Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα μουσικής (21 Ιουνίου), το Μουσικό Σχολείο Σάμου θα πραγματοποιήσει συναυλία στην πλατεία Δημαρχείου, με το καλλιτεχνικό πρόγραμμα που παρουσίασε τον Μαϊο στο Φεστιβάλ Μουσικών Σχολείων της Ρόδου. Συμμετέχουν τα σύνολα έκφρασης και δημιουργίας του Λυκείου, δηλαδή το σχήμα έντεχνου ελληνικού τραγουδιού, το σχήμα ξένης ποπ και το σχήμα τζαζ μουσικής καθώς και η πολυφωνική χορωδία του σχολείου.

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, πλατεία Δημαρχείου, ώρα 8μμ. Είσοδος ελεύθερη.

Διοργάνωση: Φεστιβάλ Ηραία – Πυθαγόρεια

https://blogs.sch.gr/gymmsam/2023/06/08/synaylia-gia-tin-pagkosmia-imera-moysikis-21-ioynioy-2023/

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων υλοποιήθηκαν οι παρακάτω ενότητες, για κάθε θεματικό κύκλο, ανά τάξη:

1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Α’-Β’ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΠΡΟΛΗΨΗ

Με το παραπάνω πρόγραμμα οι μαθητές αποκτούν σωστές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες, που θα εξασφαλίσουν τη σωματική και ψυχική τους υγεία.1ος α β 1

Γ’-Δ’ ΥΓΙΕΙΝΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ- ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ

Στόχος να ενημερωθούν για θέματα υγιεινής διατροφής και σωματικής υγείας, να ανακαλύψουν βιωματικά τη σπουδαιότητα της ένταξης των κινητικών δραστηριοτήτων στην καθημερινότητα και να παρακινηθούν, ώστε να αποκτήσουν σωστές συνήθειες και μια καλή ποιότητα ζωής.
20ς γ δ

Ε’-ΣΤ’ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Μαθαίνουν το σώμα και τις δυνατότητες του, τις λειτουργίες των οργάνων και τη σπουδαιότητα της καθεμιάς του, πώς το φροντίζουμε με τη σωστή διατροφή και άθληση.
10ς ε στ

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Α’-Β’ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ

Τα παιδιά αποκτούν ξεκάθαρη άποψη για τις έννοιες του αδέσποτου και του δεσποζόμενου ζώου. Αναγνωρίζουν τα αδέσποτα. Αναλαμβάνουν δράσεις υποστήριξης των αδέσποτων.
16838698604622οςα β θεματικος φροντιζω το περιβαλλονΑ Β

Γ’-Δ’ ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ-ΥΓΙΗΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει τα παιδιά μας να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες που κάνουν καλό στην υγεία τους και το περιβάλλον. Στόχος να υιοθετήσουν ένα διατροφικό πρότυπο που θα βοηθήσει να αναπτυχθούν σωστά και ταυτόχρονα να γίνουν συνειδητοποιημένοι αυριανοί πολίτες.
20ς γ δ 1

Ε’-ΣΤ’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

Γνωρίζουν σημαντικά κληροδοτήματα του παγκόσμιου και τοπικού πολιτισμού, ενστερνίζονται ότι οτιδήποτε έχει κληροδοτηθεί δεν πρέπει να καταναλώνεται, αντιθέτως οφείλει να κληροδοτηθεί ξανά, πιθανά εμπλουτισμένο, σε διαδοχικές γενιές.
2ος ε στ

3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

Α’-Β’ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

Κατανοούν τις έννοιες εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, καθώς καλλιεργούν στάσεις στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης κοινωνικής συμμετοχής και της ανάληψης πρωτοβουλιών, για συγκεκριμένες δράσεις, ώστε οι μαθητές να νοιάζονται και να δρουν.
30ς Α Β

Γ’-Δ’ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Γνωρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, πολύ περισσότερο τα δικαιώματα των παιδιών, κατακτούν έννοιες όπως:σεβασμός, συνεργασία, ενσυναίσθηση, πρωτοβουλία και υπευθυνότητα.
30ς γ δ

Ε’-ΣΤ’ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ-ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στόχος είναι η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, η συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αλληλεγγύη, ετερότητα, η διαμόρφωση ενεργούς δημοκρατικού, υπεύθυνου και συμμετοχικού πολίτη, η σημασία της εκπαίδευσης, το δικαίωμα στην εκπαίδευση, η κατανόηση υποχρεωτικότητας του δικαιώματος στην εκπαίδευση.
ε στ 30ςε στ 30ς 1

3ος θεμ. κυκλος ε στ το δικαιωμα στην εκπαιδευση

4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Α’-Β’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

Γνωρίζουν το επάγγελμα του υδρονομέα, μαθαίνουν τον κύκλο του νερού.
4Ος Α Β4ος θεμ. Α Β

Γ’-Δ’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

Μαθαίνουν για την κλιματική αλλαγή, αναπτύσσουν στάσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή, υιοθετούν και υπερασπίζονται πρακτικές που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και κατά επέκταση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών του.40ς γ δ

Ε’-ΣΤ’ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ(Τ.Π.Ε.)
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Ενημερώνονται για τα θετικά και αρνητικά του διαδικτύου, αναπτύσσουν κριτική σκέψη, μαθαίνουν πως τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τον τρόπο που βλέπουμε τον εαυτό μας και το σώμα μας.40ς Ε ΣΤε στ 4ος θεμ.κυκ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Οι μαθητές του σχολείου μας δημιουργούν καδράκια και κορνίζες, για να τις προσφέρουν στις μανούλες, εκφράζοντας έτσι την απεριόριστη αγάπη τους, για τη γιορτή της μητέρας, την Κυριακή 14 Μαϊου.γιορταζει η μαμαγιορτη της μητερας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης υλοποίησαμε την ίδρυση και τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης. Με τη βοήθεια των μαθητών, τις δωρεές των γονέων και του Νηπιαγωγείου σε βιβλία και επιτραπέζια παιχνίδια, δημιουργήθηκε ένας όμορφος χώρος για φιλαναγνωσία και δραστηριότητες όπως επιτραπέζιων παιχνιδιών, προβολής ταινιών και θεάτρου Σκιών. Τα παιδιά αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τη βιβλιοθήκη, που αποτελεί έναν αγαπημένο χώρο απόδρασης, όταν υπάρχει ελεύθερος χρόνος.τα παιδια με τις αφισες3 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗbib.6αναγνωση 2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Το Σάββατο 25-3-23 έγινε η καθιερωμένη παρέλαση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Μελισσοχωρίου, για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821.Οι μαθητές του σχολείου μας παρέλασαν με περηφάνια και λεβεντιά, έχοντας.jpg23 υψωμένη τη γαλανόλευκη σημαία μας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Την Παρασκευή 24-3-23 πραγματοποιήσαμε τη σχολική γιορτή για τον εορτασμό του Ευαγγελισμού και της 25ης Μαρτίου 1821.Οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό με δρώμενα που μετέδιδαν το μήνυμα της διπλής αυτής γιορτής: τη χαρμόσυνη είδηση του ερχομού του Σωτήρα και την επανάσταση το 1821,των σκλαβωμένων επί 400 χρόνια από τους Τούρκους Ελλήνων, 432 11 2για την πολυπόθητη λευτεριά.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

.jpg

Ξεκίνησαν οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-2024»

 

Α) ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ

  • Οι αιτήσεις εγγραφών για το Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 (μετά την 20ηΜαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται έγκριση του/της Διευθυντή ΠΕ ‘Εβρου)
  • Για το σχολικό έτος 2023-2024 εγγράφονται οι μαθητές που είναι γεννημένοι/ες το 2019.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών θα γίνονται  ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
    ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη  χρήση των κωδικών[1]διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, Ο ΓΟΝΕΑΣ:

  1. Συμπληρώνει Ηλεκτρονική Αίτηση με τα παρακάτω στοιχεία:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται  την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λωντέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια σχολική μονάδα.

δ) δηλώνει εάν επιθυμεί  τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (αποχώρηση 16:00)  ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:00).

Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται, ενώ οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση  στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνονται όλες δεκτές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με την υπ’αριθ. πρωτ.
Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ.6/15035/Δ1/09-02-2023.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα.

στ) επιλέγει τη δήλωση:  «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

  1. Προσκομίζει στο Νηπιαγωγείο:

α) Αίτηση εγγραφής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών(παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’25)

δ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε)Την αίτηση για τη φοίτηση στο προαιρετικό ολοήμερο τμήμα εφόσον αυτό επιλεγεί.

 

Β) ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Μετά την υποβολή της αίτησης. Ο γονέας λαμβάνει ενημέρωση σχετικά με την πορεία της αίτησης κι αν απαιτηθούν γίνονται διορθώσεις ώστε να γίνει «αποδεκτή».
  • Η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του παιδιού στο δηλωθέν Νηπιαγωγείο.

 

Το Νηπιαγωγείο θα δέχεται δικαιολογητικά εγγραφής καθημερινά από τις 12:15-12:50 με σκοπό  τον έλεγχό τους εμπρόθεσμα και την αποδοχή της αίτησης.

 

 

 

 

Γ) ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΝΗΠΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ

  • Δεν απαιτείται από την πλευρά σας καμία ενέργεια, καθώς η εγγραφή των προνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
  • Ενημερώσετε αν έχουν αλλάξει οι ανάγκες σας, σχετικά με την ένταξη ή μη του παιδιού σας σε Ολοήμερο Τμήμα (1-4μμ) και σε Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7.45 – 8.00πμ).

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Στις 31 Ιανουαρίου, οι μαθητές πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Μανιταριών στην Καλαμπάκα. Γνώρισαν θηλαστικά από την Ελλάδα, την Ευρώπη και άλλες ηπείρους, μια πλουσιότατη συλλογή πτηνών που περιλαμβάνει εξαφανισμένα, σπάνια και απειλούμενα είδη από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, τα κυριότερα είδη μανιταριών και τη σύνδεσή τους με μύθους και παραδόσεις, αλλά και τη διατροφική και θεραπευτική τους αξία..1.2.3.4

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, για άλλη μία χρονιά, διοργάνωσε την κοπή της βασιλόπιτας στο σχολείο μας.IMG 98cd83beaf97cc66584c2328d47367dc V
Η τυχερή για τη φετινή χρονιά κέρδισε έναν κουμπαρά με 20 ευρώ.
IMG 0e7da885c28bd9fd99586390a9ac90df V 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