Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού «Η περιπέτεια της μικρής Κατόνης.
Η περιπετεια της μικρής Κατόνης
Διαβάζουμε την ιστορία της μαγισούλας και συζητάμε με την ομάδα για τη συμπεριφορά της όταν ήθελε να διασχίσει το δρόμο. Ποιους κανόνες ακολούθησε;
Συζητάμε και εμείς για τη δικής μας συμπεριφορά στο δρόμο ως πεζοί και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε, πριν διασχίσουμε το δρόμο.
Ομαδική εργασία με την καταγραφή των 5 κανόνων σε ένα χαρτόνι.
1.Σταματώ στο πεζοδρόμιο και περιμένω.
- Ακούω προσεκτικά εάν έρχεται κάποιο όχημα.
- Κοιτάζω αριστερά.
- Κοιτάζω δεξιά και πάλι αριστερά.
- Αν ο δρόμος είναι ελεύθερος περνώ.
Ατομική εργασία: Αποτυπώνουμε την παλάμη μας σε χαρτόνι και σε κάθε δαχτυλάκι μπαίνει και ένας κανόνας για να τους θυμόμαστε πάντα.
Παρακολουθούμε το βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης
https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/kikloforiak-agogi/diabasi-pezon
Γίνεται θεατρική αναπαράσταση στην τάξη για το πώς θα περάσουμε το δρόμο.