Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων για τη Νεανική Επιχειρηματικότητα»

Δεξιοτήτων Νέο web2

Πρόσκληση    |      Αίτηση Συμμετοχής      |     Παρουσιολόγιο     |     Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με τo Junior Achievement Greece (JA Greece) συνδιοργανώνουν Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο, με θέμα

«Εργαστήρια Δεξιοτήτων για τη Νεανική Επιχειρηματικότητα»

την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου  2022, ώρα 5.30 – 7.40 μ.μ.


Αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis
(ώρα προσέλευσης 5.15-5.30 μμ)

Το Επιμορφωτικό σεμινάριο απευθύνεται σε 120 Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τον σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων νεανικής επιχειρηματικότητας στα σχολεία τους στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τη Θεματική Ενότητα  Δημιουργώ και  Καινοτομώ  Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία, 2. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα στη  ΣΤ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου.

Στόχοι του Εργαστηρίου είναι:

1)     οι εκπαιδευτικοί να συνεργαστούν ώστε να επεξεργαστούν και να συνδιαμορφώσουν σχέδιο δράσης για τη νεανική επιχειρηματικότητα στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων αντιλαμβανόμενοι τον ρόλο τους ως παιδαγωγών στο πλαίσιο ενός προγράμματος σχολικής επιχειρηματικότητας,

2)     να γνωρίσουν πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί από άλλους συναδέλφους σε συνεργασία με εθελοντές-μέντορες,

3)     να ενημερωθούν για τις δυνατότητες και τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα του οργανισμού JA Greece (https://jagreece.org/).

.jpg


Παρουσιάσεις επιμορφωτικού σεμιναρίου

Καλλιεργώντας δεξιότητες επιχειρηματικότητας στο Δημοτικό, Αικατερίνη Αβδελά, εκπ/κός κ. ΠΕ70, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών “Κ. Καραμανλής”


Στο κοινό Link του Padlet ,  έχουμε ήδη διαμορφώσει τις στήλες με τα ονόματα των ομάδων στις οποίες θα χωριστούν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της άσκησης  World Cafe

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο επιμορφωτικό Σεμινάριο είναι προαιρετική και θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Για την καλύτερη διοργάνωση και διαχείριση της διαδικτυακής εκδήλωσης παρακαλούμε να δηλώσετε την πρόθεση συμμετοχής σας στον ακόλουθο σύνδεσμο μέχρι Πέμπτη 17/2/22 (Παράταση  Αιτήσεων έως Δευτέρα 21/2/22   και ώρα 12:30 μ.μ.):   https://bit.ly/36brNcN

Δεδομένου ότι το σεμινάριο έχει εργαστηριακή δομή, θα συμμετέχουν σε αυτό οι πρώτοι 70 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 50 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα που θα δηλώσουν συμμετοχή αναλογικά ως προς τον αριθμό των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, από τις Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας (45%) Αιτ/νίας 35% και Ηλείας (25%).

Οι εκπαιδευτικοί που θα γίνουν δεκτοί και θα συμμετέχουν, θα ενημερωθούν την Παρασκευή 18/2/2022 στο  email τους, όπου θα τους γνωστοποιηθεί και ο σύνδεσμος της ψηφιακής αίθουσας στην οποία θα υλοποιηθεί το διαδικτυακό εργαστήριο.

Οργανωτική επιτροπή:
Αθανασία Μπαλωμένου, ΣΕΕ ΠΕ03
Ευφροσύνη Κωσταρά, ΣΕΕ ΠΕ02
Γεράσιμος Πομώνης, ΣΕΕ ΠΕ80
Δημήτρης Σεμιτέκος, ΣΕΕ Αειφορίας

Διονυσία Τουρκάκη, ΣΕΕ ΠΕ70

 

 

Οδηγίες για την τεχνική World Cafe

 

Οδηγίες – συμβουλές για το World Cafe  
  • Υπολογίζουμε σε κάθε ομάδα (δωμάτιο) να βρίσκονται  10-15 άτομα. Με την έναρξη, επομένως, εκτιμάται ότι θα βρίσκονται 10-15  άτομα στην ομάδα (δωμάτιο) ΔΗΜΟΤΙΚΟ – Inspire, 10-15 άτομα στην ομάδα (δωμάτιο) ΔΗΜΟΤΙΚΟ – Prepare κ.ο.κ.
  • Σε καθένα δωμάτιο, καλό είναι να είναι σταθερά οι έξι (6) επιμορφωτές: Σ. Μπαλωμένου, Μ. Πομώνης, Δ. Σεμιτέκος, Ε. Χελιώτη, Ν. Κόμη, Μ. Παυλάκης, για να ενθαρρύνουμε όλους να μιλήσουν και να επιλύσουμε πιθανές απορίες.
  • Θα διεξαχθούν συνολικά τρεις (3) κύκλοι συζήτησης, καθένας από τους οποίους θα έχει διάρκεια περίπου 12′-15′ (θα δούμε στην πράξη αύριο, αν χρειαστεί μια μικρή αναπροσαρμογή του χρόνου βάσει του προγράμματος)
  • Αυτονοήτως, οι Εκπαιδευτικοί της Α/θμιας θα ‘περάσουν’ διαδοχικά και από τα τρία δωμάτια του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ενώ οι Εκπαιδευτικοί της Β/θμιας από τα αντίστοιχα του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
  • Το ερώτημα σε κάθε δωμάτιο είναι το ίδιο (αλλάζουμε μόνο μεταξύ των Inspire/Prepare/Succeed ανάλογα με το δωμάτιο που βρίσκομαι): “Τι κάνω ως Εκπαιδευτικός για να ΕΜΠΝΕΥΣΩ (Inspire) / ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ (Prepare) / ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (Succeed) τους μαθητές μου;”
  • Η διαδικασία μετακίνησης όλων των Εκπαιδευτικών σε άλλο δωμάτιο θα γίνεται από τον Μάνο, αφότου έχουν λάβει σχετική ενημέρωση – προειδοποίηση (μέσω broadcast message) 1′ πριν.
  • Σε κάθε ομάδα (δωμάτιο), πέραν από εμάς, θα μένει σταθερό πάντα ένας / μία Εκπαιδευτικός, που θα έχει τον ρόλο του Συντονιστή/Εκπροσώπου της ομάδας. Το άτομο αυτό δεν θα μετακινηθεί σε άλλο δωμάτιο. Θα αναλαμβάνει να ‘υποδέχεται’ τους νεοεισερχόμενους στο δωμάτιο και αφού τους κάνει μια σύντομη ενημέρωση για ό,τι έχει ήδη συζητηθεί, θα ζητάει τη δική τους συμβολή για τον εμπλουτισμό των ιδεών/απόψεων. Ο Συντονιστής/Εκπρόσωπος θα καταγράφει τις ιδέες στο padlet με όποια μορφή εξυπηρετεί καλύτερα (π.χ. κείμενο, βίντεο από το ίντερνετ, φωτογραφία κτλ).
  • Στο τέλος και των τριών (3) κύκλων συζήτησης, οι έξι (6) Συντονιστές/Εκπρόσωποι θα έχουν 1′ καθένας να μας παρουσιάσουν όσα συζήτησαν.
  • Αφού ολοκληρώσουν τις παρουσιάσεις, θα κάνουμε μια αναφορά στην εκπαιδευτική μεθοδολογία του World cafe και σύνδεση τη βιωματική εκπαίδευση – εκπαίδευση για την επιχειρηματικότητα.