STEM και συμπερίληψη

421580801 2288197808040601 741275099737427619 n

Μια διαφορετική νότα συμπερίληψης για τα παιδιά με αναπηρία απο ένα ξεχωριστό πλάσμα ,μία σημερινή γυμνάστρια ειδικής αγωγής και πρών μαθήτριά μου!
Ευχαριστούμε Χριστίνα Μπαλλά για την προθυμία σου να μας επισκεφτείς και για τα μηνύματα που πέρασες στους μικρούς μας μαθητές σήμερα μέσα από πολύ όμορφα παιχνίδια !
Το χαρήκαμε μικροί και μεγάλοι!
Γιατι η αναπηρία δεν ειναι κάτι περισσότερο από μια διαφορετικότητα και θα πρέπει να την αποδεχτούμε.Μπορει ο καθένας να βρεθει σ αυτη τη θέση!

Ο όρος «συμπερίληψη» σημαίνει στην κυριολεξία ότι, δεν αφήνουμε κανέναν απ’ έξω από το σύνολο της κοινωνίας, δεν αποκλείουμε κανέναν και δεν κάνουμε καμία διάκριση με βάση τη φυλή, το φύλο, την εθνικότητα, την ηλικία, την αρτιμέλεια, τις ιδιομορφίες, την οικονομική κατάσταση και τις διαφορετικές θρησκευτικές ή πολιτικές πεποιθήσεις.

Η «συμπερίληψη», θεωρείται σήμερα πως αποτελεί – ή οφείλει τέλος πάντων να αποτελεί – ένα βασικό συστατικό κάθε σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η έννοια της «συμπερίληψης» δεν περιορίζεται μόνο στην αποδοχή των προσφυγόπουλων στη σχολική κοινότητα, αλλά δίνει και το στίγμα της αποδοχής της διαφορετικότητας στην πράξη και όχι μόνο στη θεωρία, μέσω εξατομικευμένων δράσεων για κάθε παιδί ξεχωριστά, που αντιμετωπίζει ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

421508657 2288197824707266 8934655169761419112 n 1 Στιγμιότυπο οθόνης 5432

Επιμέλεια άρθρου: Μαγκιώση Άννα