145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Τα παιδιά μαθαίνουν και δημιουργούν

145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Για τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης

Ένα μικρό αφιέρωμα στη διπλή μας γιορτή . Χρόνια πολλά στη σημαία μας, χρόνια πολλά  στον Ευάγγελο και την Ευαγγελία!!!

Αποκριάτικες δημιουργίες!

Με αφορμή την Αποκριά δημιουργούμε το ψηφιακό μας βιβλίο,  καθώς συμμετέχουν ενεργά όλα τα παιδιά, ανυπομονώντας να παρουσιάσουν τα αποκριάτικα έθιμα της Ελλάδας, να παρουσιάσουν την αποκριάτικη φορεσιά τους, τις πανέμορφες Σαρακοστές, τις ιδέες και εκφράσεις τους από την έμπνευση του πίνακα “Το καρναβάλι του Αρλεκίνου” του ισπανού ζωγράφου Ζουάν Μιρό!!

Κατασκευάζουν πρωτότυπες και μοναδικές χειροτεχνίες, επινοώντας μέσα από ανακυκλώσιμα υλικά τις πολλαπλές όψεις των αντικειμένων και υιοθετώντας λογικές και στρατηγικές επαναχρησιμοποίησης άχρηστων υλικών. Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το ψηφιακό μας βιβλίο!

https://read.bookcreator.com/YEqB2rB6ozfNnprnpY8lDinXSJJ2/VnaFAHoDSyKy9jpr8gmrGQ

Η εφημερίδα μας είναι έτοιμη( Τμήμα 2)

Είναι γεγονός !! Παρά τις όποιες δυσκολίες της φετινής χολικής χρονιάς με τα μεγάλα διαστήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταφέραμε να βγάλουμε το πρώτο μας φύλλο ( 5ο κατά σειρά από το πρώτο χρόνο έκδοσης)!!! Ο τίτλος και τα άρθρα αποτέλεσμα ομαδικής συζήτησης . Η έκδοση εφημερίδα στα πλαίσια της Παιδαγωγικής Φρενέ αποτελεί ένα παιδαγωγικό εργαλέιο μεγάλης αξίας με το οποίο τα παιδιά εκφράζονται ελεύθερα , δομούν τη σκέψη τους και παίρνουν ανατροφοδότηση .

 

Για την Παιδαγωγική Φρενέ διαβάστε εδώ

https://skasiarxeio.wordpress.com/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%BD%CE%B5/

Φεβρουάριος eTwinning project “THE BEAUTIES OF MY HOMELAND”

Ο Φεβρουάριος μπαίνει δυναμικά με τη συλλογή πληροφοριών για τα φυτά/δέντρα που υπάρχουν στο Αττικό Άλσος που είχε επισκεφτεί ο Ιάσων. Ζωγραφίζουμε τα φυτά και φτιάχνουμε ένα e-book

https://read.bookcreator.com/8LUju2ARNqdMV771aU7euX1wsnm1/iIxpJzpwSZyf029KhqOryA

Μαθαίνουμε τον μύθο της Δάφνης και του Απόλλωνα και τον ζωγραφίζουμε . Στην πλατφόρμα eTwinning  η ιστορία ανεβαίνει στα αγγλικά.

Η αμυγδαλιά είναι το επόμενο δέντρο που ασχολούμαστε . Ζωγραφίζουμε το μύθο της και τον κάνουμε μικρό βιβλίο.

           

          

Κι από το μύθο της Δάφνης περνούμε στο μύθο της Αμυγδαλιάς και φτιάχνουμε κλαδιά αμυγδαλιάς στο βάζο

Ο Κωνσταντίνος μας ξεναγεί στο λιμάνι του Πειραιά , γνωστό από τα αρχαία χρόνια.

Και κάπου εδώ ξανακλείνουν τα σχολεία αλλά καταφέρνουμε να συνεχίσουμε εξ αποστάσεως….

Συγκεντρώνουμε κι άλλες πληροφορίες για τον Πειραιά και φτιάχνουμε βιβλίο

https://read.bookcreator.com/8LUju2ARNqdMV771aU7euX1wsnm1/tz3mCOsVQ2O_kDXvudPsAA

Χιονίζει στην Αθήνα και χαιρόμαστε το παιχνίδι

Τον  Μάρτιο θα πάμε κι άλλες βόλτες…

Φεβρουάριος eTwinning project ” Love binds and unites us”

 

Στον Φεβρουάριο έχουμε αρκετές Παγκόσμιες Ημέρες να γιορτάσουμε

3/2 Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού . Την απολαύσαμε !!!

9/2 Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Σε  συνεργατικό ψηφιακό εργαλείο ανεβάζουμε τις δραστηριότητές μας

 

14/2 Γιορτή Αγίου Βαλέντίνου Προλάβαμε να φτιάξουμε καρτούλες ευχών για τη μαμά και το μπαμπά λίγο πριν ξανακλείσουν τα σχολεία….

15/2 Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου . Βοηθάμε το έργο του Οργανισμού ” Κανε μια ευχή”

https://www.youtube.com/watch?v=j9ZK8kBJ6d8

Συνεχίζουμε με όμορφες δράσεις….

Εγγραφές μαθητών /τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022

ΕΞΕ – 22510 – 2021 – Εγγραφές μαθητών τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022 – Έκδοση 1 (2)

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση  μπορείτε να επικοινωνείτε

Για το διάστημα που τα σχολεία λειτουργούν μέσω τηλεκπαίδευσης  11.00-13.00 όλες τις εργάσιμες ημέρες 

Για το διάστημα που τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν κανονικά  13.20-14.00

Η προσκόμιση των επιπλέον δικαιολογητικών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού τις παραπάνω ώρες 

Τα όρια της σχολικής μας περιφέρειας

 

Η Προϊσταμένη

Αλεξίου Σταυρούλα

 

Μίλα τώρα!!

Με κεντρικό σύνθημα ” Μίλα τώρα” ο Οργανισμός   ” Το Χαμόγελο του Παιδιού”  εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό για 8η συνεχή χρονιά , διοργανώνει μια σειρά δράσεων και εκδηλώσεων για την ευαισθητοποίηση του κοινού. Ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός που διοργανώνεται έχει ως στόχο τα παιδιά να υψώσουν τη φωνή τους ενάντια σε φαινόμενα Βίας στα σχολεία. Το νηπιαγωγείο μας δε θα μπορούσε να λείπει. Κα ι τα δύο τμήματα συμμετέχουν με χαρά και παρά της  δυσκολίες της εξ αποστάσεως κάνουν εξαιρετικές δουλειές.

Τμήμα 1

 

Τμήμα 2

https://www.youtube.com/watch?v=h77PIWXnE8w

Καλή επιτυχία στο σχολείο μας !!!

Έπαινος σε διαγωνισμό ψηφιακής ασφάλειας

Άλλη μία διάκριση για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας . Η συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου με τίτλο ” Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο” επιβραβεύεται με έπαινο!!! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας που ανεβάζουν το σχολείο μας ψηλά!!!

 

 

Ρομποτική και ενθουσιασμός!

Με μεγάλη χαρά υποδέχονται και πάλι το Beebot στην τάξη τα παιδιά, καθώς μας βοηθάει, παίζοντας και κατανοώντας βασικές αρχές προγραμματισμού, να εμπεδώσουμε πληροφορίες και γνώσεις που αποκτήσαμε σε σχέση με την υγιεινή διατροφή που επεξεργαζόμαστε αυτή τη χρονική περίοδο στο σχολείο μας!Βοηθούν, λοιπόν, το Beebot να πάει για ψώνια στο super market και φυσικά να επιλέξει τις υγιεινές τροφές  Είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένα τα παιδιά και πολύ καλοί προγραμματιστές, καθώς αντιλαμβάνονται ότι το ρομποτάκι ακολουθεί τις οδηγίες τους και φτάνει στο προορισμό με τις αρχικές τους οδηγίες!!! Νιώθουν ιδιαίτερη ικανοποίηση και συμμετέχουν όλοι!!

Προεκτάσεις του προγράμματος..

Και λίγο πριν κλείσουμε με την πανδημία οι “επιδημιολόγοι” της τάξης συνεδριάζουν και λαμβάνουν δράση… Αφού πρώτα μάθαμε για το κυκλοφορικό και πεπτικό σύστημα!Διαβάζουμε το περίφημο βιβλίο με τη κ. Κολοτούμπα που έδεσε τον πόνο της φιόγκο και μας μαθαίνει για την υγιεινή διατροφή και κυρίως για τη στοματική υγιεινήΖωγραφίζουμε τις εντυπώσεις μας!!

Και μια παροιμία για τα γεύματα με εικονογράφηση των παιδιών! “Το πρωί τρώμε σαν βασιλιάδες, το μεσημέρι σαν πρίγκιπες και το βράδυ σαν ζητιάνοι” Η μεγαλύτερη χαρά φυσικά είναι το παιχνίδι. Φτιάχνουμε, λοιπόν, το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι, καθώς μας έδωσε την ιδέα ο Βασίλης και προσπαθώντας να φτάσουμε στο τέρμα, αποφεύγουμε τις ανθυγιεινές τροφές!“Ο δρόμος της υγιεινής τροφής” ονομάστηκε το παιχνίδι μας!

Σελίδα 88 από 98

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση