To πάρτι των φρούτων το είχαμε οργανώσει μαζί με τους γονείς μας και έτσι είχαμε μια ποικιλία φθινοπωρινών και τοπικών φρούτων, γιατί όπως τονίσαμε τα εποχικά και τοπικά φρούτα είναι καλύτερα για την υγεία μας , αλλά και για τον πλανήτη μας με τη μείωση του διοξειδίου από τις μεταφορές τους.

Ο Υγιεινούλης με τα κατακόκκινα μαγουλάκια από δυο μηλαράκια είναι έτοιμος και θα μας συντροφεύει για όλη τη χρονιά, ώστε να μη ξεχνιόμαστε!

1Η πρώτη μας επαφή είναι να διαχωρίσουμε τα φρούτα από τα λαχανικά και να τα ονομάσουμε! DSCN5358Οργανώνουμε το μπακάλικο της τάξης μας!DSCN5361Με τεχνική κολλάζ δημιουργούμε τον φίλο μας “Υγιεινούλη”DSCN5819DSCN5807

Και φυσικά ετοιμάζουμε τα δικά μας υγιεινά πιάταDSCN5831DSCN5832 DSCN5833 DSCN5834 DSCN5835 DSCN5836 DSCN5826 DSCN5827 DSCN5828 DSCN5829 DSCN5830Ετοιμάζουμε την αφίσα για να ενημερώσουμε τους γονείς μας για την απόφασή μας να φέρνουμε κάθε Τετάρτη φρούτα!!DSCN5895 2Γνωριμία με τα φυσικά φρούτα ως προς το μέγεθος, σχήμα, χρώμα, υφή…DSCN5904Χωριζόμαστε σε ομάδες και μέσα από το συμβολικό παιχνίδι…DSCN5915Χίλιοι μύριοι καλογέροι, σένα ράσο τυλιγμένοι, τί είναι;DSCN5922 2Gusto perfetto!! λέει ο 2η ομάδα, μετά τη δοκιμή!
DSCN5941 2Η γευσιγνωσία συνεχίζεται…ο Παύλος αναφωνίζει!!DSCN5943Και λωτός…που μας υπενθυμίζει το μύθο του Οδυσσέα..DSCN5949 2 Σε ρυθμούς του γνωστού παραδοσιακού τραγουδιού “Μήλο μου κόκκινο…” λικνίζονται και διασκεδάζουν τα παιδιά!DSCN5958 2 Και αυτές τις φλούδες, να τις πετάξουμε κυρία;;;DSCN5931 2Εξηγούμε την ιστορία του γεοσκώληκα και την σημασία του στη δημιουργία του κομπόστ και πιάνουμε δουλεία!!DSCN5967 Σωστό εργαστήρι η τάξη μας!!DSCN5968Έτοιμο το φαγητό του γεοσκώληκα!DSCN5975Μαζεύουμε από τον κήπο χορταράκια, ξερά φύλλα και λίγο χώμα από το φύτεμα των λαχανικών…DSCN5981