Ημερίδα για Διαφοροποιημένη Διδασκαλία  σε ΠΕ06 με Carol Ann Tomlinson στα Αγγλικά

ΠΕ6 Τομλισον
Three Ideas that Support Educator Growth in Effective Differentiation”,
με προσκεκλημένη ομιλήτρια την Carol Ann Tomlinson.
How Do You Get Teacher Buy-In for Differentiated Instruction? | Presence“Στο πλαίσιο των παιδαγωγικών-επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας (Πράξη 118/11.01.2024), σας ενημερώνουμε ότι συνδιοργανώνεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας επιμορφωτική διαδικτυακή ημερίδα σε εθνικό επίπεδο, με προσκεκλημένη ομιλήτρια την εκπαιδευτικό – σημείο αναφοράς για όλους τους εκπαιδευτικούς για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Carol Ann Tomlinson^
  • την Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου 2024, 18:00-20:00
  • με τίτλο “Three Ideas that Support Educator Growth in Effective Differentiation” &
  • ομιλήτρια την Carol Ann Tomlinson Carol Ann | Tomlinson_bio

Η ημερίδα απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και σε όλους/όλες όσοι/όσες ενδιαφέρονται να την παρακολουθήσουν. 

Στόχος της ημερίδας αυτής είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της διαφοροποίησης στην ξενόγλωσση τάξη.

Carol Ann Tomlinson

Η ημερίδα θα μεταδοθεί μέσω livestreaming από το κανάλι ELT Greece στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/live/IW3EDM_QF4Y?si=MePHBtTP8LFhiXVB 

 

Παρακαλείσθε
A.    να δηλώσετε τη συμμετοχή σας εδώ έτσι ώστε να μπορέσουμε να οργανώσουμε την ημερίδα καλύτερα και να αποφύγουμε τεχνικά προβλήματα
B.    να απαντήσετε σε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο εδώ και να καταγράψετε τυχόν ερωτήματα προς την ομιλήτρια.

^Η Carol Ann Tomlinson είναι Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Διοίκησης, Θεμελιωδών Αρχών και Πολιτικής στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα όπως: η αποτελεσματική διαφοροποίηση της διδασκαλίας και η αξιοποίηση στρατηγικών πολλαπλής νοημοσύνης. Έχει γράψει βιβλία, κεφάλαια σε βιβλία και άρθρα σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο, τη μεθοδολογία και τα διδακτικά μέσα/εργαλεία της διαφοροποιημενης διδασκαλίας.”