Κοπή βασιλόπιτας από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Χθες, 9-02-2022, τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, πρόσφεραν σε κάθε τάξη/τμήμα, καθώς και στους εκπαιδευτικούς μία βασιλόπιτα (σε ατομικά κομμάτια, λόγω covid) και ένα βιβλίο για τον/την τυχερό/ή του κάθε τμήματος. Η τυχερή εκπαιδευτικός ήταν η κ. Χριστίνα Βασιλοπούλου, καθηγήτρια Αγγλικών. Ευχαριστούμε πολύ τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για αυτή τους την πρωτοβουλία και ευχόμαστε σε όλους “Υγεία και Τύχη!”

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου 2021-22

.jpgΟ Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει την εξασφάλιση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και επίτευξη των στόχων του Σχολείου. Ο Κανονισμός θεμελιώνεται στο ισχύον νομικό πλαίσιο, στις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και στην επαγγελματική εμπειρία των συντακτών του, ενώ είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου.

Εγκρίθηκε από την υπεύθυνη συντονίστρια του 2ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Αττικής και τον Διευθυντή Π.Ε. Β΄Αθήνας ο “Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου για το σχολικό έτος 2021-22”.

Μπορείτε να ανατρέχετε σε αυτόν, πατώντας τη σχετική εικόνα στη δεξιά στήλη του ιστολογίου.

 

Ετικέτες:

6 Φεβρουαρίου: Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου – Safer Internet Day (SID)

.pngΗ Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.

Το τοπίο της ασφάλειας του διαδικτύου έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια από την ανάγκη για ένα «ασφαλέστερο» διαδίκτυο σε ένα «καλύτερο» διαδίκτυο. Είτε είμαστε παιδιά και νέοι άνθρωποι, γονείς, εκπαιδευτικοί ή κοινωνικοί λειτουργοί, είτε μέλη της βιομηχανίας, ιθύνοντες ή πολιτικοί, όλοι μπορούμε να κάνουμε την αλλαγή και να ενωθούμε για ένα καλύτερο διαδίκτυο.

“Στην απεραντοσύνη του Internet μπορεί να μην το βλέπεις. Όμως το κακό είναι κάπου εκεί και σε βλέπει”.

Προστάτεψε τον εαυτό σου κι αυτούς που αγαπάς με τη σωστή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου. Άκου τις συστάσεις των γονέων και των δασκάλων σου.

Διάβασε εδώ για τη σωστή χρήση του διαδικτύου.

Για οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά μέσω Διαδικτύου, επικοινώνησε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Ετικέτες:

Ενημέρωση γονέων

Η προγραμματισμένη, μηνιαία ενημέρωση γονέων για τον μήνα Φεβρουάριο μετατίθεται την επόμενη εβδομάδα, λόγω της κακοκαιρίας, ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την πρόοδο των μαθητών/τριών.

Ετικέτες:

Επιστολή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αμαρουσίου για την τηλεκπαίδευση προς τους γονείς

epistoliΑγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Προωθούμε την επιστολή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αμαρουσίου για την τηλεκπαίδευση προς τους γονείς . Για να τη διαβάσετε, πατήστε εδώ.

Ετικέτες:

Ευχαριστίες

29 1 22Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου Αμαρουσίου, για τον καθαρισμό του σχολείου από τα χιόνια, λόγω της κακοκαιρίας, το Σάββατο 29-01-2022, καθώς και την προσφορά  είκοσι (20)  self tests για τις καθαρίστριες του σχολείου.

Ετικέτες:

Παραλαβή self test από τα φαρμακεία

.jpgΑγαπητοί γονείς/κηδεμόνες και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί,

Σας γνωστοποιούμε ότι οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου έως και την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 11 Φεβρουαρίου έως και 25 Φεβρουαρίου 2022. Διαβάστε όλο το άρθρο »

Αναστολή λειτουργίας της Β΄ τάξης

closed covidΑγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω συρροής κρουσμάτων στη Β΄ τάξη που ξεπερνά το 50% +1, αποφασίστηκε αναστολή λειτουργίας της,  από 22-01-2022 έως και 31-01-2022. Οι μαθητές/τριες στις 31-01-2022 θα κάνουν τηλεκπαίδευση, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτέρας (μαθήματα και διαλείμματα). Έχει σταλεί το ωρολόγιο πρόγραμμα και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των εκπαιδευτικών στο προσωπικό μέιλ των γονέων των μαθητών/τριών της Β΄ τάξης.

Η διευθύντρια του σχολείου

Μαρία Βαστάκη

 

 

Ετικέτες:

Self test τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου

self 2Το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά (δια ζώσης) από την Δευτέρα 31/1.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, σε κάθε σχολείο που επαναλειτουργεί μετά από αναστολή, οι μαθητές και το προσωπικό (εμβολιασμένοι, νοσήσαντες και ανεμβολίαστοι) θα διενεργούν self-test πριν από την προσέλευσή τους στο σχολείο. Το επόμενο self-test θα διενεργείται την επόμενη προκαθορισμένη ημέρα (για προσέλευση Τρίτη – Παρασκευή).

Συνεπώς, για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο είναι υποχρεωτική η προσκόμιση selftest το πρωί της Δευτέρας 31 Ιανουαρίου. Δε θα επιτραπεί η είσοδος μαθητών στο σχολείο, χωρίς να έχουν αρνητική δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου.

Ευνόητο είναι πως αυτοδιαγνωστικός έλεγχος θα γίνει και την επόμενη ημέρα, την Τρίτη και στη συνέχεια την Παρασκευή, σύμφωνα με το πρωτόκολλο των εβδομαδιαίων ελέγχων.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν δυο rapid test και ένα self test, όλα με δική τους επιβάρυνση. Το rapid test θα πρέπει πραγματοποιηθεί έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (31/1) και της Παρασκευής (4/2), ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και self test έως 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης (1/2).

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές καταχωρίζουν τη δήλωση και το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Ετικέτες:

30 Ιανουαρίου: Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

ιεραρχες

30 Ιανουαρίου: Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Άγιοι της Εκκλησίας. Είναι ο Μέγας Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, ο Ναζιανζηνός και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά όλοι μαζί γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου. Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων, των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης. Ήταν σοφοί άνθρωποι που αγαπούσαν τη μάθηση και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Ήταν σπουδαίοι δάσκαλοι, “φωστήρες”, όπως τους λέμε. Δεν τους ενδιέφεραν τα πλούτη και ζούσαν μια απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Βοηθούσαν τους φτωχούς και τους δυστυχισμένους και μάθαιναν στους ανθρώπους γράμματα.
Για τη σοφία και την καλοσύνη τους ο λαός εκτιμούσε και αγαπούσε τους Τρεις Ιεράρχες.
Διαβάστε αυτά που λέει για τους Τρεις Ιεράρχες, στην επιστολή του, ο παππούς Ευαίσθητος.
Διαβάστε εδώ το σχετικό μήνυμα της Υπουργού Παιδείας.
Διαβάστε εδώ το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για τους Τρεις Ιεράρχες.
.

Ετικέτες:

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση