Καλλιτεχνικές προσεγγίσεις!

Το να κόβει ένα παιδί με ψαλίδι είναι σημαντική προγραφική δεξιότητα. H δραστηριότητα αυτή συμβάλλει στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας, ειδικά στους μύες των δαχτύλων, του καρπού και του χεριού, που αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στη γραφή. Χρησιμοποιώντας τα τρία δάχτυλα (αντίχειρας, δείκτης, μέσος), το παιδί εξασκείται να χειρίζεται αντικείμενα με μεγαλύτερη ακρίβεια και συντονισμό, ενώ παράλληλα μαθαίνει να ακολουθεί γραμμές και να δουλεύει με όρια, γεγονός που ενισχύει τις οπτικοκινητικές του δεξιότητες.  Είναι επίσης ένας τρόπος να μάθει να συγκεντρώνεται και να καλλιεργεί την υπομονή και την επιμονή του. Το κόψιμο με ψαλίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ευχάριστη άσκηση που  προετοιμάζει το χέρι για την πολυπλοκότητα της γραφής.

43693594 41ad 40cc 91ea e143291e2c97 72de22a2 cbd6 4c72 86a7 59442a4a62a1 63c23bd4 ba48 40fb 9aff b1722238060a 0af71f3e dfe5 4af2 91d5 cedf3ef3d8a3

70f71273 02fd 4d49 aaa3 31619dffea23

 

Κινηθήκαμε στο ρυθμό της μουσικής και ακολουθήσαμε τις οδηγίες των στίχων των τραγουδιών στις χορογραφίες, ενώ παίξαμε οργανωμένα στην αυλή.

fab8fcb1 2816 4370 a0c8 b0b96ee56c35 2924cce1 bce0 4592 b4fe 560a8f7c6aa7 54ec6181 8739 4c9d 907b 1c4125b0fbb7

1df73b7a c2e8 4c0f 9119 750352778092 793089d0 d1fc 4ee9 9ebc 0162afa0dd96

Στη συνέχεια δουλέψαμε με κηρομπογιές και νερομπογιές ομαδικά σε γραμμές που μπερδεύονταν στο χαρτί και το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό.

2bffe95d 1cd7 45ad 8102 9aca1071296c 1bf8e51d 3e30 4e1b 81ac c530ac58f8aff1dcf6df ba3d 4a5c 9ea3 c2ae73b4ae78

Τέλος, στο ολοήμερο πρόγραμμα σχεδιάσαμε κουτάκια και γράψαμε το αρχικό γραμματάκι του ονόματός μας.

Στιγμιότυπο 25 9 2024 19311 www.facebook.com c40a01ee 259e 4ce1 aad7 7ffd2ba58d19 92f35fc3 caf9 4d9e 94ab ba17b5cdd109 Στιγμιότυπο 25 9 2024 19132 09fb9fb0 0a86 4aab b05e d30aba4f7d3d