«STEM και πειράματα φυσικής»

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο ενδοεπιμόρφωσης εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων απ’ όλη την Ελλάδα με θέμα «STEM και πειράματα φυσικής» πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 428383063 25316866661260159 2487263567523468661 n 2024 και ώρα 18.00 με 20.30 με τη συμμετοχή 374 εκπαιδευτικών απ’ όλη την Ελλάδα που συμμετέχουν στη δράση.
Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων , και υπεύθυνη συντονισμού την προϊσταμένη του κ Μαγκιώση Άννα και η επιμόρφωση είχε στόχο την πληροφόρηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διεξαγωγή πειραμάτων φυσικής στο σχολείο.
Κύριος εισηγητής ήταν ο κ Χρήστος Κυριακίδης ,καθηγητής φυσικής, τον οποίο ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο του και για το διαμοιρασμό των γνώσεων του.
Στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου η κ Μαγκιώση Άννα, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού έκανε μια σύντομη αναφορά στα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά συμμετέχοντας σε πειράματα και παρότρυνε τους συμμετέχοντες να πάρουν μέρος στην STEM Discovery Campaign 2024.
428361193 25316869597926532 2398762112928727470 n  428369791 25316869767926515 7649329492438634503 n
 Ακολούθησε η εισήγηση του κ Κυριακίδη Χρήστου, ο οποίος μας παρουσίασε απλά πειράματα με απλά υλικά που θα μπορούσαμε να κάνουμε με τους μαθητές μας στο σχολείο ,ενθαρρύνοντάς τους να ανακαλύψουν τη χαρά της εξερεύνησης και της επιστημονικής ανακάλυψης και τόνισε ότι η επιστήμη είναι στην ζωή μας και η κατανόηση της δεν είναι επιλογή, αλλά ανάγκη!
Τα πειράματα δεν είναι απλά εντυπωσιακά, αλλά ανοίγουν πανοραμικά παράθυρα στον κόσμο της επιστήμης. Μέσα από αυτά, οι μαθητές μπορούν να διαπιστώσουν τις αρχές της φυσικής σε πράξη και να αντιληφθούν πώς αυτές εφαρμόζονται στην καθημερινή ζωή με απλά υλικά που ο καθένας μπορεί να βρει στο σπίτι του.
428353304 25316868431259982 8578939893319976781 n 428401161 25316867511260074 6792026252412323816 n
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης σχετίζεται με την εξερεύνηση σε αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης, την άσκηση σε δεξιότητες όπως η παρατήρηση, η ταξινόμηση, η επικοινωνία, ο πειραματισμός με καθημερινά υλικά καθώς και με την προσπάθεια κατανόησης του κόσμου που μας περιβάλλει.
Παρέχει ευκαιρίες βελτίωσης σε επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών και βελτιώνει τις μαθησιακές επιδόσεις
Οι μαθητές γνωρίζουν στην πράξη το αντικείμενο που ενδιαφέρονται να σπουδάσουν και λαμβάνουν έναν εξαιρετικό επαγγελματικό προσανατολισμό.

Επιμέλεια άρθρου: Μαγκιώση Άννα