Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα θεάτρου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Μαρτίου, αποφασίσαμε να φιλοξενήσουμε στο χώρο του σχολείου μας τον εξαιρετικό θίασο του κ. Άκη Καζάκου, ο οποίος και μας παρουσίασε μέσα από εξαιρετικές ερμηνείες , το βραβευμένο έργο «Το δώρο της Παπλωματούς». . Θέμα του έργου είναι η καλοσύνη και η γενναιοδωρία, καθώς και ο τρόπος που η ανιδιοτελής προσφορά, μπορεί να οδηγήσει στην ευτυχία. Οι πλούσιοι ηθελημένα γίνονται φτωχοί και βιώνουν τη χαρά της αλληλεγγύης.
Μικροί και μεγάλοι, παρακολουθήσαμε με αμείωτο ενδιαφέρον την παράσταση, γελάσαμε, συγκινηθήκαμε και συνειδητοποιήσαμε το ουσιαστικό νόημα της ζωής που είναι η αγνή αγάπη και η προσφορά!!! Μόνο με την αγάπη και την προσφορά, ο κόσμος μας μπορεί να αλλάξει και να γίνει καλύτερος…. Όπως άλλαξε και ο βασιλιάς του παραμυθιού και για πρώτη φορά εμφανίστηκε ένα αληθινό χαμόγελο στο πρόσωπό του και ένιωσε μια ζεστασιά στην ψυχή του.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Άκη Καζάκο και τους/τις υπέροχους/ες ηθοποιούς του γι αυτή την εξαιρετική παράσταση.
“Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το βίντεο”
Μετά το τέλος της παράστασης διαβάσαμε το βραβευμένο βιβλίο “Το δώρο της παπλωματού”,
το σχολιάσαμε,διηγηθήκαμε την ιστορία τοποθετώντας τις εικόνες στη σωστή σειρά
εντοπίσαμε τους ήρωες, παίξαμε με τα γράμματα και φτιάξαμε τα ονόματά τους, συνδέσαμε κάθε ήρωα με ένα συναίσθημα και αιτιολογήσαμε την απάντηση μας. Εστιάσαμε στο συναίσθημα της Παπλωματούς και στη γενναιοδωρία της και ζωγραφίσαμε
“Τι δώρο θα κάναμε εμείς σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη;”
Κατόπιν φτιάξαμε κι εμείς το πάπλωμα της ηρωίδας, στολίζοντας το με τις πιο όμορφες ζωγραφιές μας, και το χρησιμοποιήσαμε για να σκεπάσουμε τις κούκλες του σχολείου μας που κρύωναν!
Έπειτα,παίξαμε με τα μοτίβα που είχαν πάνω τα παπλώματα της Παπλωματούς. Βάλαμε σε σειρά, το ένα δίπλα στο άλλο, κομμάτια από το πάπλωμα και καλέσαμε τα παιδιά να αναπαραγάγουν το μοτίβο ενώ στη συνέχεια κάθε παιδί δημιουργεί το δικό του μοτίβο και καλεί έναν συμμαθητή του να το συνεχίσει…
Τέλος διασκεδάσαμε παίζοντας ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας. Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες,τοποθετήσαμε στο κέντρο 1 εικόνα του παραμυθιού και κάθε ομάδα με τη σειρά της τραβάει έναν γρίφο και καλείται να βρει την απάντηση και να αναζητήσει το συγκεκριμένο αντικείμενο στην εικόνα σε 40” . Ολοκληρώνοντας τον 1ο γύρο , ακολουθεί και 2ος γύρος με άλλη εικόνα.Νικήτρια η ομάδα που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους.