Ιδέες από το βιβλίο : “Το Σχολείο – Εργαστήρι Τέχνης και Δημιουργίας” προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε και να αναπαράγουμε ήχους με τα μουσικά μας όργανα….
“Το Παραβάν“
Τοποθέτησα στο κέντρο της αίθουσας ένα παραβάν σε τέτοιο ύψος ώστε να μπορεί κανείς να βλέπει το πρόσωπο του απέναντι. Τοποθετούνται τα ίδια μουσικά όργανα και στις δυο πλευρές του παραβάν. Χτυπάω ένα μουσικό όργανο και πρέπει από την ομάδα να μαντέψει ποιο είναι και να το χτυπήσει με τον ίδιο τρόπο.
Στη συνέχεια προσπαθούμε με κίνηση να μάθουμε να συντονιστούμε με το ρυθμό των οργάνων δηλαδή ρυθμικό συντονισμό…
“Το Μαγικό Όργανο“
Κάθε παιδί διαλέγει ένα όργανο. ‘Ολοι μαζί περπατάμε σ’ ένα φανταστικό δάσος και παίζουμε ελεύθερα το όργανο μας, εκτός από ένα παιδάκι που εμφανίζεται ξαφνικά κρατώντας στο χέρια του ένα “μαγικό ” μουσικό όργανο. Όταν αρχίζει να παίζει, τα υπόλοιπα παιδιά μαγεύονται και στέκουν ακίνητα. Σε λίγο αφού ακούσουν προσεχτικά το ρυθμικό σχήμα του “μαγικού οργάνου” προσπαθούν να συντονιστούν μαζί του παίζοντας το όργανο τους. Το παιχνίδι συνεχίζεται με άλλο παιδάκι…
Περάσαμε τέλεια… Δεν θέλαμε να αφήσουμε τα όργανα από τα χεράκια μας!!!