Αγιασμός και καλοσώρισμα μαθητών 2024

1726083541794

Η νέα σχολική χρονιά στο σχολείο μας ξεκίνησε με τον Αγιασμό!

Ο Αγιασμός τελέστηκε σήμερα Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 από τον Αρχιμανδρίτη π. Αμβρόσιο και τους Ιερείς της Ευαγγελιστρίας μαζί με το συστεγαζόμενο 2ο Δημοτικό σχολείο, παρουσία γονέων και κηδεμόνων στον προαύλειο χώρο του σχολείου μας.
Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας Δ.Πατρέων κ. Βίβιαν Σαμούρη.

Στη συνέχεια μίλησε η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού σχολείου κα. Πηνελόπη Φραντζή και  ακολούθησε ενημέρωση από την προϊσταμένη κα. Γεωργία Παγανιά και τις νηπιαγωγούς των τμημάτων κα. Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου, Ελένη Τσιμά και Μαίρη Λεβεντάκου. Στο τέλος προσφέρθηκε ένα δωράκι καλωσορίσματος προς τους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου.

1726083790874

1726083701897

1000014939

1726084203434

1726083644169

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!!

Κανονισμός λειτουργίας νηπιαγωγείου 2024-2025

s

Την Πέμπτη 12/9/23 ξεκινάμε το κανονικό μας ωράριο τόσο για το πρωινό όσο και για το απογευματινό τμήμα.

 Στην αρχή όμως του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για νήπια/προνήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους.

  Το ευέλικτο ωράριο καθορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον σύλλογο διδασκόντων, σε  συνεργασία με τους γονείς ή κηδεμόνες του νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το σύνολο των νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο.

Το ωράριο λειτουργίας του νηπιαγωγείου είναι το εξής:

Πρωινό υποχρεωτικό: άφιξη 8:15-8:30 και αποχώρηση 13:00

Ολοήμερο προαιρετικό: άφιξη 7:45-8:00 (όσοι έχουν δηλώσει πρωινή υποδοχή) η 8:15-8:30 και αποχώρηση 16:00

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου.

Αποχώρηση μαθητή/τριας από το σχολείο πριν τη λήξη του διδακτικού ωραρίου, γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και με έτοιμη συμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά του/της (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων ή κηδεμόνων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητών/τριών με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους).

Αιτήματα γονέων/κηδεμόνων για πρόωρη αποχώρηση ή καθυστερημένη προσέλευση μαθητών/τριών για λόγους ιατρικής υποστήριξης ή θεραπευτικής παρέμβασης, γίνονται δεκτά κατόπιν προσκόμισης σχετικής βεβαίωσης από δημόσιο φορέα, από την οποία προκύπτει με ακρίβεια η ανάγκη της ανωτέρω απουσίας καθώς και ο ακριβής χρόνος αυτής.

Επισημαίνεται ότι τόσο ο φορέας που εκδίδει τη βεβαίωση όσο και ο φορέας υλοποίησης της θεραπευτικής παρέμβασης ή ιατρικής υποστήριξης, πρέπει να είναι δημόσιοι φορείς.

Η φοίτηση των μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία παρακολουθείται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, καταγράφονται οι καθημερινές απουσίες και καταχωρουνται στο πληροφοριακό σύστημα myschool.

Σε περίπτωση αδικαιολόγητων απουσιών μαθητών/τριών, ακολουθούνται όσα προβλέπονται στο (ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α) (άρθρο 13, παρ. 2, 3, 4).

 Αν οι απουσίες του μαθητή του νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τις εκατό (100) ανά διδακτικό έτος, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση ο μαθητής επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο. 

 

  • Οι εκπαιδευτικοί παραλαμβάνουν τους/τις μαθητές/τριες στην είσοδο του Νηπιαγωγείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν.
  •  Κατά τη διάρκεια της προσέλευσης των παιδιών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.

 Οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.

  • Ο μέγιστος αριθμός μαθητών/τριών ανά τμήμα στο Νηπιαγωγείο καθορίζεται στους είκοσι πέντε (25).
  •  Η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα γίνεται λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η ηλικία (νήπια/προνήπια), το φύλο και οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο να υπάρξει μια ισόρροπη κατανομή των μαθητών/τριών στα τμήματα.

Καταγραφή3

Επίσης πολύ σημαντικό είναι τα ρούχα των παιδιών να είναι απλά, άνετα και χωρίς κορδόνια, όπως επίσης και τα παπούτσια τους.

 Αποφύγετε τα ρούχα με κουμπιά, τις ζώνες και τα παπούτσια με κορδόνια. Προτιμήστε παπούτσια με βέλκρο [χριτς-χρατς].

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στο χώρο του σχολείου λειτουργεί κυλικείο από το οποίο μπορείτε να προμηθεύεστε το δεκατιανό των παιδιών μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνη του κυλικείου τις πρωινές ώρες κατά την προσέλευση.

Διαφορετικά μπορείτε να ετοιμάζετε το δεκατιανό μόνοι σας στο σπίτι με την προϋπόθεση να είναι υγιεινό (π.χ κέικ, κουλουράκια, καθαρισμένα φρούτα, τοστ, γιαουρτάκι κ.λ.π).

Καταγραφή4 Καταγραφή5 Καταγραφή6 Καταγραφή7

 Απαραίτητα θα πρέπει να έχουν το όνομα τους σε κάθε αντικείμενο, παγουρίνο, τάπερ φαγητού, τσάντες, μπουφάν.

Καταγραφή8

                                                                                                  ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

 

   Τα νήπια θα φέρνουν μαζί τους ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ το φαγητό τους μέσα σε ανοξείδωτο σκεύος(κατσαρολάκι), κουταλάκι ή πηρούνι παιδικό , παγούρι ή μπουκαλάκι, μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα.

  Θα σας παρακαλούσαμε στα προσωπικά είδη των παιδιών να αναγράφονται τα ονόματά τους.

  Το γεύμα των μαθητών/τριών παρασκευάζεται στο σπίτι με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων τους.

 Ο/Η Νηπιαγωγός στο ολοήμερο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, βοηθά και καθοδηγεί τους/τις μαθητές/τριες ώστε να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες  που αφορούν στη διαδικασία του γεύματος και να εξυπηρετούνται αυτόνομα.

 

                                                                                          Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Δεύτερη χρονιά εφαρμογής)

  • Υιοθετεί το μοντέλο του ανάστροφου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, όπου στο σημείο εκκίνησης βρίσκονται οι ικανότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν.
  • Η έννοια της ικανότητας χρησιμοποιείται ταυτόσημα με την έννοια της επάρκειας.
  • Περιλαμβάνει ένα συνδυασμό γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων, που απαιτούνται προκειμένου τα παιδιά να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις μαθησιακές προκλήσεις.

α) Οι γνώσεις περιγράφουν το «τι» της μάθησης (ιδέες, έννοιες, θεωρίες, πληροφορίες)

β)   Οι δεξιότητες περιγράφουν το «πώς» της μάθησης (ενέργειες, συμπεριφορές)

γ) Οι στάσεις περιγράφουν το «γιατί» της μάθησης (προδιαθέσεις, τάσεις, συναισθήματα)

 

  • Το περιεχόμενο της μάθησης στο νηπιαγωγείο οργανώνεται σε 4 Θεματικά Πεδία στη βάση της ολιστικής προσέγγισης της μάθησης
  •  

Α’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Επικοινωνία

Β’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία

Γ’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Θετικές Επιστήμες

Δ’ Θεματικό Πεδίο:Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση

 

 

Επίσης το πρόγραμμα μάθησης περιλαμβάνει τα

Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΦΕΚ 3567/Β/4-8-2021 και ΦΕΚ 3791/Β/13-8-2021)

 

  • Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στην ανάπτυξη και ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτωνδεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές.

 

  •  Υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία και στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΑΠΣ», σε τρεις (3) διδακτικές ώρες, κατανεμημένες δύο (2) με τρεις (3) φορές την εβδομάδα.

 

Καταγραφή9

 

Και τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (ΦΕΚ 3311/Β/26-7-2021)

 

  • Σκοπός: ο εμπλουτισμός του προγράμματος του Νηπιαγωγείου σε σχέση με τη γλωσσική και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων για την ενίσχυση της πολυγλωσσικής επίγνωσηςτης διαπολιτισμικής επικοινωνίας και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
  •  
  • Οι Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα:

α) είναι βιωματικού χαρακτήρα,

β)υλοποιούνται υποχρεωτικά σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, κατανεμημένες δύο (2) φορές την εβδομάδα  και

γ) υλοποιούνται στην πρωινή λειτουργία και συγκεκριμένα στις διδακτικές ώρες που ορίζονται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΑΠΣ».

 

  • Oι μαθησιακές επιδιώξεις και οι ενδεικτικές δραστηριότητες δεν είναι «ύλη» που πρέπει να καλυφθεί.
  • Είναι σημαντικό να επενδύουμε στις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών και να αυξάνουμε σταδιακά τον βαθμό δυσκολίας με βάση τις αρχές της σπειροειδούς μάθησης.

 

 Ως αναφορά τις εκπαιδευτικες επισκέψεις…..

 

Η συνεργασία σχολείου οικογενείας είναι πολύ σημαντική.

 Καταγραφή11

Ποινικό αδίκημα κάθε μορφή διατάραξης της λειτουργίας χώρων της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τιμωρείται με ποινή φυλάκισης και χρηματική ποινή.

Άρθρο 33 του νόμου 5090/2024 (ΦΕΚ 30/Α/23-02-2024)

Διατάραξη της λειτουργίας υπηρεσίας νοσηλευτικών ιδρυμάτων και χώρων πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Προσθήκη παρ. 4 και 5 στο άρθρο 168 του Ποινικού Κώδικα

Στο άρθρο 168 του Ποινικού Κώδικα προστίθενται παρ. 4 και 5 ως εξής:

«4. Όποιος εισέρχεται σε δομές παροχής υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές μονάδες παροχής υγειονομικών υπηρεσιών άμεσης βοήθειας και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή ασθενών διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή και αν η πράξη συνδέεται με πρόκληση βιαιοπραγίας, με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή.

5. Με τις ποινές της παρ. 4 τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη λειτουργία του.»

Διαβάστε τον νόμο 5090/2024 (ΦΕΚ 30/Α/23-02-2024)

 

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας  παρακαλούμε να είναι το χρονικό διάστημα  12:15 -13:00 μ.μ.

Ανυπομονούμε να σας υποδεχτούμε !!!!

 

ΚΑΙ  ΣΑΣ  ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και το Διδακτικό προσωπικό.

Παγανιά Γεωργία

 

Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου

Ελένη Τσιμά.

Μαίρη Λεβεντακου

Πολυμερος Δημητριος

 

 

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών 2024-2025

 

n

IMG 20230911 091335

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μας παιδιά, παλιοί και νέοι μαθητές,

σας καλωσοριζουμε  σε μια νέα σχολική χρονιά που ξεκινά με τον καθιερωμένο αγιασμό την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 8:15π.μ στον προαυλειο χώρο του σχολείου μας.

Ο αγιασμός θα γίνει από κοινού με το συστεγαζομενο 2ο Δημοτικό σχολείο με την παρουσία εκπαιδευτικών  και γονέων οι οποίοι θα έχουν και την επίβλεψη των παιδιών .

Θα ακολουθήσει ενημέρωση στην αίθουσα εκδηλώσεων από το διδακτικό προσωπικό όσον αφορά τη λειτουργία και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και θα λύσουμε τυχόν απορίες σας.

Με το τέλος της ενημέρωσης  θα μοιραστούν δωράκια στα παιδιά για το ξεκίνημα της νέας χρονιάς και στη συνέχεια μπορείτε να αποχωρήσετε.

Σας ευχόμαστε μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Ιούνιος και ολοταχώς για αποφοίτηση και διακοπές 2023-24

Ο Ιούνιος  ….

 

….κύλησε με πρόβες και εργασίες για τη θεατρική παράσταση το αυγό της αλήθειας που ανεβάσαμε στα πλαίσια της γιορτής λήξης του σχολικού έτους.
Ετοιμάσαμε τις πρόσκλησεις για τους γονείς μας ,και τους εκαπιδευτικούς του 2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών.

Ετοιμάσαμε  ,τα προγράμματα της γιοτής και τα αξεσουάρ των στολών
Στολίσαμε τις αίθουσες καλοκαιρινά
Φωτογραφηθήκαμε με φόντο την γοργόνα
Ζωγραφίσαμε μεγάλα ομαδικά πανώ σχετικά με το θέμα της γιορτής μας…
Στολίσαμε τον αύλειο χώρο….
5 Ιουνίου κάναμε την γιορτή λήξης σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Τραμπάλα
Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα “Τραμπάλα” παρουσίασαν τη διαδραστική θεατρική παράσταση “Το Αυγό της Αλήθειας”.
Ένα έργο που περνάει νοήματα και αξίες ζωής όπως τη δύναμη της αλήθειας έναντι του ψεύδους και τα δικαιώματα των ανθρώπων και των ζώων.

 

Η αυλή μας γέμισε χαρούμενα πρόσωπα….

 

Το καλωσόρισμα έγινε από την  προισταμένη του Νηπιαγωγείου κ. Παγανιά Γεωργία
Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών για την άριστη συνεργασία καθόλη την διάρκεια της χρονιάς.
Καθώς και τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας κύριο Νίκο Κουρτέλη για την στήριξη του στο δύσκολο έργο μας.
Την ομιλία απήγγειλε η Νηπιαγωγός κ. Δήμητρα Αγγελογγιαννοπούλου.
και η παράσταση ξεκίνησε με χορούς ,ρυθμικά, ποιήματα ,τραγούδια….

Μετά την παράσταση ακολούθησαν παιχνίδια που πήραν μέρος τα παιδιά με τους γονείς …

 

 

Στο τέλος ρίξαμε και χαρτοπόλεμο….
Στην τελική ευθεία για το τέλος του σχολικού έτους τα παιδιά ζωγράφισαν τις χάρτινες σακούλες που θα μπουν οι φάκελοι με τις εργασίες τους και φτιαξαμε καπέλα αποφοίτησης και βάρκες για να ταξιδέψουμε στην επόμενη σχολική χρονιά.
Με δέκα και τόνο τελέιωσε και αυτή η χρονιά
Μερικές στιγμές από το σχολείο μας στο ελεύθερο παιχνίδι μέσα στην τάξη και έξω στην αυλή.
Φτιάξαμε δροσερές καρπουζένιες καρτές με ευχές για Καλό Καλοκαίρι
Και όλα ήταν έτοιμα για την τελευταία μέρα των τίτλων και της Αποφοίτησης.
Οι τάξεις μας περίμεναν τους μαθητές μας για τα δώρα τους και τους φακέλους τους.
Η συγκίνηση ήταν έκδηλη σε μικρούς και μεγάλους.
Στιγμές μοναδικές και ανεπανάληπτες…
Ήταν μία ακόμα υπέροχη σχολική χρονιά με ωραίες στιγμές και αναμνήσεις που θα μείνει χαραγμένη μέσα στις καρδιές όλων μας.
Δώρα πήραμε και μεις οι εκπαιδευτικοί…
Ευχαριστούμε τους γονείς μας γα την αγάπη τους και την εκτίμηση που μας έδειξαν ο καθένας ξεχωριστά με τον δικό του μοναδικό τρόπο…
Καλή πρόοδο στους μαθητές μας που αποφοιτούν…
Ας φτάσουν όπου δεν μπορούν…
Καλή αντάμωση στον ίδιο χώρο αλλά προέχουν οι Διακοπές !!!
Καλή ξεκούραση σε όλους….από την Τραμπάλα,τους αγαπημένους μας Γεωργία και Νικόλα και από το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου μας.
ΤΖΙΜΑ ΕΛΕΝΗ-Νηπιαγωγός ΠΕ60

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΓΓΕΛΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ -Νηπιαγωγός ΠΕ60           Α2 ΠΡΩΙΝΟ

Αρετή Σταυροπούλου – Σχολική Νοσηλεύτρια

Α1 ΠΡΩΙΝΟ
ΑΓΓΛΙΚΑ:  Πολύμερος Δημήτριος ΠΕ , Καθηγητής Αγγλικών ΠΕ06
 ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΠΑΓΑΝΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ -Νηπιαγωγός ΠΕ60

Master of Science :Ειδίκευσης Διοίκησης Εκπαίδευσης.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!

Ομιλία σχολικής ψυχολόγου στους γονείς των νηπίων για την ομαλή μετάβαση.2024

Στα πλαίσια του σχεδίου Δράσης εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας πραγματοποιήθηκε Ομιλία από την σχολική ψυχολόγο στους γονείς των νηπίων για την ομαλή μετάβαση.

Δεδομένου ότι η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο αποτελεί μια πολύπλευρη, δυναμική και εξαιρετικά κρίσιμη διαδικασία που θέτει τις βάσεις για την πνευματική ολοκλήρωση και τη μετέπειτα σχολική εξέλιξη  των παιδιών, το σχολείο μας, 2ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών σε συνεργασία με το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών διοργάνωσε την  παρακάτω δράση:

Ενημέρωση γονέων μαθητών Νηπιαγωγείου με θέμα:

«Ομαλή μετάβαση μαθητών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» από την
εκπαιδευτικό  ΠΕ70 του Δ2 τμήματος, κ. Συλλαϊδή Κατερίνα και την ψυχολόγο της Ε.Δ.Υ, κ. Μαρτιμιανάκη Κατερίνα.
Η ενημέρωση έγινε την Τετάρτη 29 Μάιου 2024 στις 12:15 με 13:00 μ.μ στην αίθουσα του Αμφιθεάτρου

Επιμέρους θεματικές ενότητες πουσυζητήθηκαν ήταν  οι παρακάτω:

–        Σχολική Ετοιμότητα.

–        Διαφορές τρόπου λειτουργίας νηπιακής τάξης και δημοτικής εκπαίδευσης.

–        Έννοια και αξία της «μετάβασης»- ψυχολογικές παράμετροι.

–        Ο ρόλος των γονέων.

Στόχος  ήταν η προετοιμασία των μαθητών για τη διασφάλιση της ομαλής μετάβασής τους στο περιβάλλον του Δημοτικού Σχολείου, την ένταξη και την καλύτερη δυνατή προσαρμογή τους σε αυτό.

Σας ευχαριστούμε που μας τιμήσατε με την παρουσία σας.

15ο Παιδικό Φεστιβάλ στο ΤΕΕΑΠΗ 2024

Την Πέμπτη 6/6/2024 πραγματοποιήθηκε  η τελευταία εκπαιδευτική εκδρομή για το σχολικό έτος 2023-2024 στο παιδικό φεστιβάλ του Πανεπιστημίου Πατρών που διοργανώνει ΤΕΕΑΠΗ τα τελευταία χρόνια  με μεγάλη επιτυχία.

 

 

Το Παιδικό Φεστιβάλ του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. είναι μία μεγάλη εκδήλωση, μοναδική στο είδος της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η οποία οργανώνεται από το 2010 από τις φοιτήτριες και τους φοιτητές του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με τους διδάσκοντες και τις διδάσκουσες  του Τμήματος.

Εκεί οι φοιτήτριες του τμήματος κάνουν βιωματικές δραστηριότητες σχετικές με

 

  • Αφήγηση Ιστοριών
  • Γλωσσολύτες.
  • Δημοτικά Τραγούδια και Χοροί
  • Διαπολιτισμική Αγωγή
  • Η χώρα τών Χρωμάτων
  • Κινητικά Παιχνίδια
  • Μουσικά Παραμύθια
  • Παιχνίδια Τσίρκου
  • Παραδοσιακά Παιχνίδια
  • Συμμετέχω και Αποφασίζω
  • Τα Δικαιώματα του Παιδιού
  • Τέχνη της Γης
  • Το Λεωφορείο
  • Χαρτοδιπλωτική
  • Χρώματα και Αποτυπώματα

 

Στόχος του Παιδικού Φεστιβάλ είναι η διασύνδεση και η επικοινωνία του Πανεπιστημίου με την τοπική κοινωνία και η δημιουργία δεσμών μεταξύ παιδιών, φοιτητών, εκπαιδευτικών, γονέων, σχολείων και Πανεπιστημίου.

Εμεις Επισκεφτήκαμε κινητικά παιχνίδια- γίναμε μικροί επιστήμονες,παίξαμε με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας….και άλλα πολλά!!!

 

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το κατευχαριστηθήκαμε !!!!
Ευχαριστούμε πολύ όλη την υπέροχη ομάδα του Παιδικού Φεστιβαλ ΤΕΕΑΠΗ Πάτρας.

 

Κάθε χρόνο οι φοιτητές και φοιτήτριες μαζί με τους καθηγητές τους δίνουν και ξεπερνούν τον καλύτερο τους εαυτό.

Το χαρήκαμε μικροί και μεγάλοι και γεμίσαμε όμορφες αναμνήσεις, συμμετέχοντας σε δημιουργικές δραστηριότητες και εργαστήρια εκπαιδευτικού προσανατολισμού.
Συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές. Και του χρόνου με υγεία.

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων STEM στο σχολείο μας 2024

Μας επισκέφθηκε η ομάδα  STEM Education και μας μύησε στα πρώτα βήματα ρομποτικής και coding κώδικα.

 

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν ένα ρομπότ-πυροσβεστικό όχημα από lego
Φτιάξαμε μια επιφάνεια – πίστα να κινηθεί το πυροσβεστικό μας και δημιούργησαν τα παιδιά τον κώδικα για να κινηθεί σωστά το όχημα και να σβήσει τη φωτιά.
Εκπαιδευτικά οφέλη
  • Διερεύνηση, σχεδιασμός και κατασκευή λύσεων
  • Εμπλοκή των μαθητών στις φυσικές επιστήμες μέσω της συσχέτισης και της πρακτικής εφαρμογής τους
  • Βασικές δεξιότητες προγραμματισμού
  • Δεξιότητες συνεργασίας και παρουσίασης
  • Κριτική σκέψη και επίλυση προβλημάτων
  • Ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας
  • Εξοικείωση στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων project management

We flew in English like kites and got to know many sports.2023-24

Let’s fly our kites!!!!!!

