Παράδοση σημαίας-Γιορτή και Παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου 1940

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 08.30 στο προαύλιο του σχολείου, αν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, θα πραγματοποιηθεί η παράδοση της σημαίας στους/στις μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης και στη συνέχεια θα ακολουθήσει εκδήλωση από τους/τις μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης.  Αν ο καιρός δεν είναι καλός, τα παραπάνω θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα εκδηλώσεων με θεατές το Γ2. Τα υπόλοιπα τμήματα θα τιμήσουν την εθνική επέτειο με δραστηριότητες μέσα στην τάξη τους. Υπεύθυνη της εκδήλωσης είναι η κ. Δήμου Βασιλική.

Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο  στις 08.15, χωρίς τσάντες και θα αποχωρήσουν περίπου στις 10.00. Η Πρωινή υποδοχή και το Ολοήμερο  δε θα λειτουργήσουν.

Οι μαθητές της ΣΤ΄πρέπει να προσέλθουν όλοι, λόγω της παράδοσης της σημαίας, φορώντας τα ρούχα της παρέλασης οι σημαιοφόροι, παραστάτες, ταμπελοφόροι και υπεύθυνοι κατάθεσης στεφάνου.

Για τη δοξολογία και την παρέλαση:

Στην κατάθεση στεφάνου στις 27-10-2021 δε θα παρευρεθούμε, γιατί έχει παρέλθει η σειρά του σχολείου μας ως υπεύθυνο κατάθεσης, καθώς  και για την αποφυγή συγχρωτισμού.

Στη δοξολογία (28-10-2021) θα παρευρεθούν, ο σημαιοφόρος της 28ης Οκτωβρίου και  οι 2 μπροστινοί παραστάτες στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στις 10.30. Έξω από την εκκλησία θα τους περιμένει η υπεύθυνη εκπαιδευτικός κ. Μπινιάρη Σοφία. Μετά το τέλος της δοξολογίας τα παιδιά,  θα οδηγηθούν στον χώρο της παρέλασης μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό.

Στον χώρο της παρέλασης θα τους περιμένει ο υπεύθυνος της παρέλασης,  καθηγητής της Φυσικής Αγωγής κ. Μπακής Ευάγγελος. Ώρα προσέλευσης στην παρέλαση: 10.30. Η συγκέντρωση των μαθητών/τριών θα γίνει κατά μήκος της οδού Γαρδέλη, από το σημείο της οδού Σαλαμίνος και κατά μήκος της οδού Βασ. Σοφίας, μέχρι το ύψος της πλατείας Κασταλίας. Στις 11.30 θα ξεκινήσει η παρέλαση. Στη λήξη της παρέλασης οι γονείς θα παραλάβουν τα παιδιά τους από τον προαύλιο χώρο του κλειστού γυμναστηρίου “ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ”. Οι μαθητές θα εισέρχονται στον χώρο του γυμναστηρίου από την είσοδο της οδού Ν. Πλαστήρα και θα εξέρχονται από την έξοδο της οδού Βασ. Όλγας του γηπέδου.

Η παραλαβή των μαθητών/τριών θα γίνει μετά τη λήξη της παρέλασης. Παρακαλούνται οι γονείς να κατευθύνονται στον χώρο παραλαβής των παιδιών τους χωρίς καθυστέρηση και να ενημερώνουν τον κ. Μπακή Ε. για την αποχώρηση του παιδιού τους.

Σε όλες τις εκδηλώσεις και κατά τη διεξαγωγή της παρέλασης είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

 

 

Μη συμμετοχή των μαθητών/τριών της Δ΄ τάξης στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας γνωστοποιούμε, μετά από έγγραφο του Δήμου Αμαρουσίου, που λάβαμε μόλις τώρα, για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, στο οποίο αναφέρεται, ότι οι συμμετέχοντες μαθητές στην παρέλαση δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 50 άτομα, λόγω μέτρων που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του COVID 19, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης δε θα συμμετέχουν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.

Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση. Ενεργούμε πάντα με τα ισχύοντα μέτρα έως την ακύρωσή τους.

Με εκτίμηση

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

Προσκόμιση βεβαίωσης self test

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο, Δευτέρα 18-10-2021, θα προσκομίσετε στο σχολείο τη βεβαίωση του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test), την οποία δεν προσκομίσατε την Παρασκευή 15-10-2021, λόγω αναστολής λειτουργίας των σχολείων, όπως συμβαίνει κάθε φορά που απουσιάζει μαθητής ή μαθήτρια (την επιδεικνύετε την επομένη).
Την Τρίτη θα προσκομίσετε εκ νέου τη βεβαίωση του self test, όπως έχει οριστεί.

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

Εκλογές του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας γνωστοποιούμε ότι το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας έχει συγκαλέσει την 1η Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση στις 17-10-2021 (16.00-21.00) στο προαύλιο του σχολείου και σε περίπτωση μη απαρτίας, στις 24-10-2021  και στις 31-10-2021, όπου θα πραγματοποιηθούν και οι εκλογές.

Ο  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου  μας και ειδικότερα το Διοικητικό Συμβούλιο, επιτελεί σημαντικό έργο προς χάρη των παιδιών μας. Επομένως,   θεωρούμε σκόπιμη τη δραστηριοποίηση όλων των γονέων/κηδεμόνων του σχολείου μας.

Κατά την διεξαγωγή των εκλογών θα πραγματοποιηθεί ολιγόλεπτη ενημέρωση τωνγονέων για τα οφέλη και την διαδικασία προκειμένου όποιος επιθυμεί να γίνει Εθελοντής Δότης Μυελού των Οστών. Η ενημέρωση θα γίνει από μέλος του συλλόγου «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΔΟΤΩΝ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ».

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

 

 

Διακοπή λειτουργίας των σχολείων στις 15-10-2021

Οι αρμόδιοι της  Περιφέρειας  Αττικής αποφάσισαν τη διακοπή, την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021, της δια ζώσης λειτουργίας όλων των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής, για προληπτικούς λόγους εξαιτίας των ιδιαίτερα έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένονται από το καιρικό σύστημα ΜΠΑΛΛΟΣ (BALLOS) και της επαγόμενης δυσκολίας λειτουργίας των σχολείων και μετακίνησης των μαθητών.

Επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου για το σχ. έτος 2021-2022

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 12-10-2021,  κατά τη διάρκεια του α΄ διαλείμματος (09.40-10.00) η διαδικασία επιλογής των σημαιοφόρων, παραστατών, υπευθύνου κατάθεσης στεφάνου και ταμπελοφόρων για το σχ. έτος 2021-2022, σύμφωνα με τον ν.4633/16-10-2019 (ΦΕΚ 161/16-10-2019, τ. α΄, άρθρο 41).

Ενώπιον των μαθητών/μαθητριών της ΣΤ1΄  & ΣΤ2΄τάξης, των δασκάλων τους, εκπροσώπων των εκπαιδευτικών  και της  Διευθύντριας  του σχολείου πραγματοποιήθηκε η σχετική διαδικασία. Πρώτα οι μαθητές/μαθήτριες ενημερώθηκαν από τη Διευθύντρια για τη διαδικασία,  τους γνωστοποιήθηκε η βαθμολογία τους και ο  καθορισμός  των θέσεων σύμφωνα με τη σειρά επιλογής και διενεργήθηκε κλήρωση μεταξύ των ισοψηφησάντων.   Στη συνέχεια, συντάχθηκε η υπ. αριθμ. 14η Πράξη/12-10-2021 του Συλλόγου Διδασκόντων προς επιβεβαίωση της ορθότητας της διαδικασίας, για την οποία κανείς από τους παριστάμενους δε διατύπωσε ένσταση ή απορία,  όταν τους ζητήθηκε. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλήρωσης, οι θέσεις έχουν ως εξής:

