1η Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Μεγαλύτερων Ηλικιακά Ανθρώπων 2025

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων (1η Οκτωβρίου), στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια όμορφη δράση αφιερωμένη στους παππούδες και τις γιαγιάδες — τους πολύτιμους θησαυρούς κάθε οικογένειας!

Μιλήσαμε με τα παιδιά για το ποιοι είναι οι ηλικιωμένοι, τι ρόλο έχουν στη ζωή μας και πόσο σημαντική είναι η αγάπη, η φροντίδα και ο σεβασμός προς αυτούς. Τα παιδιά μοιράστηκαν ιστορίες, αναμνήσεις και στιγμές με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, γεμάτες γέλιο, παιχνίδι και αγκαλιές. 💕

Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε εικαστικά δώρα και ζωγραφιές για να εκφράσουμε την αγάπη μας,

Όταν γίνεις παππούς , όταν γίνεις γιαγιά κι έχεις άσπρα μαλλιά θα στα χαϊδεύουν αυτά τα χεράκια τα μικρά!!!

ενώ τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγουδάκι «Σ’ αγαπώ, γιαγιά και παππού».

https://www.youtube.com/watch?v=jQoXJnQeKNI

 Η ημέρα έκλεισε με πολλές χαρούμενες φωνές και υποσχέσεις ότι θα δείχνουμε πάντα σεβασμό, αγάπη και φροντίδα στους ηλικιωμένους, όπως αυτοί μας δείχνουν κάθε μέρα! 🌸

«12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025» και σύνδεση με ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ.

Στα πλαίσια του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025,υλοποιήσαμε αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, εντός και εκτός του σχολείου μας , με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».

 

Με στόχο την ανάδειξη, εκτός των άλλων,της παιδαγωγικής αξίας του σχολικού αθλητισμού και την καλλιέργεια των αξιών και αρετών που απορρέουν από αυτόν,
κάναμε την σύνδεση του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του «ενεργού πολίτη», υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση που εναρμονίζεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, δεδομένου ότι ο αθλητισμός, πέρα από τη φυσική άσκηση/δραστηριότητα για τη θωράκιση της υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την κοινωνική σύνδεση και την ενεργό συμμετοχή στον δημόσιο βίο.

 

 

Συγκεκριμένα

1.Οργανώσαμε αθλοπαιδιές στην αυλή του σχολείου μας.

 

 

2.Με στόχο «Μειώνω το οικολογικό αποτύπωμα στο σχολείο μου» μέσω του αθλητισμού, συζητήσαμε και δημιουργήσαμε αθλητικό εξοπλισμό από ανακυκλώσιμα υλικά (π.χ. μπάλες από παλιά υφάσματα, ) για την προαγωγή της οικολογικής συνείδησης και της καινοτομίας.

3.Ενεργοποιήσαμε τους  γονείς, στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ του σχολείου και της οικογένειας, προκειμένου να συμμετάσχουν ως εθελοντές  στην παροχή των ανακυκλώσιμων υλικών  για το εργαστήρι  δημιουργίας μπάλας με ανακυκλώσιμα υλικά.

 

 

4.Κάναμε ένα «Ταξίδι στον χρόνο: η ιστορία του αθλητισμού μέσα από βιβλία και την βοήθεια του Η/Υ».

 

 

5.Αξιοποιήσαμε   την σχολική βιβλιοθήκη ως πηγή γνώσης, αναζητώντας, επιλέγοντας και παρουσιάζοντας σημαντικές πληροφορίες που αφορούν στην ιστορική πορεία του αθλητισμού με θεματικό άξονα «οι αρχαίοι ολυμπιακοί αγώνες και η σημασία τους»

 

 

6.Διερευνήσαμε  ιστορικές και άλλες πηγές για τη γνωριμία με τον Ιωάννη Φωκιανό.

Τον  “ενεργό πολίτη” που γεννήθηκε πριν από 180 χρόνια και χάραξε με τη δράση του την πορεία του αθλητισμού μέχρι σήμερα.

Ο Ιωάννης Φωκιανός (1845-1896) υπήρξε πρωτοπόρος Γυμναστής και σημαντικός παράγοντας του αθλητισμού από τη δεκαετία του 1870. «Πατέρα της Γυμναστικής» τον αποκάλεσε ο Τύπος της εποχής καθώς ήταν ένας από τους πρώτους Έλληνες Γυμναστές, πρωτεργάτης στην ίδρυση δημόσιων Γυμναστηρίων, συγγραφέας βιβλίων με αθλητικό περιεχόμενο όπως το «Εγχειρίδιον Γυμναστικής», σημαίνων παράγοντας για τη γυμναστική μόρφωση των δημοδιδασκάλων και μετέπειτα για την εισαγωγή της Γυμναστικής ως υποχρεωτικό μάθημα στα Γυμνάσια. Ξεχώρισε για τα πατριωτικά του αισθήματα, την
έμπρακτη αφοσίωσή του στην ιδέα του αθλητισμού και την καλλιέργεια του αθλητικού πνεύματος, όπως αυτό θεμελιώνεται στην ευγενή άμιλλα και τη συνολική καλλιέργεια του ανθρώπου μέσα από τον αθλητισμό.

 

 

7.Δουλέψαμε ομαδικά για την  δημιουργία αφίσας με μηνύματα……για την επικείμενη κοινή αθλητική δράση σε συνεργασία με το όμορο 17ο Νηπιαγωγείο Πατρών,αναζητώντας πληροφορίες για την ιστορία του γηπέδου και του ονόματος του μεγάλου αθλητή που συνδέεται με αυτό.

 

 

 

8.Οργανώσαμε κοινή αθλητική δράση σε συνεργασία με το όμορο 17ο Νηπιαγωγείο Πατρών στο οργανωμένο

Rossoneri mini football club (Δαβουρλής).

Ένας χώρος που δημιουργεί γέφυρα  μεταξύ του σχολικού και εξωσχολικού αθλητισμού.

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους για την φιλοξενία .

9.Χορέψαμε τον Χορό των μικρών αθλητών προάγοντας την έννοια της συνεργασίας.

Ο Καλαματιανός: ένας από τους πιο γνωστούς πανελλήνιους κυκλικούς χορούς, σύμβολο συνεργασίας, γιατί όλοι ενώνονται σε κύκλο.

«Ο χορός αυτός είναι  ένας από τους πιο γνωστούς ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Χορεύεται σε κύκλο, με όλους τους συμμετέχοντες ενωμένους χέρι με χέρι. Ο κύκλος αυτός δεν έχει αρχή και τέλος, συμβολίζοντας τη συνέχεια της ζωής, την ισότητα και την ενότητα των ανθρώπων.

 Το τραγούδι που επιλέξαμε ήταν  το “Μήλο μου κόκκινο”, μελωδία που μιλά για τη ζωντάνια, τη χαρά και την ομορφιά της ζωής.

Όπως στον χορό όλοι πιανόμαστε χέρι με χέρι και σχηματίζουμε έναν κύκλο χωρίς αρχή και τέλος, έτσι και στον αθλητισμό, όταν ενωνόμαστε, μπορούμε να δημιουργούμε αρμονία, ειρήνη και αλληλεγγύη.

 Ο χορός και ο αθλητισμός γίνεται λοιπόν μήνυμα: μαζί, μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο πιο δίκαιο και πιο ειρηνικό.»

 

 

 

10.Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας…

 

 

 

11.Συμμετείχαμε στην Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για την ΕΙΡΗΝΗ»

Η εν λόγω Σκυταλοδρομία  αποτελεί μέρος των αθλητικών δράσεων που υλοποιούνται στο
πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “BEACTIVE” της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Μάθαμε για το άθλημα της σκυταλοδρομίας,είδαμε σχετικά βίντεο από ολυμπιακούς αγώνες στίβου.

Τρέξαμε και μεις στο σχολείο μας για την ειρήνη του Πάμπλο Πικάσο

 

 

αλλά και σε ομάδες…. παιδάκια και ζωάκια

και δημιουργήσαμε μία αφίσα με σύνθημα Τρέχω για την Ειρήνη που είναι αγαθό για όλους τους ανθρώπους  στον κόσμο αυτό.

 

 

12.Εργαστήκαμε ομαδικά για την δημιουργία Αφίσας για την συμμετοχή μας  στη διαδικασία βράβευσης συνδέοντας την Σκυταλοδρομία Τρέχω για την Ειρήνη με την έννοια του Εθελοντισμού και τις ανθρώπινες αξίες (σεβασμός, φιλία, ενσυναίσθηση κ.ά.)

Με το σύνθημα……

Τρέχω για την Ειρήνη…..Σταματώ για τον Συνάνθρωπο!!!!

 

123

 

13.Διασκεδάσαμε με την μίμηση αθλητικών μοτίβων.

 

 

Καλή μας επιτυχία!!!

 

 

14.Πήραμε αναμνηστικά για την συμμετοχής μας….

Ειδικότερα, η επιλογή της σύνδεσης του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του «ενεργού πολίτη» αποσκοπεί ιδίως: στην κατανόηση της συνάφειας του σχολικού αθλητισμού και της πολιτειότητας, ώστε να γίνει αντιληπτό ότι οι αξίες του αθλητισμού, όπως η συνεργασία, το «ευ αγωνίζεσθαι», η αλληλεγγύη και ο σεβασμός «του άλλου» αποτελούν θεμέλιες αρχές για τη διαμόρφωση του «ενεργού πολίτη» (ΣΒΑ4: Ποιοτική Εκπαίδευση, ΣΒΑ 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί), ο οποίος αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, έχει την αίσθηση του καθήκοντος και της ευθύνης, σκέφτεται κριτικά, νοιάζεται και δρα για έναν καλύτερο κόσμο, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων και τις ευκαιρίες που δίνει ο αθλητισμός ,για τη σύνδεση θεωρίας και πράξης,στην προώθηση της εθελοντικής προσφοράς και την ενθάρρυνση των μαθητών/μαθητριών να συμμετάσχουν σε δράσεις εθελοντισμού με όχημα τον αθλητισμό και τη φυσική δραστηριότητα (ΣΒΑ 10: Λιγότερες Ανισότητες), δεδομένου ότι ο σχολικός αθλητισμός είναι, εκτός των άλλων, και πεδίο δράσης όπου οι μαθητές δεν ασκούν μόνο το σώμα τους, αλλά μέσα από το αθλητικό παιχνίδι και την άμιλλα αναπτύσσουν σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες, στην ενδυνάμωση της κριτικής σκέψης και την ανάπτυξη προβληματισμού, μέσω του αθλητισμού, σχετικά με κοινωνικά ζητήματα, όπως η ισότητα, η προστασία του περιβάλλοντος και η διατήρηση της υλικής/άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς κ.ά. (ΣΒΑ 13: Δράση για το Κλίμα, ΣΒΑ 10: Λιγότερες
Ανισότητες), στην προσέγγιση της έννοιας της συμπερίληψης (ΣΒΑ10: «Μείωση των Ανισοτήτων» για την οικοδόμηση δίκαιων, συμπεριληπτικών και ειρηνικών κοινωνιών) μέσα από τη συνεργασία, την ομαδικότητα και την καλλιέργεια του σεβασμού και της ενσυναίσθησης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω και έχοντας ως βασική επιδίωξη τη συμμετοχή ΟΛΩΝ των μαθητών/μαθητριών, ανεξάρτητα από ηλικία ή φυσικές ικανότητες και αθλητικές δεξιότητες, καθώς και των εκπαιδευτικών τους (ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων), έγιναν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, όπως αυτές περιγράφονται παραπάνω.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Νέο Δημαρχείο της πόλης μας– Παράδοση Μακέτας από τους μικρούς μας αρχιτέκτονες!2025

 

 

Σήμερα είχαμε τη χαρά και την τιμή να επισκεφθούμε μαζί με τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας το Δημαρχείο της Πάτρας, όπου μας υποδέχθηκε με ιδιαίτερη θέρμη ο Δήμαρχος της πόλης.

     

Στόχος μας:

Το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία μας, η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στη ζωή της κοινότητας και η γνωριμία με τα πολιτιστικά στοιχεία του τόπου τους, τα οποία συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μας.

Η δράση έγινε στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη και του σχεδίου δράσης Αξιολόγησης 2024-25, με τίτλο Με το Στρούμπειο οδηγό, τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν, την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν.

Εκπαιδευτικοί,παιδιά και γονείς εργάστηκαν με ενθουσιασμό και φαντασία για να δημιουργήσουν τα αξιοθέατα της πόλης μας ,ένα από τα  οποία ήταν και μια μακέτα με ανακυκλώσιμα  υλικά.του νέου Δημαρχείου ! Η μακέτα αυτή είναι το αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς, δημιουργικότητας και αγάπης για την πόλη μας, και παραδόθηκε σήμερα στον Δήμαρχο, ο οποίος την παρέλαβε με συγκίνηση και χαμόγελο.

Η ημερομηνία παράδοσης συμπίπτει με τις Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς παγκοσμίως.

Ξεναγηθήκαμε  στο νέο ανακαινισμένο ιστορικό κτίριο της πόλης ,φιλοξενηθήκαμε στο γραφείο του Δημάρχου όπου δώσαμε τα δώρα μας με πολλή αγάπη, και αυτοί μας γλύκαναν και αποθανατίσαμε τις στιγμές.

 

Στο ισόγειο του κτιρίου μάθαμε για την ιστορία του από την κ. Νάνσυ Παυλοπούλου προϊσταμένη του γραφείου Τύπου και Δημοσίων σχέσεων βλέποντας ταυτόχρονα την έκθεση με τις υπέροχες επιτοίχιες φωτογραφίες.

   

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο για τη φιλοξενία και την ανοιχτή αγκαλιά του, καθώς και όλους όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της μοναδικής δράσης.

Το  Νέο Δημαρχείο της Πόλης μας είναι  πραγματικά  ένα κόσμημα για την πόλη και αντάξιο της ιστορίας της.

Ευχαριστούμε θερμά και για την ανάρτηση της δράσης μας στη επίσημη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Πατρέων.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1239315534903473&id=100064751134396&rdid=yJP3yecLOtJMps2I

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε για όλους μας μια ξεχωριστή εμπειρία.  Ήταν ένα σημαντικό μάθημα για την έννοια της συμμετοχής και της ενεργού πολιτειότητας.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την ημέρα μας στο Δημαρχείο!

 

         
By Παγανιά Γεωργία στις Σεπτεμβρίου 24, 2025

Ευχαριστήρια επιστολή για την άψογη διεκπεραίωση του αιτήματος μας ,τοποθέτησης γούρνας στο σχολείο μας. 2025-26

Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκόντων, και οι μαθητές/-τριες του 15ουΝηπιαγωγείου Πατρών , ευχαριστούμε τις υπηρεσίες του Δήμου Πατρών διεκπεραίωσης αιτημάτων σχολικών μονάδων για την άψογη συνεργασία και ικανοποίηση του αιτήματος μας που ήταν η δυνατότητα παροχής νερού και γούρνας στον ημιόροφο του σχολικού μας συγκροτήματος.

Ένα  αίτημα το οποίο ήταν  απαραίτητο  για την ασφάλεια των παιδιών που χρειάζεται να πλύνουν τα χέρια τους αλλά και διάφορα αντικείμενα όπως πινέλα για τις ανάγκες της διδασκαλίας, αρκετές φορές μέσα στην ημέρα .Έτσι δεν θα κατεβαίνουν με δύσκολες καιρικές συνθήκες τις σκάλες έως τις βρύσες που είναι σε κοινή χρήση με το συστεγαζόμενο 2ο Δημοτικό   Σχολείο στο προαύλιο του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δαραμούσκα υπάλληλο του Δήμου Πατρέων που ανέλαβε την αρχική εκτίμηση ,την τοποθέτηση αλλά και κυρίως μεσολάβησε για την δωρεά ανοξείδωτης γούρνας από την Ψυκτοθερμική  Πατρών Α.Β.Ε.Ε

Στείλαμε επίσης ευχαριστήρια επιστολή με θερμές ευχαριστίες στην Ψυκτοθερμική  Πατρών Α.Β.Ε.Ε. για την προσφορά της (ανοξείδωτης γούρνας) για τις ανάγκες της σχολικής μας μονάδας.

Η προσφορά αυτή , θα διευκολύνει αρκετά  το έργο της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας.

 

 

Ευχαριστούμε  όλους για τη βοήθειά σας κι ευελπιστούμε και στο μέλλον στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας  και εκπλήρωση των αιτημάτων μας προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας του σχολείου μας.

Ευχόμαστε   Καλό Φθινόπωρο και καλή συνέχεια στο έργο που κάνετε!

 

By Παγανιά Γεωργία στις Σεπτεμβρίου 19, 2025

Εθνική Ετικέτα ποιότητας για το έργο μας LETS CELEBRATE -eTwinning 2024-25.

Η χαρά μας δεν περιγράφεται!!!!!

Ήρθε η επιβράβευση για το έργο μας Let’s celebrate που υλοποιήσαμε πέρυσι στο σχολείο μας 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Γνωρίζοντας με πόσο αυστηρά κριτήρια εξετάζεται το κάθε έργο από την επιτροπή ή αγωνία μας είχε φτάσει στο κατακόρυφο.
Και Ναιαι !!!!σήμερα λάβαμε εμαιλ με θερμά συγχαρητήρια και συμβουλές!!!
Εθνική ετικέτα ποιότητας για το έργο μας
Lets celebrate!!!!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά του μαθητές μας ως μια ακόμα φοβερή ομάδα,τους γονείς τους γιατί πίσω από τους μαθητές βρίσκονται υπέροχοι γονείς που μας στήριξαν και αγάπησαν τις δράσεις μας.
Ευχαριστώ πολύ την εκπαιδευτικό  Πέγκυ Γιαννοπούλου για την αμέριστη στήριξη της….
Ευχαριστώ επίσης όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς εταίρους μας από την Ισπανία,Ρουμανία, Βέλγιο για όλα τα ωραία που ανταλλάξαμε και ιδιαίτερα τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Πεδινού Κιλκίς με υπεύθυνη εκπαιδευτικό Maria Valma….
Ευχαριστώ θερμά την ιδρύτρια και εμπνεύστρια αυτού του έργου κυρία Jeannette Cardona από την Μάλτα για την υπέροχη συνεργασία και την δύναμη ψυχής που καταθέτει στην εκπαίδευση.
Ευχαριστώ τέλος την οργανωτική επιτροπή etwinning team για την επιβράβευση του έργου μας.
Και εις άλλα με υγεία!!!!

Αγιασμός 2025

Μία νέα σχολική χρονιά στο σχολείο μας ξεκίνησε!

Ο Αγιασμός τελέστηκε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 από  τους Ιερείς της Ευαγγελιστρίας,ιερέα πάτερ Κωσταντίνο και τον Δίακο Δημήτριο μαζί με το συστεγαζόμενο 2ο Δημοτικό σχολείο, παρουσία γονέων και κηδεμόνων στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας Δ.Πατρέων κα Βίβιαν Σαμούρη και ο Αντιπεριφεριάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας κος Τάκης Παπαδόπουλος.

Στη συνέχεια μίλησε η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού σχολείου κα. Πηνελόπη Φραντζή και ακολούθησε ενημέρωση από την προϊσταμένη κα. Γεωργία Παγανιά και τις νηπιαγωγούς των τμημάτων κα. Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου, Ελένη Τσιμά και Αλίκη Μαντζώρου.

