«

»

Δεκ 23 2014

Εκτύπωσέ το Άρθρο

14, 15, 16, 17, 18 Δεκεμβρίου…

14, 15, 16, 17, 18 Δεκεμβρίου. Όσο γρήγορα μετρήσατε…τόσο γρήγορα πέρασαν οι μέρες για τη Γ΄ Τάξη, η οποία πραγματοποίησε την πενθήμερη σχολική της εκδρομή στο Βελιγράδι και τη Βουδαπέστη.

Αναχωρησε στις 14 Δεκεμβρίου και ταξίδεψε ως το Βελιγράδι. Την επόμενη μέρα επισκέφτηκε το Κοινοβούλιο και τα ιστορικά μνημεία της πόλης.

Στις 15 Δεκεμβρίου έφτασε στη Βουδαπέστη και το βράδυ περπάτησε δίπλα στο Δούναβη ποταμό. Την επόμενη ημέρα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την πελώρια Πλατεία των Ηρώων, με τα αγάλματα των πιο σημαντικών προσώπων της χώρας, την Βασιλική(ή τον καθεδρικό ναό) του Αγίου Στεφάνου, του ιδρυτή του Βασιλείου της Ουγγαρίας. Εντυπωσιάστηκαν από την αρχιτεκτονική του κτιρίου της Όπερας και επισκέφτηκαν επίσης το Μουσείο Καλών Τεχνών. Εκεί θαύμασαν πίνακες ζωγράφων του 12ου έως και του 18ου αιώνα, ενώ είχαν τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάζουν την περιοδική έκθεση των Ολλανδών ζωγράφων (και κυρίως του Ρέμπραντ) του 16ου και 17ου αιώνα.

Στις 17 Δεκεμβρίου ξεναγήθηκαν στο Λόφο των Ψαράδων, στην καστρούπολη της Βούδας. Το ίδιο βράδυ απόλαυσαν μια κρουαζιέρα στο Δούναβη ποταμό, αντικρίζοντας την πανέμορφη φωταγωγημένη Βουδαπέστη, το λόφο και το εκπληκτικά φωτισμένο Κοινοβούλιο, χτισμένο σε νεογοτθικό στυλ στις όχθες του ποταμού.

Το ταξίδι και η όλη περιήγηση ολοκληρώθηκε δίχως δυσάρεστα συμβάντα, κάτω από τις καλύτερες δυνατές καιρικές συνθήκες, ενώ στη συνεργασία μαθητών – συνοδών καθηγητών δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα. Η συνολική συμπεριφορά των παιδιών ήταν εξαιρετική.

Οι μαθητές μας αποκόμισαν ξεχωριστές εμπειρίες και επέστρεψαν ανανεωμένοι και ενθουσιασμένοι. Γοητεύτηκαν από τον πολιτισμό της ξένης χώρας, από την νομιμότητα που κάλυπτε την καθημερινότητα των Ούγγρων, από την καθαριότητα των δημόσιων χώρων, από την τάξη και τη γενικότερη ευταξία της μαγιάρικης πρωτεύουσας. 

Αρχηγός της εκδρομής: Παπαχατζόπουλος Δημήτριος
Συνοδοί Καθηγητές: ΤουλουμτζίδουΣοφία, Μελιοπούλου Ελισσάβετ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lyknikai/archives/752

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων