Μαθαίνω τα χρώματα!

 

32266bf0 0e1f 4a32 834d f71b675c563742b7b54e 834d 4fab b307 ec1e0c6c446243ef895a 8a33 462e ae17 ff88ba906871

Σήμερα εστιάσαμε στις μίξεις των χρωμάτων. Μιλήσαμε για τα βασικά χρώματα και στη συνέχεια δημιουργήσαμε τα δευτερεύοντα και κάποια τριτεύοντα. Όλα τα παιδιά πειραματίστηκαν μαζί τους.

597a692c cf57 4825 89f0 20e9371d497fe20e5390 16ec 435d 9409 727e53f910eb

06c6a870 7802 44a8 bfae 67e28727e4e6f54c41de 526a 4c9a 8d0d 0a2df53c61b14f8567d9 0225 4096 8a46 55182e87df6e3d664feb fc1a 4ab3 b8a9 a64b17b43f83c6201e43 0754 4e1a ace6 fc7e0fd193b54661610b 12b2 4c23 aba4 358ddd52b8a1

Δουλέψαμε τα δακτυλάκια χρησιμοποιώντας πλαστελίνη. Το ίδιο έγινε κρατώντας ένα πον πομ με το τέταρτο και πέμπτο δακτυλάκι ώστε να κρατήσουμε σωστά τον μαρκαδόρο για να γράψουμε. Εξασκηθήκαμε σε ασκήσεις προγραφής, ενώ δοκιμάσαμε να πλέξουμε με χαρτόνι και σύρμα πίπας. Παρατηρώντας κάρτες με ξυλάκια σε διαφορετικές διατάξεις, τα νήπια τις αναπαράστησαν, τηρώντας την χρωματική ακολουθία, ενώ αντιστοίχησαν τις κουκίδες των μαθηματικών καρότων με τον σωστό αριθμό.

2d23c3dc 24c8 416f b876 abaf0d2117435f01311b 0e67 459d 9a7a 75fbd50853c070e52f8c cf73 4a84 8f07 ffd3f2abece1655d370d 192e 42a3 9189 1a8a25c6b9f9dc4cb335 8888 424c 8ecf e2eb3888f76114e75caf 92f8 4659 a373 42ef844ab29c 29b8f078 e6ab 4c57 bd76 d525ce5f94834ad1f1a8 9192 4b93 acb1 3139734beb44 2c99f51a 9304 4116 b8fe e321727024863cc38749 4585 4c78 9ee7 a6eaed9e25d5

Στο ολοήμερο πρόγραμμα τα παιδιά πειραματίστηκαν με τα χρώματα πάνω στις παλάμες τους δημιουργώντας καινούργιες αποχρώσεις. Χρησιμοποίησαν τα πινέλα και δημιούργησαν τα δικά τους σχέδια.

09a1e222 3b68 4f73 b592 b784563c83c5 40c1480f ba08 4886 85ad 602485f865e1 68d07539 4348 46e4 8c8e 1897b3a2677e 522d52da 23fa 406a 8f72 336794e1827d 65673f1f 19ec 48e3 a558 5c7e088edd0e 85234ac2 bcb0 4545 ac75 0d3d7e7fa40d 267132f0 3622 4743 84f6 6e911906560b 22578260 ee0e 425a 8b68 ff6aaf1d3e82 b3c2c9eb ea59 4149 9272 3ffcc3c512fd c0f05dbc e385 4885 883b 3fe6cbb2840a d5326d03 241b 49d9 91c8 d1fe2e99f3d4