Α’ περίοδος (έως 31-1-2022)
Παραστάτης αριστερά μπρ.
Σημαιοφόρος Παραστάτης δεξιά μπρ.
ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΜΠΟΥΡΖΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΛΑΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Παραστάτης αριστερά πίσω
Παραστάτης μέση πίσω
Παραστάτης δεξιά πίσω
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ ΣΚΟΥΦΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑΤΑΛΙΑ  ΓΚΑΤΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ

Υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου: ΚΟΥΝΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Διαβάστε όλο το άρθρο »

1η άσκηση σεισμού

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 1η άσκηση σεισμού, σήμερα Πέμπτη 7-10-2021, μαζί με το συστεγαζόμενο 19ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου στο πλαίσιο του σχεδίου ενεργειών για τη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου. Οι επόμενες ασκήσεις έχουν προγραμματιστεί για: 2-02-2022 (09.20) και 17-05-2022 (11.35).

Αναστολή λειτουργίας τμήματος του Ολοημέρου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο, Τετάρτη 6-10-2021, αναστέλλεται η λειτουργία τμήματος του Ολοημέρου έως τις 16.00 για τις τάξεις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄, λόγω έλλειψης ωρών σε εκπαιδευτικούς, μετά την απόσπαση της καθηγήτριας των Γαλλικών και τη μη τοποθέτηση εκπαιδευτικού Εικαστικών μέχρι σήμερα.
Όσα παιδιά είχαν δηλώσει αποχώρηση στις 16.00 θα σχολούν στις 15.00.
Θα ειδοποιηθείτε εκ νέου για οτιδήποτε νεότερο.

Με εκτίμηση

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

Πρώτη επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών/τριών της ΣΤ1΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι για την ΣΤ1΄ τάξη θα έχετε την α΄ επικοινωνία  με τη δασκάλα  της τάξης κ. Κατσαμάκα Αθηνά,  την  Τρίτη 28-09-2021   στην αίθουσα εκδηλώσεων στο ισόγειο του σχολείου,  σε δύο διαφορετικές, ισοπληθείς ομάδες, σύμφωνα με αλφαβητική σειρά:

  1. Η α΄ομάδα από  17.30-18.00  (αερισμός αίθουσας 15΄)
  2. Η β΄ομάδα από 18.15-18.45

Τα ονόματα των συμμετεχόντων στις ομάδες θα σας γνωστοποιηθούν μέσω  ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όσοι αδυνατείτε να προσέλθετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον δάσκαλο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Παρακαλείσθε να προσέλθει ένα άτομο από κάθε οικογένεια, επιδεικνύοντας βεβαίωση εμβολιασμού, βεβαίωση νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού Rapid ή PCR TEST, φορώντας μάσκα και τηρώντας  αποστάσεις.

Πρώτη επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι για την Ε΄ τάξη θα έχετε την α΄ επικοινωνία  με τη δασκάλα  της τάξης κ. Πολυχρόνη Αθηνά,  την  Τετάρτη 29-09-2021   στην αίθουσα εκδηλώσεων στο ισόγειο του σχολείου,  σε δύο διαφορετικές, ισοπληθείς ομάδες, σύμφωνα με αλφαβητική σειρά:

  1. Η α΄ομάδα από  17.30-18.00  (αερισμός αίθουσας 15΄)
  2. Η β΄ομάδα από 18.15-18.45

Τα ονόματα των συμμετεχόντων στις ομάδες θα σας γνωστοποιηθούν μέσω  ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όσοι αδυνατείτε να προσέλθετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον δάσκαλο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Παρακαλείσθε να προσέλθει ένα άτομο από κάθε οικογένεια, επιδεικνύοντας βεβαίωση εμβολιασμού, βεβαίωση νόσησης ή βεβαίωση αρνητικού Rapid ή PCR TEST, φορώντας μάσκα και τηρώντας  αποστάσεις.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση