Το αρχικό μου γράμμα

Αναγνωρίζουμε τα ονόματα μας. Παίζουμε με γραμματοανθρωπάκια .

17297062243951729706224390 1729706224401

1729710898474 2 1729710898466 11729784263358

Κάθε παιδί κολλάει στο ανθρωπάκι με το γράμμα του την καρτέλα του ονόματος του.

Αναγνωρίζουμε και παίζουμε με τα ονόματα των φίλων μας  και μαθαίνουμε τις φωνούλες.

17297063809981729710792591 1

1729706436289 1729706460457 1729706460448 1

Στο τέλος κάνουμε μετρήσεις ποιο ανθρωπογραμματάκι έχει τα περισσότερα μέλη.

5 παιδιά – Κ

3 παιδιά – Α

2  παιδιά – Μ ,Φ ,Ν

1 παιδί – Β, Γ ,Ι ,Π ,Χ ,Θ

Μετά διαλέγει κάθε παιδί το δικό του γράμμα από τα 20 γράμματα που έχουμε στην τάξη μας.

Αρχικά βάφει κάθε νήπιο με πινέλα διάφορες ρίγες , ότι χρώμα θέλει ως φόντο.

17297126887661729712688753

Μετά ο καθένας μα διακοσμεί το αρχικό του γράμμα και το κόβει και το κολλάει στο

χαρτί που έβαψε.

1729712243813 2 1729712243817 1

17297743689881729774368973

 

 

Το κανόνι της ειρήνης

26 12014 10 21 19 04 00 dscf3696

Συζητάμε με τα παιδιά για την έννοια του πολέμου και της ειρήνης. Τα παιδιά έχουν εικόνες πολέμου στο μυαλό τους από ταινίες.

Εχουν γνώση ότι και στις μέρες μας σε κάποιες χώρες γίνεται πόλεμος και έχουν αντίληψη για τα δεινά του πολέμου.

Οι απόψεις των νηπίων για τα αισθήματα των παιδιών σε εμπόλεμες περιοχές :

    • φοβούνται για τους μπαμπάδες τους , που πολεμάνε
    • δεν έχουνε φαγητό
    • δεν μπορούν να πάνε σχολείο
    • δεν έχουν ρούχα
    • φοβούνται μην γκρεμιστεί το σπίτι τους
    • δεν έχουνε παιχνίδια
    • δεν μπορούνε να πάνε βόλτα
    • πρέπει να κρύβονται
    • δεν έχουν παπούτσια
    • καταλήγουμε ότι εμείς θέλουμε ΕΙΡΗΝΗ.
    • μιλάμε για τα σύμβολα της ειρήνης.

Κimages 1picasso peace dove two orig

 

Το κανόνι της Ειρήνης – Κουκλοθέατρο

Παγκόσμια ημέρα των ζώων

fgfd 1

 

3.felix schlesinger feeding the rabbits

7.felix schlesinger lunch time

1.Mary Cassatt 1844 1926 Sara holding a cat

Παρατηρούμε τους πίνακες ζωγραφικής. Τι απεικονίζουν ?

Τα νήπια περιγράφουν τους πίνακες διάσημων ζωγράφων. Αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για πίνακες ζωγραφικής

και όχι για φωτογραφίες.

Συμπεραίνουν λένε από τα ρούχα και τα χρώματα ότι ανήκουν σε παλαιότερη εποχή.

Λένε ότι τα παιδιά στους πίνακες  σίγουρα αγαπούν  τα ζώα. Μαθαίνουμε τις λέξεις φιλόζωος και φιλοζωική, κτηνίατρος, αδέσποτο, δεσποζόμενο .

Συζητάμε και τα νήπια αναφέρουν αν έχουν κάποιο κατοικίδιο..

Στην τάξη μας έχουμε μια γάτα , δυο σκυλάκια και ένα καναρίνι ως ζώα συντροφιάς.

΄Ενα παιδί έχει ο παππούς του στο χωριό ένα άλογο , έναν σκύλο ,πρόβατα και έναν ταύρο.

Τα παιδιά γνώριζαν ότι η ύπαρξη ενός κατοικίδιου απαιτεί φροντίδα.

Χωρίζουμε τα ζώα που αναφέρουν τα παιδιά σε κατηγορίες

Ζώα που κολυμπούν ζώα που πετούν ζώα που περπατάνε, Κάνουμε μετρήσεις  με ζώα με δυο πόδια , ζώα με τέσσερα πόδια. ζώα που μπορούν  να ζήσουν σε σπίτι συντροφιάς, ζώα του δάσους, της αυλής ….

Στο τέλος κάνουμε μια κατασκευή ένα σκυλάκι.

Βρίσκουμε τι μας ζητάει το σκυλάκι.

  • Τροφή
  • Νερό
  • Αγάπη
  • Παιχνίδια
  • Βόλτα

17297870382831729787038290

1728407626740 117284076267321728407626736 21728404098247 1