Προφίλ του Νηπιαγωγείου

Το Νηπιαγωγείο Ριζαριού είναι ένα δημόσιο νηπιαγωγείο και λειτουργεί ως ολοήμερο σχολείο με άρτια καταρτισμένο προσωπικό που προσφέρει στους μαθητές ανεξαρτήτως φυλής ή εθνικότητας ίσες ευκαιρίες για ποιοτική εκπαίδευση με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη και την ομαλή κοινωνικοποίηση τους, ώστε να είναι προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της κοινωνίας του αύριο, όπου πρόκειται να ζήσουν.Είναι ένα σχολείο ανοικτό για τους γονείς και η ενεργός συμμετοχή των γονέων είναι ορατή σε κάθε έκφραση της.

Οι παιδαγωγικές και κοινωνικές μας προτεραιότητες είναι:
• Η συνολική, αρμονική και ισορροπημένη ανάπτυξη των παιδιών.
• Η ευέλικτη προετοιμασία των παιδιών για το δημοτικό σχολείο.
• Η προώθηση της δημιουργίας συνθηκών για τον μελλοντικό έλεγχο της σχολικής αποτυχίας.
• Ο μετριασμός των κοινωνικών και πολιτισμικών διαφορών.
• Η εξασφάλιση ίσων σημείων εκκίνησης και ευκαιριών για το μέλλον.
• H συμμετοχή μας σε εκπαιδευτικά προγράμματα και οι καινοτόμες δράσεις που συμβάλλουν στην ενίσχυση της επιστημονικής, κοινωνικής και πολιτισμικής διάστασης του εκπαιδευτικού έργου, στη βελτίωση του κλίματος και των σχέσεων στο σχολείο, καθώς και στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία

Είναι ένα Νηπιαγωγείο που έγινε γνωστό στην τοπική κοινωνία των Τρικάλων , τόσο για την πρωτοπόρο συμμετοχή του σε διάφορα  καινοτόμα προγράμματα  από το 1996 μέχρι και σήμερα (περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας, Ολυμπιακή παιδεία, κυκλοφοριακή αγωγή και ευρωπαϊκά σχέδια Comenius, Erasmus+ και e twinning ), όσο και για την εξαιρετικά πλούσια δράση  του  και  τις  τιμητικές του διακρίσεις  κι έχει συνεργαστεί  με σχολεία σχεδόν από όλη την Ευρώπη μέσω ευρωπαϊκών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων.

Οι σημαντικότερες διακρίσεις του είναι :

Το πανβαλκανικό βραβείο  από  τη συμμετοχή του σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα  με  θέμα : » Καφέ αρκούδα » (1998 )

Εθνικά κι Ευρωπαικά βραβεία ποιότητας για την εκπόνηση e twinning έργων

Η απονομή του τίτλου του e twinning school (2018).Το Νηπιαγωγείο μας ειναι ένα από τα 86 σχολεία της Ελλάδας που κατέκτησε επάξια τον τίτλο.
Απονομή 1ου e Twinning βραβείου 2018 του 13ου Πανελλήνιου e Twinning διαγωνισμού.

Επίσης  το e twinning  έργο μας «Listen to the silence of the forest»κατάφερε να διακριθεί ως η καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση του στόχου 15 «ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ»στον πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό BRAVO SCHOOLS ,που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το World Largest Lesson (αναγνωρισμένο οργανισμό εκπαίδευσης από τον ΟΗΕ), την UNICEF και την UNESCO με θέμα:  ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ και στόχευε στην ανάδειξη των πιό ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (Ιούνιος 2018) Αποτέλεσμα η ένταξη του Νηπιαγωγείου μας  στο δίκτυο σχολείων πρεσβευτών για τους 17 βιώσιμους στόχους ανάπτυξης

Το Νηπιαγωγείο Ριζαριού είναι ένα σχολείο που προσφέρει ποιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και εξελίσσεται συνεχώς, εντάσσοντας κάθε είδους καινοτομία στο πρόγραμμα του. Μέρος της φιλοσοφίας μας και προτεραιότητά μας είναι να βελτιώσουμε το έργο μας, με την υιοθέτηση νέων μεθόδων διδασκαλίας και τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας, προς όφελος του συνόλου της σχολικής μονάδας. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός σχολείου το οποίο θα είναι καινοτόμο και θα παρέχει πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση για όλους.

Επιμέλεια άρθρου : Μαγκιώση Άννα

Μια ακόμη διάκριση του Νηπιαγωγείου μας !

Bronze Βραβείο για το Νηπιαγωγείο Ριζαριού στον διαγωνισμό  » Education Leader Awards » 2019

Συμμετέχοντας με το έργο  «When the expression and creativity meet the fantasy of little children» το Νηπιαγωγείο Ριζαριού κατάφερε να διακριθεί στον διαγωνισμό » Education Leader Awards » 2019 που διοργανώνεται στην Αθήνα για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Το έργο  δημιουργήθηκε με σκοπό  την προώθηση της επικοινωνίας ,της πρωτοβουλίας, της εφευρετικότητας, του αυτοσχεδιασμού αλλά και δημιουργικότητας των παιδιών μέσω των ευκαιριών που προσφέρθηκαν από το πειραματισμό με διαφορετικά υλικά και τεχνικές και μέσω των εργαλείων των ΤΠΕ. Κατέκτησε το 1ο e Twinning βραβείο στην Ελλάδα το 2018 και θεωρήθηκε επίσης ως παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής σε Λιθουανία κι Εσθονία για το 2018  και συμπεριλήφθηκε στον οδηγό  βέλτιστων πρακτικών e twinning  έργων της Ελλάδας για το 2018.

Κατά τη διάρκεια του σχεδίου, τα παιδιά χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους , παρουσίασαν θεατρικά έργα και παιχνίδια, δημιούργησαν ιστορίες, τραγούδησαν τραγούδια σε διάφορες γλώσσες,  πειραματίστηκαν  με την ποικιλία της τεχνικής των χρωμάτων, συνέθεσαν δημιουργίες με διαφορετικά υλικά νοιώθοντας τη χαρά της δημιουργίας κι αντάλλαξαν τραγούδια, παραμύθια κι έθιμα με τα παιδιά άλλων χωρών της εταιρικής σχέσης, παίρνοντας την αίσθηση ότι αποτελούν μέρος ενός μεγαλύτερου κόσμου που λέγεται Ευρώπη. Βοήθησε επίσης τα παιδιά στο να συνειδητοποιήσουν ότι η τέχνη είναι ένας τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων  απ’ όποια χώρα κι αν κατάγονται, ό,τι γλώσσα κι αν μιλάνε, σ` όποια φυλή κι αν ανήκουνv!

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

 

          

 

Europe and e Twinning Day!

Happy Europe and e Twinning Day! ( 9th of May )

Μια μέρα πολύ σπουδαία για την εκπαιδευτική κοινότητα της Ευρώπης κατά την οποία πραγματοποιούνται αμέτρητες εκδηλώσεις μέσα από συνεργατικές ή μεμονωμένες δράσεις σε όλα τα σχολεία της Ευρώπης! Μια μέρα που την αφιερώνουμε στην Ευρώπη και στο e Twinning που ενώνει μαθητές κι εκπαιδευτικούς απ όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε κάθε γωνία της Ευρώπης!

Στα πλαίσια του εορτασμού της ημέρας αυτής οι μικροί μας μαθητές συνεργάστηκαν  για τη δημιουργία μιας όμορφης αφίσας σχετική με το θέμα ,μιλήσαμε για την Ευρώπη κι ανταλλάξαμε τη δουλειά μας με παιδιά άλλων σχολείων από διάφορες πόλεις της Ευρώπης  και το χάρηκαν ιδιαίτερα !

       

     

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

 

Χρόνια πολλά μανούλα !

Έχω ένα φιλάκι! Άχ που να το αφήσω; Να μη πάει χαμένο να το αδικήσω; Στην καρδιά ενός κρίνου θέλει να το κλείσω έλα μητερούλα να σου το χαρίσω.

Γιορτάσαμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας την ημέρα της μητέρας!

 

Οι μικροί μαθητές μας έφτιαξαν όμορφες ζωγραφιές και δωράκια για τις μανούλες τους και τα πρόσφεραν συνοδευόμενο από ένα γλυκό φιλί. Μιλήσαμε για τη μαμά,τα συναισθήματα των παιδιών για τις μαμάδες τους και για την προσφορά της. Γιατί η μαμά είναι ένα ανεκτίμητο δώρο ,γιατί η μαμά είναι εκείνη που μας έφερε στον κόσμο,γιατί η μαμά πονάει μαζί μας ,χαίρεται μαζί μας ,ξενυχτάει στο πλευρό μας ,μας προστατεύει και μας νοιάζεται! Ζητάει για αντάλλαγμα μόνο την αγάπη μας!

Κάθε χρόνο στην  Ελλάδα η γιορτή της μητέρας είναι   τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου. Τιμούμε τη μητέρα για την προσφορά της γιατί της αξίζει και με το παραπάνω κι όπως συνηθίζουμε να λέμε «Μάνα είναι μόνο μία» Είναι κινητή γιορτή και δεν γιορτάζεται την ίδια μέρα σ όλες τις χώρες.

 

             

 

Στην ελληνική μυθολογία συναντάμε την μητέρα Γη, την πρώτη μητέρα, που λατρεύονταν σαν θεότητα. Η μητέρα Γη ήταν για τους αρχαίους Έλληνες η προσωποποίηση της φύσης και μητέρα των πάντων. Η μικρασιατική θεότητα Κυβέλη, γνωστή στους Έλληνες ως Ρέα λατρεύονταν ως θεά της γης, της άγριας φύσης και της γονιμότητας. Σύμφωνα με τη ελληνική μυθολογία ήταν η πρώτη γυναίκα που γέννησε με τοκετό και μεγάλωσε με το μητρικό της γάλα τα παιδιά της.

Χρόνια πολλά μανούλα!
Μανούλα μου μια φορά με γέννησες και 1000 σε παιδεύω μα 100 σε αγαπώ και 1000 σε λατρεύω

 

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

Επιμόρφωση εκπαιδευτικού του Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων σε STEAM και ρομποτική στην Εσθονία στα πλαίσια του προγ/τος Erasmus +

Με στόχο την ενθάρρυνση της περαιτέρω κατάρτισης και επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών του και κατόπιν έγκρισης από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας τον περασμένο Σεπτέμβριο του σχεδίου Erasmus+ ΚΑ1 (Κινητικότητας εκπαιδευτικών) “Επαγγελματική ανάπτυξη και βελτίωση της ποιότητας της προσχολικής εκπαίδευσης.”  ,η εκπαιδευτικός Μαγκιώση Άννα ,Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου Ριζαριού ταξίδεψε στην Εσθονία με σκοπό την παρακολούθηση εφαρμογών STEAM και  ρομποτικής σε παιδιά νηπιακής ηλικίας.

      

Η εκπαιδευτικός η οποία είναι και συντονίστρια του έργου  είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων πάνω στο αντικείμενο επιμόρφωσης με τη συμμετοχή παιδιών ηλικίας Νηπιαγωγείου ,να συναναστραφεί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου υποδοχής και να ξεναγηθεί στα αξιοθέατα της περιοχής ,επιστρέφοντας με τις καλύτερες εντυπώσεις κι αναμφίβολα με νέες γνώσεις που θα εφαρμοστούν σε πειραματικό στάδιο στο Νηπιαγωγείο, με σκοπό να προστεθούν άμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα.

Στόχος του σχεδίου είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη, και ομαλή κοινωνικοποίηση των μικρών παιδιών μέσω της παροχής  ποιοτικής εκπαίδευσης , ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την κοινωνία της πληροφορίας και της γνώσης , όπου θα ζήσουν.

Οι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι η Πολωνία ,η Σλοβενία και η Εσθονία και η διάρκεια του είναι 12 μήνες .Σκοπός του όλου σχεδίου δράσης είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καινοτόμων δράσεων που συμπληρώνουν το Πρόγραμμα Σπουδών, ενθαρρύνουν τη μαθητική πρωτοβουλία, καλλιεργούν τον δημοκρατικό διάλογο, συμβάλλουν στη δημιουργία θετικού κλίματος, βελτιώνουν τις σχέσεις μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας και συντελούν στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.

Το STEAM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία .

Η εκπαίδευση αλλάζει. Είναι επομένως ζωτικής σημασίας να δοθούν στα παιδιά όλες οι απαιτούμενες δεξιότητες και ικανότητες που θα προετοιμάσουν τον Ευρωπαίο πολίτη  της κοινωνίας του αύριο ξεκινώντας από τα νηπιαγωγεία, ως το πρώτο στάδιο  συστηματικής εκπαίδευσης.

   

Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την έκφραση, την επικοινωνία, την εξερεύνηση, διότι συμβάλλουν στην ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης πολλών διαφορετικών γνωστικών θεμάτων και επιστημών διευκολύνει την βαθύτερη κατανόησή τους, ενισχύει την ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης και βοηθά στην ανάπτυξη των παιδιών και στην ομαλή κοινωνικοποίησή τους.

Η ανάγκη για κάθε είδους επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη σημερινή  εποχή είναι επιτακτική ,για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να  προσφέρει ποιοτική εκπαίδευση στους μαθητές και μέσα απ’ αυτή να προετοιμάσει σωστά τους αυριανούς πολίτες που θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας

Η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας, η επαφή με νέες μεθόδους και η επιπλέον επιμόρφωση αποτελούν εργαλεία στα χέρια εκπαιδευτικών οι οποίοι ενδιαφέρονται να προχωρήσουν τη μάθηση ένα βήμα πιο κάτω.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας και είναι διάρκειας ενός έτους.

 

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου Ριζαριού σε θέματα νέας τεχνολογίας μέσω του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+

  Με στόχο την ενθάρρυνση της επί πλέον κατάρτισης και επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων και κατόπιν έγκρισης από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας τον περασμένο Σεπτέμβριο του σχεδίου Erasmus+ ΚΑ1 Κινητικότητας εκπαιδευτικών με τίτλο

 “Επαγγελματική ανάπτυξη και βελτίωση της ποιότητας της προσχολικής εκπαίδευσης”

δύο εκπαιδευτικοί από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού επισκέφτηκαν  το Νηπιαγωγείο  Vrtec Jelka  της  Λιουμπλιάνα  στη Σλοβενία  με σκοπό την επιμόρφωσή τους σε θέματα νέας τεχνολογίας και τη χρήση νέων εργαλείων ιστού. Πρόκειται για τις εκπαιδευτικούς Μαγκιώση Άννα και Παπαγιάννη Αικατερίνη.

Συντονιστής του σχεδίου κινητικότητας και υπεύθυνη για την υλοποίηση του σχεδίου κινητικότητας είναι η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Μαγκιώση Άννα, η οποία και διαθέτει εξαιρετική πείρα στη διαχείριση διακρατικών σχεδίων.

Η παρακολούθηση ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου αλλά και η τοποθέτηση και διδασκαλία σε ένα σχολείο μιας άλλης χώρας αναμφίβολα είναι σημαντική πρόκληση για έναν εκπαιδευτικό και δίνει ευκαιρίες για απόκτηση εμπειριών και γνώσεων, περικλείοντας την Ευρωπαϊκή διάσταση σε κάθε της μορφή, μέσω της συναναστροφής και ανταλλαγής απόψεων με ξένους συναδέλφους.
Με τη συμμετοχή τους  στη μαθησιακή αυτή εμπειρία οι συμμετέχοντας εκπαιδευτικοί  αναβάθμισαν την επαγγελματική τους κατάρτιση ,εμπλουτίζοντας συγχρόνως το βιογραφικό τους σημείωμα και βελτίωσαν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους σχετικά με τη χρήση ΤΠΕ ,σαν μέσο επικοινωνίας και παρουσίασης και είναι πλέον σε θέση να δημιουργήσουν νέα περιβάλλοντα μάθησης με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή  διδασκαλία προς όφελος των παιδιών, που θα μαθαίνουν μέσα από πιο ευχάριστες κι ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

      

Οι δύο εκπαιδευτικοί μετά την επιμόρφωσή τους και την επιστροφή τους στην τάξη έχουν αναλάβει την υποχρέωση να  παρουσιάσουν τις νέες γνώσεις τους και  να μοιραστούν  την εμπειρία τους με  τους υπόλοιπους συναδέλφους  τους.

-να συμπεριλάβουν τη νέα   γνώση  στην καθημερινή τους διδασκαλία ,κάνοντας τις σχετικές προσαρμογές όπου χρειαστεί.

Η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας, η επαφή με νέες μεθόδους και η επιπλέον επιμόρφωση αποτελούν εργαλεία στα χέρια εκπαιδευτικών οι οποίοι ενδιαφέρονται να προχωρήσουν τη μάθηση ένα βήμα πιο κάτω.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας και είναι διάρκειας ενός έτους.

Επιμέλεια άρθρου: ‘Αννα Μαγκιώση

Γιορτάζοντας την 25η Μαρτίου 1821!

25 του Μαρτιού!

Εικοσιπέντε του Μαρτιού ευλογημένη μέρα.
Βροντούν τα όπλα, τα σπαθιά γυαλίζουν στον αέρα
Ελευθεριά ή θάνατος οι Έλληνες φωνάζουν
και στις αδούλωτες ψυχές χαρά κι ελπίδα στάζουν!

Είναι παιχνίδι ο πόλεμος και το ντουφέκι γλέντι.
Τα βόλια που σφυρίζουνε, δε σκιάζουν το λεβέντη.
Κι είναι χαρά, Πατρίδα μου, για σε να πολεμήσω
και τη ζωή που μου ‘δωσες, να σου τη δώσω πίσω.

  

Σε κλίμα πανηγυρικό γιορτάσαμε και φέτος την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.Τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα,τραγούδησαν τραγούδια της λευτεριάς και της κλεφτουριάς ,έπαιξαν θεατρικά και οι «μικρές Σουλιώτισσες «με τη θυσία τους μας υπενθύμισαν ότι προτίμησαν  τον θάνατο παρά να γίνουν  σκλάβες .Η γιορτούλα μας τελείωσε με το τραγούδι του εθνικού μας  ύμνου,ενώ τα παιδιά καταχειροκροτήθηκαν από γονείς και κηδεμόνες που παρευρέθηκαν στην όμορφη γιορτούλα μας!

Θέλει να ποτιστεί με  αίμα το δέντρο της λευτεριάς για να φουντώσει !Και οι πρόγονοί μας το απέδειξαν και με το παραπάνω.Έγιναν με τη θυσία τους λαμπρό παράδειγμα για μας τους νεώτερους ,γράφοντας με χρυσά γράμματα τη δική τους σελίδα στην ιστορία!Γιορτάζοντας την επέτειο της 25ης Μαρτίου ,γιορτάζουμε τη λευτεριά και τιμούμε τους ήρωες που πολέμησαν για την ιδέα της πατρίδας και της ελευθερίας κι  έδωσαν το αίμα τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι!

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!  ΖΗΤΩ  Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ  1821

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

Η εξέλιξη της θέρμανσης!

 

Μιλώντας για τα μέσα θέρμανσης ,μάθαμε για την εξέλιξη των μέσων από τα παλιά χρόνια μέχρι και σήμερα. ‘Ετσι ξεκινώντας από τον Θεό του Ολύμπου Ήφαιστο ,τον Θεό της φωτιάς και την ελληνική μυθολογία , μάθαμε ότι στο παλάτι της  Κνωσσού της Κρήτης υπήρχε ενδοδαπέδια θέρμανση πολλά χρόνια πριν ανακαλυφθούν τα σημερινά σύγχρονα συστήματα θέρμανσης.

 

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας τζάκι για να στολίσουμε μια γωνιά του Νηπιαγωγείου μας .Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό του ! Αν και μας πήρε μια εβδομάδα για να το τελειώσουμε  άξιζε τον κόπο αυτό που προέκυψε. Κι όχι μόνο ένα τζάκι φτιάξαμε αλλά δύο. Στο μικρότερο που ήταν φορητό ανάψαμε ακόμη και φωτιά και έμοιαζε πια  κανονικό …τζάκι!Τα παΐδια κατενθουσιάστηκαν με το επίτευγμά τους και για μέρες μετά ζωγράφιζαν τζάκια!…

     

 

Επιμέλεια άρθρου :  ‘Αννα Μαγκιώση

 

Δοκιμάζοντας συνταγές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών!

Μαγειρεύοντας συνταγές από Ιταλία και Πορτογαλία!

  

Η δραστηριότητα αποτελεί μέρος  του προγράμματος Erasmus+ που υλοποιείται από το Νηπιαγωγείο μας για τη διετία 2018-2020 ,έχει τίτλο «My culture,your culture ,our culture» και συμμετέχουν πέντε χώρες.Σ όλα τα σχολεία των εταίρων τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους επέλεξαν ποια συνταγή  θα ήθελαν να δοκιμάσουν κι από ποια χώρα και  μαγείρεψαν  τα παραδοσιακά  φαγητά τους.Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ριζαριού επέλεξαν δύο συνταγές, μια από Ιταλία και μια από Πορτογαλία και με τη βοήθεια των  γονιών  τους τα καταφέραμε!Τα αποτελέσματα πολύ καλά ,αφού τα παιδιά δοκιμάζοντας ζητούσαν κι άλλο!

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

Μαγειρεύοντας παραδοσιακά φαγητά του τόπου μας!

Μια ακόμη όμορφη δραστηριότητα  του Νηπιαγωγείου μας ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με τη συμμετοχή παιδιών ,εκπαιδευτικών και γονέων.

Η δραστηριότητα αποτελεί μέρος  του προγράμματος Erasmus+ που υλοποιείται από το Νηπιαγωγείο μας για τη διετία 2018-2020 ,έχει τίτλο «My culture,your culture ,our culture» και συμμετέχουν πέντε χώρες. Το θέμα της δραστηριότητας ήταν η ανταλλαγή παραδοσιακών συνταγών .

Σ όλα τα σχολεία των εταίρων τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους μαγείρεψαν  παραδοσιακά  φαγητά της περιοχής τους και ανταλλάξαμε τη δουλειά μας μέσω του twinspace του έργου.

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ριζαριού παρουσίασαν τη συνταγή » Πρασοσέλινο » μια από τις παραδοσιακές συνταγές της Θεσσαλίας ,» κοτόπουλο με τραχανά»και «φασολάδα». Μητέρες και γιαγιάδες βοήθησαν τα παιδιά σ όλα τα στάδια των συνταγών και αφού τελείωσε το μαγείρεμα οι μικροί μας φίλοι ανέλαβαν να τις δοκιμάσουν. Και μάλλον ήταν εξαιρετικά επιτυχημένες αφού τα πιάτα άδειασαν

    

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση

Καλώς το καρναβάλι!

Με κέφι ,χορό και γλέντι γιορτάσαμε  και φέτος τον ερχομό του καρναβαλιού στο σχολείο μας ! Τα παιδιά ντυμένα με τις στολές τους τους χόρεψαν ,έπαιξαν και διασκέδασαν με την ψυχή τους ,χόρεψαν γύρω από το γαϊτανάκι κι έπαιξαν ,τι άλλο….χαρτοπόλεμο! Μαζί τους διασκεδάσαμε κι εμείς οι μεγάλοι ,εκπαιδευτικοί και γονείς! Βέβαια όλη η εβδομάδα ήταν αφιερωμένη στο καρναβάλι φτιάχνοντας μάσκες,όμορφους χαρταετούς και καταπληκτικές ζωγραφιές! Τα παιδιά έμαθαν για τα έθιμα του τριημέρου ,τι σημαίνει Καθαρή Δευτέρα και ποια είναι η κυρα Σαρακοστή.Μιλήσαμε ακόμα και μάθαμε ποια φαγητά είναι νηστίσιμα και φτιάξαμε το δικό μας  Σαρακοστιανό τραπέζι  σε κολάζ! Καλές Αποκριές σε όλους και καλή Σαρακοστή!

      

 

   

  

Επιμέλεια άρθρου : ‘Αννα Μαγκιώση