*Δείχνουμε στα παιδιά το εκπαιδευτικό βίντεο για την ανακύκλωση- Άννα η Ανακύκλωση
*Ρωτάμε τα παιδιά εάν επιθυμούν να φέρουμε και εμείς την ανακύκλωση στο σχολείο μας για να βοηθήσουμε στην εκστρατεία διάσωσης του Πέρι. Τι χρειάζεται όμως η Άννα η Ανακύκλωση; Έχει κάποιον βοηθό; Προσπαθούμε να ανακαλέσουν στη μνήμη τους τις εμπειρίες από το προηγούμενο εργαστήριο. Χρειάζεται τον Μπλε Κάδο! Ας φτιάξουμε λοιπόν και εμείς τον δικό μας Κάδο όπου η Άννα θα μπορεί να συγκεντρώνει τα σκουπίδια για την ανακύκλωση.
*Τα παιδιά δουλεύουν ομαδικά και ντύνουν το χαρτόκουτο με χαρτί του μέτρο και κολλούν με χαρτοταινία. Οι μικροί μαθητές καλούνται να κάνουν υποθέσεις και πειραματισμούς για το πώς πρέπει να κόψουν το χαρτί και φυσικά να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν την εργασία τους.
* Στη συνέχεια βάφουμε το χαρτόκουτο με μπλε τέμπερα λειτουργώντας και πάλι συνεργατικά. Έχουμε δώσει από ένα πινέλο σε κάθε παιδί τα οποία όμως δεν έχουν όλα το ίδιο μέγεθος. Κάποια είναι πιο λεπτά κάποια πιο χοντρά. Εξηγούμε στα παιδιά ότι όλοι θα ζωγραφίσουν με όλα τα πινέλα. Πώς θα γίνει αυτό; Όταν θα λέμε τη λεξούλα «αλλάζουμε» το κάθε παιδί θα δίνει το πινέλο του στο διπλανό με τη φορά που κινούνται και οι δείχτες του ρολογιού.
*Στη συνέχεια μαθαίνουμε για τα τρία βελάκια:3RS ΜΕΙΩΣΗ-ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ-
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΠΕΡΙΟΡΙΖΩ-ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ.
ΟΛΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟ!!! Και μας λέει το σύνθημά της:
ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!! ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΧΡΗΣΙΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ
ΞΑΝΑ!!! ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΝΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ. Το κάθε παιδί ζωγραφίζει το σήμα της ανακύκλωσης ή το φτιάχνει σαν ψηφιδωτό και στη συνέχεια αφού έχει στεγνώσει η τέμπερα στον μπλε κάδο κολλούν πάνω του και τα σήματα ανακύκλωσης που έφτιαξαν.
Βοηθήσαμε τον φίλο μας να μπει στον κάδο ανακύκλωσης.