ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ…..
ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΤΗΝ ΠΑΓΓΑΙΑ-ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΝ.
ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΜΕΣΩ ΜΑPS GOOGLE EARTH ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ- ΣΤΗ ΓΗ-ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ –ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ –ΣΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ …ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΦΑΡΟ ΜΑΣ.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΛΕΞΗ ΦΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ.
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΛΛΕΣ….ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ…ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ…….ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΦΑΡΟΣ.
ΑΝΑΤΡΕΞΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ.ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ……ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΝΗΣΑΚΙ <<ΦΑΡΟΣ>> ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΥΨΩΣΕ ΕΝΑ ΠΥΡΣΟΦΟΡΟ ΠΥΡΓΟ ΠΟΛΥΟΡΟΦΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ ΔΙΑΔΩΘΗΚΕ ΠΑΝΤΟΥ Η ΝΕΑ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΦΑΡΟΣ.
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΦΑΡΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΩΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .
ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ….Ο ΦΑΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ.
ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΦΑΡΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΩΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΦΑΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ.
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ.
ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ.
ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΡΟΥΣ?
ΕΔΩ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΗΡΩΣ ΙΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΛΕΑΝΔΡΟΥ ΣΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ.Ο ΜΥΘΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΥΠΟΝΟΙΑ ΙΔΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΦΑΡΟΥ .
ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ….
Ο ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ Ο ΜΥΘΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΑΡΟΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΠΟΣΟΥΣ ΑΡΑΓΕ ΦΑΡΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ…..ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ!!!!
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?
ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.<<ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΚΥΡΙΑ…..>>
<<ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΥΤΕΣ ΚΥΡΙΑ>>ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕΣ ΣΤΗ ΘΑΛΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!!!!
ΚΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ!!!!
ΠΗΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ-ΞΑΚΟΥΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ-ΠΕΤΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΦΑΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.
ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΑΜΕ …ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ….ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ….. ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.
ΔΥΟ ΔΥΟ….ΒΟΗΘΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΩ…ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΤΟΝ Η/Υ ΤΟ ΠΑΖΛ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ…..
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΕΥΡΩΠΗ…. .
ΕΙΔΑΜΕ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΩΝ POCEMON
ΩΡΑΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ……. ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.
ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ.ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΙΣΜΗΜΗ ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΥ……ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΑΛΛΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΡΩΙΝΟ {ΚΡΕΠΕΣ-ΚΡΟΥΑΣΑΝ-ΑΥΓΟΦΕΤΕΣ} ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΕΡΟΣΤΑΤΑ ΛΕΞΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ..
ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ…..FRERE JACQUES… KAI TO ALLOUETTE TA ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ.!!!!!!ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ!!!!!
ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΤΑΝ ΛΑΒΑΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΕΛΛΛΑΔΑΣ…… ..ΕΔΩ …ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ………
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΑΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΥΛΙΚΟΥ {ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ-ΤΕΤΡΑΔΙΑ-ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ-ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ-ΧΑΡΤΕΣ}ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΕΜΙΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΑΡΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ…ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ!!!!!