Δωρεά των Θεσσαλών Τοματοπαραγωγών στο ΓΕΛ Νίκαιας

Στο πλαίσιο της στήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας της περιοχής μας, ο Συνεταιρισμός Θεσσαλών Τοματοπαραγωγών πρόσφερε στο ΓΕΛ Νίκαιας έναν εκτυπωτή XEROX με τόνερ.

FOTO XEROX   EKTYPOTHS CHEROX

Η σχολική κοινότητα του Λυκείου της Νίκαιας εκφράζει τις πιο θερμές ευχαριστίες της για τη γενναιόδωρη προσφορά, η οποία θα συντελέσει στη βελτίωση της παροχής εκπαιδευτικού έργου στους μαθητές και τις μαθήτριές του σχολείου.

Ελπίζει παράλληλα ότι η πράξη αυτή θα βρει μιμητές και σε άλλους φορείς της τοπικής κοινωνίας, ενώ εκφράζει τη βεβαιότητά της ότι ο δραστήριος Συνεταιρισμός Θεσσαλών Τοματοπαραγωγών θα σταθεί αρωγός στην κάλυψη και μελλοντικών αναγκών που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών του σχολείου μας.

 

Εκπαιδευτική εκδρομή της Α’ Λυκείου στην Αθήνα και το Ναύπλιο

Τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα και το Ναύπλιο πραγματοποίησε η Α’ τάξη του σχολείου μας στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος.

Η εκδρομή ξεκίνησε με επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, κατόπιν σχετικού ραντεβού.

     20    a 1 

Αρχικά την αντιπροσωπεία του σχολείου μας υποδέχθηκε ο Βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας κ. Χρήστος Καπετάνος, ο οποίος με χαρά τούς καλωσόρισε, τους ξενάγησε και τους μίλησε για τη σημασία του κοινοβουλευτισμού. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Καπετάνος είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους μαθητές και, χαριτολογώντας, ρώτησε αν κάποιοι από αυτούς ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την πολιτική στο μέλλον. Η ζωντάνια και ο ενθουσιασμός των νέων έδωσαν μια ιδιαίτερη δυναμική στη συζήτηση, επιβεβαιώνοντας πως η νέα γενιά διαθέτει την όρεξη και το ενδιαφέρον για τα κοινά. Ο Λαρισαίος Βουλευτής δεν παρέλειψε να εκφράσει την εκτίμησή του στους εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι οποίοι στέκονται διαρκώς αρωγοί και καθοδηγητές στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση των αυριανών πολιτών. “Η παιδεία είναι η βάση της δημοκρατίας μας και εσείς, οι νέοι, είστε το μέλλον της χώρας μας. Θέλω να σας συγχαρώ για την παρουσία σας εδώ και να σας ενθαρρύνω να διεκδικείτε πάντα τη γνώση και την πρόοδο χωρίς εξαρτήσεις”, τόνισε ο κ. Καπετάνος.

10        2 2

Στη συνέχεια μαθητές και εκπαιδευτικοί έγινα δεκτοί από τη βουλευτή Λάρισας κυρία Ευαγγελία Λιακούλη. Η εκπρόσωπος του νομού Λάρισας καλωσόρισε τα παιδιά, θυμίζοντας πως θα πρέπει να είναι περήφανα για τον κοινό τόπο  καταγωγής τους, τον Δήμο. Κιλελέρ, ο οποίος υπήρξε η γενέτειρα του σύγχρονου αγροτικού κινήματος. Παράλληλα, η  κυρίαΛιακούλη προέβη και σε ένα άτυπο γκάλοπ, ρωτώντας τα παιδιά αν είναι ευχαριστημένα από το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, καθώς και αν πιστεύουν ότι το σχολικό τους πρόγραμμα προάγει τις δεξιότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, βοηθώντας τους να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους ή αν περιορίζεται στην ‘’παπαγαλία’’ κειμένων. Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών συγκατάνευσε στο δεύτερο, με τη βουλευτή να απαντά πως η Βουλή των Ελλήνων, μέσα από τις διαδικασίες της και την αρμόδια Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, αλλά και το υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει επιτέλους να ‘’ανοίξουν τα μάτια’’, αλλά και τη δημόσια συζήτηση, σε ένα πρόβλημα που μετρά δεκαετίες και να το χτυπήσουν στη ρίζα του. Επιπλέον, η Ευαγγελία Λιακούλη αναφέρθηκε με λεπτομέρεια στο έργο που παράγουν τόσο οι κοινοβουλευτικές επιτροπές, όσο και η ολομέλεια του κοινοβουλίου, στην νομοθετική διαδικασία, ενώ χάρισε για τη βιβλιοθήκη του Γενικού Λυκείου Νίκαιας ένα μικρό τόμο με το Σύνταγμα της Ελλάδας, για το οποίο παρότρυνε τα παιδιά «να το διαφυλάξουν και να το παραδώσουν ακόμη καλύτερο στις επόμενες γενιές».

3 7

Μετά τη συνάντηση με τους Λαρισαίους βουλευτές μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στην Αίθουσα Τροπαίων της Βουλής, ενώ επισκέφτηκαν και την αίθουσα της Ολομέλειας όπου παρακολούθησαν συνεδρίαση και αραγωγή κοινοβουλευτικού έργου.

11  12             

                               18

Το βράδυ της ίδιας μέρας μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν θεατρική παράσταση, στο πλαίσιο των δράσεων και επισκέψεων του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων σχετικά με το θέατρο που υλοποιεί το σχολείο μας.

                                    15

Την επόμενη ημέρα οι μαθητές και οι μαθήτριες επισκέφτηκαν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και το παρακείμενο Μουσείο Ακροπόλεως με τη σχετική ξενάγηση από τους συνοδούς εκπαιδευτικούς.

6 19

13 17

Η εκδρομή συνεχίστηκε με επίσκεψη στο Ναύπλιο, όπου οι μαθητές ήρθαν σε γνωριμία με τα σημαντικότερα μνημεία της πρώτης πρωτεύουσας του ελληνικού κράτους, όπως το φρούριο του Παλαμηδίου και τα ιστορικά κτήρια της πόλης.

9 14        

                                     16

Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στις Μυκήνες και το θέατρο της Επιδαύρου, όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με μερικά από τα σημαντικότερα μνημεία της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στη Θεσσαλονίκη

Την καθιερωμένη ετήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε και φέτος το ΓΕΛ Νίκαιας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας χωρίστηκαν σε ομάδες και επισκέφτηκαν τα πανεπιστημιακά ιδρύματα της πόλης, επικεντρωνόμενοι σε όσα εμπίπτουν στα ενδιαφέροντά τους, καθώς κύριος στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η επαφή με τα πανεπιστημιακά τμήματα στα οποία θα επιδιώξουν να φοιτήσουν.

Έτσι, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ανθρωπιστικών Σπουδών επισκέφτηκαν διαδοχικά τη Νομική Σχολή και την Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου για να γνωρίσουν τους χώρους όπου ενδιαφέρονται να σπουδάσουν.

20250224 121358 20250224 121912

                                          20250224 115712

Παράλληλα, οι μαθητές που συμμετέχουν στο πολιτιστικό πρόγραμμα “ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ… « ΜΑΘΗ-ΜΑΓΙΚΑ» (ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ- ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI)” έγιναν δεκτοί στο Τμήμα των Μαθηματικών της Φυσικομαθηματικής Σχολής του ΑΠΘ από τον καθηγητή Στατιστικής και Πιθανοτήτων κύριο Γέωργιο Τσακλίδη, ο οποίος τους μίλησε για την πρακτική διάσταση των μαθηματικών στην καθημερινότητά μας, τους ξενάγησε στη βιβλιοθήκη του Τμήματος και τους ενημέρωσε για το περιεχόμενο σπουδών και τις επαγγελματικές προοπτικές των αποφοίτων του τμήματος.

2 1       3 1 4      5

30Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής επισκέφτηκαν το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ερχόμενοι σε επαφή με τα αντίστοιχα τμήματα που φιλοξενούνται εκεί.

a b                                               g

Μετά το πέρας της επίσκεψης στους χώρους των 2 Πανεπιστημίων της πόλης, μαθητές και εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν την πόλη και τα σημαντικότερα μνημεία της.

20250224 123216 1 20250224 162048 1                                                                   eikona Viber 2025 02 24 17 22 16 874 1

 

Ενημέρωση ΣΕΠ στο ΓΕΛ Νίκαιας

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού για την ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών μας για θέματα ΣΕΠ, το σχολείο μας προσκάλεσε την υπεύθυνη για τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό της ΔΔΕ Λάρισας, κυρία Φωτεινή Κουτσοπούλου η οποία ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου για θέματα που αφορούν το μηχανογραφικό και τη συμπλήρωσή του, τις σχολές των ΑΕΙ και τις επαγγελματικές προοπτικές τους και απάντησε σε ερωτήσεις και απορίες των ενδιαφερομένων.

20250214 101410 20250214 101445                                             20250214 101447

 

 

Τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων του δυστυχήματος στα Τέμπη

Με αφορμή τη συμπλήρωση 2 ετών από το έγκλημα που συντελέστηκε στα Τέμπη με την απώλεια 57 συνανθρώπων μας, η σχολική κοινότητα του ΓΕΛ Νίκαιας διοργάνωσε εκδηλώσεις μνήμης.

IMG 167e1e45362ca764f840901c1a9cf03d V IMG f80259366e657283d51c0c1662a5c441 V

Στο πλαίσιο αυτό, με πρωτοβουλία του 5μελούς συμβουλίου του Α2, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος προχώρησαν σε συγκινητικές δράσεις τιμώντας τους νεκρούς και συμμετέχοντας στο πάγκοινο αίτημα για απόδοση δικαιοσύνης.

IMG 78a2bb3fb4a5a03be403594a2992e079 V IMG c1ce98d220a47b4a8b6825f9980178db V

 

Επιμορφωτική ενημέρωση μαθητών και εκπαιδευτικών από τους Διασώστες του ΕΚΑΒ Λάρισας

Την Τρίτη, 04-03-2025, μαθητές της Γ τάξης και εκπαιδευτικοί, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθησουν δίωρη εκπαιδευτική δράση από τους Διασώστες του ΕΚΑΒ Λάρισας, σχετικά με την εξέχουσα σημασία της Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) και της χρήσης του Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (CPR/AED) για την υποστήριξη της καρδιακής λειτουργίας. Επίσης ενημερώθηκαν σχετικά με την πνιγμονή, την απόφραξη των αναπνευστικών οδών, καθώς και τη θέση ασφαλείας των θυμάτων.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευσης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε πρακτικές ασκήσεις σχετικά με τη χρήση προπλασμάτων αλλά και Απινιδωτών.

Ευχαριστούμε θερμά τους διασώστες : Ιωάννη Γούλα, Ιωάννη Νέστορα, Αναστασία Σαμαρά και Αναστασία Τσιαλαβού για την τόσο εμπεριστατωμένη και στοχευμένη ενημέρωση.

εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 11 198 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 985 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 924 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 298 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 802 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 861εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 721εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 595εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 556εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 511εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 466εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 422εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 386εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 338

εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 267 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 209 εικόνα Viber 2025 03 05 21 35 10 156

Η Γ Οικονομίας Πληροφορικής και η Γ Θετική στο Τμήμα Ψηφιακών Συστηματων του Παν. Θεσσαλίας

Την Πέμπτη, 27-02-2025, οι μαθητές της Γ τάξης (Θετικών και Οικ. Πληροφ.), είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα.

Μας υποδέχτηκε ο Πρόεδρος της σχολής, κ. Γερογιάννης Βασίλης, ο οποίος ενημέρωσε τους υποψήφιους φοιτητές για τις δυνατότητες της σχολής, τα μαθήματα, τις εξειδικεύσεις κατα τη διάρκεια των σπουδών, καθώς και την αγορά εργασίας και τη διασύνδεση των φοιτητών με εταιρίες πληροφορικής.

Στη συνέχεια οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα εργαστήρια, σε αίθουσες διδασκαλίας, να συνομιλήσουν με ομάδες φοιτητών και να ενημερωθούν για τα έργα που σχεδιάζουν.

Και φυσικά δεν παραλείψαμε μια επίσκεψη στο κυλικείο 🙂 ..!

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Έλσα Μελιοπούλου, Αργύρης Μπακάλης

εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 831 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 609 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 579 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 742 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 378 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 498 εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 203εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 944εικόνα Viber 2025 03 05 21 36 01 895

Επίσκεψη στη ΔΕΥΑ Λάρισας

Στο πλαίσιο της πολυσχιδούς δράσης του σχολείου μας για την ενημέρωση και κατάρτιση των μαθητών/ριών μας σε επιστημονικά θέματα αλλά και της εμβάθυνσης σε πτυχές των μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΟΠ Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας της Γ’ Λυκείου επισκέφτηκαν το χημικό και μικροβιολογικό εργαστήριο της ΔΕΥΑ Λάρισας με τη συνοδεία των καθηγητών τους κκ Αστ. Τηγανή και Αργ. Μπακάλη.

1 2    3 2    8 1

Οι υπεύθυνοι του εργαστηρίου ενημέρωσαν τους μαθητές μας για θέματα ελέγχου του νερού με το οποίο υδροδοτείται η πόλη της Λάρισας και τους παρουσίασαν τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας του εργαστηρίου, καθώς και το σύνολο των ενεργειών οι οποίες διασφαλίζουν τη δημόσια υγεία μέσω του ελέγχου και της συνακόλουθης διασφάλισης της ποιότητας του νερού.

4 1 5 1 67 1

9 1 10 1 11 12

Ενημέρωση από τη ΔΕΥΑ Κιλελέρ για το έργο του βιολογικού καθαρισμού και τη διαχείριση του νερού

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση διοργάνωσε το σχολείο μας, στο πλαίσιο της παροχής ευρύτερης εποπτείας των εξελίξεων στο κοινωνικό γίγνεσθαι που θέλουμε να παράσχουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, αλλά και της υλοποίησης δράσεων των περιβαλλοντικών προγραμμάτων που εκπονούμε τη φετινή χρονιά.

20250206 125230 20250206 125235                                                            20250206 125256

Προσκεκλημένος μας ήταν ο διευθυντής της ΔΕΥΑ του Δήμου Κιλελέρ, κύριος Γιάννης Παπακανάκης, ο οποίος μίλησε στους μαθητές για τη διαχείριση του νερού, αγαθού πολύτιμου για την επιβίωση μας, αλλά και για το μεγαλεπήβολο έργο του βιολογικού καθαρισμού, που υλοποιεί ο δήμος μας στη Νίκαια.

Ειδικότερα για το νέο έργο του βιολογικού καθαρισμού ο Γιάννης Παπακανάκης ανέφερε τα εξής:

deyak sxoleia 2 060225

«Η ΔΕΥΑΚ σε συνεργασία με το Δήμο Κιλελέρ προχώρησε στην κατασκευή δικτύου και βιολογικού σταθμού επεξεργασίας λυμάτων στον οικισμό της Νίκαιας. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 11,3 εκατομμυρίων και ο  πληθυσμός που μπορεί να εξυπηρετηθεί σήμερα από αυτό  ανέρχεται σε πρώτη φάση σε 4.950 κατοίκους και σε δεύτερη σε 12.900. Να σημειωθεί ότι η σύνδεση των νοικοκυριών με το δίκτυο ακαθάρτων ανέρχεται στο ποσό των 800 έως 1050 € και θα δοθεί μέσω ενός προγράμματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στο έργο έχουν προβλεφθεί σύγχρονες μέθοδοι επεξεργασίας των λυμάτων, εξασφαλίζεται ότι το νερό που θα παράγεται κατά την έξοδό του από το βιολογικό θα πληροί τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές που θέτει η σχετική νομοθεσία, δηλαδή χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση προς το περιβάλλον. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθούν τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του έργου όπως είναι:

-η προστασία της δημόσιας υγείας καθώς ο βιολογικός καθαρισμός συμβάλλει στη μείωση της εξάπλωσης ασθενειών που σχετίζονται με την κακή ποιότητα του νερού,

-η επαναχρησιμοποίηση του νερού καθώς αυτό που έχει υποστεί βιολογικό καθαρισμό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορες χρήσεις, όπως άρδευση, οι βιομηχανικές διεργασίες ή ακόμα και ο εμπλουτισμός των υπόγειων υδάτων και

-η παραγωγή λιπάσματος καθώς η «λάσπη» που παράγεται κατά τον βιολογικό καθαρισμό μπορεί να υποστεί επεξεργασία και να χρησιμοποιηθεί ως λίπασμα για τη γεωργία.

Με λίγα λόγια το έργο που προβλέπεται σύντομα να ξεκινήσει τη λειτουργία του είναι μια επένδυση για το μέλλον γιατί  προβλέπεται να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της πρωτεύουσας του Δήμου Κιλελέρ σύμφωνα με τα πρότυπα των σύγχρονων οικισμών, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στην εν γένει εικόνα της κοινότητας Νίκαιας».

Διακρίσεων συνέχεια στα μαθηματικά για μαθητή μας!

Η σχολική κοινότητα του ΓΕΛ Νίκαιας συγχαίρει θερμά τον μαθητή της Β’ Λυκείου Φίλιππο Γεωργιλά-Νέμα για τη διάκρισή του στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Ευκλείδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και την πρόκρισή του στον επόμενο γύρο, για τον οποίο του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία!

EME ΓΕΩΡΓΙΛΑΣ

Τους επιτυχόντες συνεχάρη και ο διευθυντής της ΔΔΕ Λάρισας, κύριος Ζέρβας, ο οποίος αναφέρει σχετικά:

ΜΗΝΥΜΑ ΖΕΡΒΑ

Βιωματικό μάθημα ιστορίας

Μια πολύ ενδιαφέρουσα περιήγηση πραγματοποίησαν οι μαθήτριες της ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ’ τάξης του σχολείου μας, με συνοδούς τις φιλολόγους κυρίες Β. Θεοδώρου και Σ. Τουλουμτζίδη, καθώς περιηγηθήκαν σε ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα της πόλης της ποής της Λάρισας, προκειμένου να γνωρίσουν βιωματικά την ιστορία τους και την έννοια της ιστορικής συνέχειας.

1 1      5     7

Το “ταξιδι” στο παρελθόν ξεκίνησε από το Γενί Τζαμί ενώ ακολούθως είδαν τα παρακείμενα βυζαντινά τείχη και την αναθηματική στήλη του Ποσειδώνα. Η περιήγηση συνεχίστηκε στον λόφο του Φρουρίου, όπου επισκέφτηκαν τη βυζαντινή εκκλησία του Αγ. Αχιλλίου “ανακάλυψαν” το Μπεζεστένι και τη χρήση, καθώς και το Α και το Β Αρχαίο θέατρο. Η ομάδα κατέληξε στην αρχαία δεξαμενή, ένα είδος υδραγωγείου, μέσα από το οποίο υδροδοτούνταν η πόλη της Λάρισας.

4 8 9 10

Η εμπειρία ήταν αποκαλυπτική για τις μαθήτριες, καθώς συμμετείχαν ενεργά στην περιήγηση με την παρουσίαση των πληροφοριών που είχαν συλλέξει πριν από την έναρξη της επίσκεψης. Ενθουσιάστηκαν με όλα όσα είδαν από κοντά και δεν γνώριζαν ότι υπήρχαν . Ήταν μια αφορμή για περαιτέρω αναζήτηση…

Βιωματική μάθηση με επίσκεψη στο Τμήμα Βιοχημείας!

Στο πλαίσιο της πάγιας επιδίωξης του ΓΕΛ Νίκαιας να προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριές μας εμπειρίες και επίγνωση σχετικά με το επαγγελματικό τους μέλλον, αλλά και της διασύνδεσης του Τμήματος Βιοχημείας με την κοινωνία, οι μαθητές της ΟΠ Υγείας της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου το Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και παρακολούθησαν το βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Γίνε Βιοτεχνολόγος για μια μέρα“. Την πρωτοβουλία της επίσκεψης είχε η διδάσκουσα της Βιολογίας, κυρία Χρ. Τράκα, ενώ συνοδός ήταν ο κ. Α. Μπακάλης.

Β 1 Β 2 Β 3 Β 4

δ γ

Σκοπός της εργαστηριακής άσκησης ήταν η εξοικείωση των μαθητών της Γ’ Λυκείου με τις βασικές αρχές δημιουργίας ανασυνδυασμένου DNA, που εφαρμόζονται καθημερινά σε ένα εργαστήριο βιοτεχνολογίας. Το θεωρητικό υπόβαθρο της άσκησης περιγράφεται στο σχολικό εγχειρίδιο και αποτελεί διδακτέα και εξεταστέα ύλη των μαθητών.

