2018-19

1. eTwinning project 2018-19 «Generazione Web Europeo Erasmus+» with the Erasmus+ partners

Αδελφοποίηση με το Istituto Omnicomprensivo OrteOrte, Ιταλία.

   

Σύντομη περιγραφή

 To Erasmus+KA219 και eTwinning έργο «GEW: Generazione Web Europeo Erasmus+» (Η γενιά του Ευρωπαϊκού ιστού) επιχειρεί να συνδέσει το σχολείο με την επιχειρηματικότητα και να προωθήσει μια συνεκτική εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση. Επικεντρώνεται στο δυναμικό των στρατηγικών εταιρικών σχέσεων για μια καινοτόμο και ενεργό συνεργασία και ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των χωρών εταίρων, χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα και εστιάζοντας κυρίως στις ψηφιακές δεξιότητες.
Κύριος επιδιωκόμενος στόχος είναι η απόκτηση επιχειρηματικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων κατά τη διάρκεια των σχολικών ωρών σε ένα πλαίσιο κοινωνικής ένταξης που περιλαμβάνει και άλλα θέματα που παρουσιάζονται στις χώρες εταίρους, τα οποία θα συμβάλουν στην ενεργό και δημοκρατική υπηκοότητα των μαθητών.
Στόχοι του έργου είναι:
1. Ανοιχτές και καινοτόμες πρακτικές σε μια ψηφιακή εποχή,
2. Προώθηση της εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας μεταξύ των νέων,
3. Κοινωνική ένταξη.

Συμμετέχουν τέσσερις χώρες. Ιταλία, ως συντονίστρια χώρα, Ελλάδα, Ολλανδία και Ισπανία.

Short description

The Erasmus+KA219 and eTwinning project «GEW: Generazione Web Europeo» attempts to link school with entrepreneurship and promote an inclusive education and business training. In the project participate four countries; Italy, as the coordinator country, Greece, The Netherlands and Spain.

Το έργο τιμήθηκε με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.


2. eTwinning project 2018-19 «Black coal cities – changing!» (Οι πόλεις με ορυχεία αλλάζουν!)

Αδελφοποίηση με το Berufskolleg, Tecklenburger Land, Ibbenbüren Γερμανία.

 

Σύντομη περιγραφή

Το «Οι βιομηχανικές πόλεις αλλάζουν!» είναι ένα σχέδιο για την αειφόρο ανάπτυξη των περιοχών που έχουν χαρακτηριστεί βιομηχανικές λόγω των ανθρακωρυχείων τους. Ο άνθρακας συνέβαλε στην ανάπτυξη της βιομηχανίας και του βιοτικού επιπέδου αυτών των περιοχών. Ωστόσο, οι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να αυξήσουν την παραγωγή αγαθών εκμεταλλεύτηκαν άπληστα και ανεύθυνα τους φυσικούς πόρους. Τα ορυχεία έκλεισαν είτε επειδή τελείωσε ο άνθρακας είτε για περιβαλλοντικούς λόγους, που δημιουργήθηκαν από τη δραστηριότητα των βιομηχανιών. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα που σχετίζονται με την περιοχή τους, όπως η αειφόρος ανάπτυξη, η ποιότητα ζωής, η ενεργός συμμετοχή των πολιτών, οι θέσεις εργασίας στη διαχείριση αλλαγών. Εάν οι μαθητές επιθυμούν να παραμείνουν σε αυτά τα μέρη, πρέπει να σκεφτούν εναλλακτικές λύσεις για την προώθηση της βιώσιμης και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξης της περιοχής τους.

Short description

“Black gold cities-changing!” is a project about sustainable development of the areas that have been characterized as industrial due to their coal mines. Coal contributed to the development of industry and the living standards of these areas. However, people in their effort to increase the production of goods have exploited the natural resources greedily and irresponsibly. Mines closed either because the coal finished or for environmental reasons, created by the activity of industries. The project aims to raise awareness of our students to issues related to their region such as sustainable development, quality of life, active citizen participation, jobs in change management. If students want to stay in these areas, they need to think about alternatives to promote sustainable and inclusive growth of their region.

Τηλεδιάσκεψη με Ιταλία, Ουκρανία και Τουρκία

       

Δελτίο Τύποπυ 

Ευρωπαϊκά Προγράμματα και διακρίσεις στο 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου