Ομαδική εργασία με τίτλο “Το δέντρο με τις 4 εποχές”
Η κυκλική σειρά των εποχών από τα παιδιά που επιστρέφουν στο σχολείο…
Ξεχωρίζουμε την εποχή που διανύουμε..


Με την τεχνική τυπώματος δημιουργούμε φανταστικά χειμωνιάτικα τοπία για τη μέρα και τη νύχτα
Και φυσικά μετά την αφήγηση του γνωστού μύθου της Αλκυόνης εκφράζονται τα παιδιά ελεύθερα κια γράφουν το όνομά της!




Η κοπή της πίτας μας, αφού διαβάσουμε την ιστορία του Μ. Βασιλείου!
Το τυχερό φλουρί που έτυχε στο σχολείο μας φέτος! Και το δωράκι που με έκδηλη χαρά όλα τα παιδιά ήθελαν να το παίξουν!!
Συντάκτης: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΤΣΑΒΟΥ Σελίδα 3 από 11
Με πολλά χρώματα και φως οραματίζονται τα παιδιά το 2022!!

Ευκαιρία να μιλήσουμε για μια πολύ δύσκολη έννοια για τα παιδιά…το ΧΡΟΝΟ!
Ακολουθούν αφηγήσεις με το παραδοσιακό παραμύθι της κυράς καλής και τους 12 μήνες και ξεχωρίζουμε τους 3 από αυτούς, τα παιδιά του κυρ Χειμώνα!



Αφηγούμαστε το μύθο της Περσεφόνης και τον τρόπο που οι αρχαίοι Έλληνες εξηγούσαν τις 4 εποχές… Τα παιδιά εκφράζουν τις εντπώσεις τους..
Και τα υπέροχα χιονανθρωπάκια με τα ονόματα των παιδιών! 
Και μια όμορφη αυθόρμητη ιστορία από τον Ηλία, καθώς ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Χ, χ ….και με αφορμή το Χειμώνα! Παραθέτω τα λόγια του ακριβώς! Χαρακτηριστική η ιστορία με την παρήχηση του Χ!!
“Μια φορά κι ένα καιρό ήταν Χριστούγεννα και μια χελώνα με το φίλο της το Χαμελαίων, το χταπόδι και τη Χήνα παίζαν χιονοπόλεμο και ήταν πολύ χαρούμενοι, τέλος.” 
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς μας που για μια ακόμη συνεχόμενη χρονιά έγιναν αρωγοί στην προσπάθεια του Make A Wish και έδωσαν δύναμη στην ευχή και στην ελπίδα! Τα παιδιά μας με έκδηλη αγάπη είναι χαρούμενα για τη δράση αυτή και συνθέτουν με τα αστεράκια διάφορα δημιουργήματα

Συμμετέχουμε, επίσης, στο μαθητικό διαγωνισμό με την ομαδική μας αφίσα και εκφράζουν τις σκέψεις μαζί με τις ευχές τους!!
Φέτος το μύνημα που θέλαμε να “περάσουμε” στα παιδιά ήταν ότι τα αληθινά και πραγματικά δώρα κρύβονται στις καρδιές των ανθρώπων και δεν μπορεί παρά να είναι η Αγάπη, η Ελπίδα, η Υγεία, η Ευτυχία, η Ειρήνη για όλο τον κόσμο!!
Αυτό δεν είναι και το μύνημα των Χριστουγέννων;
Η χορωδία μας λέει τα κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Και ο Απόστολος εκφράζεται μουσικοχορευτικά..
Τα ξωτικά δίνουν τα χέρια και έχουν πολύ δουλειά με τον Άη Βασίλη..
Ο Αφηγητής Παύλος και ο Άη Βασίλης..
Η οικογένεια προβληματίζεται για τα δώρα του Άη Βασίλη…
Πάντα οι καλές νεράιδες μας μεταμορφώνουν σε κάτι πιο υψηλό και ανώτερο…
Τα ελαφάκια έτοιμα να πετάξουν..
Οι χιονονυφάδες μας, πόσο χαριτωμένες!!
Και οι γλυκιές ροζ ευχούλες που ομορφαίνουν τον κόσμο μας!!
Εντυπωσιακά ήρθε η νέα χρονιά!!
Να και ο αληθινός Άη Βασίλης ..είπαν τα παιδιά!
Η χαρά απερίγραπτη!! Και του Χρόνου!! 
Ευχαριστούμε τους γονείς μας για την όμορφη συνεργασία μας καθώς και για την οργάνωση του μπουφέ!!
Ετοιμάζουμε το σκηνικό για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας…αγγελάκια με τις μικρές παλάμες μας, λαμπερά αστεράκια και συνθέτουμε το δέντρο με τριγωνικά σχήματα στολίζοντας τα, όπως κάθε παιδί επιθυμεί!
Φτιάχνουμε τη χιονισμένη φάτνη..
Επαναχρησιμοποιούμε υλικά και δημιουργούμε στολιδάκια, κηροπήγια..
Έτοιμες και οι καρτούλες με τις ευχές μας!
Στολιδάκια από αλατοζύμη και ημερολόγια από πηλό !!
Τα αγιοβασιλάκια έτοιμα για παράσταση!!
Και φυσικά το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης..
Οι πανέμορφες ακουαρέλες των παιδιών…
Πανδαισία χρωμάτων, σχεδίων,..
Ελεύθερη έκφραση με εντυπώσεις..
Συμμετοχή στην διαδικτυακή εκδήλωση στην πλατφόρμα etwinning με τίτλο “our padlet of wishes” και με σκοπό την ανταλλαγή ευχών και την αλληλεπίδραση με τα παιδιά σχολείων από ολόκληρη την Ελλάδα και ευρωπαϊκές χώρες. Στείλαμε δηλαδή τη δικιά μας αφίσα και είδαμε κάρτες, αφίσες ή ακούσαμε τις ευχές των συνομηλίκων μας. 

Με τριγωνάκια μικρά και μεγάλα διαφορετικά και στολισμένα από τα παιδιά συνθέτουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο που θα στολίσει και το σκηνικό της γιορτής που ετοιμάζουμε!!
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τους γονείς οργανώσαμε το εργαστήρι πηλού, στο οποίο με πολύ χαρά φιλοξενήσαμε την κ. Αφροδίτη και την κ. Κατερίνα όπου με πολύ μεράκι κια αγάπη μας βοήθησαν να φτιάξουμε στολιδάκια για το χριστ. δέντρο από αλατοζύμη και συνεχίσαμε με πηλό πλάθοντας ρόδια για το γούρι της νέας χρονιάς!!
Καμαρώνουν τις δημιουργίες!!
Χαράσουν με ξυλάκια τα δικά τους μοτίβα και σχέδια!!!
Χαρακτική κια δημιουργία!!!
Θα αφήσουμε τον πηλό και την αλατοζύμη να στεγνώσει και οργανώνουμε το δεύτερο εργαστήρι μας με την κ. Ελένη, την κ. Αφροδίτη και την κ. Διονυσία, όπου δημιουργούν πανέμορφα χιονισμένα μπισκοτοσπιτάκια!!! Η χαρά και ο ενθουσιασμός των παιδιών απερίγραπτα!!


Συνεχίζουμε με το τρίτο εργαστήρι όπου τώρα η παρέα μας συμπληρώθηκε με την κ. Θεανώ και τη γιαγιά της Ελεάνας και της Μαρίας για να φτιάξουμε τους παραδοσιακούς κουραμπιέδες!! Η συνεργασία των παιδιών είχε πεντανόστιμα αποτελέσματα!!





Πολύ νόστιμοι!! συζητούν τα παιδιά!!
Θα κεράσουν και τις άλλες δασκάλες! Και θα πούμε τις ευχές μας, Και του χρόνου!!!
Να ευχαριστήσουμε θερμά όλες τις κυρίες που συμμετείχαν ενεργά στις δραστηριότητες του σχολείου, καθώς και για την προσφορά τους στα υλικά.
Στον παρακάτω σύνδεσμο είναι η παρουσίαση από το εργαστήρι δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ με τίτλο “Βήματα στη Δημοκρατία”
https://sway.office.com/XcRGyBMAkRVDgryC?ref=Link
Ομαδική εργασία “Ο ελαιώνας” του ζωγράφου Θεόφιλου!
Οι μήνες της συγκομιδής έφτασαν, δεν έχουμε παρά να μαζέψουμε κι εμείς τις ελιές μας ! Προετοιμαζόμαστε με παντομίμα και μπαίνουμε στο ρόλο του αγρότη, παίρνουμε ραβδιά, καλάθια, πανιά και τραγουδώντας “ δεντράκι ευλογημένο και πάντα φουντωτό….” πάμε στον αγρό..
Αφού στρώσουμε τα Λιόπανα με νοικοκυροσύνη, ραβδίζουμε τις ελιές
Μαζεύουμε στα καλάθια μας!!
Ποπό , φέτος θα έχουμε πολύ λάδι!!!
Ζωγραφίζουν, κόβουν και κολλούν στη σωστή χρονολογική σειρά τη διαδικασία παραγωγής του ελαιόλαδου από τον ελαιώνα στο ελαιοτριβείο!
Αφού παρατηρήσουν προσεκτικά το γνωστό πίνακα του Θεόφιλου δημιουργούμε με τέμπερες και πινέλα την ομαδική μας εργασία!
Κάθε παιδί θα φτιάξει την ελίτσα του!!
Μετά από την ανάγνωση του μύθου της Αθηνάς από το βιβλίο της Σ. Ζαραμπούκα τα παιδιά θα δραματοποιήσουν με εκφραστικό τρόπο τους διαλόγους μεταξύ του Κέκροπα, της Αθηνάς και του ποσειδώνα!
Με καμάρι η Πέννυ και η Άρτεμις υποδύονται το ρόλο και φορούν την περικεφαλαία!!
Με τη φιλοσοφία και τεχνική της Παιδαγωγικής Φρενέ δημιουργούμε το μικρό βιβλίο με το μύθο , όπως ακριβώς τον αντιλήφθηκαν εκείνα
Και φυσικά χάρη στην εξαιρετική συνεργασία των γονέων οργανώθηκε το γευστικότατο και υγιεινό παραδοσιακό γεύμα με φρέσκο ψωμί, νόστιμες ελιές του παππού και της γιαγιάς των παιδιών μας και μυρωδάτο λάδι παραγωγής! Σας ευχαριστούμε όλους θερμά!
Δεν υπάρχουν λόγια!
Συνθέτουμε με σχήματα στολίζουμε το φάκελο της δανειστικής μας βιβλιοθήκης, όπου κάθε Παρασκευή δανειζόμαστε από το σχολείο!!!
Παρατηρούμε και επεξεργαζόμαστε τον πίνακα του Piet Montrian, τα βασικά και ουδέτερα χρώματα, καθές και τα ορθογώνια..

Ο κύκλος και το οβάλ μοιάζει με το κεφάλι μας είπε η Άρτεμις..Ας φτιάξουμε την προσωπογραφία μας, καθώς συζητάμε αυτές τις μέρες και για τον εαυτό μας!!
Τα κάποια παιδιά αποτύπωσαν με ρεαλισμό τον εαυτό τους !!!
Ο Ταν ήταν ένας βασιλιάς ….εξηγούμε την ιστορία με το σπασμένο καθρέφτη και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να πειραματιστούν
Το γνωστό παιχνίδι ΤΑΝΓΚΡΑΜ
Μια φανταστική άσκηση του νου και της μαθηματικής σκέψης…δημιουργούν τα δικά τους σχέδια με κολλάζ!!!
Οι ελεύθερες όμορφες ζωγραφιές των παιδιών με βάση τα σχήματα!!







Να και οι όμορφοι τετραγωνούληδες!!!




