy-patrinoy-karnavalioy/

Η Μπάντα του Δήμου μας επισκέφθηκε την Τσικνοπέμπτη και έπαιξε καρναβαλικά τραγούδια ενώ μοιράστηκαν και σοκολάτες με το λογότυπο “Πατρινό Καρναβάλι”.

 https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/03/05/o-flevaris-sto-scholeio-mas-ki-an-flevisei-kalokairi-tha-myrisei/

 

Μάρτιος: 

Σε συνδυασμό με το εργαστήριο δεξιοτήτων “1,2,3…Ανακύκλωσε!”αλλά και τη δράση ενεργούς πολιτειότητας “Mε το μωβ κάδο οδηγό, νοιάζομαι και δρω”, που εντάσσεται στο 12ο θεματικό πεδίο Βιώσιμης Ανάπτυξης “Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή”, συμμετείχαμε σε δράσεις ανακύκλωσης.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/05/13/3os-thematikos-kyklos-sta-ergastiria-dexiotiton-tmima-a2-me-titlo-1-2-3-anakyklose-2024-25/

Συλλέξαμε πλαστικά καπάκια για το πρόγραμμα “Ευέλικτα Καπάκια”, σε συνεργασία με το τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Π.Ε. Αχαΐας και την τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και μπαταρίες που τοποθετούσαμε σε δοχείο “ΑΦΗΣ” και τηγανέλαιο το οποίο θα δοθεί σε εκπρόσωποτης collect oil.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/09/24/nai-sta-eyelikta-kapakia-kai-ochi-mono-scholiko-etos-2024-2025/

 

 

Στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί μία έκθεση με έργα των παιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά.

Κατά τις διακοπές του Πάσχα οι γονείς σε συνεργασία με τα παιδάκια κατασκεύασαν με ανακυκλώσιμα υλικά ( όπως χαρτόκουτα,άδειες συσκευασίες προϊόντων,καπάκια κ.α πολλά ) αξιοθέατα της πόλης μας που αφορούν στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον (π.χ. γήπεδο, ναό, θέατρο, πλατεία, δημαρχείο, ταχυδρομείο, μουσείο, βιβλιοθήκη,λιμάνι,φάρο,γέφυρα  κλπ.).

Στο νηπιαγωγείο θα τα ενώσουμε και θα αναπαραστήσουμε το σχολείο,τη γειτονιά μας και κατά προέκταση την πόλη μας.

Επίσης παίξαμε με παιχνίδια ατομικά ή και ομαδικά ,από ανακυκλώσιμα υλικά.

 Μας δώσατε  μεγάλη χαρά και η βοήθεια των γονέων πολύτιμη στο έργο μας.

   

494813153 663719769773402 1267478558127252729 n 494822207 1622191161821335 2051727242522300094 n

 

 

 Είναι όλα μοναδικά και υπέροχα….

και είμαστε σε αναμονή και για άλλα έργα ……

Απρίλιος:

 Επισκεφθήκαμε το Κοινωνικό Συσσίτιο Μητροπόλεως “Άρτος Αγάπης” και παραδώσαμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης μαζί με άλμπουμ από ζωγραφιές, με το σύνθημα “Βοήθησε και εσύ για να μην πεινάσει κανείς!” και ένα κεραμικό σκεύος, σε σχήμα χεράκια σε θέση προσφοράς, με σοκολατοειδή. Κεραστήκαμε νηστίσιμη πίτσα, ντόνατς, πορτοκαλάδα, κουλουράκια αλλά και λαμπάδες με την εικόνα του Χριστού για τις εκπαιδευτικούς.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/09/prosfora-agapis-en-opsei-ton-eorton-toy-pascha-episkepsi-sto-koinoniko-syssitio-tis-ieras-mitropoleos-patron-artos-agapis-2025/

Παρακολουθήσαμε Προηγιασμένη Λειτουργία στον παλαιό ναό Αποστόλου Ανδρέα και πήραμε εικονίτσες του Πολιούχου. Δροσιστήκαμε με το Αγίασμα στο Πηγαδάκι του και προσκυνήσαμε την Τίμια Κάρα και το σταυρό Χ του Πολιούχου στο νέο ναό.

 Στο Ηρώον αποτείναμε φόρο τιμής στους 10.000 σφαγιασθέντων Πατρινών κρατώντας ενός λεπτού

 σιγή και ψάλλοντας τον Εθνικό Ύμνο .

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/14/episkepsi-ston-polioycho-tis-polis-mas-ieros-naos-agioy-andrea-patron-2025/

Επίσκεψη του 17ου Ν/Γ Πατρών στο σχολείο μας

«Το νερό είναι ζωή!!! Αν δεν κάνουμε αγώνα, δεν θα μείνει ούτε σταγόνα»!
Αυτό ήταν το… μήνυμα των παιδιών, από το 17ο Νηπιαγωγείο Πάτρα, που μαζί με τις νηπιαγωγούς τους, ήρθαν να επισκεφθούν το σχολείο μας την Παρασκευή 28/3/2025 για να μας μοιράσουν ενημερωτικά φυλλάδια με μηνύματα για την προστασία του νερού.
Τους υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά, γνωριστήκαμε, μοιράσαμε με τη σειρά μας δώρα στα παιδιά, βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες και σφραγίσαμε τη φιλία μας με τα δακτυλικά αποτυπώματά μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/01/episkepsi-toy-17oy-n-g-patron-sto-scholeio-mas/

Επισκεφθήκαμε το Σπίτι Νερού και μάθαμε για την αειφόρο διαχείρισή του.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/29/episkepsi-sto-spiti-toy-neroy/

22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα “Η ώρα της Γης”

Στα πλαίσια της επικείμενης εκδρομής μας στο “Σπίτι του Νερού” αλλά και της Παγκόσμιας Ημέρας “Η ώρα της Γης” που γιορτάζεται στις 22 Μαρτίου και φέτος είναι αφιερωμένη στη θάλασσα, μιλήσαμε για τις θαλάσσιες προστατευμένες περιοχές και τονίσαμε την τεράστια αξία που έχει για τη ζωή μας η θάλασσα και γενικά το νερό στον πλανήτη μας.
Είδαμε σχετικά βίντεο και ζωγραφίσαμε την παλάμη μας με τα χρώματα της Γης με το σύνθημα ότι το μέλλον της Γης βρίσκεται στα χέρια μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/11/22-martioy-pagkosmia-imera-quot-i-ora-tis-gis-quot/

Μάιος:
Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πρότυπη βιομηχανία Γάλακτος της πόλη μας το ΠΡΩΤΟ
 

Υπολείπονται να γίνουν  αξιολογήσεις με καταγραφή των απόψεων μαθητών ,γονέων και εκπαιδευτικών.

Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών

Ερωτηματολόγιο μαθητών( σας παρακαλούμε να βοηθήσετε τα παιδάκια να  το συμπληρώσετε)

https://docs.google.com/forms/d/1XN9SZ8tz3JhU_vpBDVdJTtSgi13Xjaqsn7cZiLepbNI/edit

Ερωτηματολόγιο γονέων ( σας παρακαλούμε να το συμπληρώσετε)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeKuTKOLhkOuOZoLLrj5c9I0Wtl4Qh7NPMbUiNsLmXGTPwHVw/viewform

Υπολείπονται να γίνουν εκπαιδευτικές επισκέψεις 

1. Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Μ.Ε.Τ στο Πανεπιστήμιο Πατρών

2.Καθαρισμός της γειτονίας μας.

Το πρόγραμμα ευελπιστούμε και με την δική σας πολύτιμη βοήθεια να ολοκληρωθεί με επιτυχία.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την Καθολική συμμετοχή στις δράσεις μας.

Οι στόχοι που θέσαμε υλοποιήθηκαν στο βαθμό που ήταν δυνατόν.

Τα νήπια αποκόμισαν τις καλύτερες εμπειρίες και συναισθήματα για την Πάτρα, 

την πόλη της Καρδιάς μας.

Ο Απρίλης στο σχολείο μας!!!

Με αφορμή την Πρωταπριλιά παίξαμε με τον Χαχανούλη στον Η/Υ, είπαμε για τον Πινόκιο και ζωγραφίσαμε τη μύτη 👃 του με μηδέν ή περισσότερα ψέματα και παίξαμε το παιχνίδι “Ψάρι 🐟 της Πρωταπριλιάς” ( Poison d’ Avril)

0 02 05 ccaad3f55dba6c64e7dceccffcaff455a5c9eae504c989a17865372cb020d4bd 3155369799a00c8c 0 02 05 195c4e00d00d7826ae4fe5774a5ae3557c653ce235db3860904eb0b43ddce2dd d799c7de8cfcffe6 0 02 05 c27053ddf8282fef31a7f9f36df1f91d007968ca5e59c96e1e489bbab1397a94 b4a214d586cfdaed 0 02 05 1f01cfddc27c9030bfe36f51bc1e1c50ed2938807d60731b551843a4fb82512b 9d9df2e0ff2c6155 0 02 05 b99a5fa7a4afff32d9040d4bf273dcb5a38394dee49af7846d73f9d05d784b25 4083f7743a1cc4f

Διαβάσαμε τον “Ψεύτη Βοσκό” και παίξαμε παιχνίδι μνήμης με σκηνές από το παραμύθι, συζητήσαμε για την αξία της αλήθειας και κάναμε το γράμμα Ψ από το ψέμμα.

0 02 05 dd7d951251bd6b2e922aa199a0e6e1663fe9dd83d5f528ef6543b4fd328aa0cc 7f063a19f84240fb 0 02 05 b9fcc88db695385e9fd301b81357ea3eb180c68fef5ea1e609180ce6012d14f4 1db3682b006d486a 0 02 05 57150caf382428a0775c2d526ef84db9b7894a937f6cccac94d4ecdfb5a5d361 bb1e53964aef2904

0 02 05 e526b665eaa9f72ef3d8c01c84c8eac6aa80530c8329545f436cdbd7a04f9460 68ed88549994ddeb 0 02 05 cc6b1726d7a707493ce90411cc5a72b174d6fa5f12b34a2e9d637496138d7b2a 2bc67ba98da06957

Με τη μέθοδο της ιδεοκαταιγίδας καταγράψαμε τι ξέρουμε για τον Απρίλιο

0 02 05 0ed9b15001b83b291eddc13874e92661cb1632a660c622cc8520b22366900a6b 5e86a39fc85b14e8 

Ζωγραφίσαμε το ανθρωπάκι του Μήνα Απριλίου

0 02 05 b12f961a234c715132cbe61ba1232431457dfe043ea39cf0d088f11848ab4af8 689bda6961ace20f 0 02 05 6e91d719887f6eb5909ecaa6c71aed97da2c27218a697f2daabaee4c178e8e65 bb5a79b72394081e

Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2025-ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!!!!

 

 

Τημήσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας Αδέσποτων Ζώων.

4 Απριλίου 2025. Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας Αδέσποτων Ζώων.

Μίλήσαμε για το Πάσχα, τα Πάθη του Χριστού και βάλαμε με τη σωστή σειρά τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας.

0 02 05 4052c0da933ecea5806a82a4bf478b444be815206456c9dbbc38c062ced51063 c70fc6ead0e4fc240 02 05 3419e13965a03677bca96f6b8e76477349c9b05efcb1d43d75674ee695c074af 9eef7574ea36db19 0 02 05 ae14f1accd9e07c797a1930aebe46f315b8294f9be46da1475750bc0e4138163 b3782800f387fa12

Συγκεντρώσαμε τρόφιμα και επισκεφθήκαμε το Κοινωνικό Συσσίτιο της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών

Προσφορά «Αγάπης» εν όψει των εορτών του Πάσχα.Επίσκεψη στο Κοινωνικό Συσσίτιο της Ιεράς Μητροπόλεως Πατρών- Άρτος Αγάπης. 2025

Μιλήσαμε για την Έξοδο του Μεσολογγίου

0 02 05 b154d1b6792992b2d89e28d70c9f773644d2f2e51b4260108b956c750eada48c df4578308750121b

 

Τηρήσαμε έθιμα του Πάσχα και φτιάξαμε Λαζαράκια, κουλούρια και βάψαμε αυγά με παραδοσιακό τρόπο και όχι μόνο.

0 02 05 acb9c985ffffc954d0cf2da438bc9d35cf158a39af2011ef3c0137f8ae9c1eed 3756890367ab7e6b 0 02 05 1f8042b8a8539b32dce47835c12e14848ac2f979a8b422dbdcd4dc1b64254302 4199bbb1bcd1baa3 0 02 05 aab807616ecfc8a131826835c2932f263857593715ac4f479c848cbafc166286 ee4d3f33b33a3897 0 02 05 7efd351abbcc6997dfbc23706ce1366f577f5d04daa583938119ffd267281d61 13460c059d2e5f1e 0 02 05 74bc2a6bb8e9309485d2e2f93c63c7adc006cb6ab7c941f6bb468c029d93ff52 4b6cf9023531621e 

Κάναμε πασχαλινές κατασκευές

0 02 05 6c8797ec9c2c1da075efa794002740456f54aca293146208383d0071f43215f8 5f121a3dad970fdc 0 02 05 4a14698736643598ae280a616c59c44083d1bd2507211b84a9d4ec2d9b95b01d e2b7c00fc942c1f5 0 02 05 ae2d45cf603286f5974e537b54dcfed26f8f933068ecb1f3922ba8d7299fc116 e007ee40959fc400 0 02 05 57d05d0304507dc30f5f58914c5c9876e632c8883e3e47eb3adb8ce962a4b2f9 2a9c0fd4657df32a 0 02 05 f72261ef67bef2f7bd93eedf7ef127423d16aa41252d3ea3d6bcaa4837733e71 336d480941ed9c79     0 02 05 54f473e38046b861ce820abdc4633e5d317b46f0f4cd3eabb18f717f3a52e3c6 5f19f36dd7e40d02 0 02 05 522ed9d1dbdc4bc24a9f96d6737e08228b9bfb99d7a78f996c195f372098c414 81d0dc4a90a491a40 02 05 de4822d8029976aa5d89371775294229968374a77f665f9f29639fe38580f049 8c04a27f9f094cfb  0 02 05 8dadb905a64a7a114e041a01070f4a0fae9075bb1b8e85ea94cc8db8a35bea7e 9601a98b7fb4c0cb 0 02 05 d799cfc1e23484dcce35b325c1a5c2f50dd567c84a7f471e898e8c7a2b043dce 40e7bc90ccbfbbda

Και κάναμε πασχαλινές εργασίες

0 02 05 e23e24177a217d4a0635c9f85935681490555301d4a5a470f3a0883471e1c1ad 6164fed007857d5 0 02 05 302ae31b2008fd69ea0e7f9b763ce727a651ee885f0667c41b8c6160d66245b5 be3f2b7635d0694a 0 02 05 9756755277c90da249933f57449b6783dcab866d763dbe52cf9c01e41f52f247 d6a413dba0ceb3c30 02 05 1e50c2794807f0c1f261681b2179e7368fa4e0d8802b234f8d897397a1b595ec d224240bcd1b1698 0 02 05 94e2e36410836f2bb3825b34f04dc918f9bc179e67d4fd1f1471b8f88326e5bd 40527b2fb6ec69a2 0 02 05 1cb6ec139ebab1aeb4f70cbd910d8cec24ffbd10aadb88837bedded846f88d9f 3075907af87c55ff

Συνεχίσαμε τους αριθμούς μαθαίνοντας τον αριθμό 12

0 02 05 83a5e2786c4db486a82b8e2ed6c8b5922c838768b69478ada1dd812381ecf0c7 cb9e12cefa13b0bc

Επισκεφθήκαμε τον Άγιο Ανδρέα – Πολιούχο της πόλης μας

Επίσκεψη στον πολιούχο της πόλης μας. Ιερός Ναός Αγίου Ανδρέα Πατρών 2025.

 

Επιστρέφοντας από τις διακοπές του Πάσχα ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από τις μέρες που πέρασαν…

0 02 05 b856bf17f9dbc459cb384cd6f708b7443c95b4e64d834487d89e5b0cc38e0aae 23ca9746f64b45a8

Επισκεφθήκαμε το “Σπίτι του νερού”

Επίσκεψη στο Σπίτι του Νερού

Μιλήσαμε πριν και μετά την επίσκεψή μας για το νερό

Ακούσαμε τραγούδια του νερού

0 02 05 5d421e347ed1355bd8d1611a81fdf4ca8960a2f1897a83308f9042bcaf9430ca bd280562bc224240

Διαβάσαμε παραμύθια με νερό

0 02 05 dba911bb0b1e8061fe648b20e99af16379579f2dbce04187f35aada2e8ad0cda f1e7099a1bc8aa6c 0 02 05 8ef10c74fa33c4b3bb9126e749577da9aa721a4544bdeeddd1914e1fdc93f8e2 95f8969ca5d586f4

Κάναμε πειράματα με το νερό ¨επιπλέει – βυθίζεται”

0 02 05 f02ff85ba62d87b155cf9552902311efc449e9cd647f5a27f8c13b95fdd9029b 4ff316d224130ff8 0 02 05 a10b1f0227d01dbd6c0857327aaa161c417c857d2d63b5ccdf6030862a4a5f4f 8c05b650a4c638dc 0 02 05 71534a8fa5d9b3d3bd27b320fbfc30421d51fdc90aee754bba52ad7b0554e574 c2d537b3fb26ae82 0 02 05 82349b8da8414a6d40a94b7af877edad1b04833483bfe5ec9431e49f3e13b983 dedf7981b80f83f6 0 02 05 9675896f8fec3114653df3bf170471619ad9b4c85eb6c51dd4f090311e025abf af4130dd898c9d47

Και αποτυπώσαμε τις γνώσεις μας σε αντίστοιχη εργασία

0 02 05 ac1b9120df647aaecee73c718bda153a4315b83332dc941d746f402c4f979f71 51381453cc551ab3

Παραμονή Πρωτομαγιάς μιλήσαμε για την εργατική πρωτομαγιά και φτιάξαμε τα δικά μας χάρτινα στεφάνια με λουλούδια

0 02 05 309196e5f4ba0d49e7b8597b57063c27fdf46380e01b098830e8474ba78cc29e c4dda9a9a5172abc 0 02 05 4c0f7d40d31c089c10c5cd45c9669a2c7971e5426366b1f67b1701cdc512822b fc4338209a579ff5 0 02 05 3abbe93cc9b0cd5c149dbdcd236f01bcac046bada29f667e6c9bb83a46406856 facd490d6b2dc6c3 0 02 05 28165614debd1226d74b078d1c437605cf3eb77a098ac4d4ddde5d26507935a6 d750d9e87db5d887

Τέλος να ευχηθούμε σε όσους είχαν γιορτή και γενέθλια τον Απρίλη.

Χρόνια πολλά Γεράσιμε, Αγγελική και κυρία Σίσσυ!

0 02 05 1046bc4ef62958441ecbba8c55c9ddc1c7845ba1c57013690f1d7a1cdeacbb6d 716fd072ff4bbf8b 0 02 05 931edafa122f2ce489c6ad07f40077341d4ea7555079850500e8c9ca8496a991 a11886a7caa9e659

Bravo Schools 2025– Η ψηφοφορία ξεκίνησε – ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ!!

Ψηφίστε Το σχολείο μας, 15o Νηπιαγωγείο Πατρών το οποίο συμμετέχει στο Bravo Schools 2025, τον 8o Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!

Ψηφίστε τώρα τις πρωτοβουλίες & δράσεις με στόχο την επιβράβευση των σχολικών προτάσεων.

Αναδείξτε τις καλύτερες πρακτικές για να ενταχθεί το σχολείο μας, ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας στο Δίκτυο Πρεσβευτών των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!