 

Το Καρναβάλι τελείωσε και αμέσως μετά ακολουθεί μία αγαπημένη μέρα του χρόνου, η Καθαρά Δευτέρα.

Αγαπημένη γιατί εκτός του ότι κάνουμε πικνίκ στη φύση, έχουμε και μία άλλη αγαπημένη συνήθεια, το πέταγμα του χαρταετού.

Βέβαια στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών, μάθαμε ότι το πέταγμα του χαρταετού είναι μία παράδοση όχι μόνο ελληνική αλλά κοινή σε πολλές χώρες του κόσμου (Ιαπωνία, Κίνα, Μεξικό, Αγγλία).

Είδαμε φωτογραφίες από αυτές τις χώρες και μετά αποφασίσαμε να φτιάξουμε τους δικούς μας ψηφιακούς χαρταετούς.

Συνδυάσαμε ζώα (butterfly, eagle, dragon, octopus) μεχρώματα (blue, green, red, purple) και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ.

Στο τέλος παίξαμε και το παιχνίδι της αντιστοίχισης που είναι από τα αγαπημένα μας.

https://wordwall.net/resource/53197293

SUMMER IS HERE!!

Ο καιρός έχει αρχίσει να ζεσταίνει και το καλοκαίρι πλησιάζει.

Είναι η εποχή που όλο και περισσότερο βγαίνουμε έξω για παιχνίδι γιατί και η μέρα μεγαλώνει.

Είναι η καταλληλότερη στιγμή να ασχοληθούμε με τα αθλήματα στα αγγλικά.

Football, basketball, volleyball, tennis, cycling, running, swimming και άλλα.

Ψηφίσαμεποια είναι τα αγαπημένα μας αθλήματα.

https://wordwall.net/resource/56174594

Παίξαμε παντομίμα με τα αθλήματα και καταφέραμε να τα μαντέψουμε όλα!

Στο τέλος είδαμε πώς γράφονται τα αθλήματα στα αγγλικά και έτσι είχαμε την πρώτη μας επαφή με τα γράμματα στα αγγλικά.

Δεν αφήσαμε ανεκμετάλλευτη αυτή την ευκαιρία για να παίξουμε την πρώτη μας κρεμάλα.

 https://wordwall.net/resource/61191013

Ποσο όμορφα περάσαμε με τον κύριο Δημήτρη και αυτή την χρονιά

Σε ευχαριστούμε πολύ.

Καλό καλοκαίρι και με υγεία με την νέα χρονιά για καινούργια ταξίδια γνώσεις αλλά Αγγλικά!!

By Παγανιά Γεωργία στις Ιουλίου 05, 2024

Παράδοση ευέλικτων καπακίων 2024.

Παράδοση ευέλικτων καπακίων 2024

Όλη την χρονιά  είπαμε ΝΑΙ στην Ανακύκλωση…βλέπε στο παρακάτω λινκ

https://15onipat.blogspot.com/2024/04/2024.html

Ήρθε και η στιγμή της παράδοσης των ευέλικτων καπακίων.

Ευχαριστούμε τους μαθητές μας ,τους γονείς ,τους εκπαιδευτικούς ,φίλους και άγνωστους συμπολίτες σας που όλοι μαζί καταφέραμε να μαζέψουμε 50 κιλά  και να συνεισφέρουμε τόσο στο περιβάλλον όσο και στα παιδιά με ειδικές ανάγκες.

΄΄Η Δράση «Τα Ευέλικτα Καπάκια», συντονίζεται από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και ολοκληρώνεται με τη συγκέντρωση των συλλεχθέντων πωμάτων από τα σχολεία. 

Με χαρά θα συνεχίσουμε  τη δράση «Τα ευέλικτα καπάκια» και την επόμενη σχολική χρονιά  καθώς πρόκειται για μία πολύ σημαντική ενέργεια που έχει διττό προσανατολισμό: Το περιβάλλον και τον συνάνθρωπο.

Για αυτό μείνετε συντονισμένοι!!!!!

By Παγανιά Γεωργία στις Ιουλίου 05, 2024

Δράσεις Μαΐου 2023-24.

Τελευταίος μήνας της Άνοιξης ο Μάιος τον υποδεχτήκαμε με λουλούδια και με μια ομαδική εργασία  το Λιβάδι της Άνοιξης και της φιλίας

αλλά και  το γνωμικό του Οδυσσέα Ελύτη : Την Άνοιξη αν δεν την βρεις την Φτιάχνεις.

Μετά τις διακοπές του Πάσχα  τα παιδιά ενθουσιώδη συζήτησαν για τις πασχαλινές αναμνήσεις τους και τις αποτύπωσαν σε αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

Και φυσικά ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες για το δώρο της μαμάς που γιόρταζε στις 12 Μαΐου.

Τα παιδιά έφτιαξαν το πορτρέτο των μαμάδων τους με πολύ αγάπη και τις αποτύπωσαν ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους..

Φωτογραφηθήκαμε με την ευχή ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ σε διάφορες πόζες  για την γιορτή της Μανούλας.

Οι φωτογραφίες μας αυτές έγιναν καδράκια

Συζητήσαμε τους πολλαπλούς ρόλους της Μητέρας

Βλέπε παλαιότερη ανάρτηση

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/07/03/22189/

Στις 16 Μαΐου μας επισκέφθηκε η συγγραφέας και ψυχολόγος της ελληνικής αστυνομίας Ιωάννα Τσάκωνα να μας παρουσιάσει το βιβλίο της “Η μάγισσα Ντόντο και η παράξενη συνταγή” μια ιστορία που πραγματεύεται αξίες όπως η συνεργασία, η καλοσύνη και η προσφορά.

Λίγα λόγια για την συγγραφέα

Η Ιωάννα Τσάκωνα εργάζεται ως Υγειονομικός Αξιωματικός στην Ελληνική Αστυνομία, με την ειδικότητα του Ψυχολόγου, απο το 2010.

Τα τελευταία 4 χρόνια ασχολείται με την συγγραφή παιδικών βιβλίων.

Μέχρι σήμερα έχει γράψει τρία παραμύθια.

Σπούδασε στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Μετά την ολοκλήρωση των βασικών της σπουδών συνέχισε διετή κύκλο μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων, αποφοιτώντας απο το ΠΜΣ “Αντιμετώπιση του Πόνου- Ιατρική Ψυχολογία”.

Στην συνέχεια, πραγματοποίησε διετή εκπαίδευση στην Συνθετική Ψυχοθεραπεία και Κλινική Ύπνωση στο Λονδίνο (Regents College – Psychotherapy and Hypnosis Training Academy) καθώς επίσης στις Γνωστικές Νευροεπιστήμες στο UCL Institute.

Εχοντας ως στόχο τη διαρκή επιμόρφωση και κατάρτιση σε θέματα ψυχικής υγείας, ολοκλήρωσε δύο επιπλέον μετεκπαιδεύσεις στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η μια στην Εγκληματολογική Ψυχολογία και η άλλη στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων.

Έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και έχει ανακοινώσει επιστημονικές της εργασίες σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια.

Είναι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών.

Η συγγραφέας κάνει διαδραστικές αφηγήσεις παραμυθιών, βιωματικές ασκήσεις, χειροτεχνίες, δωράκια-έκπληξη για κάθε παιδάκι…

Ένα πανέμορφο “ταξίδι” στο μαγευτικό χώρο των παιδικών βιβλίων, με μια οδηγό γεμάτη πάθος και αγάπη σε αυτό που κάνει, την ψυχολόγο-συγγραφέα Ιωάννα Τσάκωνα.

Το πρώτο της βιβλίο πραγματεύεται τόσο την αξία της προσπάθειας στη ζωή μας όσο και την σπουδαιότητα της αναγνώρισης της δύναμης, που κρύβουμε μέσα μας, προκειμένου να απομακρύνουμε κάθε ανασφάλεια, το δεύτερο κατά σειρά βιβλίο της, πραγματεύεται αξίες όπως αυτές της συνεργασίας, της φιλίας, της καλοσύνης και της προσφοράς και τέλος, το τρίτο της βιβλίο αναφέρεται στους φόβους, που καλούνται να διαχειριστούν τα παιδιά μας.

Η επίσκεψη αυτή είχε διπλό στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά το επάγγελμα του συγγραφέα, καθώς ήταν στα πλαίσια του 4ου εργαστηρίου δεξιοτήτων και μέρος των εσόδων από την αγορά του βιβλίου να κατατεθεί για φιλανθρωπικό σκοπό.

Η μαγισσουλα Ντοτο με την παράξενη συνταγή της και το ραβδάκι της μας μάγεψε!!!! Μας έδειξε το τρόπο να βλέπουμε με τα μάτια της ψυχής και της καρδιάς μας και να δημιουργούμε δεσμούς δυνατούς, αγάπης, φιλίας αλληλοσεβασμού και κατανόησης.

Σε ευχαριστούμε Ντόντο.!!!

Μια δράση με πολλαπλούς στόχους και ιερό σκοπό!!!!

Πήραμε και δώσαμε αγάπη!!!!

Ιωάννα Τσάκωνα Ιωάννα μου σε ευχαριστούμε για την υπέροχη συνεργασία. Είσαι ένας άνθρωπος θετικός , δοτικός, ζεστός,με πολλή αγάπη για τα παιδιά και τον συνάνθρωπο. Η δράση φιλαναγνωσιας με δική σου πρωτοβουλία μετουσιώθηκε σε πράξη αγάπης και προσφοράς.

Σε ευχαριστώ για την όμορφη αυτή ανάρτηση και τα ωραία σου λόγια για το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών. Ευχαριστώ τα Στρουμπειακια,τους εκπαιδευτικούς μας και τους γονείς για την ανταπόκριση και το αγκάλιασμα αυτής της δράσης η οποία είχε πολλαπλούς στόχους και ιερό σκοπό.

Εις το επανιδείν!!!!

Η συγγραφεας μας έστειλε τις δικές της ευχαριστίες για την όμορφη δράση

(βλέπε στον παρακάτω σύνδεσμο)

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/07/03/parea-me-tin-magissa-ntonto-se-drasi-filanagnosias-me-filanthropiko-charaktira-2024/

Στις 23 Μαΐου επισκεφτήκαμε την δημοτική βιβλιοθήκη Πατρών να γνωρίσουμε το επάγγελμα του βιβλιοθηκονόμου και να μυήσουμε τα παιδιά στην φιλοσοφία του δανεισμού βιβλίων.

Μάλιστα σε αυτή τη δράση μας συνόδευσαν και μαμάδες των μαθητών και τις ευχαριστούμε πολύ για αυτό

Μας ξενάγησαν στην αίθουσα με τα βιβλία των ενηλίκων. Μας εξήγησαν πως μπορεί κάποιος να γίνει μέλος και τη διαδικασία δανεισμού.

Ξεναγηθήκαμε και στο τμήμα της γλώσσας braille για του τυφλούς και τα παιδιά έπιασαν σελίδες τυπωμένες με τη μέθοδο Braille και ενημερώθηκαν για την μετατροπή σελίδων βιβλίων σε braille

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το παιδικό τμήμα της βιβλιοθήκης όπου στα παιδιά διαβάστηκε το παραμύθι “το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί” της Βασιλικής Κάργα και ζωγραφήσαμε τις εντυπώσεις μας.

Ολοκληρώσαμε και την δράση μας με την δανειστική βιβλιοθήκη.

Τηρήσαμε το Συμβόλαιο κανόνων και όλοι περάσαμε υπέροχα.

(βλέπε στον παρακάτω σύνδεσμο)

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/07/04/episkepsi-sti-dimotiki-vivliothiki-patron-2024/

Στα πλαίσια των δράσεων ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό τα νήπια έκαναν μάθημα με τον γυμναστή κύριο Κώστα  και την Ε’ τάξη της κυρίας Ζωής…….

Και έγινε η τελετή υιοθεσίας. Μαθητές της Ε’ τάξης υιοθέτησαν τα νήπια και υπέγραψαν από κοινού συμβόλαιο υιοθεσίας.

Περάσαμε πολύ ωραίες στιγμές δημιουργικής απασχόλησης και ελεύθερου παιχνιδιού και ζωγραφικής

 

Πήραμε πολύ μεγάλη χαρά με τα καινούργια παραμύθια και δώρα που μας χάρισαν εκπαιδευτικοί αλλά και παλιοί γονείς και συμμαθητές μας από το ίδιο σχολείο.

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ.

Ενώ συνεχίσαμε να παίζουμε με τα γράμματα της αλφαβήτας με κάθε ευκαιρία

      

 

Αγαπάμε αριθμούς και φέτος ξεπεράσαμε και το 10

Ταξιδεψαμε ως την Ιαπωνία παρέα με τον κύριο Μικρούλη και ζωγραφίσαμε το ξακουστό βουνό Φούτζι.

Ο Μαιος ο Μήνας που γιορτάζει ο Αγίος Κωσταντίνος και η Αγία Ελένη ,χαρίσαμε τις ζωγραφιές μας στους εορτάζοντες.

 

 

By Παγανιά Γεωργία στις Ιουλίου 04, 2024