Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
ΩΡΑ ΚΑΛΗ!
Ποίηση: Σταγόνες δροσιάς
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
- Εκπαίδευση: Μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν. 4 Ιανουαρίου 2025
- «ἕως ἂν ἡ αὐτὴ φύσις ἀνθρώπων ᾖ» 1 Ιανουαρίου 2025
- Η τέχνη ως έκφραση ή πρόκληση; 29 Δεκεμβρίου 2024
- Ο Οργουελ την εποχή των ψηφιακών μέσων 29 Δεκεμβρίου 2024
- «Θεὸς ἐφανερώθη ἐν σαρκί» 26 Δεκεμβρίου 2024
- Ο χρόνος και η φθορά στην ποίηση του Καβάφη 17 Δεκεμβρίου 2024
- Ενας γενναίος, νέος κόσμος με κλειστά κινητά 15 Δεκεμβρίου 2024
- Μιχάλης Γκανάς (1944-2024): Ενας ποιητής μέσα από τα τραγούδια του 17 Νοεμβρίου 2024
- Και αν λέγαμε «ΝΑΙ» το 1940; 28 Οκτωβρίου 2024
- Μεσίστια η επέτειος, τσουρούτικη η γιορτή 28 Οκτωβρίου 2024
- «ΘΑΡΡΟΣ» 25 Οκτωβρίου 1945: Η Μεσσηνία θα εορτάση μεγαλοπρεπώς την ιστορικήν επέτειον της 28ης Οκτωβρίου 28 Οκτωβρίου 2024
- Υποτιμάμε την 28η Οκτωβρίου; 28 Οκτωβρίου 2024
- Το «ΟΧΙ» στα ημερολόγια των συγγραφέων 5 Οκτωβρίου 2024
- Φάκελος υλικού: ΕΝΟΤΗΤΑ 15 – 2. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Ἐπιτάφιος, 35-37 5 Σεπτεμβρίου 2024
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2024-2025. 2 Σεπτεμβρίου 2024
- Η λήξη του πολέμου γέννησε νέο πόλεμο 13 Αυγούστου 2024
- Νέα Εισαγωγή Λατινικών: ασκήσεις αντικειμενικού τύπου 2 Αυγούστου 2024
- Νεα εισαγωγή Λατινικών: απαντήσεις στις ασκήσεις αντικειμενικού τύπου 1 Αυγούστου 2024
- Η νέα εισαγωγή των Λατινικών Β’ Λυκείου (σχεδιάγραμμα) σελ. 16-20 31 Ιουλίου 2024
- Η νέα εισαγωγή των Λατινικών Β΄ Λυκείου (σχεδιάγραμμα) σελ. 11-16 30 Ιουλίου 2024
Υιοθετώ ένα ιστορικό πρόσωπο, ένα επίτευγμα ή καλλιτεχνικό ρεύμα από το Βυζάντιο και την Δυτική Ευρώπη (Μεσαίωνας – Αναγέννηση – Διαφωτισμός)

Ημερολόγιο Δημοσιεύσεων
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Κατηγορίες
- Αγωγή Σταδιοδρομίας ΣΕΠ (5)
- Αγωγή Τγείας (12)
- Αρχαία Ελληνικά (2)
- Αρχαία Ελληνικά (71)
- Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου (20)
- Αρχαία Ελληνικά Β' λυκείου (1)
- Αρχαία Ελληνικά Β'λυκείου Γενικής Παιδείας (2)
- Αρχαία Ελληνικά Β'λυκείου Γενικής Παιδείας (2)
- Αρχαία Ελληνικά Β'λυκείου Προσανατολισμού (1)
- Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Προανατολισμού (96)
- ΓΥΜΝΑΣΙΟ (9)
- ΕΚΚΛΗΣΙΑ (76)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ (95)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (42)
- ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ (16)
- Ερευνητικές Εργασίες (3)
- Ιστορία (141)
- Ιστορία (1)
- Ιστορία Α΄ Λυκείου (54)
- Ιστορία Β' Λυκείου (15)
- Ιστορία Γ' Λυκείου (109)
- Ιστορία Γ' Λυκείου Θεωρητικού Προσανατολισμού (139)
- Ιστορία Τέχνης (14)
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (3)
- Λατινικά (16)
- Λογοτεχνία (74)
- Λογοτεχνία Γ' Λυκείου (35)
- Νέα Ελληνικά (1)
- Νέα Ελληνική γλώσσα – Έκθεση (191)
- ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ (21)
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (4)
- Πολιτιστικά (10)
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ (2)
- Φιλοσοφία (34)
- Χωρίς κατηγορία (20)
Ετικέτες
28 ΟΚΤ. 1940
Α' Παγκόσμιος πόλεμος
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Αριστοτέλης
Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Βυζάντιο
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
Μικρασιατική καταστροφή
ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΟΙΗΣΗ
Πανελλαδικες
Παράδοση
Πλάτων
Πολιτεία
Πολιτική ορθότητα
Πρωταγόρας
Σωκράτης
Τέχνη
ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
έκθεση
ανθρώπινα δικαιώματα
γλώσσα
διαδίκτυο
εθνικές εορτές
εθνικισμός
εισαγωγές
εκπαίδευση
ελληνιστική εποχή
εξεταστέα ύλη
επιστήμη
ιστορία
κλασσική εποχή
λογοτεχνία
λύκειο
νέοι
οικονομία
ορθοδοξία
πατριωτισμός
πολιτικά κόμματα
πρόσφυγες
τράπεζα θεμάτων
φιλοσοφία
www.esos.gr
- Η Σύγκλητος του ΑΠΘ ανησυχεί για τις διαγραφές φοιτητών και προτείνει στον Κ. Πιερρακάκη: Εισαγωγή και άλλων κριτηρίων που πιστοποιούν το ενδιαφέρον των φοιτητριών/τών 15 Φεβρουαρίου 2025Να ρυθμιστεί το ζήτημα της οριζόντιας διαγραφής φοιτητών/τριών με αποκλειστικό κριτήριο τη μέγιστη διάρκεια φοίτησης,με την εισαγωγή και άλλων κριτηρίων που πιστοποιούν το ενδιαφέρον των φοιτητριών/τών για ολοκλήρωση των σπουδών τους, όπως η δήλωση μαθημάτων, ο αριθμός των μαθημάτων που απομένουν για το πτυχίο και η συμμετοχή στις εξετάσεις, προτείνει η Σύγκλητος του ΑΠΘ προς […]
- Στο ΣτΕ προσέφυγε το υπ. Παιδείας ζητώντας ακύρωσης απόφασης με την οποία δικαιώθηκε νεοδιόριστος εκπαιδευτικός που δεν μονιμοποιήθηκε λόγω μη αξιολόγησης 15 Φεβρουαρίου 2025Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε το υπουργείο Παιδείας ζητώντας ακύρωσης απόφασης του Διοικητικού Εφετείου, με την οποία δικαιώθηκε νεοδιόριστος εκπαιδευτικός που δεν μονιμοποιήθηκε λόγω μη αξιολόγησης. Αυτός είναι και ο λόγος που η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν εφάρμοσε καμία σχετική δικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου, για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.
- To Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων αναπτύσσουν νέες συνεργασίες και δράσεις 15 Φεβρουαρίου 2025Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε χθες Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου μεταξύ της Πρυτάνεως Καθηγήτριας κας Άννας Κ. Μπατιστάτου και του νέου Προέδρου του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων κ. Σπυρίδωνα Μπέκα. Η Πρύτανις συνεχάρη τη νέα αρχή του Επιμελητηρίου και εξέφρασε την πεποίθησή της για την παραγωγική και αποδοτική συνεργασία των δύο φορέων, η οποία θα επισφραγισθεί με την υπογραφή σχετικού […]
- Αριθμός σοκ: 7.000 φοιτητές της Νομικής ΕΚΠΑ μπήκαν με υψηλές βαθμολογίες στις Πανελλαδικές, αλλά θα διαγραφούν λόγω υπέρβασης ορίου φοίτησης 15 Φεβρουαρίου 2025Στη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ οι υπό διαγραφή φοιτητές εκτιμώνται κατά προσέγγιση περί τους 7.000, επειδή ξεπέρασαν το ανώτατο όριο φοίτησης, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Σχολής. Πρόκειται για φοιτητές που για να εισαχθούν Νομική ΕΚΠΑ, η οποία ανήκει στις υψηλόβαθμες Σχολές, πέτυχαν υψηλές βαθμολογίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Η Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ για […]
- «Οικουμενική τιμή» στον Κ. Πιερρακάκη– Του απονεμήθηκε ο Σταυρός του Αγίου Ανδρέα 14 Φεβρουαρίου 2025Τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου, ιδρυτού και προστάτη της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως, απένειμε σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκο Πιερρακάκη.
- Ζ. Μακρή: Οι εκπαιδευτικοί κάνουν δηλώσεις , μόνον, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων 14 Φεβρουαρίου 2025"Oι εκπαιδευτικοί πράγματι μπορούν να μιλούν (σ.σ. να κάνουν δηλώσεις) αλλά πρέπει να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του διευθυντή του σχολείου και του συλλόγου διδασκόντων". Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, κατά τη συζήτηση επίκαιτρης ερώτησης του Βουλευτή του ΚΚΕ Γ. Δελή σχετικά με τη δίωξη της δασκάλας του […]
- Ζ. Μακρή:50 εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλία αρνήθηκαν την αξιολόγηση - Ξεκίνησε η πειθαρχική διαδικασία 14 Φεβρουαρίου 2025Η συντριπτικότατη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εφαρμόζει την αξιολόγηση δήλωσε σήμερα στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή του ΚΚΕ Γ.Λαμπρούλη,με θέμα: «Να σταματήσουν όλες οι άδικες διώξεις εκπαιδευτικών στη Θεσσαλία». Ειδικά για τη Θεσσαλία που αφορά η επίκαιρη ερώτηση η υφυπουργός Παιδείας ανέφερε τα εξής:
- Τα μέλη ΔΕΠ της ΑΣΚΤ ενημέρωσαν την ΠΟΣΔΕΠ για τα σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζει το Ίδρυμα 14 Φεβρουαρίου 2025Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών συναντήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 2025 με την Εκτελεστική Γραμματεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π.).
- Καθιστική διαμαρτυρία γονέων στο Γενικό Προξενείο Μονάχου για το κτηριακό ζήτημα των ελληνικών σχολείων 14 Φεβρουαρίου 2025Από χθες το απόγευμα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μονάχου, μαζί με πλήθος γονέων από τα ελληνικά σχολεία έχουν προβεί σε καθιστική διαμαρτυρία στο Γενικό Προξενείο Μονάχου.
- Ζητούν αντιστοίχιση του Τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής με ομοειδές Πολυτεχνικό 14 Φεβρουαρίου 2025Η Συνέλευση του Τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής της Σχολής Μηχανικών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με αφορμή την πρόσφατη απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος να ζητήσει από τον Υπουργό Παιδείας την ίδρυση Πολυτεχνικής Σχολής στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και με γνώμονα την ακαδημαϊκή υπόσταση και επαγγελματική προοπτική των αποφοίτων και των φοιτητών και […]
Η ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- Εκδήλωση-συζήτηση με τίτλο: ''Κύπρος και Λογοτεχνία'' στο πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο (19/2/2025) 14 Φεβρουαρίου 2025
- Ημερίδα με τίτλο: ''Αναπτύσσοντας επαγγελματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα: Στοιχειώδης προϋπόθεση για την παιδαγωγική πράξη'', Παν/μιο Λευκωσίας (22/2/2025) 14 Φεβρουαρίου 2025
- Πρόσκληση για υποβολή ανακοινώσεων για το 15ο Συνέδριο Ελληνική Γλώσσα και Ορολογία (6-8/11/25) 13 Φεβρουαρίου 2025
- ''Εμείς και ο Κόσμος των Βιβλίων'': Βιωματικά Εργαστήρια Δημιουργικής Έκφρασης στην Εθνική Βιβλιοθήκη (20-22/2/2025) 13 Φεβρουαρίου 2025
- Εκδηλώσεις του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για την Παγκόσμια Ημέρα ελληνικής γλώσσας (9/2/2025) 13 Φεβρουαρίου 2025
- Τηλεδιάλεξη με τίτλο: ''Η δημιουργία του Χένρικ Ίψεν και ''Η κυρά της θάλασσας'''' Ανοικτό Παν/μιο Κύπρου (21/2/2025) 12 Φεβρουαρίου 2025
- H 13χρονη Μαρίτα Δατσέρη νικήτρια στον 17ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 12 Φεβρουαρίου 2025
Νέα και Ειδήσεις για τις Πανελλαδικές / Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Σκακιστική άσκηση
Blogroll
- 3ο Λύκειο Ηρακλείου Αττικής
- e-learning
- esos
- Lectores et recitatores
- my students' voice ΓΩΓΩ ΖΑΧΟΥ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
- Online διαγωνίσματα
- poppypappa's blog
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
- Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φθιώτιδας
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Ε- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ – ΤΕΧΝΗ
- Εξερευνώντας τον κόσμο του Βυζαντίου
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΟΥΣΕΙΩΝ (Ίδρυμα Ι. Λάτση)
- Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
- ΚΕΕ Εκδόσεις Αξιολόγησης για τα μαθήματα του Λυκείου
- Λευτέρης Κουσούλης
- ΠΥΛΗ για την ελληνική γλώσσα
- Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού
- Υπουργείο Παιδείας
- ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ιστορικοί ιστότοποι
ΞΕΝΟΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ
Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ
Log in
- Ξέχασα τον κωδικό μου
-
Αποκτήστε λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Σαν σήμερα
15/2/399 π.Χ: Ο φιλόσοφος Σωκράτης καταδικάζεται να πιει το κώνειο, επειδή «εισήγαγε καινά δαιμόνια» στην Αθηναίων Πολιτεία.
- Σχετικές αναρτήσεις
Σελίδες
- About
- FORUM
- ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΚΕΙΜΕΝΟ -ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
- ΛΕΞΙΚΟ ΑΝΩΜΑΛΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ
- ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
- ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
6 σχόλια
Μετάβαση στη φόρμα σχολίων
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ!!!! Η ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!!!
https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Paideias_kai_Thriskeymaton_Katargisi_Trapezas_Thematon/share/?new
Συντάκτης
Η γνώμη μου είναι πως η τράπεζα θεμάτων εξελισσόμενη και προσαρμοζόμενη συνεχώς στις σύγχρονες εκπαιδευτικές συνθήκες και στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών ειναι ένα θετικό μέτρο για δύο λόγους: α) δημιουργεί συνθήκες ισότητας σε όλα τα σχολεία στην Ελλάδα από την άποψη της κάλυψης της διδακτέας ύλης και β) όλοι οι μαθητές έχουν από την αρχή της χρονιάς τα θέματα των εξετάσεων στη διάθεσή τους, ώστε να εξασκούνται και να προσαρμόζουν τη μελέτη τους σε αυτά.
Νομίζω ότι η κάλθψη της διδακτέας ύλης μπορεί να εξασφαλιστεί και με΄άλλους τρόπους , άλλωστε η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ολοκλήρωνε τη διδακτέα ύλη . Η τράπεζα θεμάτων καλλιεργεί την ανισότητα ματαξύ των μαθητών , τους οδηγεί στα φροντιστήρια, άλλωστε οι ερωτήσεις της τράπεζας θεμάτων κοινοποιούνται στο σύνολό τους μετά από απαιτήση των φροντιστηρίων. Η εκπαίδευση γίνεται, λοιπόν ,όλο και περισσότερο ταξική αποκλείοντας ένα μεγάλο μέρος των μαθητών.
Συντάκτης
Καλή Χρονιά! Το συμπέρασμά σας ότι η εκπαίδευση γίνεται όλο και περισσότερο ταξική υποτίθεται οτι στηρίζεται στο ότι η τράπεζα θεμάτων καλλιεργεί την ανισότητα μεταξύ των μαθητών και τους οδηγεί στα φροντιστήρια, πράγμα που δεν αποδεικνύετε. Μάλλον καταλήξαμε για ακόμη μια φορά στην εκπαίδευση σε ένα φαύλο κύκλο: η κινδυνολογία για το “τέρας” της τράπεζας θεμάτων που θα κατασπαράξει τους μαθητές, προκάλεσε πανικό, ο οποίος με τη σειρά του οδηγεί τους μαθητές στα φροντιστήρια. Κανείς δεν αντιμετώπισε το θέμα με ψυχραιμία με μόνο κριτήριο το καλό των μαθητών, κανείς ή πολλοί λίγοι τους ενημέρωσαν αντικειμενικά, για να κατανοήσουν τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του μέτρου αυτού. Αντίθετα πολλοί το αντιμετωπίζουν δογματικά και μηδενιστικά. Και κάτι τελευταίο: ο ταξικός κίνδυνος προέρχεται περισσότερο από την εμμονή στη στασιμότητα παρά στις όποιες προσπάθειες (κουτσές και στραβές, έστω) για να ξεκολλήσουμε από το τέλμα. Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!
Οποιος δεν μπορεί οικονομικά, για φροντιστηριο.το έχει χάσει το παιχνίδι.;
Άρα πάλη των τάξεων; Οχι!
Υπάρχουν και άχρηστοι τεμπέληδες πλούσιοι…..
Ας διαβάζουμε με πείσμα παρά την φτώχια μας η τον πλούτο μας!
Καλή Σαρακοστή.
Συντάκτης
Το διαδίκτυο ειδικά στην εκπαίδευση συμβάλλει ώστε όλοι να ξεπεράσουμε τις οποίες δυσκολίες και αντιξοότητες, οι οποίες στο παρελθόν θα αποτελούσαν τροχοπέδη στην πνευματική μας εξέλιξη.