Δανειστική βιβλιοθήκη

5975

Στα πλαίσια του εγγραμματισμού  των νηπίων και της φιλαναγνωσίας την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου ξεκίνησε το πρόγραμμα της Δανειστικής βιβλιοθήκης.

  • Κάθε παιδί δανείζεται κάθε Παρασκευή ένα βιβλίο , που το επιλέγει.
  • Κάθε μαθητής συμπληρώνει την καρτέλα αναγνώστη του στο Νηπιαγωγείο
  • Το Σαββατοκύριακο το διαβάζει  στο σπίτι με τους γονείς του.
  • Κάθε μαθητής συμπληρώνει το έντυπο, γράφοντας το όνομα του, όπως μπορεί
  • Μετά ζωγραφίζει ότι του άρεσε ή κάτι που του έκανε εντύπωση.
  • Την Δευτέρα στο Νηπιαγωγείο κάθε νήπιο λέει τον τίτλο του παραμυθιού του και μιλάει με λίγα λόγια για το βιβλίο του ή παρουσιάζει ,τι ζωγράφισε.
  • Αν κάποιο παιδί δεν συμπληρώσει το έντυπο στο σπίτι το κάνει την Δευτέρα στο Νηπιαγωγείο.
  • Αν δεν επιστραφεί το βιβλίο την επόμενη Παρασκευή ο συγκεκριμένος αναγνώστης , δεν δανείζεται άλλο, για να υπάρχει συνέπεια.
  • Τα βιβλία εναλλάσσονται ανάλογα με την εποχή, γιορτές ή είναι σχετικά με τα θέματα που δουλεύουμε.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία αυτή έχουν αρχίσει οι νηπιαγωγοί της τάξης πολύ νωρίτερα να διαβάζουν συχνά βιβλία, επισημαίνοντας τους  κανόνες σεβασμού ενός βιβλίου.

Το βιβλίο το αγαπώ, με καθαρά χέρια αργά τις σελίδες του γυρνώ., δεν το τσαλακώνω. Δεν το δίνω στο μικρό μου αδελφάκι γιατί μπορεί να το σκίσει.

Μαθαίνουμε τις μαγικές λέξεις και ρωτάμε.

  •  ποιος  ? και βρίσκουμε τον ήρωα ή τους  ήρωες της ιστορίας.
  • που ? και μαθαίνουμε που διαδραματίζεται η ιστορία
  • πότε ? βρίσκουμε την εποχή εάν συμβαίνει σήμερα ή παλαιότερα που διαδραματίζεται το παραμύθι.

1699720055233 1699720055208 1

Κάθε παιδί επιλέγει την τσάντα του

Μετά επιλέγει το βιβλίο της αρεσκείας του.

1699720055225 21699720055218 1

1699720209972 1

Αυτό το πρόγραμμα λήγει στο τέλος της σχολικής χρονιάς και τα παιδιά αποκομίζουν πολλά. Δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να έχουν επαφή με το βιβλίο. Εμπλουτίζεται το λεξιλόγιο τους, οξύνεται η φαντασία τους. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ πρώτου δανεισμού και τελευταίου στην αφήγηση των παιδιών.

Αα όπως Αεροπορία

Σήμερα 8 Νοεμβρίου  γιορτάζουν οι Ταξιάρχες

Χρονιά πολλά στους 3 μαθητές  μας ‘Αγγελους και την Αγγελική  , που γιόρταζαν σήμερα Αφού μιλήσανε σήμερα για τους Ταξιάρχες και τον φύλακα άγγελο μας ,μάθαμε ότι  οι Ταξιάρχες είναι προστάτες της πολεμικής μας. Αεροπορίας  ,μιας και των Ικάρων, μας έδωσαν την ευκαιρία να μιλήσουμε για τον μύθο του Δαίδαλου και του ΄Ικαρου και γενικότερα  αναφερθήκαμε στα αεροπλάνα που είναι αγαπητά στα παιδιά.

t55

Φτιάξαμε ένα μικρό αεροπλάνο από χαρτί.

16994632600831699463260088

Βρήκαμε πρώτα ονόματα από Α

΄Αννα, Αγγελική, ΄Αγγελος, Αγλαια

Βρήκαμε λέξεις από α.

1c20079bbba5debe9bb3800b8c744528

 

 

Halloween

Tα νήπια διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα αγγλικά, ανά τμήμα, με την εκπαιδευτικό ΠΕ06 Μάντζαρη Στυλιανή ,κάθε Τρίτη και Τετάρτη Δεν γίνεται συστηματική εκμάθηση  της γλώσσας ,αλλά μέσα από το παιχνίδι επιτυγχάνεται η εξοικείωση με την αγγλική γλώσσα και μέσω δημιουργικών  δραστηριοτήτων, και ειδικά σχεδιασμένων σεναρίων για αυτήν την ηλικία ,τα παιδιά μαθαίνουν .Στα πλαίσια του προγράμματος τα νήπια έφτιαξαν μάσκες κολοκύθα ή μάγισσας, αφού έγινε παρουσίαση του σχετικού  εθίμου. Τα παιδιά τραγούδησαν και διασκέδασαν.

IMG 20231107 224456 IMG 20231107 224713169939315595916993931559551699393155964

 

΄Ασκηση σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας

     

                  18419208 Conceptual illustration of a world crisis concept The globe with big cracks opening up round it coul Stock Vector2

Η πρώτη άσκηση σεισμού πραγματοποιήθηκε 11-10-2023.

Μιλήσαμε γενικά για τις φυσικές καταστροφές , μιας και τα περισσότερα νήπια είχαν δει εικόνες από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία, αλλά επικεντρωθήκαμε στο φαινόμενο του σεισμού. Τα παιδιά αναφέρθηκαν στον πρόσφατο καταστροφικό σεισμό στην Τουρκία, ξέρανε ότι έγινε σε γειτονική μας χώρα , περιέγραψαν εικόνες από γκρεμισμένες οικοδομές, αναφέρθηκαν σε ελληνικές ομάδες διάσωσης και τα σκυλιά τους , που πήγαν και έβγαλαν παιδιά από τα συντρίμμια. Για να μην σπείρουμε πανικό στα νήπια εξηγήσαμε ότι στην Κατερίνη δεν γίνεται τόσο δυνατός σεισμός και θα μάθουμε απλούς τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου αυτού.

Εξηγούμε τι σημαίνει σεισμός και τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια του σεισμού.

Πως οι επιστήμονες μετράνε το φαινόμενο αυτό. Μαθαίνουμε τις λέξεις σεισμολόγος , σεισμογράφος , ρίχτερ, σεισμολογικό κέντρο, επίκεντρο σεισμού.

seisa

Μελετάμε τον χάρτη που απεικονίζει έναν σεισμό.

Μαθαίνουμε μέτρα πρόληψης:

Στo σπίτι μας στερεώνουμε έπιπλα , βιδώνουμε ράφια για να μην υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση σεισμού.

Mαθαίνουμε ποια είναι τα κριτήρια , για να φτιάξω μια τσάντα έκτακτης ανάγκης, να επιβιώσω, να ενημερωθώ.

Μιλάμε για το πως αισθανόμαστε , όταν γίνεται σεισμός. Αισθανόμαστε ανησυχία και  φόβο, θέλουμε να τελειώσει.

Τα παιδιά κατανοούν ότι είναι ένα φαινόμενο που εάν συμβεί, ξέρουμε πως θα αντιδράσουμε και έτσι δεν κινδυνεύουμε.

68fa3055831f5997b99d6a9547831785

Γίνεται άσκηση σεισμού.

  • Το βασικό είναι να μην χάσω την ψυχραιμία μου..
  • Με το σύνθημα της νηπιαγωγού τα νήπια σκύβουν  , καλύπτονται και κρατιούνται από τα  τραπέζια.
  • Μετά την λήξη του συναγερμού, κάνουμε σειρά και βγαίνουμε έξω στον αύλειο χώρο.

Η δεύτερη άσκηση σεισμού έγινε την Πέμπτη 2/11/20 23 σε συνεργασία με το 11ο Δημοτικό σχολείο , στην οποία συμμετείχαν όλες οι τάξεις της σχολικής μονάδας.

