Το έργο eTwinning «Μικρά δικαιώματα, μεγάλες φωνές!» είναι ένα 9μηνο ταξίδι (Σεπτέμβριος έως Μάιος) όπου τα παιδιά νηπιαγωγείου (ηλικίας 4-5 ετών) θα ανακαλύψουν τα δικαιώματα των παιδιών τους με έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο. Κάθε μήνα, θα επικεντρωθούμε σε διαφορετικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στο παιχνίδι, στη μάθηση, στην ασφάλεια και στο να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας. Έχουμε σχεδιάσει πολλές δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες για να απολαύσουν τα παιδιά με τα σχολεία-εταίρους μας. Θα ζωγραφίσουμε, θα δημιουργήσουμε τέχνη, θα μοιραστούμε ιστορίες και θα έχουμε ακόμη και εικονικές στιγμές «γεια»! Θα γιορτάσουμε επίσης σημαντικές παγκόσμιες ημέρες που σχετίζονται με τα θέματά μας. Πιστεύουμε ότι αυτό το έργο θα βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τα ιδιαίτερα δικαιώματά τους, να μάθουν να σέβονται τους άλλους και να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες, ενώ παράλληλα θα περνούν υπέροχα μαζί.
Let’s meet our team!
1.1 Teachers Contact Info
1.2 Netiquette and e-Safety
οι κανόνες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο αλλά και τη συμπεριφορά όλων των εταίρων τη δημιουργήσαμε όλοι μαζί με τις προτάσεις μας
1.2.1 Parental Permission
Οι γονείς έδωσαν την έγγραφη συγκατάθεσή τους για τη συμμετοχή τους παιδιου τους στο πρόγραμμα
1.3 The teachers
Παρουσίαση του εαυτού μου
1.4 Student presentation!
Συνεργατική παρουσίαση των παιδιών. Συνεργασία μεταξύ δύο σχολείων κάθε φορά! Κάθε παιδί περιέγραψε τον εαυτό του και όλες οι περιγραφές στάλθηκαν στο συνεργαζόμενο σχολείο όπου οι μαθητές του, ακολούθησαν τις περιγραφές και ζωγράφισαν όσο πιο πιστά μπορούσαν τους φίλους τους από το άλλο σχολείο. Η συνεργασία φτιάχνει μαγικά πράγματα και όμορφα παιδιά!
Τα παιδιά του Τμήματος 1 με εκπαιδευτικό την Πετροπούλου Μαρία Αγγελική περιέγραψαν τον εαυτό τους στα παιδιά του 26ου Νηπιαγωγείου Βόλου. Για δείτε τα!
1.5 Digital school presentations
Και αυτή η δραστηριότητα είναι συνεργατική και πολύ διασκεδαστική! Τα παιδιά του κάθε σχολείου στέλνουν φωτογραφίες από τους χώρους του. Αφού “ανέβουν” στην πλατφόρμα όλα τα σχολεία, οι ομάδες επισκέπτονται τη σελίδα και βλέπουν τα σχολεία των φίλων τους. Διαλέγουν αυτό που τους αρέσει πιο πολύ και εφαρμόζοντας το Venn Diagramm προσπαθούν ν’ ανακαλύψουν ομοιότητες και διαφορές. Έχουν κάτι ίδιο με το σχολείο των φίλων τους ή μήπως τα σχολεία διαφέρουν πολύ από χώρα σε χώρα; Για να δούμε!
Τμήμα 1 – Παναγιώτα Σκουτέρη
Βγάλαμε μία φωτογραφία της αυλής μας και μετά ζωγρφίσαμε ό,τι φαίνονταν . Μετά διαλέξαμε μία φωτογραφία από ένα άλλο σχολείο που είχε επίσης φωτογραφία την αυλή του και ζωγραφίσαμε ό,τι βλεπαμε. Στο τέλος βρήκαμε τα κοινά και μη κοινά στοιχεία.
Τμήμα 2 – Πετροπούλου Μαρία Αγγελική
1.6 School calendar
2 Our project
Communication
2.1.1 Facebook group
2.1.2 Teacher meetings
2.1.3 Students’ meetings
2.2 Curriculum Integration
2.3 Web tools
3 Project Description
3.1 Our Project: Learning About Our Rights!
4. Let’s organise our project per month!!
4.1 Teachers’ Contribution To The Project
Εδώ επιλέξαμε σε ποια ομάδα θα είμαστε για να συνεργαστουμε στη δημιουργία δραστηριοτήτων
5 September-October
5.1 Children’s Rights – Simple Questionnaire
5.2 Teachers’ questionnaire
5.3 Parent Pre-Implementation Questionnaire
5.4 “The Magic Bridge of eTwinning”_ a little story about etwinning!!
a_little_story_about_etwinning_1 (1)
5.5 A letter from a distant friend!!
Και εδώ έρχεται ο πρώτος φίλος μας , ο Θάμπο να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάρουμε μέρος σε όλη αυτή την περιπέτεια εξερεύνησης των δικαιωμάτων. “Φυσικά και θέλουμε Θάμπο!” του απαντήσαμε με μια δυνατή φωνή!
5.7 Project’s Logo
Το λόγκο του προγράμματος θα δημιουργηθεί συνεργατικά , σχεδιάζοντας κάθε εταίρος από ένα γράμμα του τίτλου του προγράμματος.
Τμήμα 2 – Παναγιώτα Σκουτέρη
Κατσαντώνη Σταυρούλα
Τμήμα 1 – Πετροπούλου Μαρία Αγγελική
Τα παιδιά ζωγράφισαν ένα από τα παιδικά δικαιώματα, αυτό που πιστεύουν ότι χρειάζονται οπωσδήποτε. Με δημοκρατική διαδικασία επέλεξαν τις ζωγραφιές που τους άρεσαν περισσότερο…
  
