«

»

Ιούν 26 2014

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Πολιτιστικά -Περιβαλλοντικά 2013-2014

Το Λύκειο Νίκαιας για τη σχολική χρονιά 2013 – 2014 οργάνωσε δύο ακόμη πολιτιστικά προγράμματα και ένα περιβαλλοντικό, τα οποία και παρουσίασε στο Μουσικό Γυμνάσιο στην εκδήλωση παρουσίασης των προγραμμάτων που εκπονήθηκαν στο Νομό. _DSC4976

Το πρόγραμμα με τον τίτλο “Χτίζοντας γέφυρες πολιτισμού με τους λαούς Ευρώπης” μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε μια γειτονική χώρα των Βαλκανίων, τη Βουλγαρία. _DSC4978Η Σόφια και η Φιλιππούπολη ήταν για μας μια έκπληξη. Επιβεβαιώθηκε η άποψή μας ότι όλοι οι λαοί έχουν να αναδείξουν αξιόλογο πολιτισμό κι ότι τελικά αυτά που ενώνουν τους λαούς είναι περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Ο πολιτισμός ενώνει, η πολιτική διαιρεί. _DSC4982

Το Πρόγραμμα με τον τίτλο “Πες μου για τον τόπο σου , να σου πω ποιος είσαι” μας βοήθησε να πατήσουμε πάνω στα χνάρια της ιστορίας της Λάρισας και μας αποκάλυψε τα μνημεία της. Μνημεία από τα οποία περνούσαμε δίπλα και

_DSC4974

δε γνωρίζαμε τη σημασία τους ή μνημεία λιγότερο προβεβλημένα που αγνοούσαμε την ύπαρξή τους. Θελήσαμε να τα συστήσουμε και στους συμπολίτες; μας γι’ αυτό τέσσερα Σαββατοκύριακα μοιράζαμε φυλλάδια με πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα της πόλης. Ο στόχος μας ήταν να τα αναδείξουμε και να καλλιεργήσουμε στους γύρω μας το σεβασμό που τους αξίζει.

 Το Πρόγραμμα με τον τίτλο “Όποιος θέλει μπορεί” με το οποίο γνωρίσαμε την οικονομική, πολιτιστική και οικολογική προσπάθεια των κατοίκων της Ανάβρας Βόλου ξύπνησε μέσα μας την αισιοδοξία και την πεποίθηση ότι η χώρα μας έχει δημιουργικούς ανθρώπους και πλούσιους πόρους που πρέπει να αξιοποιούνται. Αυτό που χρειάζεται είναι η βούληση των πολιτών και η θέληση τους για συλλογική προσφορά. Η κοινωνία της Ανάβρας αποδείχτηκε πρότυπο κοινότητας για μας.

Εκπαιδευτικοί: 

» Όποιος θέλει μπορεί » : Παπαχατζόπουλος Δημήτριος, Συρόγλου Μαγδα

» Χτίζοντας γέφυρες πολιτισμού » : Μαγαλιού Ερμιόνη, Συρόγλου Μάγδα

» Πές μου τον τόπο σου » : Μαγαλιού Ερμιόνη

 

 

 

 

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lyknikai/archives/683

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων