Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου 1973

Σήμερα, 17 Νοέμβρη 2021, όλα τα παιδιά του σχολείου παρακολούθησαν από τις τάξεις τους τη “γιορτή”  που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης με τη δασκάλα τους, κ. Πολυχρόνη Αθηνά, για να τιμήσουν την επέτειο του Πολυτεχνείου 1973.

Ήταν μια υπέροχη δουλειά που ενθουσίασε, τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη σκηνοθεσία,  παιδιά και δασκάλους. Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη γιορτή έπαιξε η χρήση των νέων τεχνολογιών.

Η “γιορτή” ήταν  αποτέλεσμα της  αγάπης της δασκάλας σε αυτό που κάνει, της συνεργασίας των μαθητών/τριών μεταξύ τους, της συνεργασίας των μαθητών/τριών με τη δασκάλα τους, της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών και της υποστήριξης της διεύθυνσης του σχολείου σε οτιδήποτε αφορά τον τεχνολογικό και υλικό εξοπλισμό που απαιτείται.

Επίσης, προσφέρθηκε σε κάθε μαθητή/τρια της Ε΄ τάξης αναμνηστικό dvd με τη “γιορτή”.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

Πατήστε εδώ, για να διαβάσετε το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

1ος διαγωνισμός κεραμεικής για μαθητές/τριες Δημοτικών Σχολείων του Βορείου Τομέα Αθηνών

keramiki diagonismos dimos amarousiouΤο Γραφείο Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αμαρουσίου σε συνεργασία με την ΠΕΚΑ (Πανελλήνια Ένωση Κεραμιστών & Αγγειοπλαστών) και τον ΣΑΚΑ (Συνεταιρισμό Αγγειοπλαστών και Κεραμιστών Αμαρουσίου) διοργανώνουν τον 1ο Διαγωνισμό Κεραμεικής Μαθητών Δημοτικού, με τη συμμετοχή όλων των Σχολείων Α΄βάθμιας εκπαίδευσης του Βορείου Τομέα Αθηνών.

  • Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί από τον μήνα Ιανουάριο έως τον μήνα Μάιο του 2022 στην Αίθουσα Τέχνης «Αλέξανδρος Γαρδέλης».
  • Ο διαγωνισμός θα διεξάγεται κάθε Σάββατο και Κυριακή σε δυο τμήματα: Πρωί 10:00-13:00 και απόγευμα 16:00-19:00.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Επαναλειτουργία τμημάτων Ολοημέρου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας γνωστοποιούμε ότι από τη Δευτέρα 15-11-2021 το Ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργεί κανονικά με όλα τα τμήματα και για όλες τις τάξεις μέχρι τις 16.00, μετά την τοποθέτηση καθηγήτριας Γαλλικών για την κάλυψη των αναγκών του σχολείου. Από ό,τι φαίνεται, δυστυχώς, τοποθέτηση καθηγήτριας Εικαστικών για φέτος δε θα γίνει. Το μάθημα των Εικαστικών θα γίνεται από τους δασκάλους.

Με εκτίμηση

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

Εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου 1973

.jpgΤην Τετάρτη 17 Νοεμβρίου, ημέρα επετείου του Πολυτεχνείου 1973, από τις 08.30-09.30 (ώρα προσέλευσης μαθητών/τριών 08.15-08.30) οι μαθητές/τριες του σχολείου θα παρακολουθήσουν τη γιορτή  που προετοίμασαν οι μαθητές/τριες και η εκπαιδευτικός της Ε΄ τάξης ως ανάμνηση των γεγονότων που έλαβαν χώρα στο Πολυτεχνείο 1973.

Θα είναι μια καινοτόμα γιορτή, αφού θα την παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες από τις τάξεις τους βιντεοσκοπημένη, τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τη διασπορά του κορωνοϊού. Ακόμη, θα δοθεί αντίγραφο cd της γιορτής στους γονείς των μαθητών/τριών της Ε΄ τάξης.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ τάξης, καθώς και της δασκάλας τους κ. Αθηνάς Πολυχρόνη! Ευχαριστούμε επίσης, για τη βοήθειά τους τον κ. Αδάμη Α., την κ. Μεσολωρά Ά., την κ. Πιπύρου Κ. και τον κ. Καρακάση Γ.

Η Πρωινή Υποδοχή και το Ολοήμερο πρόγραμμα δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

Πρακτική άσκηση φοιτητών ΣΕΦΑΑ

.jpgΣας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 10-11-2021 φοιτητές/τριες της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ) του ΕΚΠΑ θα πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση στο σχολείο μας στις τάξεις Β, Γ1, Γ2, Δ, Ε, ΣΤ1 & ΣΤ2. Εδώ θα δείτε τη δήλωση συγκατάθεσης των γονέων.

Αναστολή λειτουργίας τμήματος Ολοημέρου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας γνωστοποιήσουμε ότι από σήμερα, Δευτέρα 8-11-2021, αναστέλλεται η λειτουργία του τμήματος Α, Β, Γ τάξεων του Ολοημέρου (15.00-16.00) και επομένως όλοι οι μαθητές/τριες θα σχολούν στις 15.00, λόγω της μη τοποθέτησης εκπαιδευτικού Εικαστικών στο σχολείο. Εξαντλήσαμε μέχρι τώρα κάθε δυνατότητα, ώστε να μην προκληθεί αναστάτωση στις οικογένειές σας, η οποία είναι αδύνατο να συνεχιστεί. Θα υπάρξει αναδιαμόρφωση του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας μετά τη στελέχωση του σχολείου με εκπαιδευτικό Εικαστικών.

Με εκτίμηση

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

Στo edupass.gov.gr από 1η Νοεμβρίου η δήλωση των self test στα δημόσια σχολεία

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Από τη Δευτέρα 1-11-2021 η σχολική κάρτα θα εκδίδεται μέσω του edupass.gov.gr.

Οι γονείς/κηδεμόνες των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής» και, ακολούθως την κατηγορία «Δήλωση Self Test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για COVID-19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που τα παιδιά έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά.

Β) Σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα. Διαβάστε όλο το άρθρο »

Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου 2021

Συγχαρητήρια!  στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, καθώς και στον καθηγητή Φυσική Αγωγής κ. Μπακή Βαγγέλη για την άψογη εμφάνισή τους στην παρέλαση στις 28-10-2021.

Εκδήλωση για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Σήμερα, Τετάρτη 27-10-2021, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο προαύλιο του σχολείου και τηρουμένων των μέτρων προστασίας από τη διασπορά του κορωνοϊού, η γιορτή που προετοίμασαν οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης με τη δασκάλα τους κ. Δήμου Βασιλική προς τιμή της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Επίσης, έγινε η παράδοση σημαίας στους σημαιοφόρους και τους παραστάτες.

“Χρόνια πολλά!” για την ημέρα.

Συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/τριες  της Δ΄ τάξης και την εκπαιδευτικό κ. Δήμου Βασιλική.

Διαβάστε εδώ το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εθνική επέτειο.

Η διευθύντρια του σχολείου

Επείγουσα ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Μόλις λάβαμε από το Τμήμα Παιδείας το συνημμένο έγγραφο, στο οποίο αναφέρονται αλλαγές ως προς διαδικασία της διεξαγωγής της παρέλασης στις 28-10-2021.

Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες του σχολείου μας δε θα παρευρεθούν στη Δοξολογία. Θα συγκεντρωθούν στον χώρο αναμονής των μαθητών για την έναρξη της παρέλασης στις 10.30.

Ο ανώτερος αριθμός συμμετεχόντων μαθητών/τριών από κάθε σχολείο, εκτός από τον/την σημαιοφόρο και τους παραστάτες,  είναι δώδεκα.

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση