Αρχές Φιλοσοφίας

Φιλοσοφίας Αρχές Φιλοσοφίας   Γνωμικολογικόν

Οδηγίες Διδασκαλίας Φιλοσοφίας Β’ Τάξης ΓΕΛ 2024-2025

Οδηγίες Διδασκαλίας Φιλοσοφίας 2023-24

Αρχές Φιλοσοφίας μη εμπλουτισμένο HTML – Blog Φιλοσοφικός Κώδικας Λυσάρι ΑΡΝΟΣRene MAGRITTE η ανθρώπινη κατάσταση II 1933 Ν1Εξώφυλλο, Η ανθρώπινη κατάσταση, Rene Magritte

ΚΕΦ1-4 σελ.8-28,31

Με ποιο βαθμό και με ποιον τρόπο προάγεται η φιλοσοφική συζήτηση μέσα από την Τέχνη; Μοναξιά, Οδυσσέας και Καλυψώ, Ο Στοχαστής, Το αίνιγμα του χρησμού, Η ιδιαιτερότητα της φιλοσοφικής σκέψης, Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς, 2001: Οδύσσεια του διαστήματοςΆσκηση

Η πύλη της κόλασης discovering the first cast of the thinker «Τhe Thinker» (Ο Στοχαστής ή Ο σκεπτόμενος) του Ωγκύστ Ροντέν.

Για το γλυπτό λένε ότι ο πρώτος του τίτλος ήταν Ο Ποιητής, εννοώντας τον Δάντη Αλιγκέρι. (Dante Alighieri, 1265 – 1321), τον περίφημο Ιταλό ποιητή που δημιούργησε το έργο Η θεία Κωμωδία. «Ο Σκεπτόμενος» ήταν μέρος του συνολικού ατελεύτητου έργου του “Η πύλη της κόλασης”, εμπνευσμένο από την “Θεία Κωμωδία” του Δάντη του μνημειώδους έργου του “Η πύλη της κόλασης”. Έως το τέλος της δεκαετίας του 1880 το γλυπτό λεγόταν “Ο Ποιητής” αλλά …ήταν αιρετικό να απεικονίζεται ο Δάντης  γυμνός. “Ο Στοχαστής σκέφτεται όχι μόνο με τον εγκέφαλό του, με το μέτωπο, τα διευρυμένα ρουθούνια και τα συμπιεσμένα χείλη του, αλλά με κάθε μυ των χεριών, της πλάτης και των ποδιών του, με τη σφιγμένη γροθιά και τα δάχτυλα που πιάνουν”.

Χαρούμενη επιστήμη Ντε Κίρικο και Γκογκέν – Το κουτσό, Οι Ταξιδιώτες, Ο ΟδοιπόροςΒιντεοεγκατάσταση (Εγκατάσταση: Σύγχρονη έκφραση εικαστικής δημιουργίας, μόνιμης ή προσωρινής, που στοχεύει στη διαμόρφωση ενός χώρου)Η Σχολή των Αθηνών, Ραφαήλ – Edward Hopper, Άνθρωποι στον ήλιο – Edward Hopper – Soir Bleu

The School of Athens by Raffaello Sanzio da Urbino An Illustration of The Allegory of the Cave from Platos Republic 21. LM1Αλληγορία σπηλαίου (σελ. 24) – EρμηνείαΑλληγορία του Σπηλαίου – Φύλλο Εργασίας

ΚΕΦ2.2,5 σελ. 36-38, 54, 55-59Ρενέ Μαγκρίτ, Η ερμηνεία των ονείρων – Εργασία Ρ.Μ.Εργασία Ρενέ Μαγκρίτ – Ιστορίες

ΚΕΦ3.3 σελ.60,80-82

ΚΕΦ6.1,2,3,4, σελ.141-168Ηθικά διλήμματαΦύλλο Εργασίας – Οι 3 σημαντικότερες ηθικές θεωρίεςQuizizzBlog ΧωρεμιώτηΤο δίλημμα τρένουΔίλημμα πατέρα

ΚΕΦ7.1,2,3,σελ.169-190  –  Ορίζοντας το Δίκαιο.ppt – Περί Πολιτικής – Quizizz

  • Πώς φαντάζεστε την ιδανική ουτοπική δημοτική κοινότητα;
  • Πώς φαντάζεστε το ιδανικό ουτοπικό σχολείο;
  • Πώς φαντάζεστε την ιδανική ουτοπική οικογένεια;
  • Πώς φαντάζεστε την ιδανική ουτοπική κοινωνία;
  • Πώς φαντάζεστε την ιδανική ουτοπική εργασία;

ΚΕΦ 8.2 σελ.191,194-206 – 4. Η τέχνη ως ελεύθερο παιχνίδι της φαντασίας

ΚΕΦ 9.4.2 σελ. 222,244-247 


Το σχολικό έτος 2024-2025 συμμετείχα ως υπεύθυνη του 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου, στα πλαίσια του μαθήματος της Φιλοσοφίας Β’ Τάξης, που δίδασκα, στο Δίκτυο Μάθησης με θέμα “Το παιδί στην Τέχνη” που συντονίζει το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Χαλκίδας με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα. Καλούση Κων/να, κλάδου ΠΕ02. Συμμετείχαν συνολικά πέντε σχολεία και είκοσι εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Το Δίκτυο εντάσεται στη 2η Λειτουργία (Διοικητική λειτουργία), τον 7ο Άξονα (Σχολείο και κοινότητα) και τον 1ο Δείκτη (Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων) της Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας.

Αναλυτικά συμμετείχαν οι σχολικές μονάδες και οι εκπαιδευτικοί: 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Χαλκίδας (Καλούση Κωνσταντίνα ΠΕ02 (συντονίστρια), Ζήκου Αθανασία ΠΕ02, Μπούρου Ζωή ΠΕ80, Μαγγίνα Αποστολία ΠΕ86, Παπαδάς Βασίλκειος ΠΕ01, Τσιονάνη Ζωή, ΠΕ02), 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου (Γλάρου Κονδύλω ΠΕ01), ΓΕΛ Αυλωναρίου (Βασιλική Τζανουδάκη ΠΕ02, Κάραλη Ελένη ΠΕ06, Ευάγγελος Σιδέρης ΠΕ80), ΓΕΛ Λίμνης (Ιωάννης Παλαντζάς ΠΕ02, Παφίλη Ευαγγελία ΠΕ03, Ψαρρού Ράνια ΠΕ04.04, Σοφία Τζουτζά ΠΕ02), ΓΕΛ Καρπενησίου (Γεωργία Παρμάκη ΠΕ02, Βασιλική Σταμάτη ΠΕ02, Ανωμερίτου Ιουλία ΠΕ06, Φαρδαρατζή Δέσποινα ΠΕ02, Νάντση Ευδοξία ΠΕ78, Βαρδαλά Μαρία ΠΕ02). (Αριθμός/ημερομηνία πράξης Συλλόγου Διδασκόντων 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου: 17η/11.10.2024. Πράξη υποβολής πρότασης του Σ.Δ. 1ου Πρότυπου ΓΕΛ Χαλκίδας 5η/09-09-2024 και  Πράξη έγκρισης του ΕΠΕΣ 6η/18-09-2024). (ΕΠΕΣ: Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων).

Την Τετάρτη 02.10.2024 και την Παρασκευή 04.10.1024, στις 19:00-20:00, οι υπεύθυνοι καθηγητές και καθηγήτριες συμμετείχαμε στην 1η και 2η διαδικτυακή συνάντηση, μέσω πλατφόρμας ΖΟΟΜ, όπου συζητήσαμε τον σχεδιασμό της δράσης. Την Παρασκευή 08.11.2024 στην 3η διαδικτυακή συνάντηση, μέσω πλατφόρμας  ΖΟΟΜ, συζητήσαμε για την επικείμενη εσπερίδα που θα διοργανώναμε στις 18.11.2024.

1 33 3514 2 18 0

Τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήσαμε εσπερίδα στη Χαλκίδα για τα δικαιώματα του παιδιού με θέμα “Υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα” στην Αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Π.Ε. Ευβοίας,  στη Χαλκίδα, από τις 17:30 έως τις 20:30. Το link για συνδεση μεσω webex. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΒΕΒΑΙΩΣΗ

462553449 1605474226721292 5631708622859779436 n 462553405 950102890341531 1886303221977835552 n πρόγραμμα462645488 485490231177731 7917248664585505303 n 467763034 1128633458819125 9209745062654871280 n 467631421 1128633572152447 7515483878508834263 n

MME “Τα δικαιώματα του παιδιού” παρουσίασε πλήθος ομιλητών στην ενδιαφέρουσα εσπερίδα στη Χαλκίδα – Evia Top – Μητροπολίτης Χαλκίδος: «Ο Χριστός ανέθεσε στους ενήλικες να οδηγήσουν τα παιδιά σε εκείνον» – evima – Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση για την παιδική κακοποίηση – Χαλκίδα: Εσπερίδα για τα δικαιώματα του παιδιού


03-06 Απριλίου 2025 Τετραήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη Α’ και Β’ Τάξης 2ου ΓΕ.Λ. Αλιβερίου στον Νομό Μαγνησίας (Αριθμός/ημερομηνία πράξης έγκρισης εκδρομής Συλλόγου Διδασκόντων 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου: 57η/12.02.2025. Αριθμός/ημερομηνία καθορισμού προγράμματος, αρχηγού και συνοδών καθηγητών Συλλόγου Διδασκόντων 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου: 61η/25.02.2025. Αρ Πρωτ. Ενημέρωσης ΔΔΕ Ν. Ευβοίας79/28.03.2025).

04.04.2025: Ξενάγηση στην Οικία Κοντού – Μουσείο Θεόφιλου στην Ανακασιά.IMG 20250404 105033 IMG 20250404 110434 IMG 20250404 110554 IMG 20250404 112305 IMG 20250404 112108 IMG 20250404 112407

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου στα πλαίσια του Δικτύου Μάθησης “Το παιδί στην Τέχνη” επισκέφτηκαν τον «Ελληνικό Κόσμο», το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, στην Αθήνα, και  ξεναγήθηκαν στην Έκθεση με τίτλο “Dali Cybernetics” (Ταξίδι στο μυαλό μιας ιδιοφυίας, μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του Σαλβαδόρ Νταλί). Οι μαθητές γνώρισαν τον σουρεαλιστή καλλιτέχνη με μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή προσέγγιση της τέχνης με τη βοήθεια της τεχνολογίας! (Γλάρου-Τζίκα). (Αριθμός/ημερομηνία πράξης Συλλόγου Διδασκόντων: 58η/14.02.2025).ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΦΑΙΡΩΝ 2 ΓΕΛ ΑΛΙΒIMG 20250226 121250 IMG 20250226 115215 IMG 20250226 114722Την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου και του ΓΕΛ Αυλωναρίου επισκέφτηκαν το Νέο Μουσείο Ακρόπολης, στην Αθήνα και ξεναγήθηκαν στα εκθέματα του μουσείου από επαγγελματίες ξεναγούς, χωρισμένοι σε δύο Ομάδες. (Αριθμός/ημερομηνία πράξης Συλλόγου Διδασκόντων: 45η/13.01.2025). 

viber image 2025 01 22 13 10 23 031 12320092 6b01 4e41 a6f0 17b0b15bc340 IMG20250122125705Τη Δευτέρα 09 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου και του ΓΕΛ Αυλωναρίου επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο ΑΡΕΘΟΥΣΑ, στη Χαλκίδα και χωρισμένοι σε εννέα μεικτές ομάδες ανακάλυψαν τα εκθέματα του μουσείου με τη βοήθεια των φύλλων εργασίας που τους είχαν επιδοθεί. (Αριθμός/ημερομηνία πράξης Συλλόγου Διδασκόντων: 36η/02.12.2024). Φύλλα Εργασίας  –  Φύλλα Εργασίας Ομάδων  – Σχέδια παιδιών

IMG20241209095620 IMG20241209101530 IMG20241209101522ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Γεναδείου 20-21.02.2025 – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Myrtis Diadikasia 4665151 EV EKPEDEFTIKA PROGRAMMATA PEDIA MOUSIO0 1 pic 4 e1582890891108


Τη Δευτέρα 07 Οκτωβρίου 2024 στις 10:50–11:30π.μ. ο Δρ. Φιλοσοφίας και Σύμβουλος των Φιλολόγων κ. Βασίλειος Μάστορης, κλάδου ΠΕ02, ήρθε στο 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου για να ενημερώσει τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ Τάξης για τον 14ο Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό Φιλοσοφικού Δοκιμίου 2024-2025 με θέμα “Βία και ισχύς”, που διοργάνωνε το Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και έκανε μια υποδειγματική διδασκαλία τους μαθητές/-τριες στο μάθημα της Φιλοσοφίας.

IMG20241007105240 IMG20241007105538 IMG2024100711143114ος Πανελλαδικός Μαθητικός Διαγωνισμός Φιλοσοφικού Δοκιμίου 2024-2025

Το Σάββατο 23.11.2024 από ώρα 17:45 έως 19:30 εξ αποστάσεως έγινε ενημέρωση από την Επιστημονική και Οργανωτική Επιτροπή για τον 14ο Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό Φιλοσοφικού Δοκιμίου στην πλατφόρμα Zoom.

5 10 Ντίνα Κ 24


Τηλεκπαίδευση 06-10.02. 2023, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (χιονόπτωση).


ΒΙΟΗΘΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ


Untitled 438169392 425793793534353 7807167447426361753 n εξυπνάδαArt in DemocracyΚατάλογος της έκθεσηςΠαιδαγωγικό υλικό (σελ. 25)images paint 20256 mgamuseum education gaitis parelasi  Γιάννης Γαϊτης, “Παρέλαση”, 1983 και ‘Εσείς κι εμείς”, ή “Η Παρέλαση” 1974

Πότε οι εκδηλώσεις αυτές είναι επωφελείς για τις κοινωνίες; Πότε συνιστούν κίνδυνο;5 Copy MME images anthropako 1Σχολιάτε τα σκίτσα από το βιβλίο “Άκου Ανθρωπάκο” του Wilhelm Reich.

Arkas 60971085 1579142445555245 5916651255098245120 n Arkas 60463610 1574075479395275 5893378467998728192 n Copy

30 Inspirational Quotes from Fictional Teachers and Mentors Infographic  ιδανική πολιτεία   FB IMG 1740151487273 FB IMG 1740427263471


Κεφ.8

Ο ρομαντισμός Παράρτημα

Google docsΕργασίεςΕργασίες.pdf

«Αχ! σπούδασα φιλοσοφία και νομική και γιατρική κι αλί μου και θεολογία με κόπο και μ’ επιμονή. Και να΄μαι δω με τόσα φώτα, εγώ ο μωρός, όσο και πρώτα! …» “Φάουστ“, Γκαίτε.

Ορισμός τραγωδίας – Ρομαντισμός – Μπαρόκ

Ο Ρομαντισμός στη λογοτεχνία

Αγγλία: Λόρδος Βύρων, Πέρσι Σέλεϊ, Ρόμπερτ Μπερνς, Τζον Κητς (John Keats), Σ. Τ. Κόλεριτζ

“We are all Greeks. Our laws, our literature, our religion, our arts have their root in Greece.”, Percy B. Shelley, Preface to “Hellas”

Γερμανία: ΝοβάλιςΦρήντριχ ΧαίλντερλινΧάινριχ Χάινε, Φρήντριχ ΣίλερΓιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε

20190517 203657 20190517 203503 20190518 115312 20190519 150708 20190519 145435Σίλλερ και o Γκαίτε, έξω από το Εθνικό Θέατρο της Βαϊμάρης – Το σπίιτι του Goethe στο κέντρο της Βαίμάρης και το εξοχικό του, Βαϊμάρη, Γερμανία, στα πλαίσια του Consultation Seminar of Europeans For Peace, 17-20 Μαϊου 2019. “Σχεδόν ό,τι είναι η Ακρόπολη για την Ελλάδα είναι αυτά τα αγάλματα για τη Γερμανία”, λένε οι Γερμανοί.

Γαλλία: Βίκτωρ ΟυγκόΣατωμπριάν, Αλέξανδρος Δουμάς, Αλφόνς ντε Λαμαρτίν, Αλφρέ ντε Βινύ, Αλφρέ ντε Μυσσέ

panagia 150191image COVERM 3b667511 1d71 442c 8042 d6da9f2ccca6 01 B8E020E9F28DF3E7EF08F62FAFAE4174 800px Alexander Dumas Copy                                               Οι Άθλιοι (1982) [HD 720p] Ταινία με ελληνικούς υπότιτλους

Ο Ρομαντισμός στις εικαστικές τέχνες

Γκόγια (Ισπανία), Τέρνερ (Αγγλία), ΖερικώΝτελακρουά (Γαλλία), Φρίντριχ (Γερμανία)

La caza de la codorniz Turner Tintern1 GericaultWoundedCavalry Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου, Eugène Ferdinand Victor Delacroix Caspar David Friedrich 069

Γοτθική Αρχιτεκτονική – Ντομ ή Καθεδρικός Ναός της Κολωνίας, Γερμανία, στα πλαίσια της διημερίδας αξιολόγησης “AE–PRO Extended partner meeting”, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Εκπαίδευση Ενηλίκων (EAEA) στις Βρυξέλλες, Βέλγιο, 13-14 Οκτωβρίου 2016.

Καθεδρικός Ναός της Κολωνίας με τη Soledad 20161015 132650 20161015 13284820161015 132855 20161015 133314 1 20161015 134543 20161015 134111 στο Ρήνο, Κολωνία 7a76aedd8ad4d17179a5c9bf0c03a13cΟ Καθεδρικός Ναός της Αμβέρσας (Η εκκλησία της Κυρίας Μας), Βέλγιο με το Γυμνάσιο Αλιβερίου, 09 Μαρτίου 2012, στα πλαίσια της 4ης ανταλλαγής μαθητών του Comenius project Teen TV.

Amberes vistas MAS 2 5184316 2584180 900IMG 3583P3090169 IMG 3031 IMG 3553Duomo di Milano, Καθεδρικός ναός του Μιλάνο, Ιταλία, 03 Μαίου 2007, με το Γυμνάσιο Αλιβερίου στα πλαίσια της 2ης ανταλλαγής μαθητών στην Ιταλία του Σωκράτης Comenius1 project “Didactic Enterprise”.

Milan Cathedral from Piazza del Duomo P5035588 P5035616 P5035609 P5035593 στην Duoma του Μιλάνο στο Μιλάνο MILANO

Καθεδρικός ναός της Φλωρεντίας ή Santa Maria Del Fiore, Ιταλία με τον Α.Ο. ΑΣΤΕΡΑ Αλιβερίου στις 03 Απριλίου 2010 και με το 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου στις 08 Απριλίου 2019, στα πλαίσια της 3ης ανταλλαγής μαθητών στην Ιταλία του Erasmus+ΚΑ219 project  “Generation Europe Web”.

P4030600 P4030590 20190411 121932 56706221 353494505272031 7297445131517427712 n Firenze Duomo 2

Catedral de Santa María de la Sede, Σεβίλλη, Ισπανία, 08 Μαρτίου 2018, με το 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου, στα πλαίσια της 1ης ανταλλαγής μαθητών στην Ισπανία και 20 Νοεμβρίου 2019 στα πλαίσια της 4ης συνάντησης εκπαιδευτικών του Erasmus+ΚΑ219 project “Generation Europe Web”.

20180308 113715 20180308 115359 20180308 120531 20180308 121147 20180308 121940 20180308 121035 20180308 123050 20180308 123243 IMG 20191120 193331Στο ναό βρίσκονται πίνακες του Bartolomé Esteban Murillo και ο τάφος του Κολόμβου.1520508437701 1200px Sevilla Cathedral Southeast IMG 20191122 182723

Στη Sagrada Familia, στη Βαρκελώνη, 24 Νοεμβρίου 2019, στα πλαίσια της 4ης συνάντησης εκπαιδευτικών του Erasmus+ΚΑ219 project “Generation Europe Web”. Η Sagrada Familia είναι έργο του διάσημου αρχιτέκτονα του καταλανικού μοντερνισμού Αντόνι Γκαουντί (Antoni Gaudí i Cornet, 25 Ιουνίου 1852 – 10 Ιουνίου 1926). Ο Γκαουντί εκπροσωπεί το κίνημα του Αρ Νουβώ. Το κίνημα προέρχεται από το γαλλικό “Art Nouveau”, που σημαίνει “Νέα Τέχνη”.  Χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η επιτήδευση της μορφής. Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούν συχνά διακοσμητικά σχήματα, μοτίβα λουλουδιών, αραβικά και γραμμικά ελικοειδή σχήματα.

fachada de la pasion sagrada familia gaudi barcelona dosde publishing 2 IMG 20191124 104414 IMG 20191124 105938 IMG 20191124 104930

Ο Antoni Gaudí έχει σχεδιάσει πολλά κτίρια στη Βαρκελώνη, όπως το διάσημο Casa Batlló στο κέντρο της πόλης. Τα έργα του δίνουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στη Βαρκελώνη και αποτελούν πόλους έλξης για επισκέπτες και μελετητές. Εξωτερικά η πρόσοψη του Casa Batlló μοιάζει σαν να είναι φτιαγμένη από κρανία και οστά. Τα «Κρανία» είναι στην πραγματικότητα μπαλκόνια και τα «κόκαλα» κολώνες στήριξης. Ο Γκαουντί χρησιμοποίησε χρώματα και σχήματα που βρίσκονται στη θαλάσσια ζωή ως έμπνευση για τη δημιουργικότητά του σε αυτό το κτίριο π.χ. τα χρώματα που επιλέχθηκαν για την πρόσοψη είναι αυτά που βρίσκονται στο φυσικό κοράλλι.

  IMG 20191123 143720 IMG 20191123 144028 IMG 20191123 143644 Gaudi Batllo 0279ret 1682076985841

Ο Ρομαντισμός στη μουσική

Η μοντέρνα τέχνη

maurotetragono marcel duchamp s fountain absurd piece that changed art forever The Shot Marilyns tate modern london uk 10th march 2020 major new exhibition at tate modern the first at the gallery for almost 20 years from 12 march 6 sept 2020 offers a rare insight into how warhol and his work marked a p Andy Warhol Brillo Box Soap Pads 1964. Polimeri sintetici e inchiostro serigrafico su legno arte svelata 2

IMG 20240513 143851 IMG 20250226 113536 IMG 20250226 113738 IMG 20250226 120754 IMG 20250226 121250Στην Έκθεση “Dali Cybernetics, στην Αθήνα, 26 Φεβρουαρίου 2025 με Α’ και Β’ Τάξη.

Στο Μουσείο Μπάουχάουζ (Bauhaus) στη Βαϊμάρη, Γερμανία, 17 έως 20 Mαίου 2019, στα πλαίσια τετραήμερου συνεδρίου με θέμα “Διεθνή σχέδια για τη νεολαία EUROPEANS FOR PEACE”. Η σχολή του Μπαουχάους ιδρύθηκε το 1919 στη Βαϊμάρη και, αρχικά, αποτέλεσε ένα είδος συγχώνευσης της Ακαδημίας Καλών Τεχνών με την Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών της Βαϊμάρης. Το όνομά της προήλθε από αντιστροφή της γερμανικής λέξης Hausbau («οικοδόμηση»).

20190519 151742 20190519 151841 20190519 191511 20190520 112033

“Στο μέλλον όλοι θα είναι διάσημοι για δεκαπέντε λεπτά.”,  Άντι Γουόρχολ

4η Biennale Σύγχρονης Τέχνης με θέμα: «Η μεσογειακή εμπειρία: Η Μεσόγειος ως χωροταξικό παράδειγμα διακίνησης ιδεών και λόγου. Μια εισαγωγή», στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, 15 Δεκεμβρίου 2013, στα πλαίσια πενθήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής με τη Γ’ Λυκείου.

DSC03421 DSC03429 DSC03452 DSC03441DSC03437 DSC03440 DSC03439 DSC03442

Ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στο πορτραίτο και στη φωτογραφία. 

Frinda Calo Το Κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι του Γιοχάνες Βερμέερ και η Σκάρλετ Γιόχανσον ως το κορίτσι του πίνακα EL Greco wife Κ Σεζάν Lady in a fur wrap Copy 1280px The Birth of Venus Botticelli detail Venus Botticelli botticelli primavera edited423905 G4yoiPReIfw 650 60aa332dd7 1484641115vincent van gogh self portrait painting musee dorsay via wikimedia commons promojpg 768x768image f097 13d 1 phpisljzx photo 1 download 16debdd6e2bf9643264905213a7c62947 smartcrafts zwgrafoi magritte 8 600x450 Μαγκρίτ. Συνθήκες ανθρώπινη ύπαρξη1934 Ιδιωτική συλλογή

Ο René Magritte περιέγραψε τα έργα του λέγοντας: “Η ζωγραφική μου είναι ορατές εικόνες που δεν κρύβουν κάτι — προκαλούν μυστήριο και, πράγματι, όταν κάποιος βλέπει έναν από τους πίνακές μου, θέτει στον εαυτό του αυτήν την απλή ερώτηση: «Tι σημαίνει αυτό;» Οι πίνακές μου δεν σημαίνουν κάτι, επειδή και το μυστήριο δεν σημαίνει κάτι — είναι απλώς άγνωστο”.

Αξιοποίηση των Εικαστικών Τεχνών στην Εκπαίδευση


Ο Ρέμπραντ, ήταν πολύ σημαντικός Ολλανδός ζωγράφος και χαράκτης του 17ου αιώνα, που σήμερα συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ζωγράφων όλων των εποχών.

Στην Πλατεία Ρέμπραντ στο Άμστερνταμ κατά τη διάρκεια της 2ης Διακρατικής συνάντησης εκπαιδευτικών στην Ολλανδία, στα πλαίσια του του Erasmus+Κ219 project “Generation Europe Web”, 23 έως 27 Ιανουαρίου 2024. Η πλατεία πήρε το όνομά της από τον διάσημο Ολλανδό ζωγράφο, το σπίτι του οποίου βρισκόταν στη περιοχή. Στο κέντρο της δεσπόζει το άγαλμα του ζωγράφου μαζί με κάποια 3D μπρόύτζινα αγάλματα. ενός από τους σημαντικότερους πίνακές του, τη “Νυχτερινή περίπολο“.

20180126 133933 viber image 2025 01 28 14 10 48 647 20180126 134147 The Night Watch Ρέμπραντ


Ο Ρούμπενς (1577–1640) ήταν ένας από τους σημαντικότερους Φλαμανδούς ζωγράφους, το έργο του οποίου εντάσσεται στην τεχνοτροπία του μπαρόκ.

DSC02936 1 DSC02962 1 DSC02967 1Στην Οικία Ρούμπενς, (Rubenshuis), στην Αμβέρσα, Βέλγιο με το Γυμνάσιο Αλιβερίου 06 έως 12 Μαρτίου 2012, στα πλαίσια της 4ης ανταλλαγής μαθητών του Ευρωπαϊκού προγράμματος Δια Βίου Μάθησης/Comenius – Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις “Teen TV”.

2021 07 31 2022 01 01 IMG 20211112 123742

Jigsaw Puzzles

  1. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0be7e444f8a3
  2. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b6105d4a558
  3. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2310a8619411 
  4. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1423f457005b
  5. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=24e9b694aedb
  6. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2c627525c603
  7. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3cfc1eb2c1a0
  8. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2439b277809a
  9. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=130a39f42559
  10. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=141aa4cee3f7
  11. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2c7af4f3d94f
  12. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b6370407a60
  13. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3c2cd3a31583
  14. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03850625f6e8
  15. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b58bc2e9fa7
  16. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3bec6342b6ed
  17. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b165147f8a3