ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – Μέθοδοι πρόληψης και αντιμετώπισης – συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων  

Bulldont

Πρόσκληση 1ου κύκλου  | Πρόσκληση 2ου κύκλου | Αίτηση Συμμετοχής
Αξιολόγηση 1ου κύκλου | Αξιολόγηση 2ου κύκλου

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΟΝΕΩΝ  –  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  |  Αφίσα 1 (Α3)  –   Αφίσα 2 (Α3)  [* μαθητών  5ου ΕΠΑΛ Πάτρας}

Οι αφίσες είναι ελέυθερες δικαιωμάτων για  λήψη εκτύπωση και ανάρτηση, από τα σχολεία ως έχουν στους φυσικούς και Διαδικτυακούς χώρους τους:
Οmada A_poster_A3 |  Οmada B_poster_B_A3 | Οmada B_poster_A3

1 ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας για ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ 3 ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας για ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Οριζόντια  2 ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας για ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

  • Τα σχολεία της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας, μπορούν να παραλάβουν από 20/02/2023, δύο (2) αφίσες από ένα αντίγραφο από κάθε μία από της κατακόρυφες αφίσες σε εκτυπωμένη μορφή 50Χ70 για ανάρτηση στο σχολείο τους

[Βεβαιώσεις Συμμετοχής ΔΕΝ  ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ για αυτό τον κύκλο εκδηλώσεων]


1. Συζήτηση: «Σχολική βία και εκφοβισμός : καινοτόμες μέθοδοι αντιμετώπισης – συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων»

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022, 17.00-20.00

Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis (Προσέλευση 16:45-17:00)

rαβότσου
Ομιλήτρια: M.Sc Αθηνά Καραβόλτσου
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας
Βιογραφικό Αθηνάς Καραβόλτου
https://athinakaravoltsou.com

Ερωτήματα που θα συζητηθούν – πρακτικά παραδείγματα:

  • Ποιός ο ρόλος “θυτών”, “θυμάτων” και θεατών στο φαινόμενο της σχολικής βίας;
  • Ποιά είναιτα εμπόδια αναφοράς των περιστατικών στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς (ψέματα, ‘κάρφωμα’,φόβος εκδίκησης) και ποιοι οι τρόποιυπέρβασής τους;
  • Ανάλυση περιστατικών βίας και εκφοβισμού απότην καθημερινότητα της σχολικής ζωής: Πώς διαχωρίζω τη βία από τον εκφοβισμό;
  • Πώς εφαρμόζονται οι καινοτόμες μητιμωρητικές μέθοδοι αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού, όπως η μέθοδος της Ομάδας Υποστήριξης (Social Group Method) και η μέθοδος Πίκας (Method of Shared Concern);
  • Πώς συμμετέχουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί στη μέθοδο της Επανορθωτικής Δικαιοσύνης (Restorative Justice) ;
  • Ποιο πρωτόκολλο ενεργειών ενδείκνυται να ακολουθηθεί, στο πλαίσιο συνεργασίας σχολείου-οικογένειας;
  • Πώς διαχειρίζομαι το θυμό των παιδιών στο σπίτι;

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟunnamed

  • Γενικές πληροφορίες για το σχολικό εκφοβισμό
  • Χαρακτηριστικά του σχολικού εκφοβισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  • Αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

2. Εργαστήριο: «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών στο σχολείο – Μια Οικοσυστημική προσέγγιση»

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022, 17.00-20.00

Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis (Προσέλευση 16:45-17:00)

 

 

 

Ομιλητής: Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) ΠΕ70 Δυτικής Ελλάδας
https://blogs.sch.gr/pekesde/dimopoylos-vasileios

Με αφορμή τα σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζονται όλο και συχνότερα στις σχολικές αίθουσες θα επιχειρήσουμε να παρουσιάσουμε μια διαφορετική μορφή παιδαγωγικής παρέμβασης – την οικοσυστημική προσέγγιση. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη μορφή προσέγγισης η οποία προσφέρει μια νέα οπτική στην αντιμετώπιση των προβληματικών καταστάσεων.  Επειδή οι τελευταίες μοιάζουν πλέον να εντείνονται και να διογκώνονται  ιδιαίτερα στα Γυμνάσια και τα Γενικά Λύκεια & ΕΠΑ.Λ. της χώρας, η εν λόγω επιμορφωτική δράση απευθύνεται – κατά προτεραιότητα – στους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

* Στην  εκδήλωση αυτή, θα γίνει και η παρουσίαση των  Αφισών που δημιούργησαν οι μαθητές/τριες της  Γ΄ Τάξης, Ειδικότητας Γραφικών Τεχνών του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών,  5ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Πάτρας

 


Omada A poster mockup

ΑΦΙΣΕΣ
Γ΄ Τάξη, Ειδικότητας Γραφικών Τεχνών του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών,  5ου εσπερινού ΕΠΑΛ Πάτρας
Μαθητές/τριες:
Ομάδα Α: Αθανασόπουλος Νικόλαος, Καλαρύτη Βασιλική, Τυροκόμου Μαρία, Χρονόπουλος Χρήστος
Ομάδα Β: Γαλάνη Παρασκευή, Διαμαντοπούλου Μαρία, Πανόπουλος Νικόλαος, Σταυροπούλου Παρασκευή
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:
Παπαρροδοπούλου Φωτεινή ΠΕ89.01 Καλλιτεχνικών Σπουδών
Omada B poster mockup

 

 

 

 

 

 

 

header pekes periferia dytikikhs Elladas


2ος Κύκλος Εκδηλώσεων Ιανουάριος 2023 σε συνδιοργάνωση με την logo periferia dytikikhs Elladas


3. “Ρητορική Μίσους-Διαδικτυακός Εκφοβισμός-Προγράμματα πρόληψης φαινομένων βίας στο σχολικό περιβάλλον”

 Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2023, 17.00-20.00

Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis (Προσέλευση 16:45-17:00)

Ομιλήτριες:
Δρ. Μαυρόγιαννη Θεώνη,
Ψυχολόγος και μέλος του Εργαστηριακού Ειδικού Προσωπικού  (ΕΔΙΠ ) του Τομέα Θετικών και Θεωρητικών Επιστημών και η Διδακτική τους στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας Πανεπιστημίου Πατρών

.jpgΤσαγκανέλια Αλεξάνδρα,
ΠΕ 23, Ψυχολόγος,1ο ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας

 

.jpgΚαρέλα Χριστίνα,
ΠΕ23, Ψυχολόγος, ΣΔΕΥ  3ου Ειδικού  Δημ. Σχ. Πατρών

 

ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ (Διαφάνειες και των 3ων παρουσιάσεων)

Χρήσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό

που πληγώνουν


4. “Συμβουλευτική Ομηλίκων στην Εκπαίδευση. Προτάσεις και Εφαρμογές. Το παράδειγμα της Διαμεσολάβησης”

 Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2023, 18.00-20.00

Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis (Προσέλευση 17:45-18:00)

Ομιλήτριες:

Ιφιγένεια M.Sc Σωτηροπούλου Ιφιγένεια 
Συμβουλευτική ψυχολόγος
Βιογραφικό  Ιφιγένειας Σωτηροπούλου
https://ifisotiropoulou.gr

ΕλένηΜάλλιου Ελένη
Εκπαιδευτικός 2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης, Σύμβουλος ψυχικής υγείας, Ψυχοθεραπεύτρια

Βιογραφικό Ελένη Μάλλιου

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  1. DAPHNE III. didaskontas_mesa_apo_istories (2010)
  2.  ENABLE_Educational-Material_p130 (2015)
  3. Σχολική Διαμεσολάβηση_Οδηγός

 

 

 


Omada B poster mockup

* ΑΦΙΣΕΣ

Γ΄ Τάξη, Ειδικότητας Γραφικών Τεχνών του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών,  5ου εσπερινού ΕΠΑΛ Πάτρας
Μαθητές/τριες:
Ομάδα Α: Αθανασόπουλος Νικόλαος, Καλαρύτη Βασιλική, Τυροκόμου Μαρία, Χρονόπουλος Χρήστος
Ομάδα Β: Γαλάνη Παρασκευή, Διαμαντοπούλου Μαρία, Πανόπουλος Νικόλαος, Σταυροπούλου Παρασκευή
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:
Παπαρροδοπούλου Φωτεινή ΠΕ89.01 Καλλιτεχνικών Σπουδών

 

 

Βεβαιώσεις Συμμετοχής ΔΕΝ  ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ για αυτό τον κύκλο εκδηλώσεων.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΟΝΕΩΝ  –  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


Οι δράσεις αυτές γίνονται σε συνέχεια και των προηγούμενων εκδηλώσεων μας
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

12/2/2022 ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: Ερμηνεία, πρόληψη, αντιμετώπιση» https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/2731

23/2/2022 Εκδήλωση  Προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών στο σχολείο” – Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος ΣΕΕ ΠΕ70