                                       στ

Οι μαθητές ενεπλάκησαν ενεργά στην πραγματοποίηση της άσκησης, φόρεσαν ποδιές και γάντια, χρησιμοποίησαν πιπέτες και δοκιμαστικούς σωλήνες και κατάφεραν να εκτελέσουν με επιτυχία το πείραμα.

                    β                               ε

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Παπαδοπούλου, Πρόεδρο της Επιτροπής Προβολής του Τμήματος & Διασύνδεσης με την κοινωνία, καθώς και την κυρία Σαραφίδου και το εργαστήριό της που μας υποδέχτηκε.

 

Διδακτική επίσκεψη στην Ιατρική Σχολή

Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου οι μαθητές του τμήματος Γ’ υγείας επισκέφθηκαν το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για μία ξενάγηση στο χώρο.

Τους μαθητές υποδέχτηκε ο Πρόεδρος του Τμήματος κος Καραχάλιος ο οποίος αφού τους ενημέρωσε για τις δυνατότητες που δινει η σχολή, συζήτησε μαζί τους και απάντησε σε ερωτήσεις.

                                                                      3

Στη συνέχεια τα παιδιά ξεναγήθηκαν σε 3 εργαστήρια του τμήματος και παρατήρησαν δείγματα ιστών στο μικροσκόπιο, διέκριναν φυσιολογικά από καρκινικά κύτταρα και είδαν συσκευές που χρησιμοποιούνται στη πνευμονολογική μονάδα.

      2                               1

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά τους καθηγητές και διδακτορικούς φοιτητές του τμήματος για την ξενάγηση.

 

 

Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών και κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στο σχολείο μας!

Με τις δέουσες τιμές, ανάλογες της προσφοράς των Τριών Ιεραρχών, τίμησε το ΓΕΛ Νίκαιας τους προστάτες της εκπαίδευσης.

Το πρωί μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν στον Ναό του Αγίου Γεωργίου τη Θεία Λειτουργία. Ακολούθως στο σχολείο, προβλήθηκε ταινία με θέμα τη ζωή και τη δράση του Μ. Βασιλείου και ακολούθησε συζήτηση με πρωτοβουλία του Θεολόγου του σχολείου, κ. Γ. Ριζηνού.

1 1 4 1 9 11

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο η σχολική κοινότητά μας ευχαριστεί θερμά. Στους τυχερούς και τις τυχερές μοιράστηκαν δωροεπιταγές, προσφορά επίσης του Συλλόγου Γονέων.

2 1 6 7 8

 

Το ΓΕΛ Νίκαιας για τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος

Η 27η Ιανουαρίου καθιερώθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος. Με το συγκεκριμένο ψήφισμα καλούνται τα κράτη – μέλη να επεξεργαστούν προγράμματα εκπαίδευσης που θα μεταδώσουν στις μελλοντικές γενιές τα διδάγματα του Ολοκαυτώματος ώστε να βοηθήσουν στην πρόληψη πράξεων γενοκτονίας.

                                 ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ 3
Στο πλαίσιο αυτό το σχολείο μας τίμησε την ημέρα αυτή με την προβολή σχετικών ενημερωτικών βίντεο, ενώ ακολούθησε σχετική συζήτηση για το νόημα της ημέρας και τα μηνύματα που αυτή έχει στο σύγχρονο παγκόσμιο και εθνικό πλαίσιο.

ΟΛ 1  ΟΛ 2

Το σχολείο μας συμμετείχε επίσης σε σχετική καλλιτεχνική δράση που διοργάνωσε η ΔΔΕ Λάρισας με έργο της μαθήτριας Βάγιας Γιωτάκη, το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις με την αρτιότητα και την πρωτοτυπία του.

                                          ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΓΙΩΤΑΚΗ

Εξετάσεις Στρατιωτικών Σχολών και Λιμενικού

Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο οι ημερομηνίες υποβολής των δηλώσεων για τις στρατιωτικές σχολές και το Λιμενικό.

Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Δικαιολογητικών θα γίνεται από τη Δευτέρα 27
Ιανουαρίου 2025 και ώρα 08:00 έως και την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 24:00.

