Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των βαθμών των Πανελλαδικών Εξετάσεων ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών του ΓΕΛ Νίκαιας συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για τις υψηλές επιδόσεις τους που προδιαγράφουν την επιτυχία τους στις σχολές της επιλογής τους!
Στα παιδιά που δεν κατάφεραν να κατακτήσουν τους στόχους τους θυμίζουμε ότι πάντα υπάρχει μια δεύτερη ευκαιρία αλλά και ότι η επιτυχία στη ζωή δεν αρχίζει και δεν τελειώνει σε μια εξέταση.
Οι βαθμοί έχουνα αναρτηθεί στο σχολείο. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται η ανακοίνωση από το ΥΠΑΙΘΑ των ημερομηνιών για τησ υμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου. Ευχόμαστε σε όλους και όλες καλή επιτυχία!


