IMG 20231031 092214

Κατευθυνόμαστε  προς το σημείο συγκέντρωσης., στην αριστερή μπασκέτα μπροστά από το 11ο Νηπιαγωγείο.

ο  σεισμογράφος μας

Διαφάνεια26de5d696c1eca55fc911bdee9c792700 2

Γιορτάσαμε παγκόσμιες ημέρες

1 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα του παππού και της γιαγιάς.

Κάθε νήπιο παρουσιάζει τον παππού και την γιαγιά του, μιας και είναι πολύ αγαπητά πρόσωπα για αυτά. Λέει το όνομα τους, αν μένουν κοντά ή πάνω κάτω.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των παιδιών στην τάξη μας έχουμε παππούδες αθλητές , μαραθωνοδρόμους, αναρριχητές. γιαγιάδες που μαγειρεύουν τα πιο ωραία φαγητά και γλυκά , πλέκουν , ράβουν ρούχα ,προσέχουν τα εγγόνια τους και τα αγοράζουν υπέροχα ρούχα παιχνίδια και τα πάνε βόλτα για παγωτό, τα δίνουν λιχουδιές , τα αγαπάνε και δεν τα μαλώνουν…

Για όλα αυτά κι εμείς τους φτιάξαμε μια χειροτεχνία ως δώρο., γιατί τους αγαπάμε!

IMG 20230929 131017

4 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα των ζώων

Αρχικά τα νήπια μίλησαν για το αγαπημένο τους ζώο και αν έχουν κάποιο κατοικίδιο. Μιλήσαμε για τους κανόνες φροντίδας ενός ζώου, Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας νέες λέξεις αδέσποτο, δεσποζόμενο σκυλί  , κτηνίατρος,

  • Μετρήσαμε με τα ζώα, μετρήσαμε τα πόδια τους

Ζώα με δυο πόδια με τέσσερα πόδια.

Ταξινομήσαμε ζώα   σε κατηγορίες ,που πετούν, που κολυμπούν, που περπατάνε , πηδάνε, που ζουν στην αυλή, στο δάσος .στη θάλασσα στη  ζούγκλα.

Στο τέλος φτιάξαμε μια κάρτα ελέφαντα.

IMG 20231004 132946

 

Ο κύριος κανόνας

Για να περάσουμε όμορφα στην τάξη μας πρέπει να υπάρχουνε όρια και κανόνες Στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά μαθαίνουν τους πρώτους κανόνες της σχολικής ζωής ,που διέπουν όλες τις σχολικές βαθμίδες. Μαθαίνουν το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και τι επιτρέπεται και τι όχι. Επειδή δεν είναι ωραίο να διαβάζουμε κανόνες , θέτουμε τα παιδιά σε καταστάσεις προβληματισμού. Τι θα γινόταν εάν αφήναμε όλα τα παιχνίδια στο πάτωμα ;  Θα τα πατούσαμε θα σκοντάφταμε και θα πέφταμε ,θα τα καταστρέφαμε.

Με εικονογραφημένες καρτέλες

RegrasRotina1

τα νήπια ταξινομούν κανόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς. Μέσα από συζήτηση τα παιδιά κατανοούν την αναγκαιότητα των κανόνων και τους εφαρμόζουν.

Υπάρχουν κανόνες συζήτησης στην παρεούλα,

                                                                    Screenshot 14 Αντιγραφή

Screenshot 15 ΑντιγραφήScreenshot 16 ΑντιγραφήScreenshot 17

για να είμαι καλός ακροατής ή συνομιλητής, κανόνες στο ελεύθερο παιχνίδι, κανόνες στην αυλή, κανόνες υγιεινής στην τουαλέτα.

Θεσπίζουμε τους κανόνες της τάξης μας και υπογράφουμε το συμβόλαιο της τάξης μας.

Σας συστήνω την τσάντα μου

IMG 20230918 120158 1

 

Στην αρχή κάθε χρονιάς καλούνται οι νηπιαγωγοί να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον και να υποδεχτούν τα παιδιά. Τα παιδιά καλούνται να μείνουν για τουλάχιστον πέντε ώρες σε ένα νέο περιβάλλον και 8 ώρες όσα είναι εγγεγραμμένα στο ολοήμερο πρόγραμμα. Πολλά νήπια αισθάνονται στην αρχή λίγη ανασφάλεια , κάποια έχουν έντονο άγχος αποχωρισμού και κλαίνε ,γιατί ίσως βγαίνουν πρώτη φορά από την εστία τους. Η τσάντα αποτελεί για κάθε νήπιο το σημείο αναφοράς του. Είναι δική του , έχει  για αυτό συναισθηματική αξία, την συνδέει με το σπίτι του και θέλει να την βλέπει. Ζητάει να πάει να πιεί νερό ,θέλει να πάρει τα δικά του χαρτομάντιλα ,ενώ υπάρχουν μέσα  στην τάξη.Ενα  παιχνίδι – τέχνασμα που πολύ απλά το ονομάσαμε  << ποιος θα μου συστήσει την τσάντα του >> κάνει κάθε νήπιο να υπερβεί την συστολή του και να μιλήσει για κάτι δικό του,

Κάθε παιδί περιγράφει την τσάντα του , τι απεικονίζει, μιλάει για το περιεχόμενο της και ποιος την αγόρασε.

Οι απαντήσεις των παιδιών σας

  • Την αγόρασε η μαμά.
  • Την έχω δώρο από τον νονό μου.
  • Μου την πήρε ο παππούς
  • Την έχω από τον φίλο μου τον Κωνσταντίνο που μεγάλωσε.
  • Την πήρε η γιαγιά μου.
  • Είναι του αδελφού μου , που πάει πρώτη Δημοτικού.
  • Είναι από την περσινή χρονιά.

Τα περισσότερα νήπια διάλεξαν την τσάντα τους μόνα τους. Τα νήπια αναφέρουν και το κρυφό περιεχόμενο της τσάντας τους ξεκινάει από   μια πιπίλα ,το αγαπημένο τους μπρελόκ , ένα μικρόν παιχνίδι ή μια φιγούρα από τα playmobil.

IMG 20230918 120224IMG 20230918 120208IMG 20230918 120205 IMG 20230918 120128

Παιχνίδια γνωριμίας και ενίσχυσης της ομάδας

Προκειμένου τα παιδιά να διευκολυνθούν στην ομαλή προσαρμογή και  να αισθανθούν άνετα οργανώνουμε παιχνίδια γνωριμίας και ομαδικά παιχνίδια που στόχο έχουν την ομαλή προσαρμογή και τη διαμόρφωση κατάλληλου κλίματος για το δέσιμο της ομάδας.

Λέω το όνομα μου 

Κάθε παιδί διαδοχικά λέει  ρυθμικά το όνομα του ( π.χ Γιώργος) και κάνοντας παράλληλα μία κίνηση ( βήματα μπροστά, χέρια πάνω -κάτω, πηδηματάκι) ή χτυπώντας κάποιο κρουστό όργανο.Τα υπόλοιπα παιδιά το επαναλαμβάνουν.

Τρέχω – Τρέχω

Τα παιδιά βρίσκονται σε κύκλο.Ένα παιδί βρίσκεται στη μέση του κύκλου και πλησιάζει κάποιο άλλο τραγουδώντας : ” Τρέχω τρέχω και καλπάζω και σε εσένα σταματώ , χάρισε μου το όνομα σου για να το  έχω φυλακτό”. Το νέο παιδί λέει το όνομα του , μπαίνει μπροστά από το παιδί που το κάλεσε και επαναλαμβάνει το τραγούδι καλώντας ένα νέο παιδί. Έτσι σχηματίζεται ένα τρενάκι λέγοντας διαδοχικά όλα τα ονόματα.

Η θέση η διπλανή μου

Είμαστε σε κύκλο. Η θέση δίπλα στην νηπιαγωγό είναι αδειανή και καλείται να την καλύψει αυτός που θα ακούσει το όνομα του. Έτσι μένει άλλη κενή και το παιχνίδι συνεχίζεται λέγοντας τα παρακάτω λόγια:

“Η θέση η διπλανή μου είναι αδειανή

έλα …(π.χ. Μαρία) να κάτσουμε μαζί”.

Ο ιστός της αράχνης

Σε κύκλο ένα παιδί κρατάει την άκρη από ένα κουβάρι, λέει το όνομα του και κάτι που του αρέσει και πετάει το κουβάρι σε ένα άλλο παιδί. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να σχηματιστεί ο ιστός της αράχνης

20230912 094409

Τρέχω τρέχω και αλλάζω θέση

Με παράγγελμα της νηπιαγωγού ή κάποιου παιδιού αλλάζουν θέση μεταξύ τους λέγοντας “βήμα βήμα πως μ’ αρέσει να πηγαίνω σε άλλη θέση”.

Το ζάρι των αγαπημένων μου

‘Έχουμε ένα ζάρι και το γυρίζουν τα παιδιά. Ανάλογα με την εικόνα που δείχνει το ζάρι το κάθε παιδί λέει διαδοχικά στην υπόλοιπη ομάδα ποιο είναι το αγαπημένο του π.χ. παιχνίδι, χρώμα, φρούτο κ.α.

Το κύμα

Τα παιδιά σχηματίζουν ένα κύκλο και κρατούν ένα κομμάτι ύφασμα που πάνω του υπάρχει ένα μπαλόνι. Κουνάνε το ύφασμα ( σαν κύμα) και προσπαθούν να μην τους πέσει το μπαλόνι κάτω. Χρειάζεται να συγχρονίζουν τις κινήσεις τους και να συνεργαστούν  για να μην πέσει το μπαλόνι κάτω.

20230912 093407 20230912 093412

Χρωματιστές καρδούλες

Η νηπιαγωγός έχει κόψει καρδούλες στη μέση. Ακούγεται η μουσική και τα παιδιά κινούνται ανάμεσα στις καρδιές. Μόλις σταματήσει η μουσική καλούνται να πάρουν τη μισή καρδιά και να βρουν το ζευγάρι τους.

20230912 110550 Αντιγραφή Αντιγραφή

Ζευγάρια

Η νηπιαγωγός βάζει μουσική και τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο. Στο σταμάτημα της μουσικής γίνονται ζευγάρια. Η μουσική ξαναρχίζει και τα παιδιά κινούνται μαζί με το ζευγάρι τους.Στο σταμάτημα της μουσικής ακουμπούν:

  • το κεφάλι τους
  • τα γόνατα
  • τους ώμους
  • τις πλάτες
  • τον ποπό τους

Μύτες, αυτιά και μάγουλα

Η νηπιαγωγός βάζει μουσική και καλεί τα παιδιά να χορέψουν ελεύθερα στο χώρο. Σε κάθε σταμάτημα της μουσικής δίνει εντολές : ” Πιάστε ο καθένας: τη μύτη του άλλου, τα δύο αυτιά , τις τέσσερις πλάτες , τα πέντε γόνατα κ.τ.λ”

Αλεξίπτωτο

Τα παιδιά κάνουν κύκλο και πιάνονται από τα χέρια. Η νηπιαγωγός διηγείται την ιστορία του αλεξίπτωτου και συγχρόνως τα παιδιά την αποδίδουν κινητικά. Σηκώνοντας τα χέρια όλο και ψηλότερα και πατώντας στα ακροδάχτυλα τους παρασταίνουν  το αλεξίπτωτο που ανεβαίνει. Η νηπιαγωγός συνεχίζοντας λέει πως ο αέρας αγριεύει και σπρώχνει το αλεξίπτωτο πέρα δώθε. Τέλος το κάνει κομματάκια -σκουπιδάκια. Η νηπιαγωγός τα σκουπίζει με μια φανταστική σκούπα, σπρώχνοντας τα παιδιά -σκουπιδάκια σε μια γωνιά της αίθουσας.Στη συνέχεια για να γίνουν και πάλι παιδάκια θα πρέπει να πουν διαδοχικά τα ονόματα τους.