 

Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!

 

Διάρκεια ψηφοφορίας μέχρι την Πέμπτη 15 Μαΐου.

 

Ψηφίστε  πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο….

 

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/15o-nhpiagwgeio-patrwn.545.html?fbclid=IwY2xjawJ-AUhleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBBaU1jbzdWUWp4R01zaW5nAR6Z73RTuPcu6ACi6b2CsYAamnW3cBzNfVh785sa31E0H2EIrYFYMdH-tHFaqw_aem_gfpT_2JC4SM7MPd-wcKfPw

 

Ψηφίζουμε και τις 4 δράσεις μας ξεχωριστά –

 

1.Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού EUcode week


2.«Μαθαίνουμε για τα παιδικά δικαιώματα»

3.eTwinning 2024-25-Let’s Celebrate!

4.ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 2025-Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό.

Στο τέλος κάθε περιγραφής των δράσεων θα δείτε δύο ενδείξεις ,μία πράσινη και μία πορτοκαλί.

Πατήστε το πορτοκαλί πλαίσιο ΨΗΦΙΖΩ

Και ακολούθησε τις οδηγίες συμπληρώστε κάποια στοιχεία και πατήστε ξανά το πράσινο πλαίσιο με το αστεράκι Ψήφισε για να ολοκληρωθεί η διαδικασία .

 

Σας ευχαριστούμε !!!!!

Καλή επιτυχία και θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα σχολεία για την συμμετοχή τους.

Η ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!!!

Ο διαγωνισμός Bravo Schools υλοποιείται από

το QualityNet Foundation

και αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας in action for a better world.

Επισκεφθείτε το inactionforabetterworld.com

Βάση της ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ- λίγα λόγια για τον  8ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

και Για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τo QualityNet Foundation στο πλαίσιο προώθησης των 17 Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης
Ανάπτυξης του ΟΗΕ στη χώρα μας, προχωράει στην υλοποίηση του 8ου πανελλήνιου
σχολικού διαγωνισμού με τίτλο Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν Καλύτερο Κόσμο», για
τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα.

O συγκεκριμένος διαγωνισμός Bravo Schools (https://inactionforabetterworld.com/bravo-
schools/) εντάσσεται στην πρωτοβουλία “in action for a better world-Δημιουργούμε έναν
καλύτερο κόσμο”, υλοποιείται σε συνεργασία με το Μεγαλύτερο Μάθημα του Κόσμου
(World’s Largest Lesson – αναγνωρισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης από τον ΟΗΕ), την
UNICEF και την UNESCO σε διεθνές επίπεδο και στοχεύει στην ανάδειξη των πιο
ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους
Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη ( https://worldslargestlesson.globalgoals.org)

Με τον σχολικό διαγωνισμό Bravo Schools, που αναπτύσσεται με την ολοκλήρωση του
εκπαιδευτικού προγράμματος, αξιολογείται όχι μόνον το ίδιο το πρόγραμμα μέσω των
εργασιών που κατατίθενται αλλά καταγράφεται και η ωρίμανση της σχολικής κοινότητας
στους Παγκόσμιους Στόχους, δίνοντας δεδομένα προς τους θεσμικούς φορείς, που
υποστηρίζουν την εκπόνηση αντίστοιχων πολιτικών με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της
εκπαίδευσης της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Bravo Schools,
ακολουθώντας τις προδιαγραφές του ΟΗΕ, υποστηρίζει τη διάδραση της σχολικής κοινότητας
με την κοινωνία, αποτελώντας έναν μηχανισμό ευρύτερης αφύπνισης της ελληνικής
κοινωνίας για τα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω των προτάσεων των μαθητών για
έναν καλύτερο κόσμο. Αυτό επιτυγχάνεται με την συμμετοχή των φορέων και των ενεργών
πολιτών στη διαδικασία του θεσμού.

ΠΛΑΙΣΙΟ & ΣΤΟΧΟΣ
Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τα Ελληνόπουλα για τους
Παγκόσμιους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, με όραμα να διαμορφώσουμε τους Ενεργούς
Πολίτες του Αύριο, οι οποίοι θα αναλάβουν δράση για τη μεγάλη αλλαγή στον πλανήτη μας
μέχρι το 2030.

Δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες γίνονται όλοι αναπόσπαστο και πολύτιμο
κομμάτι μιας παγκόσμιας συλλογικής συνείδησης απέναντι στο μέλλον του πλανήτη και
στο δικαίωμα όλων των ανθρώπων να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

Ενώνουμε τη φωνή μας με χιλιάδες εκπαιδευτικούς και σχολεία σε περισσότερες από 100
χώρες παγκοσμίως που συμμετέχουν για να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο! Χρειάζεται η
συντονισμένη προσπάθεια και συνεργασία όλων μας!

Στόχος του διαγωνισμού είναι η ενημέρωση & ενεργοποίηση των μαθητών γύρω από τις
έννοιες της ατομικής και συλλογικής Υπευθυνότητας και του Ενεργού Πολίτη με βάση τους
17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

 Μείνετε συνδεδεμένοι μαζί μας!

 

By Παγανιά Γεωργία στις Απριλίου 29, 2025

Επίσκεψη στο Σπίτι του Νερού

Την Τρίτη 29/04/2025 επισκεφθήκαμε το «Σπίτι του Νερού»  (WaterHouse) – Κέντρο Πληροφόρησης  για την εξοικονόμηση του νερού που βασικό σκοπό έχει την προώθηση της ευαισθητοποίησης, σχετικά με την αειφόρο διαχείριση και χρήση του νερού, σε όλα τα κοινωνικά και γεωγραφικά επίπεδα. Το Σπίτι του Νερού, παράλληλα με τα παραπάνω, έχει ως κεντρική δραστηριότητά του τη διακίνηση της γνώσης μέσω Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, σεμιναρίων και δημόσιων εκδηλώσεων.

0 02 05 6a2016bc2fd6d143641310b4b8e60f1fce07b166786047489beb31c6d6ab4240 f6859f7229624175 0 02 05 fbaaee43884c64152c94af96b21d786cdf4e91e207c4fb07a3eb3cb3f1d388f9 820337cdb13a22b1 0 02 05 40a987e7864bee4346e3d0939ad9b856d7c74d68e89bae96137fe7aa7a8b80e2 5e755f9f1fb95a2f0 02 05 d53dc696dfffd61caea17d3cedb9fd0531b6b6828a558611ab88a587a5ebd729 1729f0c9a172a5a2 0 02 05 b66d8d126904dd96f5b22faac9279c6037e81c7883d7d7a9d565dba355c93bd9 d8a5165ab42019ce 0 02 05 a0b801a7f3bcdffca1ed17a5e0355948676696882ea9352c5d95ae94603452f5 50a0f56a6c794a140 02 05 c443a625de532e031de05dd483b6e37edda02ce4ca42947178e44bb21cc80af8 3751d66e2bcdce8f 

Ενημερωθήκαμε, παίξαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε υπό την καθοδήγηση της ξεναγού – εμψυχώτριας κυρίας Βάσως…

Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους για το έντυπο ενημερωτικό αλλά και εκπαιδευτικό υλικό που μας δόθηκε ,καθώς και για τις κονκάρδες και τα μπρελόκ κλειδιών λαιμού!!!

 

 

 

 

Και φυσικά επιστρέφοντας στο σχολείο μας ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας.

0 02 05 35f8f7fa6f52156d0effc4a0cc3a518fd56c43c42e584957b2da1a41d9885c0b 1896801b877fc48a 0 02 05 0976237c262db9e31f7b9fc569ff4a736bbb36b625fec6ad4f38cc829c5213a9 186a68e9def0e192

“Διαβάζουμε Μαζί” – Ένα αναμνηστικό δωράκι από την «Κυψέλη» μας

Στις 25/4/25 παραλάβαμε το παρακάτω ευχαριστήριο μήνυμα του “Διαβάζουμε Μαζί”

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στη δράση
«Διαβάζουμε Μαζί»!