Οι σχετικές ανακοινώσεις και προκηρύξεις στα ακόλουθα έγγραφα:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Συμμετοχή στον διαγωνισμό Generation Next με την ομάδα “Blinders”!

Για δεύτερη συνεχή χρονιά ομάδα μαθητών μας συμμετέχει στον Πανελλήνιο διαγωνισμό της Vodafone Generation Next!

Οι μαθητές της Α’ τάξης, Στέφανος Νικολακούλης και Μάρκος Βλιώρας, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό πληροφορικής Έλσα Μελιοπούλου, κατέθεσαν την πρότασή τους με την ελπίδα σε μία διάκριση!

Η πρότασή τους αφορά σε:

Εφαρμογή βελτιωσης της καθημερινοτητας ατομων με μειωμένη ή καθολου όραση.

Η κατασκευή, με τη βοήθεια της κάμερας, η οποία καταγράφει και επεξεργάζεται το περιβάλλον μπροστά από τον χρήστη σε πραγματικό χρόνο, εντοπίζει οποιαδήποτε εμπόδια (όπως άλλους ανθρώπους, διαβάσεις πεζών και άλλα αντικείμενα) και ειδοποιεί τον χρήστη μέσω ήχου για το είδος του εμποδίου. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα παρέχει σημαντική βοήθεια στην αποφυγή συγκρούσεων και την ασφαλή πλοήγηση των ατόμων με αναπηρία όρασης, ενισχύοντας την ανεξαρτησία τους.

Για να μπορέσουμε να καταφέρουμε αυτό το αποτέλεσμα, χρειαστήκαμε τον εξής εξοπλισμό:

Raspberry Pi, Κάμερα, Ηχείο

Η ανάπτυξη και διάδοση τέτοιων τεχνολογικών λύσεων στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα ότι η κοινωνία αναγνωρίζει τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία και εργάζεται προς την κατεύθυνση της ισότιμης συμμετοχής και της παροχής ίσων ευκαιριών. Με αυτόν τον τρόπο, η εφαρμογή ενισχύει τον σεβασμό των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία και βοηθά στην καταπολέμηση των στερεοτύπων και της περιθωριοποίησης.

Κατά την ανάπτυξη του έργου, ζητήσαμε τη βοήθεια των τοπικών φορέων, του Δημάρχου κ. Νασιακόπουλο, του Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Υγείας  Κοινωνικής Πολιτικής, κ. Χατζούλη, καθώς και του ειδικού συνεργάτη θεμάτων ΤΠΕ, κ. Ακριβούλη. 
Τους παρουσιάσαμε την πρόταση του έργου μας, αναζητώντας τις γνώσεις και την υποστήριξή τους. Το εγχείρημά μας αγκαλιάστηκε από την αρχή, στάθηκαν δίπλα μας σε ό,τι χρειαστούμε και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε πάρα πολύ!

Καλή τύχη!!

Στο ταμπλό γράφει πως χάσαμε, εμείς διαφωνούμε!

εικόνα Viber 2025 01 21 13 29 04 382Η ομάδα μπάσκετ του σχολείου μας έπαιξε τον δεύτερό της αγώνα και βρέθηκε να αντιμετωπίζει, σήμερα,21-01-2025, το 4ο ΓΕΛ Λάρισας.

 

 

 

 

Οι παίκτες μας βρέθηκαν πίσω στο σκορ μέχρι και με διαφορά 27 πόντων. Κι όμως δεν παραιτήθηκαν!

 

εικόνα Viber 2025 01 21 13 29 06 387Στο τελευταίο πεντάλεπτο έδειξαν ότι όλα μπορούν να ανατραπούν, αφού με ένα σερί πόντων η διαφορά μειώθηκε στους 7 και ο Παναγιώτης Παπαθανασίου ανακυρήχτηκε δικαίως ο MVP του αγώνα!

 

 

εικόνα Viber 2025 01 21 13 29 06 356Χαμένοι στο σκορ, κερδισμένοι στην ψυχική δύναμη, στη χαρά του να αγωνίζεσαι μέχρι το τέλος και σίγουρα στην καρδιά μας!

 

 

 

 

 

Συγχαρητήρια παιδιά! Συγχαρητήρια κ. Δήμητρα Βασιλάκου!

εικόνα Viber 2025 01 21 13 29 03 671