…και με αυτές “γέμισαν” το γράμμα από τον τίτλο του προγράμματος που είχαν επιλέξει! 
Σίγουρα θα φτιαχτεί το πιο όμορφο και πολύχρωμο logo!
5.8 The “Rights Suitcase”
Μια βαλίτσα γεμάτη δικαιώματα! Τέλεια ιδέα! Τα παιδιά του κάθε συνεργαζόμενου σχολείου, επιλέγουν το δικαίωμα που θέλουν και βάζουν στη βαλίτσα 3 αντικείμενα που πιστεύουν ότι χαρακτηρίζουν καλύτερα το επιλεγμένο δικαίωμα! Για δείτε τις βαλίτσες μας!
Τμήμα 2 – Παναγιώτα Σκουτέρη
Φτιάξαμε τη βαλίτσα που θα χρειαζόμασταν σε αυτή τη δραστηριότητα.
Μετά αφού συζητήσαμε με τα παιδιά αποφασίσαμε να διαλέξουμε το δικαίωμα της οικογένειας. Έτσι έβαλαν μέσα ένα παιδάκι, μία καρδιά και ένα σπίτι.
Τμήμα 1 – Πετροπούλου Μαρία Αγγελική
Τα παιδιά θέλησαν να βάλουν στη βαλίτσα τους 3 αντικείμενα που ν’ αντιπροσωπεύουν καλύτερα το δικαίωμα “Τροφή και Υγεία”. Διάλεξαν πολλά αντικείμενα από την τάξη τους, ψήφισαν τα πιο αντιπροσωπευτικά και τα έβαλαν στη βαλίτσα με την ευχή να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και ν’ αφυπνίσει μεγάλους και μικρούς.
5.9 code week
Δικαιώματα στο Δίκτυο
Περιγραφή: Κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα, τα παιδιά θα εξερευνήσουν τον προγραμματισμό μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες που συνδέονται με τα δικαιώματα των παιδιών.
Δραστηριότητα Unplugged: Τα παιδιά ακούν απλές εντολές όπως «εμπρός, πίσω, αριστερά, δεξιά» και κινούνται σε ένα πλέγμα δαπέδου. Στο πλέγμα, υπάρχουν εικόνες με τα δικαιώματα των παιδιών. Όταν φτάνουν σε μια εικόνα, λένε ποιο δικαίωμα δείχνει.
Δραστηριότητα με το Bee-Bot: Κάρτες με τα δικαιώματα των παιδιών τοποθετούνται σε ένα χαλάκι Bee-Bot. Αφού ακούσουν μια σύντομη περιγραφή, τα παιδιά προγραμματίζουν το Bee-Bot να φτάσει στη σωστή κάρτα.
Στόχοι:
• Να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν τα δικαιώματά τους με παιγνιώδη τρόπο.
• Να εξασκηθούν σε απλές δεξιότητες κωδικοποίησης (αλγόριθμοι, αλληλουχία, εντολές).
• Να αναπτύξουν την ικανότητα ακρόασης, επίλυσης προβλημάτων και συνεργασίας.
• Να συνδέσουν τον προγραμματισμό με θέματα της πραγματικής ζωής (δικαιώματα του παιδιού).
Τμήμα 2 – Παναγιώτα Σκουτέρη
Στην αρχή χρησιμοποιήσαμε το μεγάλο χαλάκι. Εκεί τα παιδιά έπρεπε να φτάσουν στο δικαίωμα που διάλεγαν. Ήταν χωρισμένα σε ομάδες και το ένα οδηγούσε το άλλο
Μετά έβαλαν τις εικόνες στο χαλάκι της beebot και πάλι χωρισμένα, τα παιδιά σε ομάδες, αφού η εκπαιδευτικός τους διάβαζε από ένα αίνιγμα, αφου το έβρισκαν έπρεπε να φτιάξουν τον κώδικα και να φτάσουν στο σωστό δικαίωμα
Τμήμα 1 – Πετροπούλου Μαρία Αγγελική
Στην αρχική φάση της δραστηριότητας, τα παιδιά έγιναν τα ίδια ρομπότ και προγραμματιστές ρομπότ. Η νηπιαγωγός διάβαζε το ποιηματάκι ενός δικαιώματος, οι προγραμματιστές έδιναν τις οδηγίες όσο πιο καλά μπορούσαν για να τις ακολουθήσουν, στη συνέχεια, τα “ρομπότ” και να φτάσουν στο σωστό δικαίωμα. Έτσι , τα παιδιά, μπήκαν στη διαδικασία να μετρήσουν, ν’ ακούσουν, να προσανατολιστούν στο χώρο…
Στη συνέχεια, πήραν το ρομποτάκι Κόλμπυ, άπλωσαν στο χαλάκι του τα παιδικά δικαιώματα και τον οδήγησαν σωστά ώστε να τα μάθει κι αυτός και να τα διδάξει στα δικά του ποντικάκια!
6 November
7 December
8. January
February
10 March
11 April
12 May
13 Children’s Rights Dictionary
14 Evaluation of the project
15 Dissemination of the project
16 Certificates
Quality Labes/Awards



  
    




  
   

   










    










  






















