Για να υπάρχει ένας συγχρονισμός και ένας κοινός προσανατολισμός, σε όλες τις τάξεις θα υλοποιούνται προγράμματα από τον ίδιο θεματικό άξονα ανά χρονική περίοδο, με την ακόλουθη σειρά:
- Ζω καλύτερα – Ευ ζην
α. Το τμήμα της Α΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Διατροφή-Αυτομέριμνα” και με το πρόγραμμα ” Προσέχω τα σήματα για να αποφύγω τα ατυχήματα!”.
β. Το τμήμα της Β΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία” και με το πρόγραμμα ”Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου”.
γ. Το τμήμα της Γ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Γνωρίζω το σώμα μου” και με το πρόγραμμα ” Το σώμα μου ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω”.
δ. Το τμήμα της Δ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”ΥΓΕΙΑ -Οδική ασφάλεια” και με το πρόγραμμα ” Οι ιππότες της οδικής ασφάλειας”.
ε. Το τμήμα της Ε΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία” και με το πρόγραμμα ”Βρες την ευτυχία κρυμμένη”.
στ. Το τμήμα της Στ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση” και με το πρόγραμμα ”Μεγαλώνω και αλλάζω. Τι μου συμβαίνει;”.
- Φροντίζω το περιβάλλον
α. Το τμήμα της Α΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά” και με το πρόγραμμα ”Μάζευε σκουπίδια καθημερινά, να γίνει η Γη μας όμορφη ξανά!”.
β. Το τμήμα της Β΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Φυσικές καταστροφές, Πολιτική προστασία” και με το πρόγραμμα ”Σεισμός και τώρα τι κάνω;”.
γ. Το τμήμα της Γ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά” και με το πρόγραμμα ” Μουσεία και αειφόρος ανάπτυξη”.
δ. Το τμήμα της Δ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Οικολογία” και με το πρόγραμμα ”Ανακύκλωση”.
ε. Το τμήμα της Ε΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία” και με το πρόγραμμα ” Από το νερό στην πλημμύρα”.
στ. Το τμήμα της Στ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά” και με το πρόγραμμα ”Μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς – UNESCO”.
- Ενδιαφέρομαι και ενεργώ
α. Το τμήμα της Α΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Ανθρώπινα δικαιώματα” και με το πρόγραμμα ” Είμαι μικρός με «ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ».”.
β. Το τμήμα της Β΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Εθελοντισμός διαμεσολάβηση ” και με το πρόγραμμα ”Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς μου”.
γ. Το τμήμα της Γ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα” και με το πρόγραμμα ”Σταματάω τις διακρίσεις- Αποδέχομαι τον άλλο. Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή”.
δ. Το τμήμα της Δ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Ανθρώπινα δικαιώματα” και με το πρόγραμμα ”Κλειστές τις ομπρέλες βρέχει”.
ε. Το τμήμα της Ε΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Εθελοντισμός διαμεσολάβηση” και με το πρόγραμμα ” Μεγαλώνοντας με αξίες…”
στ. Το τμήμα της Στ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα” και με το πρόγραμμα ”Μεγαλώνοντας με αξίες”.
- Δημιουργώ και καινοτομώ.
α. Το τμήμα της Α΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική ” και με το πρόγραμμα ” Η Γη γυρίζει, μα δε μας ζαλίζει!”.
β. Το τμήμα της Β΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Καινοτομώ-Επιχειρηματικότητα” και με το πρόγραμμα ”Στην τσέπη χαρτζιλίκι”.
γ. Το τμήμα της Γ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Γνωριμία με τα επαγγέλματα” και με το πρόγραμμα ” Δημιουργία διαφήμισης”.
δ. Το τμήμα της Δ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική ” και με το πρόγραμμα ” Ο Μίκυ σε νέες περιπέτειες”.
ε. Το τμήμα της Ε΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική” και με το πρόγραμμα ” Ψηφιακή παιδεία – Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο”.
στ. Το τμήμα της Στ΄ τάξης θα ασχοληθεί με την υποθεματική ”Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα” και με το πρόγραμμα ”Ελλάδα μου, η χώρα μου”.