Αποστολή αυτού του μήνα είναι να επιλέξουμε ένα ολυμπιακό άθλημα , να βρούμε αν είναι ατομικό ή ομαδικό και να φτιάξουμε 2 αφίσες . Βλέπουμε βίντεο με τα ολυμπιακά αθλήματα . Τα περισσότερα είναι γνωστά στα παιδιά . Πολλά ασχολούνται με κάποια από αυτά .
Στις ομάδες τους συζητούν και αποφασίζουν για το ποιο άθλημα θέλουν να παίξουμε στο σχολείο.
Ακολουθεί προβληματισμός . Κάποιοι δεν ξέρουν τι είναι η ενόργανη και κάποιοι άλλοι λένε ότι δε ξέρουν μπάσκετ . Καταλήγουμε στο τρέξιμο, τον αγώνα δρόμου . Βλέπουμε αγώνες δρόμου προκειμένου να δούμε πόσοι λάμβάνουν μέρος , τι ρούχα φοράνε , τι εξοπλισμός απαιτείται . Βλέπουμε το ” βατήρα ” στο σημείο εκκίνησης που ακουμπούν τα πόδια τους οι δρομείς και εξηγούμε τη χρήση του. Πώς θα τον φτιάξουμε ; Τη λύση μας δίνει το ψυχοκινητικό υλικό .
Έτοιμοι για να φτιάξουμε αρχικά την ψηφιακή μας αφίσα
Έπεται το δεύτερο μέρος της αποστολής μας, να φιάξουμε μια αφίσα παραδοσιακού τύπου. Αποφασίζουμε να βάλουμε τους εαυτούς μας εν ώρα …δράσης!!!
Γράφουμε τους αριθμούς που θα μπουν στις μπλούζες
παίρνουμε τους ” βατήρες” στους οποίους συνδέουμε το ” καλώδιο” μέτρησης χρόνου, κάνουμε την απαραίτητη προθέρμανση
και …λάβετε θέσεις…
…είμαστε έτοιμοι για τους Ολυμπιακούς 2024!!!
Και ο κόσμος καταχειροκροτεί , φωνάζει , επευφημεί!!!
Έτοιμη και η παραδοσιακού τύπου αφίσα
και επειδή το γεγονός ήταν σπουδαίο, αυθόρμητα μας βγήκε να γίνουμε δημοσιογράφοι και να πάρουμε συνέντευξη από τους συμμετέχοντες. με ερωταπαντήσεις του τύπου
-Πώς ήταν ο αγώνας ;
-Απλά τέλειος
-Ποιος κέρδισε;
-Ο/Η….
-Τι νούμερο είχες;
-Το 3
Για τις ωραίες δραστηριότητες αυτού του μήνα , κερδίζουμε τον πράσινο ολυμπιακό κύκλο ο οποίος ανεβαίνει σε συνεργατική google presentation!!!



