Με πολλή χαρά, σας στέλνουμε ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι
από τη Σχολική Βιβλιοθήκη «Κυψέλη».

Μαζί με το δίπλωμα συμμετοχής,
θα βρείτε και σελιδοδείκτες, για να συνεχίσετε να ταξιδεύετε
στον μαγικό κόσμο των βιβλίων!

Η χαρά της ανάγνωσης μεγαλώνει όταν τη μοιραζόμαστε!
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου,
με ακόμη περισσότερες όμορφες στιγμές και ιστορίες!

Με εκτίμηση,
Χαρίκλεια Βούρα
Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης «Κυψέλη»
2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Ηράκλειο Κρήτης

 

Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος- Έπαινος Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2024-2025

Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε και μεις τον Έπαινο συμμετοχής  για τους μαθητές του σχολείου μας για τον δημιουργικό διαγωνισμό  Αστέρι της Ευχής 2024-2025 ,ο οποίος  έφτασε στο τέλος του και, για ακόμη μία χρονιά  η ανταπόκριση όλων ήταν συγκινητική. 

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, κατόπιν ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής, μαζί με όλες τις συμμετοχές έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος, και μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ

Θερμά συγχαρητήρια σε μικρούς και μεγάλους, για την  έμπνευση και την δημιουργία!

 

Ευχαριστούμε θερμά και την συντονίστρια ομάδα του προγράμματος Αστέρι της Ευχής,

Μαρία Γκαμαλούτσου – Υπεύθυνη Προγράμματος
Ελένη Μουρελάτου – Συντονίστρια Προγράμματος


Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Εθνικής Αντιστάσεως 47, Δάφνη, 17 237, Ελλάδα

Μύρισε Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας 2025.

Ήρθαν οι πελαργοί στο νηπιαγωγείο μας και μας έφεραν την Άνοιξη αλλά και την Πασχαλιά!!!

Μιλήσαμε για το έθιμο του Λαζάρου και τραγουδήσαμε τα κάλαντα ,πλάσαμε τα λαζαράκια.
  
  
  
  

Από την αρχαιότητα τα κουλούρια και τα τσουρέκια και γενικά η ζύμη, συμβολίζει την αναγέννηση της ζωής καθώς το αλεύρι “ζωντανεύει”, “παίρνει σχήμα και ζωή” και μεταμορφώνεται σε ψωμί.
Πλάσαμε Πασχαλινά κουλουράκια.
  
Ο λαγός μας έφερε  τα πολύχρωμα πασχαλινά αυγά και μας είπε τι λέει η παράδοση για το έθιμο με τα κόκκινα αυγά!!!

Γίναμε και μεις λαγοί…

Βάψαμε Πασχαλινά αυγά

Κατασκευάσαμε  τα λαγουδένια φαναράκια που έγιναν απ’ ανακυκλώσιμα υλικά.

Οι αυγοθήκες μας επίσης έγιναν από ανακυκλώσιμα υλικά με  καραμελίτσες σε διάφανα αυγουλάκια.

Συσκευάσαμε τα Λαζαράκια και τα πασχαλινά κουλουράκια μαζί με λιχουδιές – σοκολατάκια προσφορά της μαμάς του Ηλία.Και την ευχαριστούμε θερμά για  αυτό !!!

Ασχοληθήκαμε με Ελεύθερο σχέδιο με θέμα το Πάσχα.

Πασχαλινές κάρτες αυγουλοφατσούλες με ευχές για Καλό Πάσχα!!!
Τα παιδιά άκουσαν τα Άγια Πάθη και επικεντρώθηκαν να ζωγραφίσουν το Θείο Δράμα.
Με την βοήθεια της πασχαλίτσας που ξυπνά και εμφανίζεται τώρα το Πάσχα μετρήσαμε τα ποδαράκια της και γράψαμε το 6
Ελεύθερη εικαστική απόδοση με όσα μας θυμίζουν το Πάσχα,όπως κόκκινα αυγά, λαμπάδες, φαναράκια και τον Επιτάφιο.

Καλό Πάσχα σε όλους !!!!