Τα γλυκά μπισκοτόσπιτα της Α΄ τάξης!

Τελειώνοντας την 3η Ενότητα της Γλώσσας με το Ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου και εν όψη Χριστουγέννων, αποφασίσαμε να γίνουμε κι εμείς μικροί ζαχαροπλάστες φτιάχνοντας τα δικά μας χιονισμένα μπισκοτόσπιτα για τα Χριστούγεννα! Η




Για άλλη μια χρονιά συγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σχολικού Συνεταιρισμού του σχολείου μας. Τα παιδιά λειτουργούν το σχολικό παντοπωλείο, που λειτουργεί ως κυλικείο τις ώρες του διαλείμματος.
Ενδοσχολική επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σήμερα στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας μετά το πέρας των εκδηλώσεων για την 17η Νοεμβρίου. Το πρώτο θέμα επιμόρφωσης αφορούσε την “Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια” με εισηγητές τον Διευθυντή κ. Καγιάννη Χρήστο και