Ποιος  μας λείπει ;

Η νηπιαγωγός βάζει μουσική και λέει στα παιδιά να περπατούν ελεύθερα στο χώρο. Μόλις σταματήσει η μουσική κάθονται κάτω και κλείνουν τα μάτια τους.Η νηπιαγωγός σκεπάζει με μία φόδρα ένα παιδί και τα υπόλοιπα παιδιά καλούνται να βρουν το παιδί που είναι σκεπασμένο, αφού ανοίξουν τα μάτια τους. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να παίξουν όλα τα παιδιά.

DSCN5294 DSCN5297

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Φροντίζω το Περιβάλλον

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Φροντίζω το Περιβάλλον οι μικροί μας μαθητές ασχολήθηκαν με το θέμα :

Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής

 Το πρόγραμμα διήρκησε κατά το δίμηνο Απρίλιος-Μάιος



Λήψη αρχείου

 

Η Μέλισσα

Η Μέλισσα είναι ένα από τα πιο χρήσιμα έντομα για τον άνθρωπο. Είναι πολύ
σημαντική και για τον άνθρωπο αλλά και για την φύση. Μας δίνει πολλά προϊόντα
και βοηθάει στην αναπαραγωγή των φυτών. Κάθεται στο λουλούδι για να πιει το
νέκταρ και γεμίζει γύρη. Αν πάει σε κάποιο άλλο λουλούδι η μέλισσα αφήνει λίγη

από την γύρη του πρώτου λουλουδιού στον ύπερο του δεύτερου. Έτσι γονιμοποιείται
το λουλούδι.

1 η Δραστηριότητα
Αναφερθήκαμε στα μέρη της μέλισσας. Το σώμα της μέλισσας αποτελείται από το
κεφάλι στο οποίο έχει δυο κεραίες για να αντιλαμβάνεται ότι συμβαίνει γύρω της.
Έχει πέντε μάτια για να μπορεί να βλέπει καλά προς όλες τις κατευθύνσεις, δυο
ζευγάρια φτερά για να μπορεί να πετάει, τρία ζευγάρια πόδια για να μπορεί να
περπατάει και ένα κεντρί στην άκρη της κοιλιάς της για να αμυνθεί όταν χρειαστεί.

 

WnMlHDWXdcLgLc  SRt488v6p9F0M6

  bee 18192 1280   bee 170551 1280

2η Δραστηριότητα

Αναφερθήκαμε στα τρία είδη μελισσών που υπάρχουν. Η πιο μικρή είναι η εργάτρια
μέλισσα, ο στρουμπουλός είναι ο αρσενικός κηφήνας και η τρίτη είναι η βασίλισσα η
οποία είναι διπλάσια από την εργάτρια. Ζουν μέσα σε μεγάλες οικογένειες μέσα σε
κυψέλες. Σε κάθε οικογένεια υπάρχει μια βασίλισσα που μοναδικός της ρόλος είναι
να γεννάει περίπου χίλια πεντακόσια αυγά καθημερινά.

Γνωρίσαμε και τον κύκλο ζωής της μελισσούλας

UtMvTnepOhyzFz   0Ixgn aKa 9eu

Εργάτρια

bee 3609080 640 bees 4845211 640 kosmeen 5582938 640

Βασίλισσα

bees 1163028 1280

Κηφήνας

drone 344984 1280

3η Δραστηριότητα

Τα προϊόντα των μελισσών
Η μέλισσα μας δίνει:
 Το μέλι το οποίο χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε γλυκά και καλλυντικά.
 Το βασιλικό πολτό που δυναμώνει τον οργανισμό.
 Το κερί το οποίο χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε λαμπάδες.
 Την πρόπολη που πωλείται στα φαρμακεία και δυναμώνει τον οργανισμό.

4 η Δραστηριότητα
Είδαμε σε βίντεο πως οι μέλισσες φτιάχνουν το μέλι.

 

5 η Δραστηριότητα

Διαβάσαμε το παραμύθι «Η μέλισσα η Σουσού» Ν. Χριστοδούλου και παρακολουθήσαμε το βίντεο.

maxresdefault

https://www.youtube.com/watch?v=enbKkVwSUts

6 η Δραστηριότητα
Ακούσαμε το τραγούδι «Οι εννέα μελισσούλες».

 

Ενδεικτικές εργασίες μας:

20230526 083515  20230526 082551

20230531 115320 1 20230602 111201 1