Στο τέλος προσφέρθηκε ένα δωράκι καλωσορίσματος προς τους μικρούς μαθητές του νηπιαγωγείου και έγινε η καθιερωμένη φωτογράφιση των παιδιών για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

0 04 05 c23850628d627561718d21824c1a05f364db154fff392e03c74a779ac1d065f7 3f903aa1edc07981  0 04 05 8cfb73c279910c761f70c5c74e3c9319ba1fcf5965975bc1bcd474a04b05ed8e a4ae94d6d16bab4f0 02 05 e6941a54c5f01a35f95e692175f46ec3592d54a8ec0176b17c4d3a89658edc17 bc490c6b7191fe30 0 04 05 158f3bb9c4d326e0a1fe5fc644972fa9ca09b99998c7e63740af02632b9eb2f1 cc76e5657b7b946f 0 04 05 f4b71842342efdadde9d478c4e3265d607d77e5987da9a2ca804f67b0b9c8e16 1cc728720e30baa3 0 04 05 a9e8fc52d7ff3ca8b27b617d366e3809d00dd5e9750de9998113e2700a880dc8 fe2f95bd35d75426

0 04 05 d1590de2dc25079742825be344fb8aff084efdcd588de3c10823b8682c2a3f31 ce9b27052d01c1d0

Καλή και Δημιουργική Χρονιά!!!

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2024-2025)

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

1year-2024-school-9060393-form-19-synopsis

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2024-2025)

2year-2024-school-9060393-form-21-synopsis

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2024-2025)

3year-2024-school-9060393-form-22-export

 

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής και εξωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

year-2023-school-9060393-form-14-synopsis (1)

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

year-2023-school-9060393-form-16-synopsis (1)

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

year-2023-school-9060393-form-17-export (1)

 

 

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών 2025-2026

                                                      lightshot

Σας καλωσορίζουμε  σε μια νέα σχολική χρονιά που ξεκινά με τον καθιερωμένο αγιασμό την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 8:30π.μ στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Ο αγιασμός θα γίνει από κοινού με το συστεγαζόμενο 2ο Δημοτικό σχολείο με την παρουσία εκπαιδευτικών  και γονέων οι οποίοι θα έχουν και την επίβλεψη των παιδιών .

Θα ακολουθήσει ενημέρωση στην αίθουσα εκδηλώσεων από το διδακτικό προσωπικό όσον αφορά τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου.

Με το τέλος της ενημέρωσης  θα μοιραστούν δωράκια στα παιδιά για το ξεκίνημα της νέας χρονιάς και στη συνέχεια μπορείτε να αποχωρήσετε. Τα δωράκια αφού συμπληρωθούν από τα παιδιά, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα, θα επιστραφούν την επόμενη μέρα ώστε να αξιοποιηθούν παιδαγωγικά  στην τάξη και θα δοθούν πάλι στα παιδιά.

Σας ευχόμαστε μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Ευχαριστήρια επιστολή από το Χαμόγελο του Παιδιού .-2025.

 Με μεγάλη χαρά λάβαμε την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή από το Χαμόγελο του Παιδιού της πόλης μας και μεις με την σειρά μας ανταποδίδουμε τις ευχαριστίες και ευχόμαστε να έχουν υγεία και δύναμη στο δύσκολο έργο τους.

Η δράση-δωρεά έγινε στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη Τμήμα Α2 ‘’Με το μωβ κάδο οδηγό, νοιάζομαι και δρω.’ η οποία ανήκει στο 12ο στο Θεματικό πεδίο δράσεων Ενεργού Πολίτη<< Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή>>.

Αγαπητοί μας,

 Με την επιστολή μας αυτή , θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την σκέψη και την προσφορά σας σε ρούχα και παιχνίδια για τα παιδιά μας.

 Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια στο έργο που κάνετε!

 29 Χρόνια «Το Χαμόγελο του Παιδιού» …. Χωρίς εσάς … δεν γίνεται!

Με εκτίμηση

Διονυσία Πετράτου

Κοινωνική Λειτουργός

Κέντρο Υποστήριξης Ευάλωτων Οικογενειών , Παιδιών και Νέων   

 

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Όθωνος Αμαλίας 83

26221 Πάτρα

————————————–

T.: 2610 332499

F.: 2610 332699

Μ.: 6936523029

————————————–

E.: SocialServicesPatra@Hamogelo.gr

www.hamogelo.gr