Το να κόβει ένα παιδί με ψαλίδι είναι σημαντική προγραφική δεξιότητα. H δραστηριότητα αυτή συμβάλλει στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας, ειδικά στους μύες των δαχτύλων, του καρπού και του χεριού, που αργότερα θα χρησιμοποιηθούν στη γραφή. Χρησιμοποιώντας τα τρία δάχτυλα (αντίχειρας, δείκτης, μέσος), το παιδί εξασκείται να χειρίζεται αντικείμενα με μεγαλύτερη ακρίβεια και συντονισμό, ενώ παράλληλα μαθαίνει να ακολουθεί γραμμές και να δουλεύει με όρια, γεγονός που ενισχύει τις οπτικοκινητικές του δεξιότητες. Είναι επίσης ένας τρόπος να μάθει να συγκεντρώνεται και να καλλιεργεί την υπομονή και την επιμονή του. Το κόψιμο με ψαλίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ευχάριστη άσκηση που προετοιμάζει το χέρι για την πολυπλοκότητα της γραφής.
Κινηθήκαμε στο ρυθμό της μουσικής και ακολουθήσαμε τις οδηγίες των στίχων των τραγουδιών στις χορογραφίες, ενώ παίξαμε οργανωμένα στην αυλή.
Στη συνέχεια δουλέψαμε με κηρομπογιές και νερομπογιές ομαδικά σε γραμμές που μπερδεύονταν στο χαρτί και το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό.
Τέλος, στο ολοήμερο πρόγραμμα σχεδιάσαμε κουτάκια και γράψαμε το αρχικό γραμματάκι του ονόματός μας.